Skocz do zawartości

NeQ34

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    93
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Treść opublikowana przez NeQ34

  1. NeQ34

    Paski w zmiennych

    Trzymaj on damage of entity: if health of victim > 10: set name of victim to "♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥" if health of victim < 10: set name of victim to "♥♥♥♥♥♥♥♥♥" if health of victim < 9: set name of victim to "♥♥♥♥♥♥♥♥" if health of victim < 8: set name of victim to "♥♥♥♥♥♥♥" if health of victim < 7: set name of victim to "♥♥♥♥♥♥" if health of victim < 6: set name of victim to "♥♥♥♥♥" if health of victim < 5: set name of victim to "♥♥♥♥" if health of victim < 4: set name of victim to "♥♥♥" if health of victim < 3: set name of victim to "♥♥" if health of victim < 2: set name of victim to "♥"
  2. NeQ34

    Set Slot

    Witaj, możesz zrobić coś takiego: set {_o::*} to 0 and 1 and 2 and 3 and 4 and 5 loop {_o::*}: set player's current inventory's slot loop-value to black stained glass pane
  3. NeQ34

    On join

    Witaj, Trzymaj on connect: if name of player is "jebac": kick player due to "Nieprawidlowy nick"
  4. Witaj, Jeżeli chcesz usunąć od gracza jakiś item z nazwą musisz ją również podać np: remove 1 beacon named "&2TEST" from player's inventory
  5. NeQ34

    Skrypt na chat

    Witaj, to może na początek: command /chat [<text>]: trigger: if player has permission "chat.off.use" or "chat.off": To sprawi, że nie musisz sprawdzać za każdym razem czy gracz ma uprawnienie I teraz sprawdzasz czy podany argument to np "clear" i wewnątrz niego piszesz co ma się stać. Nie trzeba już sprawdzać czy argument jest ustawiony if arg 1 is "clear": loop 120 times: broadcast " " broadcast "&aChat zostal wyczyszczony przez &f%player%" stop I dalej leci tak samo: Sprawdzasz czy 1 argument to "on" i ustawiasz swoją zmienną (w tym przypadku na false) Przy argumencie off ustawiasz na true if arg 1 is "on": set {off} to false broadcast "&aChat zostal wlaczony przez &f%player%" stop Na koniec możesz sprawdzić czy użytkownik podał argument: if arg 1 is not set: send "&aPoprawne uzycie: &f/chat clear/on/off" to player stop I przy evencie on chat: sprawdzasz czy gracz ma to Twoje uprawnienie i czy zmienna jest ustawiona na true (Jeżeli tak to gracz nie może pisać, a jeżeli ma uprawnienie to które podałeś to może) on chat: if player doesn't have permission "chat.off.use" or "chat.off": if {off} is true: cancel event send "&cChat jest obecnie wylaczony." stop Cały kod:
  6. Możesz sprawdzić czy gracz trzyma w ręku przedmiot: command /t: trigger: if player is holding wooden pickaxe named "ttt": remove 1 wooden pickaxe named "ttt" from player give 1 iron pickaxe named "ttt" to player else: send "&cMusisz trzymac kilof w reku!" to player
  7. Proszę bardzo on join: wait 5 ticks set {o::%player%} to 5 open chest with 1 row named "COS" to player set player's current inventory's slot 5 to dirt set {w::%player%} to true on join: while player is online: remove 1 from {o::%player%} if {o::%player%} = 0: kick player due to "nie wolno" wait 1 second on inventory click: if "%inventory name of player's current inventory%" is "COS": cancel event if player's current inventory's slot slot is dirt: delete {w::%player%} set {o::%player%} to false close player's inventory stop on inventory close: if "%inventory name of player's current inventory%" is "COS": if {w::%player%} is true: kick player due to "nie wolno"
  8. NeQ34

    jak to zrobić?

    O to Ci chodziło ? On Throwing of an Egg: if player is holding egg named "&6Jajko": chance of 100%: drop 1 diamond at the target chance of 50%: drop 1 beacon at the target Polecam również dokumentację https://en.njol.ch/projects/skript/doc/events
  9. NeQ34

    Skrypt na /give

    Trzymaj: command /give [<player>] [<item>] [<int>] [<text>]: trigger: if arg 1 is set: if arg 2 is set: if arg 3 is set: if arg 4 is set: set {_a} to arg 1 set {_b} to arg 2 set {_c} to arg 3 set {_d} to coloured arg 4 give {_a} {_c} of {_b} named {_d} stop else: send "&8Poprawne uzycie: &c/give gracz item ilosc nazwa" to player stop else: send "&8Poprawne uzycie: &c/give gracz item ilosc nazwa" to player stop else: send "&8Poprawne uzycie: &c/give gracz item ilosc nazwa" to player stop else: send "&8Poprawne uzycie: &c/give gracz item ilosc nazwa" to player stop
  10. Dzięki wielkie. Wszystko elegancko działa Temat do zamknięcia
  11. Tak powinno być Teraz działa. Mam jeszcze jedno pytanie. Jak dodać szansę do tego dropu ?
  12. Tak kopię na survivalu, plugin.yml jest poprawnie napisany, normalnie wyświetla mi się pod komendą /pl
  13. Faktycznie, nawet tego nie zauważyłem, ale i tak mi nic nie dropi
  14. Witam, ostatnio zainteresowałem się pisaniem pluginów do mc. Na początek chcę stworzyć taki prosty plugin na drop, ale nie wiem do końca jak go zrobić. Zrobiłem początkowy kod, ale nie udaje mi się aby coś leciało ze stona, no i jeszcze zostaje ustalenie szansy na dany drop. Mój kod:
  15. Wszystko było dobrze, tylko źle było wytabowane po trigger: zapomniałeś dać 2 tabów, poprawiłem, że trzeba mieć w ręku przedmiot o nazwie "Telefon" command /sms [<offlineplayer>] [<text>]: trigger: if name of player's tool is "Telefon": if arg 1 is set: if arg 2 is set: send "&2[&7%player% &3❱ &7Ty&2] &6%arg 2%" to arg 1 send "&2[&7Ty &3❱ &7%arg 1%&2] &6%arg 2%" set {ess::%player's uuid%::reply} to arg 1 set {ess::%uuid of arg 1%::reply} to player else: send "&7Uzycie komendy: &6/sms <nick> <wiadomosc>" else: send "&7Uzycie komendy: &6/sms <nick> <wiadomosc>" else: send "Musisz trzymac w reku przedmiot o nazwie Telefon"
  16. Witaj, masz tu prosty przykład: on leaving of region "nazwa regionu": send player title "&aWchodzisz na strefe PVP" Jeżeli gracz wyjdzie z regionu który podasz to wyświetli mu się taki komunikat.
  17. NeQ34

    sprawdz

    @Dajnosix Widzę, że masz o 1 tab za dużo w apply slowness... , remove slowness... i po obydwu else. Usuń je i będzie git.
  18. NeQ34

    sprawdz

    @Dajnosix Dokładnie tak samo, tylko zamiast apply slowness... to wpisz remove slowness from arg 1 Pisałem o tym w pierwszym komentarzu.
  19. NeQ34

    sprawdz

    Powiem tak, if i else muszą być równo pionowo Czyli tak: command /czysty [<player>]: permission: czysty.admin permission message: &cNie masz permisji do tej komendy! trigger: if arg 1 is set: set {move::%arg 1%} to false ... else: send "Podaj nick gracza" to player A u ciebie else jest dalej w warunku, zmień to, i oczywiście zrób to samo dla komendy /sprawdzam if arg 1 is set: set {move::%arg 1%} to false broadcast "&8&l«&e&l*&8&l»&8&m--------&8[&5&l⚔ &e&lCZYSTY &5&l⚔&8&l]&8&m--------&8&l«&e&l*&8&l»" broadcast "" broadcast "&8» &eGracz &7%arg 1 % &enie posiada wspomagaczy" broadcast "" broadcast "&8&l«&e&l*&8&l»&8&m-----------------------------&8&l«&e&l*&8&l»" else: send "&cPodaj nick gracza!" to player
×
×
  • Dodaj nową pozycję...