Skocz do zawartości

Dragon1

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Treść opublikowana przez Dragon1

  1. Dragon1

    Zmiana nazwy

    set name of attacker tool to "&7Zabiles &6%victim%&7 dostajesz &650$" wyskakuje błąd attacker tool" is not a slot (rank.sk, line 10: set name of attcker tools to ""ten text") sory zamiast attacker powinno być attacker's ej a da się tak aby sprawdzało czy trzymam w łapce miecz?
  2. Dragon1

    Zmiana nazwy

    a jak zrobić żęby po 15 sekundach wracała nazwa taka jaka była?
  3. Dragon1

    Zmiana nazwy

    hej nie wiem jak to zrobić że jak zabije kogoś to nazwa przedmiotu któy aktualnie trzymam w ręce zmienia się na chwile na naprzykład "brawo" a potem wraca normalna nazwa czyli np "Diamond sword"
  4. Dragon1

    drop z graczy

    to jest zięcie błędu
  5. Dragon1

    drop z graczy

    ej mam pytanie jak mam to zrobić żeby przedmioty z lore "startowy przedmiot" nie wypadały z graczy tylko znikały?
  6. jak zrobić że jak umrę i miałem przy sobie przedmiot z lore "Admina" to się usuwało?
  7. czemu ja zrobię reload tego skriptu to wywala wszystkich gracz? kod » https://pastebin.com/ubLdxuzj
  8. Jak zrobić że jak spróbuje podnieść ten przedmiot z lore "STARTOWY" to ten item znika
  9. jak to niby działa jak mogę podnosić przedmioty z lore "STARTOWY" ?
  10. ej jak zrobić aby każdy przedmiot z lore "Startowy" nie dało się podnosić?
  11. czemu to nie działa? on walking on Red stained Clay: push the player upwards at speed 3 push the player in direction of player at speed 3 okej zauważyłem literówka ;C Temat do zamknięcia temat do zamknięcia
  12. okej temat do zamknięcia
  13. ej a jak zrobić coś takiego ale z zombie?
  14. Dragon1

    Pytanie o gui

    jak dodać do tego hełmu protection 1 ? to jest kod format slot 1 of player with 1 of iron helmet named "Ulep" to close ? z góry dzięki
  15. czemu to nie działa? tu jest kod on right click on player: if name of player is "o": broadcast "HAHA"
  16. dziękuje ci bardzo temat zamknięty
  17. Hej mam problem napisałem script. po otworzeniu kowadła wyświetla się gui w którym można naprawić dowolną rzecz za 50zł , wirtualne zł ale chce aby to działało prawidłowo bo muszę mieć równe 50zł a jak ktoś ma więcej niż 50zł to nie działa jak to zrobić? aby można to kupi nawet jak ma się więcej niż 50 zł? i ps. jak będziecie to test to na kowadło klikajcie LPM a nie PPM bo coś nie działa tu skript variables: {%player%:12} = 0 on click on player: send "Otwórz moje kowagł i napraw sobie cały ekwipunek" to the player on click on anvil: cancel event open chest with 3 rows named " &6&lNaprawaiania" to player format slot 13 of player with 1 of Iron Sword named "&6Naprawa" with lore "&ekoszt napraway 50$ ||&enaprawia przedmiot którego ||&etrzymasz w ręce" to close then run [execute player command "o"] command /o: trigger: if {%player%:12} is 50: repair player's tool send "&6naprawiono twój przedmiot " to the player remove 50 from {%player%:12} command /dodaje: trigger: set {%player%:12} to 50 command /bals: trigger: send "&emasz %{%player%:12}% Zł" to the player z góry dzięki
  18. cześć jestem w trakcie pisana skripta na repair poprzez kowadło ale czemu jak klikę prawym to nie się nie wyświetla w gui ? a jak zmieniłem w skrypcie aby klikało się lewym to działa? Pomożecie? tu macie skript
×
×
  • Dodaj nową pozycję...