Skocz do zawartości

Viscore

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje

  • Płeć
    Nie podano

Osiągnięcia Viscore

  1. Temat do zamknięcia.
  2. Dziękuje, wszystko działa :D
  3. Zainstalowałem SkQuery, napisałem skrypt według Twojej linijki: Pozycje w _pos1 i _pos2 są przykładowe every 5 seconds: set {_pos1} to location at {8, 65, 26} set {_pos2} to location at {8, 65, 26} loop blocks within {_pos1} to {_pos2}: add loop-block to {_blocks::*} broadcast "%{_blocks::*}%"Skrypt uruchamia się normalnie, lecz loop nie wykonuje się, dopiero używając przykładowo zamiast pozycji na sztywno pozycji gracza (loop all players oczywiście) lub używając komendy do pobrania pozycji do zmiennej loop z blokami wykonuje się prawidłowo. W czym może tkwić problem jeżeli chcę ustawić pozycje za pomocą zmiennych tak jak w skrypcie ?
  4. Robię mały skrypt i mam problem z pobraniem wszystkich bloków pomiędzy dwoma pozycjami, zrobiłem na razie coś takiego: #Podane pozycje sa przykladoweoptions: pos1: {0, 75, 0} pos2: {5, 75, 0}every 1 second: loop blocks between {@pos1} and {@pos2}: set loop-block to water Niby skript wszystko dobrze wczytuje, jednak dany teren się nie setuje, dlaczego ?
  5. Niestety bez loopa Twój kod nie chciał zadziałać ;)
  6. Do sprawdzenia, czy gracz argumentu komendy jest online używam kodu: if arg 2 parsed as player is online:Wszystko działa jak należy, po za tym, że mogę wpisać każdą literę nicku gracza a skrypt i tak uzna to za "gracz online", czyli np dla mojego nicku Viscore mogę wpisać "V, i, s, c, o, r, e", czy jest jakiś inny sposób na to ? Zaznaczam że próbowałem tego: if arg 2 is onlineAle to niestety nie przechodzi, wywala błąd.
  7. Podałeś mi niekompletne rozwiązanie, ale dziękuje bo bardzo pomogłeś. Do twojego warunku musiałem dodać pętle loop: loop {players::*}: if loop-value = "jakisgracz": message "Znaleziono"
  8. Mam nazwy graczy pobierane z pliku i zapisane w zmiennej grupowej (nazwijmy ją players: :*) np: Gracz 1Gracz 2JakistamGracz 4Jak sprawdzić, czy na przykład gracz "jakistam" znajduje się na tej liście ? Szukałem na forum, google i nic takiego niestety nie znalazłem.. a może źle szukam ? :D Pomóżcie
  9. Dalej się nie rozumiemy, nie chodzi mi o blok tylko skrypt mający na celu "jeżeli gracz trafi strzałą w dany blok to:..." dodam, że powyższe skrypty nie działają ze względu na wachania pozycji trafionej strzały.
  10. Właśnie, że serwer jest postawiony na 1.8, co do tego: Wszystko rozbija się o koordynaty strzały, czyli blok mam np. x = -761 a strzelając w blok pod różnymi kątami debuguje mi, że trafiam w x = -759 / x = -762 etc .. Liczbę x = -761 otrzymuje dopiero gry strzała trafi w sam środek bloku, a chodzi o to, żeby obejmowało cały blok. Dodam, że sponge odpada, bo skrypt ma być przeznaczony na zliczanie punktów do areny strzeleckiej, więc w grę wchodzą kolorowe wełny.
  11. Tak, ale tutaj porówna mi tylko, czy trafiono w jakiś blok, a mi chodzi o ten jedyny na podanych koordynatach
  12. A w jaki sposób to zrobić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...