Skocz do zawartości

KASKASA

Użytkownik
  • Zawartość

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. serio??

    dowody mam i to nagrane ale jak o tym pisze do innych adminow to nie odpisuja ;p
  2. czy serio nikt oprocz KASKASA & ValkarMC squadd nie widzi ze _Freeze4_ ma faworke?
  3. o nie

    https://www.youtube.com/watch?v=0n_cNXMUOMUhttps://www.youtube.com/watch?v=0n_cNXMUOMU Popraw temat, usuwam spam //Kuro
  4. No wiec mam sobie live cnie i juz dawno nie gralem na mcplay no to weszlem i sb biegam i wgl i nagle perm ban za obrazanie administracji od sandry dowody dam tylko wytne ten fragment ;p calego live nie dam gdyz zaraz admini sie przypluja do wszystkiego ;p
  5. * GRAM SOBIE MAM 8 SETOW EVIPA IDE NA KLEPE DO 0RKA NA DRZEWKARKE * STOJE W MIEJSCU KEWIN7 MNIE KNOCKNAL O 1 KRATKE DO TYLU I * NIE MOGE GRAC TYLKO MNIE WYWALI BO * LATAM ZNALAZLEM SETY 4/3 IDE DO KLATKI SIE KLEPAC I CO? * LATAM FLAJING IS NOT COS TAM * https://www.youtube.com/channel/UCvvKL-j9lNEe6S8WweVCCqw Usuwam wulgaryzmy zastępując je "*" //Michma
  6. Obraza Mnie przez miedzy innymi TroolCraft

    ale mi sie tak lepiej gra widac i tak jak mnie obrazaja ;p ogolnie to nie lubie chatu na pol ekranu Łączę //Michma
  7. Twój nick: KASKASA Nick osoby oskarżonej: TroolCraft,legia123 Opis sytuacji: widzimy jak mnie kazdy kocha (kappa) http://imgur.com/a/lG56e
  8. witek99

    No tylko że on się przyznał i to już chyba jest dowód (pózniej też pisał że mu się włamali na konto ;/ choć nawet od kiedy się przyznał i napisał o tym "włamie" nawet nie wychodził z gry)
  9. witek99

    Tylko że nie mam takiego dowodu video ;/
  10. Gracz witek99 mnie zddosowal podczas walki z szyx123 (witek się przyznał żę mnie zddosował dowody tu:
×