
1.12 - Pre-Release #1, #2
Nowości:
-
System postępów i receptur:
- Nowe postępy: "A furious cocktail", "Postmortal", "Subspace Bubble", "Uneasy Alliance", "How Did We Get Here?".
- Dodano "function" do nagród za odblokowanie postępu.
- Byty mają teraz pole na wpisanie efektów i lokalizacji.
- Przedmioty i byty mają teraz specjalne pole "nbt".
- Dodano "effects_changed", "used_totem", "nether_travel" do wyzwalaczy.
- Dodano pole "hidden", które określa widoczność postępu.
- Nowa komenda: /function namespace:file
- Nowy gamerule: "gameLoopFunction".
Zmiany:
-
System postępów i receptur:
- Zoptymalizowano książkę z recepturami
- Usunięto "commands" z nagród.
- Usunięto "arbitrary_player_tick" z wyzwalaczy.
- Postępy są teraz wyświetlane na środku okienka.
- Książka z recepturami pokazywała się źle podczas wyświetlania.
- Narrator nie przestawał mówić, gdy wyszliśmy ze świata.
- W konsoli wyświetlały się wyłączone powiadomienia.
Film przedstawiający ten pre-release: https://www.youtube.com/watch?v=gZYnwXrAebk
Edytowane przez Norbi