Skocz do zawartości
dawid26pl

Authme Skript - skrypt na logowanie

Rekomendowane odpowiedzi

Użytkownik

Skrypt posiada mało funkcji, napisany chaotycznie.. posiada tylko trzy komendy - a i zaregisterować - polski z angielskim próbujesz połączyć? ... Do tego to:



on command:
if {log.%player%} is true:
else:
if command is "login" or "l" or "register":
else:
cancel event
send "&c/login password "
send "&c/register password password"

Jeżeli ten skrypt ma być dobry, to zdecydowanie musiałbyś go poprawić i dodać więcej opcji.


 


@edit


 


I od razu przy wejściu na serwer do gracza są przypisane dwie zmienne, pomyśl jakby ten skrypt był na serwerze na którym jest setka graczy.., śmietnik w bazie danych.


 


@down


 


Jak pisałeś go na szybko to po co publikujesz? Nie lepiej skończyć i opublikować świetny skrypt niż udostępnić "gówno"?


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik

Skrypt posiada mało funkcji, napisany chaotycznie.. posiada tylko trzy komendy - a i zaregisterować - polski z angielskim próbujesz połączyć? ... Do tego to:

on command:

if {log.%player%} is true:

else:

if command is "login" or "l" or "register":

else:

cancel event

send "&c/login password "

send "&c/register password password"

Jeżeli ten skrypt ma być dobry, to zdecydowanie musiałbyś go poprawić i dodać więcej opcji.

Pisałem go na szybko i dodam jeszcze do niego wiele rzeczy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik

on chat:	if {chat} is true:	if {chat} is false:

i jakbym wpisala w konsoli /register lub /login to przemysl co by sie stalo

 

+ to co kolega wyzej poruszyl.

 

on command:	if {log.%player%} is true:	else:		if command is "login" or "l" or "register":		else:			cancel event			send "&c/login password "			send "&c/register password password"

nie jest ci potrzebne jak masz:

 

if arg 1 is not set:				send "&c/register password password"			if arg 2 is not set:				send "&c/register password password"

A i jeszcze:

 

every 1 tick:	loop all players:		if {log.%loop-player%} is false:			teleport loop-player to {pos.%loop-player%}

Serio? Da sie to zrobic w inny sposob i zrezygnowac min. z 1 zmiennej

+

 

send "&cNie masz takich samych hasel"

Polski skrypt - poprawnie po polsku zbudowane zdanie, ktore kazdy zrozumie. Na przyklad:

"Podane hasła nie pokrywają się"

 

+

send "&cJuz jestes zaregisterowany" 

 Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

 

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

 

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

 

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

+ Dalbys jakies info w stylu 'Aby się zarejestrować wpisz: /zarejestruj', a nie '/register bla bla'

 

+ masz:

if {chat} is true:
if {chat} is false:

A gdzie ustawiasz zmienna {chat} ?

+ Masz tak nazwane zmienne ze moga sie pokrywac z innymi skryptami robionymi specjalnie pod serwery. Dodaj jakis prefix lub cos

+

options:	chat: false #Czy mozna pisac cos na chacie bez zalogowania sie

Ja jezeli dalabym taka opcje to bym jej uzywala

 

+ Napisales:

/register [<text>] [<text>]:

i sprawdzasz:

 

			if arg 1 is not set:				send "&c/register password password"			if arg 2 is not set:				send "&c/register password password"

Czy nie lepiej jest zrobic cos w srtylu:

 

/register <text> <text>:    usage: &c/register password password    trigger:        #...

 

+ masz:

			if arg 1 is not set:				send "&c/register password password"			if arg 2 is not set:				send "&c/register password password"

Czyli jak wpisze /register to wyskoczy mi 2 razy powiadomienie tak?

+

command /unregister:	trigger:

w przypadku takiego skryptu mozesz dodac alias /deregister

+ Dlaczego wyrzucasz gracza ktory sie odrejestrowal? Nie jest to potrzebne. Wrecz irytujace.

 

+ Mozna niszczyc bloki...

 

+ Czemu nawet nie musze odpalac mc zeby ci wytknac te wszystkie bledy?

 

+ Nie testowales skryptu nawet.

+

 

To Do:

-Plik z haslami

PLIK Z HASLAMI?! Peklam ze smiechu XDDDDDDDDDDDDDDDD

+

 

-Edycja w configu

Edycja w configu? Czego? XDDDDDDDD

+ Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Jednym slowem - dno.

 

Edytowane przez Nya

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik

Pffffff... Słabe.


1. Łatwo zdobyć czyjeś hasło, wystarczy że w kodzie wpisze to:



command /haslo <text>:
trigger:
send "Haslo gracza %arg 1%: %{pass.%player%}%"


2. Co to ma niby robić ?



if {chat} is true: #<<---- ???
if {chat} is false:
[...]

Nic tu nie ma. Można byłoby to skasować.


3. A czy w ogóle słyszałeś o wyrażeniu "set {_x} to hashed {_y}" ? Chyba nie, skoro jest zapisane w tekście jawnym...


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik

Jest masę takich skriptów na rejestracje po co więc tworzysz kolejny ?

Wymyśl coś lepszego coś czego jeszcze nie było 

Ten skrypt robiłem w 2 minuty bo mi się nudziło. Zastanawiam się co zrobić. Jeżeli chcecie dajcie propozycję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ten temat jest nieaktywny od dłuższego czasu. Nie odkopuj go bez potrzeby.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość i zarejestrować się później. Jeżeli masz już konto, zaloguj się, aby dodać zawartość za jego pomocą.

Losowy awatar
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×