kubastion 52 Opublikowano 25 stycznia Udostępnij Opublikowano 25 stycznia (edytowane) Cześć Może krótko o sobie. Jak po nicku można stwierdzić, mam na imię Kuba. Jestem studentem jak i osobą pracującą, kiedyś dużo czasu poświęcałem na tworzenie serwerów. Szukam osoby, która ma więcej czasu ode mnie (u mnie bywa różnie) i która zaopiekowała by się serwerem, pomagała go rozwijać. Ja będę zajmować się głównie częścią techniczną, a serwer jaki chce stworzyć będzie opierał się na plemionach przeglądarkowych. Pliki oraz mapy mam, lecz chciałbym to wszystko z ową osobą przeanalizować i trochę zaktualizować. Nie mam konkretnych wymagań, lecz fajnie jeśli osoba ta ma jakieś pojęcie o tworzeniu serwerów. Wynagrodzenie będzie zależne od rozwijania się serwera oraz wkładu własnego (nie chodzi tu o wkład pieniężny rzecz jasna) Edytowane 25 stycznia przez kubastion Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xsddf 1 Opublikowano 26 stycznia Udostępnij Opublikowano 26 stycznia podaj discorda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubastion 52 Opublikowano 26 stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 26 stycznia 17 minut temu, xsddf napisał: podaj discorda Kubastion#8071 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xsddf 1 Opublikowano 26 stycznia Udostępnij Opublikowano 26 stycznia 3 minuty temu, kubastion napisał: Kubastion#8071 lostmarus#1967 dodaj ty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...