Skocz do zawartości
  • 0

przerobienie skryptu


RediQ
 Udostępnij

Pytanie

skrypt :

on break of stone:
    chance of 100%:
        broadcast "&5%player% &7wykopal &a0.02 PLN"



on leftclick with blaze rod:
    if name of player's tool is "&6&lBrush 1":
        clicked block is not bedrock:
            set clicked block to air
            drop 1 cobblestone at location of clicked block
        block below clicked block is not bedrock:
            set block below clicked block to air
            drop 1 cobblestone at location of clicked block

 

chce zrobic zeby kopalo poziomo a nie pionowo oraz zeby dropil hajs bo nie dropi jesli sie kopie ;/ jesli nornalnym kilofem to tak ale brushem juz nie wypada

Glicz

Wstawiam kod w code.

Notatka dodana przez Glicz

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

łap:

on break of stone:
	chance of 100%:
		broadcast "&5%player% &7wykopal &a0.02 PLN"

on left click with blaze rod:
	if name of player's tool is "&6&lBrush 1":
		if clicked block is not bedrock:
			set clicked block to air
			drop 1 cobblestone at location of clicked block
			chance of 100%:
				broadcast "&5%player% &7wykopal &a0.02 PLN"
			set {_loc} to location of clicked block
			if player's facing is west:
				remove 1 from x-coordinate of {_loc}
			if player's facing is east:
				add 1 to x-coordinate of {_loc}
			if player's facing is north:
				remove 1 from z-coordinate of {_loc}
			if player's facing is south:
				add 1 to z-coordinate of {_loc}
			if block at location {_loc} isn't bedrock:
				set block at {_loc} to air
				drop 1 cobblestone at location {_loc}

 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 4.07.2021 o 23:26, Kamill0s napisał:

łap:

on break of stone:
	chance of 100%:
		broadcast "&5%player% &7wykopal &a0.02 PLN"

on left click with blaze rod:
	if name of player's tool is "&6&lBrush 1":
		if clicked block is not bedrock:
			set clicked block to air
			drop 1 cobblestone at location of clicked block
			chance of 100%:
				broadcast "&5%player% &7wykopal &a0.02 PLN"
			set {_loc} to location of clicked block
			if player's facing is west:
				remove 1 from x-coordinate of {_loc}
			if player's facing is east:
				add 1 to x-coordinate of {_loc}
			if player's facing is north:
				remove 1 from z-coordinate of {_loc}
			if player's facing is south:
				add 1 to z-coordinate of {_loc}
			if block at location {_loc} isn't bedrock:
				set block at {_loc} to air
				drop 1 cobblestone at location {_loc}

 

kopie pionowo a nie poziomo  pozatym bo kliknieciu lewego przycisku na niebo nadal dropia pieniadze

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • 0
7 godzin temu, RediQ napisał:

kopie pionowo a nie poziomo  pozatym bo kliknieciu lewego przycisku na niebo nadal dropia pieniadze

Kopie poziomo (usuwa blok za klikniętym blokiem), bo testowałem zanim umieściłem kod tutaj.

Chyba myli ci sie pion z poziomem.

Pionowo - koordynaty Y (wysokość)

Poziomo - koordynaty X, Z (szerokość)

 

Co do klikania w niebo, wystarczyło w warunku dać aby blokiem nie było powietrze:

on break of stone:
	chance of 100%:
		broadcast "&5%player% &7wykopal &a0.02 PLN"

on left click with blaze rod:
	if name of player's tool is "&6&lBrush 1":
		if clicked block is not bedrock or air:
			set clicked block to air
			drop 1 cobblestone at location of clicked block
			chance of 100%:
				broadcast "&5%player% &7wykopal &a0.02 PLN"
			set {_loc} to location of clicked block
			if player's facing is west:
				remove 1 from x-coordinate of {_loc}
			if player's facing is east:
				add 1 to x-coordinate of {_loc}
			if player's facing is north:
				remove 1 from z-coordinate of {_loc}
			if player's facing is south:
				add 1 to z-coordinate of {_loc}
			if block at location {_loc} isn't bedrock or air:
				set block at {_loc} to air
				drop 1 cobblestone at location {_loc}

 

Edytowane przez Kamill0s
wyjaśnienie działania kopania w poziomie
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • 0
16 godzin temu, Kamill0s napisał:

Kopie poziomo (usuwa blok za klikniętym blokiem), bo testowałem zanim umieściłem kod tutaj.

Chyba myli ci sie pion z poziomem.

Pionowo - koordynaty Y (wysokość)

Poziomo - koordynaty X, Z (szerokość)

 

Co do klikania w niebo, wystarczyło w warunku dać aby blokiem nie było powietrze:

on break of stone:
	chance of 100%:
		broadcast "&5%player% &7wykopal &a0.02 PLN"

on left click with blaze rod:
	if name of player's tool is "&6&lBrush 1":
		if clicked block is not bedrock or air:
			set clicked block to air
			drop 1 cobblestone at location of clicked block
			chance of 100%:
				broadcast "&5%player% &7wykopal &a0.02 PLN"
			set {_loc} to location of clicked block
			if player's facing is west:
				remove 1 from x-coordinate of {_loc}
			if player's facing is east:
				add 1 to x-coordinate of {_loc}
			if player's facing is north:
				remove 1 from z-coordinate of {_loc}
			if player's facing is south:
				add 1 to z-coordinate of {_loc}
			if block at location {_loc} isn't bedrock or air:
				set block at {_loc} to air
				drop 1 cobblestone at location {_loc}

 

u mnie juz calkiem nie dziala. dodaj dc RedziQ#9140 jesli masz czas

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • 0

cześć,

teraz powinno działać, bo przetestowałem - tamten poprzedni kod pisałem w drodze do pracy 😜

 

on break of stone:
	chance of 100%:
		broadcast "&5%player% &7wykopal &a0.02 PLN"

on left click with blaze rod:
	if name of player's tool is "&6&lBrush 1":
		if clicked block is a block:
			if clicked block is not bedrock or air:
				set clicked block to air
				drop 1 cobblestone at location of clicked block
				chance of 100%:
					broadcast "&5%player% &7wykopal &a0.02 PLN"
				set {_loc} to location of clicked block
				if player's facing is west:
					remove 1 from x-coordinate of {_loc}
				if player's facing is east:
					add 1 to x-coordinate of {_loc}
				if player's facing is north:
					remove 1 from z-coordinate of {_loc}
				if player's facing is south:
					add 1 to z-coordinate of {_loc}
				if block at {_loc} isn't bedrock or air:
					set block at {_loc} to air
					drop 1 cobblestone at {_loc}

 

Edytowane przez Kamill0s
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...