Skocz do zawartości

vJson - Formatowanie JSON w Skript


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć!

Poniżej znajduje się kod ułatwiający korzystanie z formatowania w Skript. Inspiracja zaciągnięta z json.sk, jednak użyłem tutaj formatowania dostępnego już w samym Skriptcie, które jest bardziej stabilne. Bardzo fajny poradnik dotyczący użycia json w skript posiada użytkownik @PanMaruda Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!.
Testowałem na wersji 1.16.1 (Skript 2.5.1).

UWAGA!
Skrypt nie jest jeszcze idealnie dopracowany. Istnieje możliwość pojawienia się błędów, jednak może to być wynik użycia niezgodnie z instrukcją.

Użycie:
 

vjson(odbiorca, "ttp:Treść komunikatu||cmd:/komenda||Treść zwykłej wiadomości")

W treści wiadomości możemy zastosować:
- ttp: (Komunikat po najechaniu na tekst)
- url: (Odnośnik do strony internetowej)
- cmd: (Wykonanie komendy;
jeśli po 'cmd:' dasz tekst bez ukośnika na czacie pojawi się to jako wiadomość wysłana przez gracza)
- sgt: (Zaproponowanie komendy)
- zwykły tekst (wiadomość wysłana do gracza)

Obecnie trzeba używać tych akcji w kolejności: <nazwa akcji:treść akcji>Zwykła wiadomość

 

Można śmiało używać kolorów i stylów np. &a&lKolorowa, pogrubiona wiadomość
Nic nie stoi na przeszkodzie w dawaniu wielu sformatowanych części wiadomości np:
 

vjson(odbiorca, "ttp:&cKomunikat||&aZwykła wiadomość||ttp:&6Drugi komunikat"||&eDruga zwykła wiadomość)

 

POBIERANIE:

 

Wszelkie uwagi proszę pisać na discord Velos#9488 lub pod tym tematem. Na wszystkie komentarze chętnie odpowiem.

Dziękuję za uwagę <3

Edytowane przez Velos
korekta użycia
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jedna uwaga co do skryptu, zamiast ustawiać gracza do tekstu i parse'ować później ten tekst na offline playera, aby wysłać wiadomość do gracza w funkcji (co jest dziwne, gdyż offline player oznacza graczy offline i online, a przecież do gracza offline nic nie wyślesz), lepiej jest po prostu podać jako typ argumentu 'player' i nie robić sobie zbędnych problemów.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, Kormic napisał:

Jedna uwaga co do skryptu, zamiast ustawiać gracza do tekstu i parse'ować później ten tekst na offline playera, aby wysłać wiadomość do gracza w funkcji (co jest dziwne, gdyż offline player oznacza graczy offline i online, a przecież do gracza offline nic nie wyślesz), lepiej jest po prostu podać jako typ argumentu 'player' i nie robić sobie zbędnych problemów.

EDIT:

Dobra zlokalizowałem mój błąd, dzięki za uwagę.

//

właśnie na początku tak zrobiłem, ale wyświetlało mi typ argumenty player jako niewłaściwy i zrobiłem tak jak jest teraz 'żeby działało'

Edytowane przez Velos
poprawka
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...