Skocz do zawartości
  • 0

Czesc zmiennych sie nie zapisuje


Cinu2421
 Udostępnij

Pytanie

Witam.

Mam problem, otoz czesc zmiennych nie zapisuje mi sie. (Usuwaja sie po restarcie)

Przykladowy kod na enderchesty:

on right click on ender chest:
    cancel event
    EnderChest(player)
command /ec:
    trigger:
        if player has permission "vip":
            EnderChest(player)
function EnderChest(gracz:player):
    if {Ranga%{ExpPoziom.%{_gracz}%}%} is not set:
        send "&7Poziom twojej rangi jest zbyt niski aby otworzyc enderchest" to {_gracz}
        stop
    if {Ranga%{ExpPoziom.%{_gracz}%}%} contains "Drewno":
        send "&7Poziom twojej rangi jest zbyt niski aby otworzyc enderchest" to {_gracz}
        stop
    if {Ranga%{ExpPoziom.%{_gracz}%}%} contains "Kamien":
        set {_nazwa} to "EnderChest rangi [Kamien]"
        set {_wielkosc} to 1
    if {Ranga%{ExpPoziom.%{_gracz}%}%} contains "Zelazo":
        set {_nazwa} to "EnderChest rangi [Zelazo]"
        set {_wielkosc} to 2
    if {Ranga%{ExpPoziom.%{_gracz}%}%} contains "Zloto":
        set {_nazwa} to "EnderChest rangi [Zloto]"
        set {_wielkosc} to 3
    if {Ranga%{ExpPoziom.%{_gracz}%}%} contains "Diament":
        set {_nazwa} to "EnderChest rangi [Diament]"
        set {_wielkosc} to 4
    if {Ranga%{ExpPoziom.%{_gracz}%}%} contains "Emerald":
        set {_nazwa} to "EnderChest rangi [Emerald]"
        set {_wielkosc} to 5
    if {Ranga%{ExpPoziom.%{_gracz}%}%} contains "Netheryt":
        set {_nazwa} to "EnderChest rangi [Netheryt]"
        set {_wielkosc} to 6
    open chest inventory with {_wielkosc} rows named "%{_Nazwa}%" to {_gracz}
    set {_n} to 0
    loop {memees.backpacks.items.%{_gracz}%::*}:
        set slot {_n} of {_gracz}'s current inventory to loop-value
        add 1 to {_n}
    set {memees.backpacks.open::%{_gracz}%} to true
on inventory close:
    if {memees.backpacks.open::%player%} is set:
        loop 54 times:
            set {memees.backpacks.items.%player%::%loop-number - 1%} to slot "%loop-number - 1%" parsed as an integer of current inventory of player
        delete {memees.backpacks.open::%player%}

Podobnie jest z loot boxami

Tyle ze tam miesza mi sie wszystko z nie wiadomo czym (Wyglada to jak ekwipunki graczy)

A zasada dzialania jest podobna jak ta z enderchestow

Edytowane przez Cinu2421
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
8 minut temu, Cinu2421 napisał:

Witam.

Mam problem, otoz czesc zmiennych nie zapisuje mi sie. (Usuwaja sie po restarcie)

Przykladowy kod na enderchesty:

Pamiętam, że miałem zawsze problem z odczytywaniem zmiennych globalnych w funkcji i musiałem je ręcznie zapisywać.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • 0
44 minuty temu, Kormic napisał:

Pamiętam, że miałem zawsze problem z odczytywaniem zmiennych globalnych w funkcji i musiałem je ręcznie zapisywać.

on rightclick with player head on crafting table:
    player has permission "admin":
        name of player's tool is "%{Bursztynowa}%":
            cancel event
            open chest inventory with 6 rows named "Bursztyn: Ustawienia dropu" to player
            set {_n} to 0
            loop {Bursztyn.items::*}:
                set slot {_n} of player's current inventory to loop-value
                add 1 to {_n}
            set {Bursztyn.open} to true
        name of player's tool is "%{Jadeitowa}%":
            cancel event
            open chest inventory with 6 rows named "Jadeit: Ustawienia dropu" to player
            set {_n} to 0
            loop {Jadeit.items::*}:
                set slot {_n} of player's current inventory to loop-value
                add 1 to {_n}
            set {Jadeit.open} to true
        name of player's tool is "%{Szafirowa}%":
            cancel event
            open chest inventory with 6 rows named "Szafir: Ustawienia dropu" to player
            set {_n} to 0
            loop {Szafir.items::*}:
                set slot {_n} of player's current inventory to loop-value
                add 1 to {_n}
            set {Szafir.open} to true

Dobra wiem juz jak wyglada bug loot boxow:

Jesli otworze loot boxy i jakis gracz jednoczesniej otworzy jakas skrzynie to mi nadpisuje caly loot box.

Jakis pomysl jak to naprawic?

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on inventory close:
    if {Bursztyn.open} is set:
        loop 54 times:
            set {Bursztyn.items::%loop-number - 1%} to slot "%loop-number - 1%" parsed as an integer of current inventory of player
        delete {Bursztyn.open}
    if {Jadeit.open} is set:
        loop 54 times:
            set {Jadeit.items::%loop-number - 1%} to slot "%loop-number - 1%" parsed as an integer of current inventory of player
        delete {Jadeit.open}
    if {Szafir.open} is set:
        loop 54 times:
            set {Szafir.items::%loop-number - 1%} to slot "%loop-number - 1%" parsed as an integer of current inventory of player
        delete {Szafir.open}

Dobra chodzi o to. Do zamkniecia

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...