Skocz do zawartości
  • 0

Skrzynka


Pan_Polcijant
 Udostępnij

Pytanie

Nie wiem w sumie jaki dać tytuł ale mam pytanie jak zrobić żeby po kliknięciu Kilofu na środku otworzyła się skrzynka z pokazanym jego craftingiem po prostu żeby otworzyła się skrzynka.
Skrypt:
 

command /craft [<text>]:
    trigger:
        open chest with 3 rows named "&2Craftingi" to player
        set {_i} to 0
        loop 9 times:
            format slot {_i} of player with white glass pane named " " to be unstealable
            add 1 to {_i}
        set {_i} to 18
        loop 9 times:
            format slot {_i} of player with red glass pane named " " to be unstealable
            add 1 to {_i}
        format slot 13 of player with diamond pickaxe named "&4Zaczarowany Kilof" to be unstealable
        send "&0[&bF&eM&bC&0] &7Pomyślnie otworzyłeś &6craftingi&7!" to player

Chciałbym dodać że jest to wersja 1.14.4 oraz mam dodatki: Wildskript i SkQuery chyba dobrze napisalem
    

Edytowane przez CountingDogs
CountingDogs

Wstawiam kod w code.

Notatka dodana przez CountingDogs

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Zamień format slot na set player's current inventory's slot żeby uniknąć kopiowania przedmiotów i dodaj taki kod

on inventory click:
    if inventory name of player's current inventory is "NAZWA INVENTORY":
        cancel event
        if clicked slot is SLOT:
            //Kod

 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Ok zmieniłem format slot na to drugie ale nie mam pewności czy aby na pewno wszystko poszło tak jak powinno. Pierwszy proble a w sumie bradziej pytanie jak zmienic nazwe przedmiotu w skrzynce? A drugie to WAŻNIEJSZE dlaczego nie działa co zrobiłem źle?
Skrypt teraz:
 

command /craft [<text>]:
    trigger:
        open chest with 3 rows named "&2Craftingi" to player
        set player's current inventory's slot 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 and 8 to white glass pane
        set player's current inventory's slot 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 and 26 red glass pane
        set player's current inventory's slot 13 diamond pickaxe
on inventory click:
    if inventory name of player's current inventory is "&2Craftingi":
        cancel event
        if clicked slot is 13
        
        
        
        send "&0[&bF&eM&bC&0] &7Pomyślnie otworzyłeś &6craftingi&7!" to player



Przy wpisywania /sk raload craftup <--- (zmieniłem nazwe z "craftingi") wyskaktuje mi taki błąd:
image.png

Edytowane przez CountingDogs
Nieaktywny

Zamieniam link w screena, oraz kod umieszczam w code.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 godzinę temu, Pan_Polcijant napisał:

Ok zmieniłem format slot na to drugie ale nie mam pewności czy aby na pewno wszystko poszło tak jak powinno. Pierwszy proble a w sumie bradziej pytanie jak zmienic nazwe przedmiotu w skrzynce? A drugie to WAŻNIEJSZE dlaczego nie działa co zrobiłem źle?
Skrypt teraz:
 

command /craft [<text>]:
    trigger:
        open chest with 3 rows named "&2Craftingi" to player
        set player's current inventory's slot 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 and 8 to white glass pane
        set player's current inventory's slot 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 and 26 red glass pane
        set player's current inventory's slot 13 diamond pickaxe
on inventory click:
    if inventory name of player's current inventory is "&2Craftingi":
        cancel event
        if clicked slot is 13
        
        
        
        send "&0[&bF&eM&bC&0] &7Pomyślnie otworzyłeś &6craftingi&7!" to player



Przy wpisywania /sk raload craftup <--- (zmieniłem nazwe z "craftingi") wyskaktuje mi taki błąd:
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

command /craft [<text>]:
    trigger:
        open chest with 3 rows named "&2Craftingi" to player
        set slot (integers from 0 to 8) of player's current inventory to white stained glass pane
        set slot (integers from 18 to 26) of player's current inventory to red stained glass pane
        set slot 13 of player's current inventory to diamond pickaxe
on inventory click:
    if inventory name of player's current inventory is "&2Craftingi":
        cancel event
        if clicked slot is 13:
            send "&0[&bF&eM&bC&0] &7Pomyślnie otworzyłeś &6craftingi&7!" to player

A tu masz druga wersje:

command /craft [<text>]:
    trigger:
        set {_gui} to chest with 3 rows named "&2Craftingi"
        set slot (integers from 0 to 8) of {_gui} to white stained glass pane
        set slot (integers from 18 to 26) of {_gui} to red stained glass pane
        set slot 13 of {_gui} to diamond pickaxe
        open {_gui} to player
on inventory click:
    if inventory name of player's current inventory is "&2Craftingi":
        cancel event
        if clicked slot is 13:
            send "&0[&bF&eM&bC&0] &7Pomyślnie otworzyłeś &6craftingi&7!" to player

 

Edytowane przez Cinu2421
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...