Skocz do zawartości
  • 0

Jak zrobic podobny efekt


Milagors2
 Udostępnij

Pytanie

Witam,mam pytanie do osoby która mogła by mi pomóc mianowicie chciałbym osiagnąć taki efekt jak na obrazku wie ktoś jak takie coś zrobic lub jaka jest komenda na to,bo wiem że kiedyś taka była: link - Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Edytowane przez TakiJakTy
TakiJakTy

Usuwam formatowanie.

Notatka dodana przez TakiJakTy

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

12 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
6 minut temu, Milagors2 napisał:

Witam,mam pytanie do osoby która mogła by mi pomóc mianowicie chciałbym osiagnąć taki efekt jak na obrazku wie ktoś jak takie coś zrobic lub jaka jest komenda na to,bo wiem że kiedyś taka była: link - Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Z tego co widzę, to tutaj ktoś manipulował atrybutami itemku. Tylko po raz pierwszy spotykam się ze zwiększeniem procentowym atrybutu, jedynie bawiłem się z bezwzględnym ustawianie wartości np. ustawiałem atrybut od AttackSpeed na 100.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • 0
23 minuty temu, Milagors2 napisał:

nie musi byc to wyrazane w procentach moze byc tez normalnie liczbowo

/give Milagord2 minecraft:diamond_sword 1 0 {AttributeModifiers:[{AttributeName:"generic.maxHealth",Name:"generic.maxHealth",Amount:50,Operation:1,UUIDLeast:56919,UUIDMost:13518},{AttributeName:"generic.attackDamage",Name:"generic.attackDamage",Amount:50,Operation:1,UUIDLeast:395270,UUIDMost:521073},{AttributeName:"generic.attackSpeed",Name:"generic.attackSpeed",Amount:50,Operation:1,UUIDLeast:725776,UUIDMost:895866}],display:{Name:"&6Potezny miecz",Lore:["&7&oTen miecz jest niezwykle potezny..."]}}

Wygenerowałem taką komendę, to powinno nadać wartość bezwzględną. Możesz również spróbować zamienić oba 'Operation:0' na 'Operation:1', być może wtedy będzie wartość procentowa.

EDIT:

Poprawiłem komendę wyżej, gdyż dodawałoby to damage niezależnie w jakim slocie miałbyś ten miecz. Zapewne przez to ci się nieco zepsuł lore itemu.

EDIT:

Dodałem maksymalne życie do komendy wyżej. Dodatkowo zauważyłem, że w tagu Operation:

0 - wartość bezwzględna (np. 100)

1 - wartość procentowa (nie kumuluje się)

2- wartość procentowa (kumuluje się)

Mimo wszystko nie jestem pewien, przetestuj, bo jestem ciekaw jak to wygląda.

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, Milagors2 napisał:

Otrzymałem taki efekt,a czy nie ma prostszego zapisu dodam chodzi o wersje 1.8.8

link - Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

 

W takim razie Amount we wszystkich trzech atrybutach widocznie musi wynosić 0.5, a nie 50.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 godziny temu, Milagors2 napisał:

a da sie np zrobic skrypt na to ? bo to co ty mi wysałes jest skomplikowane

 

Najprościej jest to przez komendę. Podam ci jeszcze sposoby niżej.

9 minut temu, Milagors2 napisał:

A jak moge zrobic zeby nie bylo % tylko cos takiego Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

W takim wypadku:

/give Milagors2 minecraft:diamond_sword 1 0 {AttributeModifiers:[{AttributeName:"generic.knockbackResistance",Name:"generic.knockbackResistance",Amount:1,Operation:0,UUIDLeast:134333,UUIDMost:772421,Slot:"mainhand"},{AttributeName:"generic.attackDamage",Name:"generic.attackDamage",Amount:2500,Operation:0,UUIDLeast:673742,UUIDMost:571944,Slot:"mainhand"}],display:{Name:"&6Potezny Miecz",Lore:["&7&oTo jest niezwykle potezny miecz..."]}}

Możesz to również inaczej zrobić.

command /dajmiecz:
	trigger:
		if player is not op:
			stop
		execute player command "/give Milagors2 minecraft:diamond_sword 1 0 {AttributeModifiers:[{AttributeName:""generic.knockbackResistance"",Name:""generic.knockbackResistance"",Amount:1,Operation:0,UUIDLeast:134333,UUIDMost:772421,Slot:""mainhand""},{AttributeName:""generic.attackDamage"",Name:""generic.attackDamage"",Amount:2500,Operation:0,UUIDLeast:673742,UUIDMost:571944,Slot:""mainhand""}],display:{Name:""&6Potezny Miecz"",Lore:[""&7&oTo jest niezwykle potezny miecz...""]}}"

W tym trzeba pamiętać o dwóch rzeczach: Po pierwsze, będą logi tak jakby gracz wykonywał obie te komendy (czyli gracz wykona jednocześnie komendę /dajmiecz i jeśli jest op, to wykona również tę drugą komendę). Po drugie, przy wklejaniu komendy w wykonywanie przez gracza trzeba pamiętać o podwojeniu cudzysłowów, gdyż tak się tworzy w tekście cudzysłowy.

A najbardziej skomplikowanym sposobem jest:

command /dajmiecz:
	trigger:
		if player is not op:
			stop
		give player 1 diamond sword with nbt "{AttributeModifiers:[{AttributeName:""generic.knockbackResistance"",Name:""generic.knockbackResistance"",Amount:1,Operation:0,UUIDLeast:134333,UUIDMost:772421,Slot:""mainhand""},{AttributeName:""generic.attackDamage"",Name:""generic.attackDamage"",Amount:2500,Operation:0,UUIDLeast:673742,UUIDMost:571944,Slot:""mainhand""}],display:{Name:""&6Potezny Miecz"",Lore:[""&7&oTo jest niezwykle potezny miecz...""]}}""	

Ten ostatni sposób jest najlepszy (nie robi niepotrzebnych logów), lecz wymaga dodatku wspierającego modyfikowanie NBT itemów, entity i bloków (np. może to być SkBee).

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 minuty temu, Milagors2 napisał:

Okej Myśle ze sobie juz poradze dziekuje za pomoc <3

 

Myślę, że to ci się bardzo przyda: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

To jest generator komend, tam możesz zaznaczać wszelkie potrzebne ci opcje.

 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...