Skocz do zawartości

Dlaczego gracze nadal lubią stare wersje?


Tymekd
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

3 minuty temu, Tymekd napisał:

Dlaczego serwery dalej są robione na prehistorycznych wersjach? Przecież to bez sensu, nie ma żadnego sensownego wytłumaczenia

Ponieważ wersję 1.8.8+ to dno imo.

3 minuty temu, Tymekd napisał:

Następny serwer easyhc itp. przecież tego już chyba wszyscy mają dość

Mało jest dobrze zrobionych serwerów easyhc, ktoś lubi to zagra, nie lubi nie zagra nw dlaczego komuś przeszkadzają takie serwerki. 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@xAxee na prawdę nie rozumiem w czym nowsze wersje są gorsze od przestarzałych, nieaktualizowanych wersji.
W nowych wersjach gry została dodana masa zawartości, update oceanów, update wiosek, update netheru, tajgi, itp.
To jest po prostu ciekawsza gra, z nowym contentem. Poza tym statystki mówią same za siebie - gracze wolą nowsze wersje,
ale jednak jakaś grupa ludzi i tak uparcie siedzi na tych starych gniotach.

Cytat

Mało jest dobrze zrobionych serwerów easyhc, ktoś lubi to zagra, nie lubi nie zagra nw dlaczego komuś przeszkadzają takie serwerki. 

To jest akurat fakt, powstaje mnóstwo niedopracowanych, zupełnie nieprzemyślanych serwerów tego typu, które zawalają sprawę już na etapie nieprzemyślanego dropu z kamienia,
nie wspominając już o tragicznie zrealizowanych walkach gildii, itp.

A co do tematu serwera mc.ench.pl - nie mam pojęcia, bardzo ogólna prezentacja, po której ciężko coś stwierdzić. Chociaż...

Cytat

 SPAWN ZBUDOWANY Z PASJI

XD

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obecny wykres wersji wygląda tak:
17FoPy6.png 

Mówi on sam za siebie... obecna sytuacja jest taka że, 1.15.2, 1.15 i 1.12.2 są najczęściej granymi wersjami. 1.8.8 rozumiem blazingpack, ale ile razy można odgrzewać tego samego kotleta. 1.8.8 miało swój czas tak jak teraz mają nowe wersję, za kilka lat, może miesięcy ten wykres będzie totalnie inaczej wyglądał. Jeszcze 2 lata temu, ciągle mieliśmy do czynienia z 1.7.10. Jedna rzecz się tylko nie zmieniła, na starych wersjach zazwyczaj mamy tylko scenę "easyhc", "megadrop" i nic poza tym. Na nowych wersjach gra się survival, czasem minigry (polemizowałbym bym) i to w sumie tyle, reszta dalej ciągnie się na starym mc. Nie wiem czy tak trudno przenieść się na nowe pvp, gdzie nie ma miejsca na żadne konkurencje typu kto ma lepsze makro, a nie lepszego skilla? Pora coś zmienić w tej grze, od kilku lat tak naprawdę stoi w tym samym miejscu. 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, jaku49 napisał:

Obecny wykres wersji wygląda tak:
17FoPy6.png 

Mówi on sam za siebie... obecna sytuacja jest taka że, 1.15.2, 1.15 i 1.12.2 są najczęściej granymi wersjami. 1.8.8 rozumiem blazingpack, ale ile razy można odgrzewać tego samego kotleta. 1.8.8 miało swój czas tak jak teraz mają nowe wersję, za kilka lat, może miesięcy ten wykres będzie totalnie inaczej wyglądał. Jeszcze 2 lata temu, ciągle mieliśmy do czynienia z 1.7.10. Jedna rzecz się tylko nie zmieniła, na starych wersjach zazwyczaj mamy tylko scenę "easyhc", "megadrop" i nic poza tym. Na nowych wersjach gra się survival, czasem minigry (polemizowałbym bym) i to w sumie tyle, reszta dalej ciągnie się na starym mc. Nie wiem czy tak trudno przenieść się na nowe pvp, gdzie nie ma miejsca na żadne konkurencje typu kto ma lepsze makro, a nie lepszego skilla? Pora coś zmienić w tej grze, od kilku lat tak naprawdę stoi w tym samym miejscu. 

Mówisz prawdę lecz sugerujesz się wykresem, a ja tym co widzę. Aktualnie wystartowała antoria (6k graczy, aktualnie ok 3-4k a może i więcej). Jest dragon-survival. na którym jest 2k graczy (na starcie 6k). Liczmy jeszcze jeszcze inne serwery, mniej znane ale ta sumka cały czas rośnie. A to wszystko dzieje się obecnie, w tej minucie i sekundzie.

Na wykresie wersję 1.8.8, ale nie "blazingpack", "cpack", "aypack" i te inne paczki antycheat.

Dodatkowo wersja serwera to kwestia indywidualna. Ja np. również wolę 1.8.8 z kwesti, że jestem typem gracza "pvp", a wersje 1.9+ można powiedzieć, że są pod bardziej luźne gry takie jak wspomniałeś.

Jasne kwestia macro i innych wspomagaczy w 1.8+ jest uciążliwa, ale wina nie leży tylko po stronie wersji lecz i serwerów, które brzydko mówiąc mają grę w d***e, tylko hajs się liczy.

Wnioskując wykresem nie ma się co sugerować (w 100%), tylko należy też spojrzeć na stronę praktyczną, gdyż to ona najlepiej pokaże jaki jest aktualnie stan.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, jaku49 napisał:

konkurencje typu kto ma lepsze makro, a nie lepszego skilla?

:rak: Właśnie aby bić się na 1.8.8 potrzeba skilla samo macro nic nie da.

49 minut temu, jaku49 napisał:

Obecny wykres wersji wygląda tak:

Pokaż taki wykres na Polske.

36 minut temu, HotAngel2K17 napisał:

Aktualnie wystartowała antoria (6k graczy, aktualnie ok 3-4k a może i więcej). Jest dragon-survival. na którym jest 2k graczy (na starcie 6k).

Tu tylko dodam taki Craftcore startowało z ok 15k graczami, Antoria oraz dragon-survival startowały z 10k graczami na starcie i obecnie średnio 5k jest na antorii, 3k na dragonie. No cóż ludzie to lubią, po co to zmieniać. Dołączam ss żeby nie było

Spoiler

92578352_2540467712835619_7781984705989050368_n (1).png

No oczywiście edycja Antonii potrwa jeszcze max 5dni, ale taki dragon ma przez prawie dwa tygodnie stałe 3k graczy a edycja craftcore trwała 5tygodni.

Głównie też chodzi o to, że na starszych wersjach jest lepsza płynność zwłaszcza na starsze słabe komputery. Oraz o to, że nie każdy jest survivalowcem i mu update oceanow, netheru wiosek itp nic nie daje, chcą po prostu się bić i rywalizować.

Edytowane przez xAxee
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, xAxee napisał:

:rak: Właśnie aby bić się na 1.8.8 potrzeba skilla samo macro nic nie da.

Pokaż taki wykres na Polske.

Tu tylko dodam taki Craftcore startowało z ok 15k graczami, Antoria oraz dragon-survival startowały z 10k graczami na starcie i obecnie średnio 5k jest na antorii, 3k na dragonie. No cóż ludzie to lubią, po co to zmieniać. Dołączam ss żeby nie było

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Pokaż ukrytą zawartość

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

No oczywiście edycja Antonii potrwa jeszcze max 5dni, ale taki dragon ma przez prawie dwa tygodnie stałe 3k graczy a edycja craftcore trwała 5tygodni.

Głównie też chodzi o to, że na starszych wersjach jest lepsza płynność zwłaszcza na starsze słabe komputery. Oraz o to, że nie każdy jest survivalowcem i mu update oceanow, netheru wiosek itp, chcą po prostu się bić i rywalizować.

antoria nie padnie tak prędko, dopóki mc4u nie wystartuje

Dałeś słuszne uwagi, + dla Ciebie. Co do pvp, bardzo fajnie to ująłeś. 

Pamiętajcie, samym macrem strefy nie zrobicie :> 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Ja mogę od siebie dodać kilka sugestii dlaczego gracze wolą starsze wersje gry jaką jest Minecraft.

  • System walk. Jedno jest pewne - stary system walk jest niewątpliwie bardziej lubianym systemem walki niż nowszy zamiennik. W tym systemie walki liczy się jak najszybsze "założenie" tzw. strefy na swoim przeciwniku, natomiast nowy system walk tego zbyt nie umożliwia. Co prawda możemy założyć strefę, ale ona nie przynosi już takich samych efektów jak kiedyś, gdyż:
    - szybsze uderzanie = mniejszy DMG
    - tarcza
  • Wcześniej wspomniał o tym @xAxee, a są to mniejsze wymagania sprzętowe. Aby zagrać na nowej wersji to wasz sprzęt musi wymagać nieco większych wymagań niż na starszych wersjach. 
  • Jeśli chodzi o PvP to nie liczą się nowe bloki, mechaniki, funkcje, lecz po prostu sama walka. Dla gracza tak naprawdę liczy się walka, a nie mechaniki danej wersji.
  • Jest więcej modyfikacji pod starsze wersje gry niż pod nowsze. W tym punkcie chodzi mi bardziej o to, że pod starsze wersje są ciekawe, rozbudowane.
  • Nowsze wersje gry są niestabilne. 

Powyższe punkty mówią same za siebie, są zwolennicy jednego systemu walki i drugiego systemu walki. Ponadto myślę, że za kilka wersji będziemy mówić jeszcze inne rzeczy, gdyż może system walk jeszcze się zmienić. 

Edytowane przez CountingDogs
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
W dniu 10.04.2020 o 14:54, PanNiedzwiadek napisał:

@xAxee na prawdę nie rozumiem w czym nowsze wersje są gorsze od przestarzałych, nieaktualizowanych wersji.
W nowych wersjach gry została dodana masa zawartości, update oceanów, update wiosek, update netheru, tajgi, itp.
To jest po prostu ciekawsza gra, z nowym contentem. Poza tym statystki mówią same za siebie - gracze wolą nowsze wersje,
ale jednak jakaś grupa ludzi i tak uparcie siedzi na tych starych gniotach.

To jest akurat fakt, powstaje mnóstwo niedopracowanych, zupełnie nieprzemyślanych serwerów tego typu, które zawalają sprawę już na etapie nieprzemyślanego dropu z kamienia,
nie wspominając już o tragicznie zrealizowanych walkach gildii, itp.

A co do tematu serwera mc.ench.pl - nie mam pojęcia, bardzo ogólna prezentacja, po której ciężko coś stwierdzić. Chociaż...

XD

To mówi samo za siebie "Nowe wioski, oceany" itd, 1.16+ są przekombinowane bo każdy pamięta minecrafta na którym było wszystko kwadratowe i nie było "Delfinów" które dodają speeda przez co się deda na np manhunt

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, pepodev napisał:

To mówi samo za siebie "Nowe wioski, oceany" itd, 1.16+ są przekombinowane bo każdy pamięta minecrafta na którym było wszystko kwadratowe i nie było "Delfinów" które dodają speeda przez co się deda na np manhunt

Nie. Nie są przekombinowane. Minecraft zwyczajnie musi sie rozwijać ponieważ sie szybko nudzi. Ogólnie minecraft jest w miejscu gdzie de facto lepiej ulepszać już istniejące elementy rozgrywki niż dodawać nowe.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Minecraft nie rozwija się w dobrą stronę. Problemy z optymalizacjami pod serwery, bugi, gracze ze starszymi PC robią "out". To nie jest zmierzanie w dobrą stronę, to robienie na siłę czegoś nowego.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.05.2021 o 15:34, Peridot napisał:

Minecraft zwyczajnie musi sie rozwijać ponieważ sie szybko nudzi. Ogólnie minecraft jest w miejscu gdzie de facto lepiej ulepszać już istniejące elementy rozgrywki niż dodawać nowe.

Dlatego mnóstwo graczy, zamiast grać na wersji vanilla, korzysta z modyfikacji (tych poprawiających wydajność, jak i tych które dodają nowe funkcje) - co do tych wydajnościowych to akurat zły znak dla Mojangu, że gra nie działa wszędzie idealnie.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Shateq napisał:

Dlatego mnóstwo graczy, zamiast grać na wersji vanilla, korzysta z modyfikacji (tych poprawiających wydajność, jak i tych które dodają nowe funkcje) - co do tych wydajnościowych to akurat zły znak dla Mojangu, że gra nie działa wszędzie idealnie.

Z takim podejściem minecraft mógłby stanąć na wydaniu 1.0.0 i powiedzieć żeby sobie gracze mody tworzyli sami ¯\_(ツ)_/¯឵឵ Mojang też ciągle stara sie poprawić wydajność minecrafta chociaż nie zawsze mu to wychodzi.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Akurat wydajnosc gry to java bo na c++ mc by bylo bardziej wydajne np win10 edition jest wydajniejsze, pozwala na raytracing, a przechodzac do tematu poprostu pvp z 1.8 jest lepsze od tego z 1.9 moim zdaniem ale macro itd to slabo ale np jak ktos ma macro 20 cps i nie ogarnia totalnie pvp to typ ktory ma 6-7 cps i tak z nim wygra bo np sa tryby hcf itd gdzie liczy sie skill bo np jest typ ktory ma macro i typ bez macra ale jak ten pierwszy nie potrafi obslugiwac sie potkami to typ bez macra z nim wygra wiec nie zawsze jest tak ze pvp 1.8 polega na uzywaniu macra... 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...