Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Użytkownik
command /drop [<text>]:
	trigger:
		if arg 1 = "on":
			set {drop::%player%} to on
			send "Status: &aon"
		if arg 1 = "off":
			set {drop::%player%} to off
			send "Status: &coff"
		if arg 1 is not set:
			open virtual chest inventory with 1 row to player
			format gui slot 0 of player with 1 of potato named "&c&lOFF" to run player command "/drop off"
			format gui slot 8 of player with 1 of potato named "&a&lON" to run player command "/drop on"
on mine:
	if {drop::%player%} = on:
		#drop

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik

jasne.

command /drop [<text>]:
	trigger:
		if {drop::%player%} is off
			set {drop::%player%} to on
			send "Status: &aon"
		if {drop::%player%} is on
			set {drop::%player%} to off
			send "Status: &coff"
		if arg 1 is "menu"
			open virtual chest inventory with 1 row to player
			format gui slot 0 of player with 1 of potato named "&c&lOFF" to run player command "/drop"
			format gui slot 8 of player with 1 of potato named "&a&lON" to run player command "/drop"
on mine:
	if {drop::%player%} = on:
		#drop

 

Edytowane przez maxcom1Games

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Losowy awatar
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×