Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Użytkownik

Witam, jakiś czas temu zacząłem pisać skrypty. jeden z moich pierwszych dodawał możliwość zabezpieczenia serwera (jak np. AuthMe). Skrypt pisałem na 1.14.1 gdy nie było na tą wersję żadnego pluginu na logowanie (nie wiem czy teraz jest). Mam nadzieję, że wam się spodoba

Lista komend pluginu pod /lhelp
Edytowane przez Helios1993

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Moderator

Warto byłoby dodać szyfrowanie haseł, ale jeśli tego nie umiesz jeszcze, to zrobisz w przyszłości ;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
2 godziny temu, Helios1993 napisał:

A muszą być? Jak już pisałem, w skryptach krótko siedzę i nawet jakbym chciał takie coś dodać to bym nie potrafił

set {shashowane.haslo} to {haslo.bez.hashu} hashed with SHA-256

Działa z dodatkiem skUnity.

Powyższy urywek pozwala na hashowanie haseł. "Odhashowanie" mogłoby działać na zasadzie porównywania wypisanego i shashowanego przez gracza hasła ze shashowanym poprawnym hasłem z np. pliku YAML.

Pomysł SteelPhoenix z jednego z najpopularniejszych forów poświęconych Spigotowi.

Edytowane przez pandax

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Losowy awatar
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×