Libter 1 446 Napisano 11 maja 2019 Udostępnij Napisano 11 maja 2019 Rozporządzenie o klubachpisane z perspektywy zarządcy klubu (na podstawie §3.2.2 regulaminu globalnego) Rodzaje klubów: Otwarty - klub i zawartość widoczne publicznie, natychmiastowe dołączanie. Zamknięty - klub i zawartość widoczne publicznie, dołączanie na zaproszenie. Prywatny - klub widoczny publicznie, zawartość widoczna dla członków, dołączanie na zaproszenie. Ukryty - klub oraz zawartość widoczne dla członków, dołączanie na zaproszenie. Tworzenie klubu: Utwórz temat w dziale Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! zatytułowany "Wniosek o utworzenie klubu: nazwa klubu". Zawrzyj w nim informację o rodzaju, tematyce i celu klubu oraz uzasadnienie wniosku. Zaproś innych użytkowników zainteresowanych powstaniem klubu, aby napisali posta z ewentualnym własnym uzasadnieniem. Jeśli pojawi się przynajmniej 5 takich postów wniosek zostanie rozpatrzony przez właściciela, a następnie administracja utworzy klub. Wnioski bez wymaganego zainteresowania zostaną zamknięte przez administrację po miesiącu od utworzenia. Działalność klubu: Możesz dowolnie zarządzać klubem, tworzyć swoje działy, zapraszać i wyrzucać członków. Możesz ustalić własne zasady i je egzekwować (szczegóły w sekcji: Obowiązywanie regulaminu). Możesz mianować do pomocy administratorów klubu oraz moderatorów klubu. Obowiązywanie regulaminu: Na terenie klubów obowiązuje domyślnie regulamin globalny. Zarządca może na określonych warunkach opublikować własne zasady, które nadpiszą niektóre zapisy regulaminu: §2.1.1 (prawo do swobodnej wypowiedzi) - bezwarunkowo, §2.2.2 (niedopuszczalne zachowania względem innych) - jedynie pomiędzy członkami klubu, §2.2.1 (upewnianie się przed napisaniem tematu) - bezwarunkowo, §2.2.2.1-4 (upewnienie się przed napisaniem posta) - bezwarunkowo, §2.2.2.5 (nadużywanie przekleństw) - jedynie w klubach prywatnych i ukrytych, §2.2.3.2 (nieodpowiednie treści) - jedynie w klubach prywatnych i ukrytych. Interwencja forumowej ekipy: Forumowa moderacja nie może interweniować w klubach bez zgody forumowej administracji lub zarządcy klubu. Usuwanie klubu wiąże się z przeniesieniem jego tematów do działu Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! oraz ukryciem ich w przypadku klubów prywatnych i ukrytych: Forumowa administracja usuwa kluby nieaktywne od ponad 3 miesięcy. Forumowy właściciel może usunąć klub, zwłaszcza w przypadku rażących naruszeń sekcji: Obowiązywanie regulaminu. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rekomendowane odpowiedzi