Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Użytkownik

Hej! Szukam administracji na duży serwer z ip. pgmc.pl

Tak trochę o mnie. Jestem aktywną osobą. Tak jak po nicku pewnie już wiecie mam na imię max.

Jestem osobą miłą, gdy trzeba poważną i wiem kiedy i umiem żartować. Z zawodu jestem technikiem i właścicielem sieci serwerów.

Potrzebuje do administracji osób aktywnych, miłych, nie bluźniących i takich, którzy umieją pomagać graczom lub umieć zażartować.

Jeżeli jesteś osobą która jako żart spami i przeklina na chacie, to nie ma po co się zgłaszać. Miejcie też szacunek do reszty administracji.

Wasze podania będą sprawdzane przeze mnie. Miejcie cierpliwość, bo mam też życie prywatne i inne sprawy na głowię, więc nie spamcie też podaniami.

Poszukuję osób na helpera. Nasz serwer działa metodą RankAvans czyli zaczynasz od helpera, i czekasz na awansy.

U nas awansy są szybkie, ale nie są co chwile, bo każdy by miał najwyższą rangę. Serwer posiada własne lobby

i będą dodawane do niego tryby. Na lobby nie ma rang bo po co.. Możesz zostać helperem na więcej na niż jednym, jednak wiedz

że to nie mała i nie łatwa odpowiedzialność. Jeżeli rekrutujesz na więcej niż 1 trybie, awanse będziesz miał w zależności

od aktywności na każdym trybie. Piszcie podania z linku poniżej.

Serwer jest jeszcze w fazie beta. Do rekrutacji na budowniczego zgłoś się na discordzie (nick i link poniżej)

Wymaganiem jest discord. Dołącz do naszego discorda Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!. Nick: maxcom1#0988

Liczę na to, że jeżeli chcesz to potrafisz się dostać!

Link do rekrutacji: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Bardzo proszę o nie zaśmiecanie tematu! Wszelkie pytania proszę zadawać na discordzie ewentualnie na prywatnej wiadomości na forum.

Edytowane przez maxcom1Games
Szifter

Zmniejszono czcionkę

Notatka dodana przez Szifter

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Losowy awatar