Skocz do zawartości
Queito

MatchMaking - MM taki jak w CS'ie! [OpenSource]

Rekomendowane odpowiedzi

Użytkownik

MatchMaking

  • Informacje

Plugin jest pisany pod wersję 1.13.2 - nie wykluczam, że będzie działał pod np. 1.8.X

Wymagana wersja Javy: 1.8

Github (source): Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Autor: renNvo (Queito)

Mój wcześniejszy skrypt na mm'y: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Kappa, nie powiem, różni się od tego :D

Plugin nie posiada jeszcze wydanej wersji, ponieważ jest wciąż na etapie pisania

  • Zasady działania
    1. Po wpisaniu komendy /join automatycznie dołączamy do kolejki,
    2. Kiedy kolejka - czyli mecz - osiągnie ilość wymaganych graczy przechodzi na kolejny etap (patrz pkt. 4),
    3. Przed przejściem na kolejny etap - tworzy nam się automatycznie dynamiczna kolejka, gdzie nie musimy czekać aż wystartuje mecz
    4. Etap - "Veryfing Stage" gdzie mamy określony czas do zaakceptowania gotowości,
      1. Jeżeli któryś z graczy nie zaakceptuje/wyjdzie z kolejki automatycznie wykonuje się "ReGroupQueue" gdzie po prostu przegrupowuje nasze wszystkie kolejki
      2. Jeżeli wszyscy zaakceptują - wykonają się  następujące metody:
      • Tworzy losowo drużyny
      • Chowa wszystkich graczy oprócz tych którzy są w meczu razem z graczem
      • Po określonym czasie teleportuje ich na arenę gdzie będą toczyli bitwę.
    5. Etap bitwy (1 tryb)
      • Potrzeba określoną ilość zabójstw z jednej drużyny aby skończyć mecz
    6. Po zakończonym meczu
    • Odkrywa wszystkich graczy
    • Wypisuje wiadomość o ukończonym meczu na broadcascie
    • Usuwa mecz & Teamy
    • Teleportuje wszystkich na spawn
  • Komendy
  1. /admin [list/change/create] - będzie więcej argumentów
  2. /join - próba dołączenia do kolejki
  3. /ready - próba potwierdzenia gotowości
  • Config
Spoiler
locations:
  spawn: "0,0,0,world"
  lobby: "0,0,0,world"
  red: "0,0,0,world"
  blue: "0,0,0,world"
needPlayers: 2
needKills: 10
timeBeforeCountdownVeryfing: 3
timeBeforeStartGame: 5
maxMatches: 100
  • Wiadomości
Spoiler
#join
userHasMatch: "&aNie mozesz teraz dojsc do kolejki!"
joinedToLobby: "&aDolaczyles do meczu!"
#ready
ready_userHasMatch: "&7Aktualnie tej komendy nie mozesz wywolac!"
matchIsNotVeryfingStage: "&7W tym momencie to nie zadziala!"
userIsReady: "&7Juz jestes gotowy!"
#verifingStageSystem:
verifingLeave: "{PLAYER} Opuscil weryfikacje!"
title: "&8* &e{TIME} &8*"
subTitle: "{READY_STATUS}"
findPlayers: "Napisz /ready aby byc gotowy!"
#RegroupQueueSystem
kickFromQueue: "Wyrzucono Cie z kolejki!"
someNotAccepted: "Powrot do kolejki - ktos nie zaakcpetowal"
#initGame
getTeam: "Jestes w druzynie: {TEAM_NAME}"
gameWillStartIn: "Gra rozpocznie sie za 5 sekund!"
gameStarted: "Zyczymy wam milej gry!"
#startedMatch
startedLeave: "{PLAYER} opuscil gre!"
blueKillRed: "&9{KILLER} &7zabil gracza &c{VICTIM} &8[&9{BLUE_KILLS}&8:&c{RED_KILLS}&8]"
redKillBlue: "&c{KILLER} &7zabil gracza &9{VICTIM} &8[&c{RED_KILLS}&8:&9{BLUE_KILLS}&8]"
#teamName
RED: "&cCzerwoni"
BLUE: "&9Niebiescy"
colorRED: "&c"
colorBLUE: "&9"
#readyStatus
ready: "&aGotowy"
notReady: "&9Brak gotowosci"
#statusMatch
match_online: "&aOnline"
match_next: "&7Nastepny"
match_veryfing: "&3Weryfikacja graczy"
match_started: "&6Wystartowal"
#endMatch
broadcastEndMatch: "&7Mecz skonoczny zwyciestwem druzyny {TEAM_WON}&7 z wynikiem &6{TEAM_WON_KILLS} &8- &e{TEAM_LOST_KILLS}"
  • Download

Download: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

 

Jeżeli macie jakieś pomysły co do etapu bitwy w meczu to piszcie - mogę zrobić więcej opcji i każdy będzie mógł sobie wybrać które mu pasuje :)

Zapraszam również do oceny i doradzenie w kwestii kodu :>

 

Edytowane przez Queito

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Losowy awatar
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×