Skocz do zawartości
LloydPL

MOTDManager - Plugin na MOTD 1.8-1.14

Rekomendowane odpowiedzi

Użytkownik

Witam, przedstawiam wam plugin, który pozwala na zmianę wszystkiego w MOTD serwera - MOTDManager Plugin™
Nie wymaga on ProtocolLiba (niektórzy mają z nim problem) bo użyłem TinyProtocola (który stanowi serduszko pluginu), którego gdzieś znalazłem w ProtocolLibie na GitHubie

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Wygląd z domyślnego cfg:
QnVZBXZ.png


Domyślny config:

Spoiler

 

#Czy MOTD ma byc zmieniane
enable: true

#Linia 1 i 2 MOTD
line1: '&aSampleLine1'
line2: '&bSampleLine2'

#Customowa wersja
version: '&cCustomVersion'

#Customowa ilosc graczy
online: 10
max: 20

#Customowa lista graczy po najechaniu na ilonke z sygnalem
hover:
  - '&4line 1'
  - '&5line 2'
  - '&6line 3'
 
#Wazne notki:
#1) Gdy jest ustawiona customowa wersja to nie pokaze sie customowa ilosc graczy
#2) Przy zmianie ilosci graczy do listy hover dopisywana jest linijka z tekstem "...and N more..."

 

Komendy:
/motdmanager reload - Aktualizuje wyświetlane MOTD na podst. wartości z configu
/motdmanager check - Wyświetla dane załadowane do pamięci (czyli to co się wyświetla na MOTD)

/reload serwera bardzo niezalecany (nie powinien się wysypać bo naprawiłem, ale lepiej i tak nie robić)
może w przyszłości zrobie jakieś zmienne typu "+20" do graczy lub {PLAYER} jak tylko ip dobre znajde bo na localhoście to nie...

Edytowane przez LloydPL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
W dniu 29.11.2018 o 23:00, Ixidi napisał:

Halo czemu coś takiego 

private Plugin inst;

przecież ta klasa dziedziczy JavaPlugin.

a to nie bylo tak ze JavaPlugin dziedziczy po Plugin? (a ty napisales na odwrot)

W dniu 29.11.2018 o 16:28, Ever napisał:

Ładny kod, dobre sprawowanie. Piękno tkwi w prostocie

9/10

no wlasnie taki sredni =/

edit: wlasciwie to JavaPlugin to klasa ktory dziedziczy po PluginBase ktory implementuje Plugin

Edytowane przez yooniks
Ixidi

Racja, ale i tak wychodzi na to że pole to nie jest tam potrzebne.

Notatka dodana przez Ixidi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
6 minut temu, yooniks napisał:

a to nie bylo tak ze JavaPlugin dziedziczy po Plugin?

no wlasnie taki sredni =/

z tym pierwszym to nw za bardzo co dziedziczy co, ale chyba chodziło o to że zrobiłem to w klasie głównej więc ta zmienna była niepotrzebna bo inst == this

kod to wiem że średni (sam chciałem w sumie napisać) a zwłaszcza MOTDManager, która ma w sumie wszystko w jednym

Edytowane przez LloydPL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Senior administrator
Godzinę temu, yooniks napisał:

a to nie bylo tak ze JavaPlugin dziedziczy po Plugin?

Plugin to interfejs, który JavaPlugin implementuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
3 godziny temu, yooniks napisał:

a to nie bylo tak ze JavaPlugin dziedziczy po Plugin? (a ty napisales na odwrot)

no wlasnie taki sredni =/

edit: wlasciwie to JavaPlugin to klasa ktory dziedziczy po PluginBase ktory implementuje Plugin

Mi się wydaję, że kod ok, ale bardziej się patrzyłem na działanie ^^

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik

Nie patrzę pluginu bo nie chce mi się pobierać Luytena bo formata miałem, ale to mnie zdziwiło.

#1) Gdy jest ustawiona customowa wersja to nie pokaze sie customowa ilosc graczy

Skoro tak to problem zrobić zmienną {ONLINE}? 

Dodaj jeszcze wersję bungee w tym samym pluginie (tylko nie oddzielnie bo wtedy nudniej, chociaż tylko inna nazwa pliku .yml tego co bukkit i bungee wczytuje...). W bungee nie trzeba protocollibów ani innych api bo jest łatwo zrobić bez tego.

Nie oceniam bo "Nie lubię oceniać i nie lubię być oceniany".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Losowy awatar
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×