Skocz do zawartości
xDGWG

[1.13.2] [EasyHC] SwiftCore.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Użytkownik

To chyba pierwszy easyhc jaki widziałem na wersji nowszej od 1.8.8 :thonk:

Szanuję za to, że nie używacie tego przestarzałego 1.8.

Prezentacja nawet ładna, ale czy macie pozwolenie na korzystanie z loga Teamspeak'a? Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Edytowane przez Patbox

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik

Jaki sens ma easyhc 1.13? W koncu ci ktorzy mowia ze 1.8 to [ciach] oznacza to ze nie nadaja sie na graczy pvp bo w koncu easyhc najbardziej sie kojarzy z pvp a wy z tego easyhc robicie jakies [ciach].... bo w easyhc chodzi o to by zdobyc szybko itemy i isc sie klepac. 

Edytowane przez BrixNW
BrixNW

Użycie wulgaryzmu.

Notatka dodana przez BrixNW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik

@HotAngel2K17 
A czy na 1.13.2 nie ma pvp? Uważasz, że pvp jest tylko wtedy jak się włącza macro lub "nawala" w myszkę? Na tej wersji pvp jest znacznie ciekawsze. Dostosowaliśmy je tylko trochę pod serwer tego typu ale nadal jest to pvp z 1.13.2. Tutaj trzeba użyć troszkę mózgu a nie bezsensownie "nawalać" w myszkę.

Pozdrawiam.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik

haha serwer easyhc na 1.13 szansa na wypał: mniej niż zero xD

poza tym myślisz gościu że robienie serwera wojny gildii na serwer gdzie klepa trwa 1h bo przecież można klikać co 1/2 sekund jest dobrym pomysłem xD?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
19 godzin temu, 1337envy napisał:

haha serwer easyhc na 1.13 szansa na wypał: mniej niż zero xD

poza tym myślisz gościu że robienie serwera wojny gildii na serwer gdzie klepa trwa 1h bo przecież można klikać co 1/2 sekund jest dobrym pomysłem xD?

Czyli uważasz "gościu", że serwery minecraft na których jest PvP muszą zatrzymać się na wersji 1.8 tak? Jeżeli tak myślisz to jesteś totalnym [ciach], bo inaczej się tego nazwać nie da. Co zaszkodzi spróbować, hmm, może nawet uda się ruszyć tą "śpiącą" scenę serwerów minecraft. Najpierw chcecie czegoś nowego, a jak już coś jest to marudzicie... 

Edytowane przez stefanik11
stefanik11

Cenzuruję obrazę.

Notatka dodana przez stefanik11

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
18 minut temu, Gigoss2002 napisał:

Czyli uważasz "gościu", że serwery minecraft na których jest PvP muszą zatrzymać się na wersji 1.8 tak? Jeżeli tak myślisz to jesteś totalnym idiotą, bo inaczej się tego nazwać nie da. Co zaszkodzi spróbować, hmm, może nawet uda się ruszyć tą "śpiącą" scenę serwerów minecraft. Najpierw chcecie czegoś nowego, a jak już coś jest to marudzicie... 

Coś nowego to nie zmiana wersji tylko wprowadzenie czegoś innowacyjnego, czego konkurencja nie ma, a nie klepanie tego samego stylu gry od kilku lat ._.

Edytowane przez Ask3r

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
12 godzin temu, Ask3r napisał:

Coś nowego to nie zmiana wersji tylko wprowadzenie czegoś innowacyjnego, czego konkurencja nie ma, a nie klepanie tego samego stylu gry od kilku lat ._.

Nowa wersja umożliwia wprowadzenie wielu innowacyjnych rzeczy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
13 godzin temu, Gigoss2002 napisał:

Czyli uważasz "gościu", że serwery minecraft na których jest PvP muszą zatrzymać się na wersji 1.8 tak? Jeżeli tak myślisz to jesteś totalnym [ciach], bo inaczej się tego nazwać nie da. Co zaszkodzi spróbować, hmm, może nawet uda się ruszyć tą "śpiącą" scenę serwerów minecraft. Najpierw chcecie czegoś nowego, a jak już coś jest to marudzicie... 

1. Bez wyzwisk [ciach]

2. "śpiącą" scenę, haha. I co, 1.13 i co o [ciach] mega innowacja [ciach], niczym się nie różni od tradycyjnego easyhc 1.8 tylko inna wersja.

3. "najpierw chcecie czegoś nowego" A co tu jest nowego?? Nowa wersja to nowość? Czyli jak zrobię skyblocka na 1.13 to będzie nowość ? Radzę zapoznać się ze słowem "nowość"

 

A co do opisu, niczym się nie różni od zwykłego serwera easyhc na 1.8, tylko inna wersja jak wspomniałem wcześniej. 

W dniu 19.11.2018 o 18:03, xDGWG napisał:

@HotAngel2K17 
A czy na 1.13.2 nie ma pvp? Uważasz, że pvp jest tylko wtedy jak się włącza macro lub "nawala" w myszkę? Na tej wersji pvp jest znacznie ciekawsze. Dostosowaliśmy je tylko trochę pod serwer tego typu ale nadal jest to pvp z 1.13.2. Tutaj trzeba użyć troszkę mózgu a nie bezsensownie "nawalać" w myszkę.

Pozdrawiam.

 

Jak tu trochę mózgu trzeba użyć? Największy [ciach] w mc ma szansę wygrać z najlepszymi bo tu nie chodzi o strefy, skilla, o uderzenia w myszkę tylko o to by uderzyć raz na 100l at. Więc, ekhm.

A to "bezsensowne nawalanie w myszkę" nie jest bezsensowne, bo do tego trzeba skilla, a nie na 1.13, cierpliwości

"Na tej wersji pvp jest znacznie ciekawsze" Ta, dłuższe klepy o 20 godzin by zabić jedną osobę

 

Co do serwera.

 

Wydaje się całkiem spoko, ładna prezentacja, wbiję zobaczyć jak się sprawuję 

Edytowane przez stefanik11
stefanik11

Cenzuruję wulgaryzmy i obrazę.

Notatka dodana przez stefanik11

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik

Przez chwile sobie pograłem i np. bym dodał enchant mending do enchantu :V

Edytowane przez McKoxu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
W dniu 25.11.2018 o 18:06, BrixNW napisał:

Ten serwer ma coś w sobie, coś takiego co zachęca mnie do gry.

Polecam, brixnw 2k18

Faktycznie serwer zachęca do gry ??

 

Praktycznie to samo co na niższych wersjach ?  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik

Serio? serwer wojen gildii na 1.13? przecież to nie ma szans na wypał

 

W dniu 25.11.2018 o 18:06, BrixNW napisał:

Ten serwer ma coś w sobie, coś takiego co zachęca mnie do gry.

Polecam, brixnw 2k18

no  ta ta serwer easyhc różniący się od 1.8 tylko wersją ma coś w sobie co zachęca do gry

 

a tak poza tym:

ojojoj biedny "były" moderatorek płaczę i raki przyczepia każdemu co jego ukochany serwer easyhc zwyzywa, smutek ? 

stefanik11

Łączę.

Notatka dodana przez stefanik11

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Moderator

Według mnie wyróżnia się, bo mało gram w Minecraft. Również nie grałem zbytnio na easyhc.

 

Ps. Jestem nadal moderatorem, ale mam urlop :rak: czytaj czasem wątki związane z ekipą forum.

 

PS2. Dzięki za raki ;)

@MateXu2K96

Edytowane przez BrixNW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik

Ale te wszystkie osoby wyżej narzekające na pvp w 1.13 są żałosne xD

 

Ciekawy serwer, ładna prezentacja - tym bardziej plus za nowoczesną wersję. Powodzenia z serwerem! :)

 

Edytowane przez Savorski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×