Skocz do zawartości
ZiemniaQ

v3.1 pyraHeads - customowe główki w GUI

Rekomendowane odpowiedzi

Użytkownik

Z1co7wo.png

pyraHeads:

  • Powyższy skrypt jest zbiorem główek do budowania. Zawiera on aż 1500 różnorodnych tekstur podzielonych na 9 kategorii: rośliny, zwierzęta, alfabet, bloki, ozdoby, potwory, jedzenie, głowy oraz inne. Każda z nich dodatkowo dzieli się na mniejsze podkategorie, aby zapewnić łatwe odszukanie danego przedmiotu.
  • Jeżeli jednak standardowe tekstury nie będą wystarczające, to istnieje opcja dodawania swoich własnych główek. Aby tego dokonać wystarczy wejść w dowolną kategorię skryptu (/plugins/Skript/pyraHeads/) i dopisać do listy według wzoru kolejne tagi NBT (np. pobrane ze strony Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!). Można tworzyć swoje własne kategorie i podkategorie oraz zmieniać ich nazwy. Jedna podkategoria pomieści maksymalnie 45 główek.

Instalacja i działanie:

  • Skrypt należy umieścić w pliku z rozszerzeniem .sk w folderze /plugins/Skript/scripts/ a następnie przeładować go i zaczekać na zapisanie tekstur. Wszystkie pliki pobierane są ze strony Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!, automatycznie zostaną umieszczone w odpowiednich folderach, nie wymaga to żadnego działania użytkownika.
  • Proces ładowania skryptu i zapisu plików nie powinien trwać dłużej jak 10 sekund.
  • Do otwierania GUI służy komenda /head [kategoria] [podkategoria]
  • W przypadku problemów z niewyświetlaniem przedmiotów lub tekstur w GUI, zalecam najpierw usunięcie głównego folderu skryptu (/plugins/Skript/pyraHeads/) i ponowne jego przeładowanie.

Wymagania:

  • Skript 2.2+ (funkcje)
  • SkUtilities (zarządzanie plikami)
  • TuSKe (formatowanie GUI)
  • Sk-NBeeT(zarządzanie NBT)

Wersje:

  • 1.12.2
  • 1.13.2
  • 1.14.4

Download:

Spoiler

Zmiany względem poprzednich wersji:

v3.1

  • Plugin zarządzający danymi NBT przedmiotów został zmieniony ze starego i nieaktualizowanego SkStuff na Sk-NBeeT, dzięki temu skrypt powinien działać na wersjach wyższych niż 1.12.2

v3.0

  • Skrypt został napisany od nowa. Zmianie nie uległy funkcje ani wygląd GUI.
  • Dodatki potrzebne do poprawnego działania zostały ograniczone do minimum.
  • Poprawie uległa optymalizacja skryptu.
  • Od teraz do dyspozycji użytkownika jest pełna konfiguracja znajdująca się w górnej części skryptu:
    options:
    	#glowny folder skryptu, w ktorym będą przechowywane pliki z teksturami
        dir: /plugins/Skript/pyraHeads/
    
    	#link do strony, z ktorej pobierane beda pliki (Nie zmieniac, w przeciwnym razie skrypt nie bedzie dzialal poprawnie)
        url: https://pastebin.com/raw/neKrLDKL
    
    	#glowna komenda otwierajaca GUI z glowkami
        cmd: head
    	#Permisja do powyzszej komendy
        perm: ph.use
    
    
    	#przedmiot, ktory bedzie stanowil tlo w gui
        gui_background_item: light gray glass pane
    	#lista slotow, ktore stanowia tlo GUI
        gui_background_slots: 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 37, 38, 39, 40, 41, 42 and 43
    
    	#przedmiot, ktory bedzie stanowil obramowanie GUI
        gui_background_frame_item: gray glass pane
    
    
    	#nazwa GUI
        gui_name: &e&lp&6&lH&r
    	#kolor tekstu w nazwach przedmiotow w GUI
    	gui_name_color: &f
    
    	#przedmiot, na ktorym beda wyswietlane kategorie
        gui_main_item: sunflower
    	#przedmiot, na ktorym beda wyswietlane podkategorie
        gui_category_item: snowball
    
    	#pozycja przycisku cofajacego do poprzedniej strony
        gui_button_previus_slot: 47
    	#przedmiot cofajacy do poprzedniej strony
        gui_button_previus_item: red glass pane named "&cPoprzednia Strona"
    
    	#pozycja przycisku przenoszacego do nastepnej strony
        gui_button_next_slot: 51
    	#przedmiot, przenoszacy do nastepnej strony
        gui_button_next_item: light green glass pane named "&aNastepna Strona"
    
    	#pozycja przycisku cofajacego do kategorii i podkategorii
        gui_button_back_slot: 49
    	#przedmiot cofajacy do kategorii i podkategorii
        gui_button_back_item: barrier named "&cKliknij aby zamknac."

     

Spoiler

Przykładowe GUI, kategoria: Inne, podkategoria: Flagi

Komenda: /head Inne Flagi

QuPnJCe.png

 

Edytowane przez ZiemniaQ
Ziemniaki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik

Bardzo świetny pomysł ;) Teraz można szybko znaleźć główkę jaką się chce i stawiać na mapie :D

Dobra robota, zasługujesz na plusika ode mnie ;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik

Pomysł świetny, zasługuje na plusa wcale nie za to że reklamujesz SkriptPacka :kappa: 

DtIAHLH.png

Tylko to nie będzie działać bo zepsułeś ścieżke

            set {_} to "%loop-value%"
            replace all "D:\Minecraft\Serwer 1.12\" with "" in {_}

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
27 minut temu, Rejszpat napisał:

Tylko to nie będzie działać bo zepsułeś ścieżke

            set {_} to "%loop-value%"
            replace all "D:\Minecraft\Serwer 1.12\" with "" in {_}

 

Otóż mój drogi będzie działać, bo ta ścieżka nie ma tu najmniejszego wpływu na dalszy kod. Ta linijka (i trzy kolejne) to tylko pozostałość po fragmencie od knugiego, który sobie tam wkleiłem i na nim operowałem.Równie dobrze za ten fragment ścieżki można sobie wstawić Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!. Przeoczyłem po prostu, dzięki za wskazanie, poprawione. Smacznego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zasłużony
W dniu 29.07.2018 o 13:29, jaku49 napisał:

Fajne!
YAML jest więc coś dobrego, w tych czasach dalej tego jest mało.

Między innymi dlatego, że yaml jest niezoptymalizowany i słaby, choć na tę chwilę najbardziej czytelny i najłatwiejszy do odwołań.
A ogólnie to naprawdę spoko skrypt. Komuś się chciało wreszcie to zrobić :D

Gratuluję 3 miejsca w [Lipiec] Skrypt Miesiąca #47

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość i zarejestrować się później. Jeżeli masz już konto, zaloguj się, aby dodać zawartość za jego pomocą.

Losowy awatar
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×