Skocz do zawartości
xAxee

świat AxCheckPoint - Skrypt na Wyznaczenie Odleglosci

Rekomendowane odpowiedzi

Użytkownik

Witam
Dziś Pewien użytkownik
Poprosił mnie o napisanie Skryptu
Na CheckPointy

Więc z nudów go napisałem i dodałem parę rzeczy

Skrypt Polega na ustawieniu punktów
a następnie obliczeniu odległości pomiędzy jednym a drugim punktem

Bez Zbędnego gadania przechodzę do prezentacji Skryptu

Komendy:

/checkpoint - informacje o komendach skryptu
/checkpoint set <Nazwa pkt> - Ustawia punkt
/checkpoint list - Pokazuje ustawione punkty
/checkpoint del <pkt> - Usuwa punkt

/checkpoint wyznacz <pkt 1> <pkt 2> - wyznacza odległość

To Do:

- Dodanie gui z CheckPontami /// Zrobione
- Poprawienie estetyki
- Dodanie gui do teleportów

Propozycje Użytkowników:

- Dodanie configu yaml
- Dodanie teleportacji do punktow /// Zrobione
- Dodanie "poruszających się hologramów"

SSy:

jGG7VTb.png

img

Wersje:
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Gdy skrypt dojdzie do wersji 2.0 nie bedzie już wspierany i ulepszany! 

///
Wszelkie Opinie Wskazane :D

Edytowane przez xAxee
Propozycja Użytkowników

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik

Nawet fajny pomysł, wykonanie też chyba dobre, 8/10 :)

Przydała by się konfiguracja np. w plikach .yml

Edytowane przez McKoxu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
7 minut temu, McKoxu napisał:

Nawet fajny pomysł, wykonanie też chyba dobre, 8/10 :)

Przydała by się konfiguracja np. w plikach .yml

 

1 minutę temu, jaku49 napisał:

Pomysł 10/10

Jak wyżej przyda się to .yml. Skrypt krótki ale poprawny i działający.

Dziękuję za opinię :D jutro postaram się dodać to yml :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik

@xAxee A gdybyś zrobił na komendę włączanie i wyłączanie tylko że hologramu? Zbindowanego na graczu (i dla gracza) w odległości powiedzmy 8 kratek od niego? Hologram byłby na linii gracz-waypoint. Poruszałby się z graczem i dajmy na to co sekundę/dwie odświeżał odległość?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
11 godzin temu, TakieTamXD napisał:

dziala 1.7

Dziala ale bez title

5 godzin temu, LloydPL napisał:

po co wam yml?

23 linijka literówka

i to chyba waypointy a nie checkpointy bo nie można się do nich teleportować tylko trzeba samemu iść po koordach, ale dalej przydatne bo można użyć tego zamiast kartki ;v

W kolejnej wersji postaram sie dodac teleportacje i poprawic wszelkie literówki :D

2 godziny temu, LuckyPotato napisał:

@xAxee A gdybyś zrobił na komendę włączanie i wyłączanie tylko że hologramu? Zbindowanego na graczu (i dla gracza) w odległości powiedzmy 8 kratek od niego? Hologram byłby na linii gracz-waypoint. Poruszałby się z graczem i dajmy na to co sekundę/dwie odświeżał odległość?

 

hmm Pomyśle :D Dzięki za propozycje :D

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik

Aktualizacja 1.5:

Dodano gui pod /list (bez stron) 
Dodano możliwość teleportowania się do punktów
Dodano nowy alias (/hp)

bmxTkiY.png

Edytowane przez xAxee

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
W dniu 17.07.2018 o 23:05, xAxee napisał:

Mama: Jak robi auto?
Dziecko: Brum brum.
Mama: Hmm... A jak robi krowa?
Dziecko: Muuuuuu -  odpowiada.
Mama po chwili zastanowienia pyta znów syna - "A jak robi islamista?"
Na to dziecko odpowiada: BUUUUM! // Kek, fajne.


Z tego co widzę, odwołujesz się do argumentów za pomocą "arg", zalecam stosowanie "<typ>-argument [liczba]" (np. text-argument 2, player-argument etc.), poprawi to estetykę kodu i zaoszczędzi ci trochę czasu przy większej ilości argumentów.

 

Spoiler
if arg 1 is set:
else:
    send ""
    send "         &2-----{ &6AxCheckPoint &2}-----"
    send "&2/checkpoint set <pkt> &6- Wyznacza punkt"
    send "&2/checkpoint del <pkt> &6- Usuwa punkt"
    send "&2/checkpoint list &6- Pokazuje liste punktow"
    send "&2/checkpoint wyznacz <pkt1> <pkt2> &6- Wyznacza odleglosc miedzy pkt 1 a pkt 2"
    send "&2/checkpoint teleport <pkt> &6- Teleportuje do podanego punktu"

 

Po sprawdzeniu, czy pierwszy argument został podany od razu lecisz z sprawdzaniem samej treści argumentu, gdzie dalszy kod wypełnia się m.in w przypadku argument 1 == set / del / list (...). Co jeżeli sama treść będzie różna od podanych warunków? > otóż kod się nie wykona - zastosuj "if text-argument 1 (lub. jak wolisz arg 1 ) is not "set" or "del" or [...]".
 

Spoiler
command /checkpoint [<text>] [<text>] [<text>]:
  
    if arg 2 is set:
    else:
        send "&6Poprawne uzycie /checkpoint set <pkt>"

    if arg 2 is set:"
        else:
        send "&6Poprawne uzycie /checkpoint del <pkt>"

 

Z góry nakładasz iż argument 2 ma być liczbą, jednakże definiujesz go, jako text - użyj [<integer>] lub [<number>] (nie pamiętam, które było poprawne, ale jedno z nich działa).
 

Spoiler
open chest with 6 rows named "&6Lista:" to player
set {_slot} to 0
loop {check::%player%::*}:

 

Matematyka: 6x9=54, co jeżeli {_slot} wyniesie liczbę > 54? > Zacznie ci sortować w ekwipunku - zabezpiecz to zarówno w przypadku loopa (albo if {_slot} <= 54, albo stwórz listę, gdzie na kolejnej stronie wyświetla ci wartości, gdzie slot > 54), jak i w przypadku "add".

 

Spoiler
send "&2/checkpoint teleport <pkt> &6- Teleportuje do podanego punktu"

 

Za pomocą "on rightclick", "on leftclick" i "if "%inventory name of player's current inventory%" is "&6Lista:":" (jeżeli dobrze pamiętam nazwy eventów), jesteś w stanie przykładowo w przypadku:

  1. LPM > wyświetlić odległość lokalizacja klienta - lokalizacja checkpointu,
  2. PPM > teleportować klienta do lokalizacji wybranego checkpointu.

 

Spoiler
command /checkpoint [<text=pomoc>] [<number/integer>] [<text>]: #nie pamiętam, które poprawne
    aliases: /hp
    trigger:
        if text-argument 1 is not "add" or "del" or "list":
            message "Podany pierwszy argument musi wynosić wartość = <add/del/list>"
        else:
            if text-argument 1 is "add":
                message "Hej! Jestem ADD!"
                if number-argument/integer-argument is set:
                    message "ADD mówca mówi mówione mianowniki, mianowicie mówione są: %text-argument 2%" #kek
            if text-argument 1 is "del":
                message "Po ADD, jestem Ja! Czyli DEL!"
            if text-argument 1 is "list":
                message "Zawsze ostatni i spóźniony LIST - Zgłaszam się gotowy do akcji!"

Skrawek kodu, który ci się przyda.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik

Moim zdaniem, dobry pomysł, jeszcze nie testowałem, ale wydaje się fajny. Proponuję tak jak wyżej dodać jakieś 'hologramy'. :seemskappa:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
8 minut temu, JestemPsiak napisał:

wersja silnika 1.9 wszystko cacy tylko ze nie widze tiittle potrzebuje moze jakis plugin ? Prosze o pomoc.

skRayFall

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
3 minuty temu, ShadowEk napisał:

skRayFall

pobralem a powiesz mi dokladnie jaka mam to zrobic mozew ty mi to lepiej wyjasnisz.. jak mam zrobic ? to robilem /checkpoint 1 2 i to tak mam robic? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
Teraz, JestemPsiak napisał:

pobralem a powiesz mi dokladnie jaka mam to zrobic mozew ty mi to lepiej wyjasnisz.. jak mam zrobic ? to robilem /checkpoint 1 2 i to tak mam robic? 

Nie wiem, nie używałem tego. Pytałeś się, czemu Ci title nie działa, to Ci odpowiedziałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
3 minuty temu, ShadowEk napisał:

Jakieś błędy coś? Nic mi to nie mówi, że wgrałeś i nic.

No wlasnie nie.. Wszystko cacy ale jak wpisuje /checkpoint list to mi nie dziala to nie wyswietla tittle a jak wpisze /tittle nazwe to wyskakuje na  5 sek i znika.. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×