Skocz do zawartości
patrykozak

Naprawa itemów w GUI - kowadło

Rekomendowane odpowiedzi

Użytkownik

Cześć, szukałem i wszędzie są niedokończone te skrypty..
Szukam skryptu na GUI kowadła. Po kliknięciu na stojące kowadło prawym przyciskiem myszy włącza się gui.
Gui by było np. kowadło i tam napisane "naprawa przedmiotu" oraz lore z "koszt naprawy to 30 lvl"
I aby pobierało ten 30 lvl za naprawę przedmiotu.
Dziękuję :)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
function repair(p: player):
	if {_p)'s level >= 30:
		repair {_p}'s tool
		set {_p}'s level to (player's lvl - 30)
		send "&aNaprawiles przedmiot!"
	else:
		send "&cMasz za maly poziom exp. Wymagany 30!" to {_p}

on right click on anvil:
	cancel event
	open chest with 1 rows named "&eKowadlo:" to player
	set slot 5 of player with 1 of anvil named "&eKliknij i napraw!" with lore "&7Koszt: &e30 poziom exp.||&7Przedmiot: &e%player's tool%"

on inventory click:
	if name of player's inventory is "&eKowadlo:":
		if clicked slot is 5:
			repair(player)

 

Edytowane przez KrejzolekPRO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
1 godzinę temu, KrejzolekPRO napisał:
function repair(p: player):
	if {_p)'s level >= 30:
		repair {_p}'s tool
		set {_p}'s level to (player's lvl - 30)
		send "&aNaprawiles przedmiot!"
	else:
		send "&cMasz za maly poziom exp. Wymagany 30!" to {_p}

on right click on anvil:
	cancel event
	open chest with 1 rows named "&eKowadlo:" to player
	set slot 5 of player with 1 of anvil named "&eKliknij i napraw!" with lore "&7Koszt: &e30 poziom exp.||&7Przedmiot: &e%player's tool%"

on inventory click:
	if name of player's inventory is "&eKowadlo:":
		if clicked slot is 5:
			repair(player)

 

nzngp5.jpg

Nie działa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
45 minut temu, patrykozak napisał:

nzngp5.jpg

Nie działa.

function repair(p: player):
	if {_p)'s exp level >= 30:
		repair {_p}'s tool
		set {_p}'s level to (player's exp level - 30)
		send "&aNaprawiles przedmiot!"
	else:
		send "&cMasz za maly poziom exp. Wymagany 30!" to {_p}

on right click on anvil:
	cancel event
	open chest with 1 rows named "&eKowadlo:" to player
	set slot 5 of player's current inventory with 1 of anvil named "&eKliknij i napraw!" with lore "&7Koszt: &e30 poziom exp.||&7Przedmiot: &e%player's tool%"

on inventory click:
	if name of player's current inventory is "&eKowadlo:":
		if clicked slot is 5:
			repair(player)

 

Edytowane przez KrejzolekPRO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
15 minut temu, KrejzolekPRO napisał:
function repair(p: player):
	if {_p)'s exp level >= 30:
		repair {_p}'s tool
		set {_p}'s level to (player's exp level - 30)
		send "&aNaprawiles przedmiot!"
	else:
		send "&cMasz za maly poziom exp. Wymagany 30!" to {_p}

on right click on anvil:
	cancel event
	open chest with 1 rows named "&eKowadlo:" to player
	set slot 5 of player's current inventory with 1 of anvil named "&eKliknij i napraw!" with lore "&7Koszt: &e30 poziom exp.||&7Przedmiot: &e%player's tool%"

on inventory click:
	if name of player's current inventory is "&eKowadlo:":
		if clicked slot is 5:
			repair(player)

 

Nadal nic ...
jfupog.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
function repair(p: player):
	if {_p)'s lvl is greater than 29:
		repair {_p}'s tool
		set {_p}'s lvl to ({_p}'s lvl - 30)
		send "&aNaprawiles przedmiot!" to {_p}
	else:
		send "&cMasz za maly poziom exp. Wymagany 30!" to {_p}

on right click on anvil:
	cancel event
	open chest with 1 rows named "&eKowadlo:" to player
	set slot 5 of player's current inventory to anvil named "&eKliknij i napraw!" with lore "&7Koszt: &e30 poziom exp.||&7Przedmiot: &e%player's tool%"

on inventory click:
	if name of player's current inventory is "&eKowadlo:":
		if clicked slot is 5: //if slot is 5:
			repair(player)

@patrykozak edytowałem.

Edytowane przez KrejzolekPRO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
1 godzinę temu, KrejzolekPRO napisał:
function repair(p: player):
	if {_p)'s lvl is greater than 29:
		repair {_p}'s tool
		set {_p}'s lvl to ({_p}'s lvl - 30)
		send "&aNaprawiles przedmiot!" to {_p}
	else:
		send "&cMasz za maly poziom exp. Wymagany 30!" to {_p}

on right click on anvil:
	cancel event
	open chest with 1 rows named "&eKowadlo:" to player
	set slot 5 of player's current inventory to anvil named "&eKliknij i napraw!" with lore "&7Koszt: &e30 poziom exp.||&7Przedmiot: &e%player's tool%"

on inventory click:
	if name of player's current inventory is "&eKowadlo:":
		if clicked slot is 5: //if slot is 5:
			repair(player)

@patrykozak edytowałem.

Nadal nic ... nie wiem czemu to nie działa ....!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×