Skocz do zawartości
Kewin7

[Propozycja] Uniemozliwienie boostowania pkt

Recommended Posts

Użytkownik

Jestem na nie.

 

Spoiler

Jesteś przecież takim dobrym administratorem , więc możesz zgłaszać do kolegów na discordzie informacje ze ktos zabija mulciaki :D

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Użytkownik
4 minuty temu, esej napisał:

Jesteś przecież takim dobrym administratorem , więc możesz zgłaszać do kolegów na discordzie informacje ze ktos zabija mulciaki :D

A jak mnie nie bedzie:bezkappy:, ani nikogo z administracji?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Użytkownik
36 minut temu, Kewin7 napisał:

A jak ktos sie boostowal jak nikogo nie bylo na serwerze :bezkappy:? (Ok 24.00)

Jedyne co możecie dodać to listę gdzie będzie zapisane

 

[Data] [Atakujacy] - [Ofiara] (ip atakujacego) (ip ofiary)

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Administrator mcplay.pl
Dnia 12.08.2017 o 14:39, Kewin7 napisał:

Po zabiciu tej samej osoby drugi raz z rzedu niedostawalo by sie punktow.

Być może jest to dobry pomysł, dlatego oznaczę @kamcio96 żeby się z nim zapoznał
Lecz wymaga on dopracowania, tak jak mówi to esej, fajnie jakby taka lista została zrobiona.
Zabijanie tej samej osoby 2-3 razy z rzędu to może być zwykły przypadek również :D

// Zamykam

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Gość
Ten temat jest zamknięty i nie można dodawać odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×