Skocz do zawartości
Szwagru

świat TerenX - Skrypt na Tereny

Rekomendowane odpowiedzi

Użytkownik

Przedstawiam Wam mój skrypt na teren.
Komendy:

/teren - ogólne info, więcej komend

Permisje:

Brak permisji, jedyna to "teren.%player%" której nie trzeba ustawiać ponieważ każdy gracz dostaje swoja uniwersalną.

Co Robi?

Stwarza tereny na świecie po położeniu portalu endu. Można go zniszczyć specjalnym (złotym) kilofem z nazwą. Dlaczego ten blok? Bo jest on trudno dostępny na świecie i nie łatwo go "Skopiować" a niżeli bedrock.

Potrzebne pluginy:

Skript(1.0 lub nowszy), WorldEdit, WorldGuard, PermissionEx, SkQuery(Nie jestem Pewien. (Argumenty?))

Kod:

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

 

Edytowane przez Szwagru

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
12 minut temu, KrejzolekPRO napisał:

Pisałem dokładnie taki sam, ale pex mi nie działał i odpuściłem :D

hehe :D Ja dałem że gdy zrobi gracz teren, dostaje permisje do edycji danego terenu :) Usuwanie/dodawanie, i chyba sie pokuszę o dawanie flag, narazie np. skromne 3/4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
Dnia 24.12.2016 o 11:42, KrejzolekPRO napisał:

Jest bardzo duzo bugów, np. Członek, może wyrzucić założyciela, może zniszczyć teren. Ja to poprawiłem i dodałem yaml.

Up ma racje. Staram sie naprawić :)

Edytowane przez Szwagru

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik

Polecam zobaczyć na linijkę 12.

Jeśli w tym momencie wyłączy się serwer to przerywa cały kod i graczowi zostaje uprawnienie ;)
Najlepiej byloby gdybyś dodał event on join i żeby usuwało graczowi uprawnienie gdy ma (Zmienną można wykorzystać)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
Dnia 29.12.2016 o 21:33, Kraftowy napisał:

Polecam zobaczyć na linijkę 12.

Jeśli w tym momencie wyłączy się serwer to przerywa cały kod i graczowi zostaje uprawnienie ;)
Najlepiej byloby gdybyś dodał event on join i żeby usuwało graczowi uprawnienie gdy ma (Zmienną można wykorzystać)

Ciekawa propozycja, przez ferie (chyba) postaram się kompletnie odświeżyć skrypt, nie będzie używał world edit. Zobaczymy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik

Świetny skrypt, chciałem zrobić podobny (wcześniej) ale, w końcu odpuściłem ;) Masz poprawione (były 2 błędy, odnośnie czasu (było napisane wait 0.2) a nie wait 0.2 seconds) :)
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
Dnia 11.03.2017 o 18:28, rzy4y napisał:

Skrypt jest bardzo dobry. Popraw błędy i będziesz epicki :]

spoko, jak na razie już się nie zajmuje skryptami, uczę sie pluginów, może przeniosę go w najbliższym czasie na plugin :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×