Skocz do zawartości
Fokker787

Urozmaicenie topografii mapy ChestPVP

Rekomendowane odpowiedzi

Użytkownik

Cześć!

Chciałbym zaproponować urozmaicenie terenu mapy na serwerze ChestPVP, mam niemałe doświadczenie w organizowaniu rozrywki dla graczy i jestem w 100% przekonany, że dzięki moim pomysłom, budowlom oraz organizowaniu ciekawych pułapek oraz mini aren, na serwerze ChestPVP zagości jeszcze więcej graczy.

Troche o mnie:

Jestem studentem II roku, mam 20 lat (prawie 21)

Minecraft jest mi bardzo bliski, miałem przyjemność zarządzać rozgrywką na serwerach 500 slotowych, wtajemniczeni powinni mnie kojarzyć ;) (np. ze starego LegendCr.... i Sky'a - nie wiem czy moge reklamowac, chociaz serwery juz te nie dzialaja) Na tych serewerach organizowałem czas graczom i dawałem z siebie wiele, aby rozgrywka była jak na najwyzszym poziomie (wyniki moich działań byly widoczne juz po tygodniu - wzrost liczby graczy, wiecej graczy z rangami itd.)

Jestem zaznajomiony z wieloma pluginami, a na pewno z tymi podstawowymi

Dlatego zwracam sie z uprzejma prośbą o moliwość budowania i edytowania (w czasie rzeczywistym) mapy na serwezrze ChestPVP.

Jednoczesnie moge zrzec sie mozliwosci grania na serwerze, chociaz licze na zaufanie z Waszej strony, ze potrafie rozgraniczyc ekwpiunek Creative i Survival i nie wykorzystywać moich uprawnień w celu zaburzenia ekonomii serwera

Pozdrawiam Kamil

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Użytkownik

Temat został przeniesiony z Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! > Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! > Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! do Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! > Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! > Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! > Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Losowy awatar