Skocz do zawartości

Vortex - Skript na różdżkę vortex


Rekomendowane odpowiedzi

Informacje -

Blazerod.png Nazwa: VortexRod

Blazerod.png Autor: DaltonEZ

Blazerod.png Wersja: 1.1

Opis -

Blazerod.png Skript dodaje nam różdżkę "Vortex" którą możemy przywołać za pomocą komendy A1. Po kliknięciu prawego przycisku myszki używamy umiejętności "Lot feniksa" Jednak po kliknięciu lewego przycisku myszy używamy umiejętności "Ognista kula". Umiejętność "Ognista kula" możemy używać 2 razy na 15 sekund a "Lot feniksa" raz na 60 sekund  .

Umiejętności -

Blazerod.png Lot feniksa - Zostajemy wybici przed siebie oraz otrzymujemy obronę od upadku na 10 sec.

Blazerod.png Ognista kula - Strzelamy ognistymi kulami w zaznaczony blok.

 Permissie -

Blazerod.png vortex.give - Permissia do komendy /vortex (A1)

 Komendy -

Blazerod.png /vortex - Daje różdżkę Vortex graczu.

 Pobierz -

Blazerod.png   Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Blazerod.png   Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

 

Edytowane przez Daltone
Poprawa opisu.
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolejnym błędem jest 

            push the player upwards at velocity 2
            push the player horizontally forward at speed 20
Nie istnieje coś takiego jak speed 20, należy to zamienić na speed 10 aby skok działał poprawnie. 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, Myszak napisał:

Kolejnym błędem jest 

            push the player upwards at velocity 2
            push the player horizontally forward at speed 20
Nie istnieje coś takiego jak speed 20, należy to zamienić na speed 10 aby skok działał poprawnie. 

Jakie masz dodatki do sk?

Np. WSkript SkQuery.

Edytowane przez Daltone
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 2 tygodnie później...

Pisanie skryptów - robisz to źle :U

Ogólnie jest ok, ale powinieneś zrobić tak:

1. Usuwasz variables:  z górnej części.

Przy kliknięciu sprawdzasz czy zmienna NIE istnieje, jak tak to ustawiasz wartość odpowiedniej zmiennej gracza na cooldown (15 czy 30 czy 60 czy ile tam chcesz).

Do tego loopa co sekundę i odejmować w obu listach 1 od wszystkich wartości > 0. Po odejmowaniu dać ifa który sprawdza czy wartość = 0 i jak tak to usuwasz zmienną żeby nie była dalej zapętlana i żeby gracz mógł użyć umiejętności.

 

Jak to zrobisz to będzie git, 8/10, bo za taki skrypt, nawet idealnie napisany, więcej nie dostaniesz.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 1 miesiąc później...
  • 2 tygodnie później...
  • 2 miesiące później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...