Skocz do zawartości
  • 0

2 skrypt na ochrone i wyłączenie dropu cobbla


Kapson1337
 Udostępnij

Pytanie

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Nie mozna zrobic nickow w skrypcie, nie beda wyswietlane, co do drugiego:

command /cobblestone:

     trigger:

        if {cobble.%player%} is true:

            send "&6> &8Wylaczyles drop cobblestone!

            set {cobble.%player%} to false

        else:

            send "&6> &8Wlaczyles drop cobblestone!

            set {cobble.%player%} to true

 

on mine of stone:

    if {cobble.%player%} is false:

       cancel event

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

 

variables:
	{steel::protection::%player%::played} = false
	{steel::protection::%player%} = false

on join:
	if {steel::protection::%player%::played} is false:
		set {steel::protection::%player%::played} to true
		set {steel::protection::%player%} to true
		set {steel::protection::%player%::time} to now
		message "&8&l[&e&l+&8&l] Ochrona nowych uzytkownikow zostala wlaczona na 5 min. Milej gry !"
		set player's tag to "&8&l[&b&lOCHRONA&8&l]"
		stop

every 10 real seconds:
	loop all players:
		if {steel::protection::%loop-player%} is true:
			if difference between now and {steel::protection::%loop-player%::time} is bigger or equals to 5 minutes:
				set {steel::protection::%loop-player%} to false
				delete {steel::protection::%loop-player%::time}
				message "&8&l[&e&l-&8&l] Twoja ochrona dla nowych uzytkownikow zostala wyczerpana ! Powodzenia !"
				set loop-player's tag to ""
				stop

on damage:
	if {steel::protection::%victim%} is true:
		cancel event
		stop

Skripy by @steel

DASZ LIKE???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...