Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'variables'.

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Forumowe projekty
    • UtopiaMC - forumowy serwer Minecraft
  • Skript
    • Skrypty
    • Pytania i problemy
    • Zlecenia
  • Serwery Minecraft
    • Prezentacje serwerów Minecrafta
    • Zarządzanie serwerami Minecrafta
    • Pluginy do serwerów Minecrafta
  • Programowanie
    • Tworzenie pluginów do Minecrafta
    • Tworzenie stron WWW
    • Pozostałe dziedziny programowania
  • Gry, programy i sprzęt
    • Gra w Minecrafta
    • Komputery i sprzęt
    • Twórczość użytkowników
    • Komunikator Discord
  • Społeczność
    • Współpraca
    • Pogaduszki
    • Gry forumowe
  • Serwis
    • Informacje i aktualności
    • Prawo
    • System wniosków
    • Archiwum
  • Klub futurystuw Wdrożeńa
  • Klub futurystuw Propozycje
  • Klub futurystuw Offtopic
  • Klub futurystuw Zastosowańa
  • podwiek.pl Prawo
  • podwiek.pl Dyskusje

Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które zawierają...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Lokalizacja


Hobby


Nick w MC


GG


E-mail


Skype


Strona www


Discord


Steam

Znaleziono 24 wyników

  1. Czolg12345

    Zmienne

    Jak zmienić szybko zmienne z variables.csv na jakiś inny. Chodzi o sposób zapisu ma być taki jak w plikach yaml (variables zapisuje tą samą zmienną kilka razy w momencie jej zmieniania, dopiero przy reload usuwa nie potrzebne zmienne, a yaml nadpisuje czyli zapisuje nową wartość i usuwa przy zapisie). Mam dużo zmiennych w variables i chce szybko je zmienić. Znacie sposób?
  2. Siemka, mam otóż problem z użyciem zmiennej. Gdy w skrypcie użyję To wszystko działa bez problemu, lecz gdy chce skrócić o wiele kod używając kolejnej zmiennej To wyrzuca już błąd Co zrobić w tej sytuacji?
  3. Cześć, mam problem z variables. Na początku ustawiłem coś typu #WIADOMOSCI DO ITEMOW variables: {drop_1} = "Diamentowa lopate 5/3/3" ale później zmieniłem na #WIADOMOSCI DO ITEMOW variables: {drop_1} = "diamentowa lopate 5/3/3" i problem polega na tym, że mimo restartów, reloadów nie aktualizuje się ta wiadomość i cały czas jest taka jak ta pierwsza, nie ważne na co ją zmienię.
  4. Komar

    MySQL - problem

    Witam, Mam dość trudne pytanie i spodziewam się że wiele osób nie będzie w stanie odpowiedzieć na nie (rym cym cym xD). Jak wyświetlić na stronie www wartości zmiennych ze Skripta? Wiem że pierw trzeba połączyć go z jakąś bazą danych, ja wybrałem MySQL na localhost - skonfigurowałem Skripta i wszystko działa super, wszystkie zmienne są wysyłane do bazy i tam sobie "siedzą". Tylko teraz problem z odczytem tego na stronie www bo nie mam zielonego pojęcia jak to zrobić. Jak ktoś z was zna odpowiedź to proszę o jej udzielenie . Tak mam skonfigurowany plik "config.sk" Skriptu .... (linia 192) MySQL example: type: MySQL pattern: synced_.* host: localhost port: 3306 user: root password: (nie podam xD) database: skript monitor changes: true monitor interval: 20 seconds .... (linia 209) A tak wygląda mój skrypt, do którego to używam: .... set {zabicia::%attacer%} to {zabicia::%attacer%} + 1 set {synced_zabicia::%attacer%} to {zabicia::%attacer%} parsed as text set {zabicia::%victim%} to {zabicia::%victim%} + 1 set {synced_zabicia::%victim%} to {zabicia::%victim%} parsed as text .... I normalnie w bazie się wszystko zapisuje, ale tak jak wyżej pisałem - problem z odczytem na stronie www. Z góry dzięki ps. Czytałem ten poradnik ale on mi się nie przydał :
  5. Komar

    Zmienne

    Witam, Mam problem z można powiedzieć "bazą danych zmiennych", moja zagwozdka polega na tym że napisałem skrypt który jest najważniejszym skryptem na serwerze i zawiera ważne informacje które mogą zmienić całkowicie rozgrywkę, co za tym idzie posiadam tam kilka zmiennych które są "pakowane do worka z wszystkimi zmiennymi", i teraz pytanie... Czy da się zrobić oddzielny plik 'variables' gdzie zmienne przypisywane do niego nie będą takie: "{zmienna1}", tylko np. "{*zmienna1}" i ta gwiazdka z automatu oznacza że zmienna idzie do oddzielnego pliku ze zmiennymi (inny niż variables). Jeżeli tak się da to bardzo proszę o odpowiedź. ps. Wiem że jest możliwość zabawy z plikami *.yml, ale próbuję np przypisać tam kordy x y z a następnie pobrać te trzy wartości z tego pliku i odwołać się do nich w funkcji teleportu, ale niestety to nie działa, dlatego szukam bardziej praktycznego i alternatywnego rozwiązania. Kod z tego mojego kombinowania z plikiem *.yml: Ustawienie kordów w skrypcie: set {_wiezienie.spawn.x} to player's x-coordinate set {_wiezienie.spawn.y} to player's y-coordinate set {_wiezienie.spawn.z} to player's z-coordinate wf "wiezienie.spawn.x: '%{_wiezienie.spawn.x}%'" to "plugins/Skript/scripts/Konfiguracje/Wiezienielista.yml" wf "wiezienie.spawn.y: '%{_wiezienie.spawn.y}%'" to "plugins/Skript/scripts/Konfiguracje/Wiezienielista.yml" wf "wiezienie.spawn.z: '%{_wiezienie.spawn.z}%'" to "plugins/Skript/scripts/Konfiguracje/Wiezienielista.yml" Po wykonaniu komendy która wykonuje powyższy kod w pliku *.yml tworzy się takie coś: #- -# wiezienie.spawn.x: '-413.16' wiezienie.spawn.y: '64' wiezienie.spawn.z: '-197.19' A tak próbuję się potem do tego odwołać: set {_x} to single value "wiezienie.spawn.x" get of "plugins/Skript/scripts/Konfiguracje/Wiezienielista.yml" set {_y} to single value "wiezienie.spawn.y" get of "plugins/Skript/scripts/Konfiguracje/Wiezienielista.yml" set {_z} to single value "wiezienie.spawn.z" get of "plugins/Skript/scripts/Konfiguracje/Wiezienielista.yml" set {_locxyz} to location {_x}, {_y}, {_z} teleport loop-player to {_locxyz} Z góry dziękuję ------------------------------------------------------------------------------------------------------ Witam ponownie , Poradziłem sobie z tym w bardzo praktyczny sposób Podzielę się tym z Wami abyście mogli do swoich projektów dodać oddzielne bazy zmiennych. A więc... W pliku ".../plugins/Skript/config.sk" na ok. linii 140 jest sekcja "Variables" i tam są dostępne "databases" zmiennych, możecie tam deklarować czym są one rozróżniane (np. przed zmienną może być "j_" aby Skript wrzucił ją do worka któremu także przypiszecie ścieżkę). Są tam dostępne też połączenie z bazą MySQL lub SQLite, co mnie zaskoczyło pozytywnie (kolejne tysiąc pomysłów w głowie ). Jeżeli będziecie chcieli mogę zrobić poradnik jak to skonfigurować, dodać nowe bazy, połączyć się z MySQL itd. Pozdrawiam
  6. Witam, jak zrobić Pętle która odliczy mi 3 godziny i ustawi mi daną zmienną na true ? kompletnie pusto w głowie mam, a jak już coś przyjdzie to nie wychodzi xD
  7. Cześć ! Mam pytanie, a mianowicie jak sobie z tym poradzić? Podajmy przykład, mam zrobiona komendę /helpop. I chciałbym zrobić wiadomość że następną wiadomość możesz wysłać za: "jakaś liczba". tylko chodzi o to żeby ta wiadomość się zmieniała a dokładnie liczba. łatwym sposobem było by zrobić: if {helpop.%player%} is true: set {helpop.%player%} to false set {slowdown.helpop.%player%} to 3 wait 1 second set {slowdown.helpop.%player%} to 2 wait 1 second set {slowdown.helpop.%player%} to 1 wait 1 second set {helpop.%player%} to true I tak dalej... else: send "nastepna wiadomosc mozesz wyslac za: %{slowdown.helpop.%player%}% stop Jest jakaś alternatywa co do tego? Bo trochę kod nie będzie optymalny jak będzie to robiło przez 60 sekund xD
  8. Witam hej czesc wrocilem D: Krótko i na temat: Co sądzicie o tym (ponieważ pracuję nad projektem), aby dane nie zachowywac ciągle w RAM'ie serva jako zmienne tylko współpracować z plikami YAML? Przykład: Zamiast mieć ciągle zajęty na RAM {coins::%player%} = 100, robić dla przykładu, że zapisujemy na starcie wartość coinsów w .yml. Kiedy gracz wchodzi na serwer to dopiero wtedy powstaje jego wartosc {coins::%player%} pobierana z pliku. Gra sobie, zarabia, kupuje rzeczy itd. Następnie kiedy wychodzi jego wartosc {coins::%player%} nadpisuje się na starą wartość w pliku a sama zmienna się usuwa Wydaje mi się, że to spoko rozwiązanie, jak sądzicie?
  9. Witam, od niedawna uczę się pisać pluginy do Minecrafta. Na razie szło fajnie, szybko się uczyłem. Wczoraj postanowiłem stworzyć swój plugin na ranking. Ale pojawił się problem, chciałem przy każdym zabójstwie gracza dodać do jego zmiennej 1, ale nie potrafię stworzyć takiej zmiennej. Nie umiem. Ogólnie chodzi o to, aby ktoś mi wytłumaczył jak tworzyć "zmienne graczowe". Na innym forum, pan Olids pokazał mi sposób z HashMap, ale nie pokazał mi, jak, np. dodać coś do tej zmiennej, odjąć etc. Kod wyglądał tak: [importy i reszta] public class Ranks extends JavaPlugin implements Listener { HashMap<UUID , Integer> ranking = new HashMap<>(); public void onDeath(PlayerDeathEvent e){ Player a = e.getEntity().getKiller(); Player v = e.getEntity(); if(ranking.get(a.getUniqueId()) == null){ //teraz moje próby: //ranking.get(a.getUniqueId()).add... //ranking.get(a.getUniqueId()).set...itd } } }
  10. KGaZ

    Wait

    Krótko i zwięźle Czemu to nie działa 'Wait {_y} seconds' PS . Próbowałem %{_y}%
  11. Witam , mam problem ze skryptem poniżej przy reloadowaniu nie wyskakują żadne błędy ALE Nawet kiedy mamy zmienną exp.%player% ustawioną na true to wywali nam wiadomość jak byśmy mieli na false Prosze kod: variables: {exp.%player%} = false {w.l.%player%} = 40 {i.e.%player%} = 0 on death of creature: if attacker is a player: if name of creature is "&f&oWilk &2[&2Lvl 1]": if {exp.%player%} is true: add 1 to {i.e.%player%} send "&a[&2&lEXP&a]&a&o Zdobyles &b&o+1 Exp! &c%{i.e.%player%}%&4/&c%{w.l.%player%}%&a&o!" if {exp.%player%} is false: send "&a[&2&lEXP&a]&c&o Nie odblokowales jeszcze systemu exp!" to attacker command /o: trigger: send "&aOdblokowano , komenda tymczasowa" set {exp.%player%} to true POMOCY
  12. Witam, proszę o poprawę skryptu, jak zwykle coś skiepściłem ---> http://pastebin.com/raw/wrBU3Sx2 <---
  13. Witam, mam taki oto kod i nie wiem jak zrobic zeby zabieralo 1 "punkt" z variables komenda costamzabierz. Prosze o pomoc.
  14. Nie będe się rozpisywał... Chodzi o to żeby pewna czynność dokonywała się co pewien czas który będzie ustalony w pliku. Potrzebuje skryptu który odczyta z pliku i doda wartość do every lub innego loop byle by "co pewien czas(czas z config.yml) wykonywało zadanie" Zapewnie źle wpisałem czas do every, pewnie potrzeba jakiś procentów czy cudzysłowów. on skript load: set {czas} to value "Czas" get of "plugins/zajebista/sciezka/config.yml"Every {czas} seconds: send "test" to console
  15. Czy skript 1.8 będzie działał mi na spigocie 1.7.X?
  16. variables: {_quest.1.%player%} = 0 {quest.command.0} = &2 By odpowiedziec wpisz /aq <numer odpowiedzi> i kucnij {quest.command.1} = &2 CO ODPOWIESZ? {quest.command.2} = &2 {quest.nicknpc} = Stefan {quest.tagnpc} = &5 {quest.tagplay} = &4command /aq <number>: trigger: if arg 1 is 0: send "{quest.command.0}" if arg 1 is 1: set {_quest.1.%player%} to "Przyszedłem zalatwic pare spraw" if arg 1 is 2: set {_quest.1.%player%} to "Tymczasowo tu jestem" if arg 1 is 3: set {_quest.1.%player%} to "Jestem najemnikiem" if arg 1 is 4: set {_quest.1.%player%} to "Odwiedzic rodzine"on right click on player: if name of clicked entity is "Stefan": send "{quest.tagnpc} {quest.nicknpc}&f: Witaj nie znajomy co cie tu sprowadza ?" send "{quest.command.1}" send "{quest.command.0}" send "{quest.command.2}1. Przyszedlem zalatwic pare spraw" send "{quest.command.2}2. Tymczasowo tu jestem" send "{quest.command.2}3. Jestem najemnikiem" send "{quest.command.2}4. Odwiedzic rodzine" while {_quest.1.%player%} is set to 0: wait 2 seconds send "{quest.tagplay} %player%&f: {_quest.1.%player%}" set {_quest.1.%player%} to 0 send "{quest.tagnpc} {quest.nicknpc}&f: I tak jest to bez roznicy." send "{quest.tagnpc} {quest.nicknpc}&f: Mam do ciebie prozbe." wait 1 seconds send "{quest.tagplay} %player%&f: Slucham." wait 1 seconds Czemu nie działają zmienne z linijek od 5 do 8
  17. RickPlayingPL

    Variables

    Mam problem z usunieciem smieci ktore tworza sie w moim variables, jezeli ktos np uzyje mojego skilla to tworza sie tam duzo variables, a potem nie wiem jak usunac te smieci z pliku, kazde uzycie skilla kosztuje mnie 30 linijek w tym variables.sk, daje na koncu delete {zmienna}, ale wtedy w tym plku zamiast cyfr jest null a linijka dalej jest. Chce to usunac: wyrzutnia-melonow2.attacker.entity:3bdf1dbf-de58-4cef-b2d0-6a79d7423349, offlineplayer, 81046E616D6520800D5269636B506C6179696E67504Cwyrzutnia-melonow2.attacker.entity:219c0811-344d-482c-aed9-f117a9e348f7, offlineplayer, 81046E616D6520800D5269636B506C6179696E67504Cwyrzutnia-melonow2.attacker.entity:6288a63b-1c58-40b6-b997-42936ed401ad, offlineplayer, 81046E616D6520800D5269636B506C6179696E67504Cwyrzutnia-melonow.attacker.entity:52eb7114-cfde-437a-a7f9-fca91d99ec85, null, wyrzutnia-melonow2.attacker.entity:3bdf1dbf-de58-4cef-b2d0-6a79d7423349, null, wyrzutnia-melonow2.attacker.entity:3bdf1dbf-de58-4cef-b2d0-6a79d7423349, null, wyrzutnia-melonow2.attacker.entity:219c0811-344d-482c-aed9-f117a9e348f7, null, wyrzutnia-melonow2.attacker.entity:6288a63b-1c58-40b6-b997-42936ed401ad, null, wyrzutnia-melonow2.attacker.entity:6288a63b-1c58-40b6-b997-42936ed401ad, null, wyrzutnia-melonow.attacker.entity:da3a7032-0f70-4ad3-8659-00483a213f4a, offlineplayer, 81046E616D6520800D5269636B506C6179696E67504Cwyrzutnia-melonow2.attacker.entity:6620eb89-2472-4185-bc2d-7e3a3469fbda, offlineplayer, 81046E616D6520800D5269636B506C6179696E67504Cwyrzutnia-melonow2.attacker.entity:606abf6d-fb3d-4b75-adfe-aeb0e803614c, offlineplayer, 81046E616D6520800D5269636B506C6179696E67504Cwyrzutnia-melonow2.attacker.entity:fa072cdf-5694-477b-b75a-ea8dd849d6db, offlineplayer, 81046E616D6520800D5269636B506C6179696E67504Cwyrzutnia-melonow.attacker.entity:da3a7032-0f70-4ad3-8659-00483a213f4a, null, wyrzutnia-melonow2.attacker.entity:6620eb89-2472-4185-bc2d-7e3a3469fbda, null, wyrzutnia-melonow2.attacker.entity:6620eb89-2472-4185-bc2d-7e3a3469fbda, null, wyrzutnia-melonow2.attacker.entity:fa072cdf-5694-477b-b75a-ea8dd849d6db, null,
  18. RickPlayingPL

    Zmienna

    Witam, mam problem z tym kodem set {l-dmg.%victim%} to attacker SS Bledu:
  19. Jak mozna zrobic cos takiego? set {x} to block 1 blocks in front of player and 1 blocks above player
  20. Jak mozna zrobic zeby zapisac zmienna {x.%x%} dla gracza ktory nacisnol na lopate do tego pojawiajacego sie falling block Cos w tym stylu: set {x.%tutaj musi cos byc ale nie wiem co zeby zapisalo zmienna do falling block%} to player
  21. #Aperture

    variables

    Witam, jak wstawić zmienne? Typu: variables: i jak zmienne po tym ? @edit dziękuję, do zamknięcia :)
  22. RickPlayingPL

    Variables

    Witam, mam problem ze spawnowaniem sie co jakis czas dropu na arenie, chodzi dokladnie ze jak pojawi sie ten drop to dopuki ktos go nie wezmie zeby sie nie pojawial every 1 minutes: {tnt.arena.playernum} is more than 1: {tnt.arena.mode} is 2: {tnt.arena.giveitems} is true: {_heal} is 0: set {_heal} to 1 set block at {tnt.arena.heal-block} to emerald block drop emerald block at {tnt.arena.heal-spawn} broadcast "&7[&cTNT-Heroes&7]: &eMoc &a&lULECZENIE &epojawila sie na arenie!" to "arena"every 1 seconds: loop players in world "arena": {tnt.player.ingame.%loop-player%} is true: loop-player has emerald block: remove emerald block from loop-player set {_heal} to 0 set block at {tnt.arena.heal-block} to iron block heal loop-player by 3 send "&7[&cTNT-Heroes&7]: &e+&a3 &eSerca!" to loop-player play level_up at loop-player with pitch 0
  23. Witam, robię mini-gre TNT-Tag, więc jak to w tej grze po rozpoczęciu jedna losowa osoba staje się TNT, i więc tutaj jest problem bo nie wiem jak mam wybrać tą osobę.
  24. Chciał bym się zapytać, jak to zrobić? command /listagraczy: trigger: send "{x}"on join: set player nick to {x}
×
×
  • Dodaj nową pozycję...