Wyszukaj

Wyświetlanie wyników dla tagów 'skrypt miesiąca' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukuj po tagach

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukuj po autorze

Typ zawartości


Forum

  • Skript
    • Skrypty
    • Pytania i problemy
    • Zlecenia
    • Poradniki
    • Inne
  • Programowanie
    • Konkurs - Plugin Kwartału
    • Tworzenie pluginów
    • Inne
  • Minecraft
    • Serwery Minecraft
    • Klient
    • Serwer
  • Serwery partnerskie
    • mcplay.pl - sieć serwerów
  • Społeczność forum
    • Gry forumowe
    • Pogaduszki
    • Przedstaw się
    • Projekty użytkowników
    • Komputery
    • FanArt
    • Współpraca
    • Blogi
  • Forum
    • Informacje
    • Propozycje
    • Redakcja
    • Odwołania i skargi
    • Archiwum

Kategorie

  • Blog

Kalendarze

  • Główny

Znaleziono 16 wyników

  1. Kilka słów od autora Siemanko, nazywam się Karol mam 18 lat. W internecie możecie znaleźć mnie jako GlobooX bądź też globox99. Od jakichś dwóch lat zajmuję się pisaniem skryptów w Skripcie.Jest to mój drugi skrypt, który udostępniam publicznie. Myślę, że komuś się on przyda. Skrypt zrobiony na potrzeby www.MinecraftPolska.Net oraz z nudów :D Opis skryptu Skryptów na losowe teleportacje jest wiele, dlaczego więc postanowiłem napisać kolejny? Już tłumaczę, mój skrypt wyróżnia się od innych praktycznie pod każdym względem. Znajdziecie tutaj możliwość edytowania wiadomości, możliwość dodania jakichkolwiek efektów po teleportacji itp. Skrypt posiada własny plik konfiguracyjny, który jest mega przejrzyście opisany po to aby nikt nie miał problemu z ustawieniem wszystkiego pod siebie :) Funkcje Skryptu - W pełni konfigurowalny plik konfiguracyjny - Możliwość zmiany wszystkich wyświetlanych komunikatów - Interaktywny czat (można usuwać poszczególne lokacje) - Dwa rodzaje teleportacji! list: teleportowanie w losowo wybrane miejsce spośród listy koordynatów dodanych przez komendę /xtp addloc oraz random: standardowe teleportowanie gracza w losowe miejsce na mapie - System, który sprawdza czy gracz po teleportacji będzie bezpieczny! Jeśli skrypt wykryje, że wybrana lokacja do której zostanie teleportowany gracz jest niebezpieczna (jest tam jakiś blok w którym gracz mógłby się udusić) automatycznie podnosi koordynatę Y w górę. Cykl ten powtarza się do skutku aż gracz będzie bezpieczny - Przyciski teleportujące! Nie potrzebujesz układać odpowiednio bloków aby teleportacja działała! Skrypt automatycznie aktywuje przycisk, który postawisz i od razu zacznie on działać jako losowe tp! - Masa zmiennych, które można użyć w wiadomościach wysyłanych do gracza. - Komendy dzięki którym sprawdzimy jakie mamy lokacje i przyciski - Opcja pozwalająca ustawić czas oczekiwania do teleportacji. - Efekty wizualne podczas niszczenia i tworzenia losowego tp - Możliwość ustawienia itemków przyznawanych po teleportacji. Itemki mogą mieć nazwę! - Możliwość ustawienia JAKIEGOKOLWIEK efektu miksturki na JAKIKOLWIEK okres czasu po teleportacji! Kilka screenów Spis dostępnych komend Nazwa przycisku, który należy położyć aby automatycznie go aktywowało! Lista przycisków łącznie z koordynatami, które można usunąć klikając na "X" Lista lokacji, które można usunąć klikając na "X" Wycinek z pliku konfiguracyjnego pokazujący konfigurację efektów po teleportacji Download xRandomTpSk v1.2>> Pobierz Skrypt>> Pobierz Config xRandomTpSk v1.1>> Pobierz Skrypt>> Pobierz Config xRandomTpSk v1.0>> Pobierz Skrypt>> Pobierz Config Skrypt wymaga dodatków: WildSkript oraz SkQuery Changelog 04-08-2015 (xRandomTpSk v 1.2) - Poprawa efektów przyznawanych po teleportacji (Nie działało przy dwuwyrazowych efektach) - Poprawa itemów przyznawanych po teleportacji (Nie działało przy dwuwyrazowych itemach) Od teraz jeśli efekt lub item jest dwuwyrazowy np. diamond sword. to używamy '_' jako spacji (diamond_sword) 03-08-2015 (xRandomTpSk v 1.1) - Dodano konfigurowalne wiadomości wyświetlane do administratora - Dodano permisje "xrandomtpsk.use" do używania komendy głównej - Dodano możliwość ustawienia przyznawanych itemków po teleportacji Itemki mogą mieć nazwę :) - Dodano opcję oczekiwania do teleportacji po naciśnięciu przycisku - Dodano nową zmienną "_NL_" do użycia w wiadomościach. Zmienna oznacza nową linię 03-08-2015 (xRandomTpSk v 1.0) - Pierwsze wypuszczenie skryptu
  2. XamParkour Funkcje skryptu: Czas mierzony z dokładnością do 0.001 sekundy (1ms) TOP10 najlepszych czasów wyświetlanych na scoreboardzie Timer wyświetlany na pasku EXPa System LvL Regres otrzymywanego XP za monotonne przejście parkoura (resetowany co 24h) Startu, koniec i upadek parkoura wyznaczany przez regiony Dodawanie aren z wieloczłonowymi nazwami poprzez zamienienie spacji na znak '_' w komendach System dueli Operacje wykonywane na pliku XamParkour.yml Mnóstwo komend administracyjnych Komendy: /parkour - główna komenda ze spisem wszystkich dostępnych dla gracza i admina Uprawnienia: parkour.* - ogólne uprawnienie do korzystania z wszystkich funkcji parkour.help - pozwala na sprawdzenie komend administracyjnych parkour.restart - pozwala na zrestartowanie parkoura parkour.info - pozwala na sprawdzenie informacji o parkourze parkour.region.set - pozwala na dodawanie regionów na parkourze parkour.region.remove - pozwala na usuwanie regionów na parkourze parkour.create - pozwala na tworzenie parkoura parkour.remove - pozwala na usuwanie parkoura parkour.set.lobby - pozwala na ustawienie lobby serwera parkour.set.spawn - pozwala na ustawienie spawnu parkoura parkour.set.prize- pozwala na ustawienie nagrody XP za przejście parkoura parkour.set.minlvl - pozwala na ustawienie wymaganego LvL do wejścia na parkour parkour.panel - ogólne uprawnienie do korzystania z podkomend administracyjnych parkour.set.multiplier - pozwala na zarządzanie mnożnikiem gracza parkour.set.lvl - pozwala na zarządzanie LvL gracza parkour.set.top - pozwala na zarządzanie scoreboardem parkoura parkour.set.transition - pozwala na zarządzanie regresem otrzymywanego XP gracza Wymagania: SkQuery Skript v2.1.2 Timer addom World Guard v5.9 World Edit Minecraft do wersji 1.8.8 Ważne: Aby czas był pokazywany w formie milisekundowej należy w opcjach pluginu skript zejść do linijki 113 number accuracy: 2 i zmienić wartość na 3 number accuracy: 3 Tworzenie parkoura: 1. /parkour create <nazwa> - tworzy parkour 2. /parkour setspawn <nazwa> - ustawia spawn parkoura w aktualnej lokacji gracza 3. /parkour addregion <nazwa> <start/fail/end> <numer> - dodaje regiony: zaznaczamy obszar za pomocą world edita i wyznaczamy: start - start parkoura (zaczyna odliczanie) fail - upadek parkoura (teleportuje na spawn parkoura) end - koniec parkoura (kończy odliczanie) regiony można dodawać też ręcznie bezpośrednio przez world guarda, nazwa regionu ma format nazwa parkoura_typ_numer (np. mapa_start_1, kolorowa_mapa_fail_1) 4. /parkour setprize <nazwa> <ilość> - ustawia nagrodę XP za przejście areny 5. /parkour setminlvl <nazwa> <ilość> - ustawia wymagany LvL do wejścia na parkour Download: XamParkour 1.0 XamParkour 1.1 XamParkour 1.2
  3. Co robi skrypt? Skrypt ten dodaje do gry magazyny dla graczy. Wszystko w łatwy i szybki sposób można skonfigurować w pliku: config.yml Gracz posiada swój magazyn / plecak (domyślnie 1) aby móc posiadać więcej potrzebuje odpowiedniego uprawnienia. No i co tu więcej pisać Miłego używania. Łatwa konfiguracja: Instrukcja instalacji: 1. Pobierz pliki (z poniższego linku) 2. Wyłącz serwer. 3. Wrzuć obydwa pobrane pliki do plugins/skript/scripts. 4. Włącz serwer. 5. Wpisz na konsoli/serwerze komende /laduj 6. Wyłącz serwer. 7. Włącz ponownie serwer. 8. Wpisz na konsoli/serwerze ponownie komende /laduj. 9. Gdy zrobiłeś/aś wszystko dobrze, wpisz komende /Plecak Aby zmienić ustawienia wiadomości, uprawnień itd: 1. Wejdz w plugins/Magazyny/config.yml 2. Edytuj wg własnych potrzeb. 3. Wyłącz i włącz serwer. 4. Na konsoli lub w grze wpisz /laduj Wymagane pluginy: Skript, SkQuery, WildSkript Filmik z działania: Download: V 1.0 - Kliknij :D V 2.0 - Kliknij :D (Usprawniono kod, był błąd) V 3.0 - Kliknij :D
  4. nDrop v. 1.1 (03-08-2016) Funkcje: Top 10 w GUI Statystyki w GUI Spis dropu w GUI Szczęście, jedwabny dotyk Turbo drop Turbo experience Poziomy kopania Konfiguracja (prawie) wszystkiego Wszystko w plikach YML (brak jakiejkolwiek zmiennej) Lepszy drop dla osoby z uprawnieniem Kod o dlugości 407 linijek Blokowanie dropu cobblestone Blokowanie dropu danego surowca Generatory stone Wybór kilofów, jakimi można znaleźć dany surowiec Wybór poziomu od jakiego można znaleźć dany surowiec Komendy i uprawnienia: /top10 - top 10 znalezionych surowców, stone lub poziomów (Uprawnienie: "nDrop.top10") /statistics - statystyki gracza (Uprawnienie: "nDrop.statistics") /drop - spis dropu (Uprawnienie: "nDrop.drop"; włączanie/wyłączanie turbo dropu: "nDrop.turbo-drop"; włączanie/wyłączanie turbo experience: "nDrop.turbo-experience") Uprawnienia do wszystkich komend: "nDrop.*" Super drop: "nDrop.super-drop" Dodać: Alternatywę dla poziomów (wykorzystanie jakoś ich) Skrzynki niespodzianki Efekty wizualne (cząsteczki, fajerwerki) Zamienienie danej ilości cobblestone na jakąś nagrodę czy coś innego Pobieranie Kliknij, aby pobrać Skrypt wymaga pluginów: Skript 2.2 SkQuery 3.21.4 WildSkript 1.8.1
  5. Siema poszukuję skryptu na odnowę terenu. Chodzi tutaj o to aby po upływie danego czasu mapa serwera powróciła do pierworodnego stanu (tak jak na CasteMod). Wszystkie wykopane bloki powróciły, postawione bloki zniknęły. Dorze aby skrypt był zoptymalizowany, mapa resetowała się po upływie czasu lub po wpisaniu komendy. Z góry dzięki
  6. info

    Witam was wszystkich dzisiaj przedstawie wam moj autorski skrypt na event Wymagania do skryptu: Pluginy: WorldEdit MythicMobs PermissionEX PERMISSIE: event.admin event.rangi KOMENDY: /event start /event stop /event postaw - stawia luckyblocki /event moby /event rangi [Ranga] - tworzy voucher na dana range VERSION 1: http://pastebin.com/GpdR9gAY VERSION 2: http://pastebin.com/9BqJgJ7J Dodano automatyczne tepanie graczy na event (Wszystkich)
  7. Siemka, Jakiś czas temu (z miesiąc) zacząłem pisać skrypt. Funkcje: [*]Pozwala budować (prawie) dowolne napisy z bloków. [*]Łatwe dodawanie swoich znaków. [*]Budowanie z dowolnych bloków. Jak używać: Piszemy komendę /napisz <dowolny tekst> Wady: [*]Jak zawsze przy masowym stawianiu bloków robi małego laga. [*]Na razie tylko litery (z polskimi znakami też) i cyfry (bez kropek, przecinków, slashów, pytajników itp). Pobieranie: GitHub - RAW # nie miałem możliwości przetestowania Code - RAW # jeżeli wersja powyżej nie działa, proszę o użycie tej SS: UWAGA! Nie usuwajcie 1 linijki (potrzebna do HerCORE) Aktualizacja! Do pobrania via HerCORE lub przez link xD HerCORE compatible!
  8. FlappyCraft - Graj w flappy birda na swoim serwerze! Funkcje: 1. Tworzenie areny 2. Usuwanie areny 3. Dołączanie do areny 4. Wychodzenie z areny 5. Tworzenie teleportów 6. Mnożniki monet! 7. Talony Tworzenie areny: 1. Tworzysz arenę do flappy birda 2. Jako blok startowy kładziesz wełnę koloru limonkowego (LIME) 3. Koniec oznaczasz wełną koloru czerwonego 4. Blok cofania na lobby jak spadniesz to jest Cyan Staied Clay i deski (Oak Wooden Planks) 5. Tworzysz sektory do skakania 6. Tworzysz regiony od 1 do max. 10 (/rg define f1) zaznaczając CAŁY sektor 7. Wpisujesz /fc create <nazwa> i dalej zostaniesz pokierowany! Uprawnienia: 1. flappycraft.create - pozwala na stworzenie areny 2. flappycraft.delete - pozwala na usunięcie areny 3. flappycraft.setspawn - pozwala na ustawienie spawna 4. flappycraft.setlobby - pozwala na ustawienie lobby 5. flappycraft.join - pozwala na dołączenie do areny 6. flappycraft.leave - pozwala na wyjście z areny 7. flappycraft.shop - pozwala na korzystanie ze sklepu Komendy: 1. /fc - wszystkie komendy 2. /fc create [nazwa] - tworzy arenę 3. /fc delete [nazwa] - usuwa arenę 4. /fc setlobby - ustawia lobby 5. /fc setspawn [nazwa] - ustawia spawn dla danej areny 6. /fc join [nazwa] - dołącza do areny 7. /fc leave - opuszcza arenę 8. /fc shop - sklep 9. /fc stats - statystyki Do zrobienia: 1. Możliwość większej konfiguracji 2. Możliwość zrobienia nieskończoności sektorów Błędy: 1. Nie znalezione Zmiany: 1. Wersja 1.0: * Skrypt został wydany (możliwość pobrania: kliknij!) 2. Wersja 2.0: * Dodano polskie komendy * Dodano sprawdzanie gracza * Dodano konfiguracje * Dodano sprawdzanie ile gracz ma monet * Poprawiono kilka błędów 3. Wersja 3.0: * Dodano mnożniki monet * Dodano statystyki * Dodano więcej konfiguracji * Dodano tabliczki 4. Wersja 4.0: * Poprawione wszystko. * Dodanie dźwięków * Dodanie niewidzialności * Talony na monety * Więcej rzeczy w sklepie * Usunięcie tabliczek * Nowy system mnożników * Sklep został przeniesiony do skryptu dzięki czemu nie będzie trzeba dodatkowego pluginu * Niektóre wiadomości na pasku smoka * Muzyka podczas gry * Poziomy, punkty * Statystyki (nowe) 4. Wersja 5.0 : * Poprawione wszystko, * Dodanie dźwięków, * Talony na monety zostały zaktualizowane, * Usunięcie wiadomości na pasku smoka * Wiadomości na ActionBar * Usunięto muzykę podczas gry * Usunięto punkty, poziomy * Usunięto konfigurację Wersja: • PEŁNA (gra jest zdolna do używania) Autorzy: 1. boleknowak Wymagania: 1. Skript 2. skQuery 3. WildSkript 4. skRayFall Pobierz: 1. 4.0 2. 5.0 Inne: Ten skrypt ma plakietkę (jest skryptem miesiąca) Pozdrawiam
  9. Kilka słów od autora Siemanko, nazywam się Karol mam 18 lat. W internecie możecie znaleźć mnie jako GlobooX bądź też globox99. Od jakichś dwóch lat zajmuję się pisaniem skryptów w Skripcie. Powiem szczerze, że odkąd pamiętam chciałem zrobić jakiś skrypt nie tylko dla siebie. Postanowiłem więc zrobić ten oto xQuestSk aby każdy mógł skorzystać z mojego dzieła. Skrypt napisany z powodu zapotrzebowania na Questy na serwerze MinecraftPolska.Net Opis skryptu Skrypt o nazwie xQuestSk jest to skrypt dodający na Twój server Questy. Skrypt jest w pełni konfigurowalny, posiada swój config w którym dodaje się zadania oraz edytuje wyświetlane komunikaty. Swój skrypt starałem się zrobić tak aby nawet "zielony" osobnik, który nie zna Skripta będzie mógł skorzystać z xQuestSk. Jest on zrobiony tak aby nie trzeba było edytować NIC w kodzie a jedynie w pliku konfiguracyjnym. Skrypt posiada aktualnie 3 rodzaje zadań. craft - Należy scraftować jakiś itemek mine - Należy wykopać jakiś itemek kill - Należy zabić kogoś lub coś Funkcje Skryptu - W pełni konfigurowalny plik konfiguracyjny - Możliwość zmiany wszystkich wyświetlanych komunikatów - Różne rodzaje questów: Wykopanie, Skraftowanie, Zabicie - Wykonywanie komend po ukończeniu zadania - Sprawdzanie wykonanego zadania w czasie rzeczywistym (Gracz nie musi potwierdzać wykonanego zadanie, wystarczy, że je wykona!) - Zmienne, które wykorzystać można w swoich komunikatach, komendach itp - Bardzo ale to bardzo mały skrypt (biorąc pod uwagę co on potrafi) - Misje wyświetlane są w wirtualnym ekwipunku - Możliwość ustawienia wymaganego itemka przy type zadania "kill" - Konfigurowalna nazwa GUI menu zadań - Konfigurowalna ilość wierszy w GUI - Możliwość ustawienia odmiennego itemka dla wykonanej misji - Możliwość ustawienia aż 54 różnych misji! - Możliwość ustawienia JENDEGO zadania, które można wykonywać. (np. Jeśli w configu znajduje się 5 zadań z celem "zabij gracza" to po zabiciu gracza statystyki do zadania naliczane będą TYLKO dla zadania, które jest wybrane przez gracza) Kilka screenów Wirtualne GUI z wykonaną już misją Wycinek z konfiguracji zadania (komendy wykonywane po ukończeniu zadania) Wycinek z konfiguracji zadania (opis zadania oraz typ) Wygląd opisu zadania, które jest aktualnie wybrane Download xQuestSk v1.4 - Wersja Aktualna (Z funkcją na JEDNO wykonywane zadanie) >> Pobierz Skrypt >> Pobierz Config xQuestSk v1.3 - Wersja Aktualna (Bez funkcji na JEDNO wykonywane zadanie) >> Pobierz Skrypt >> Pobierz Config xQuestSk v1.2 - Pobugowana w h*j >> Pobierz Skrypt >> Pobierz Config xQuestSk v1.1 - Wersja niezalecana >> Pobierz Skrypt >> Pobierz Config xQuestSk v1.0 - Wersja niezalecana >> Pobierz Skrypt Skrypt wymaga dodatków: WildSkript oraz SkQuery Changelog 17-07-2015 (xQuestSk v 1.4) - kolejny Update tego samego dnia - Poprawa bugów - Dodanie funkcji na JEDNO wykonywane zadanie (np. Jeśli w configu znajduje się 5 zadań z celem "zabij gracza" to po zabiciu gracza statystyki do zadania naliczane będą TYLKO dla zadania, które jest wybrane przez gracza. Zadanie wybiera się klikając na ikonkę zadania w menu GUI) 17-07-2015 (xQuestSk v 1.3) - Poprawa wiadomości wysyłanych do gracza i servera po ukończeniu misji (Nie działały zmienne) - Dodanie zmiennej "_NAME_" jako nazwa Questa, może być wykorzystana w niektórych wiadomościach - Poprawa/dodanie opcji PLAYER w type zadania "kill" (Jeśli misja ma polegać na zabiciu gracza należy w ENTITY wpisać "player") !- ZALECAM UŻYWAĆ ZAWSZE NAJNOWSZYCH WERSJI! -! 17-07-2015 (xQuestSk v 1.2) - Dodanie opcji wymaganego przedmiotu podczas misji z zabiciem czegoś lub kogoś (Można ustawić czym gracz musi zabić przeciwnika, kiedy item nie jest wymagany wpisujemy "none") - Dodanie aliasów (q, quest, zadania, zad, xq) - Skrócenie kodu o jakieś 50% (Dodanie funkcji z WildSkript) - Poprawa bugow 15-07-2015 (xQuestSk v 1.1) - Dodanie komunikatów które wyświetlane są osobno dla gracza i osobno dla osoby, która wykonała zadanie. 15-07-2015 (xQuestSk v 1.0) - Pierwsze wypuszczenie skryptu
  10. Aukcje Przedstawiam wam mój skrypt na aukcje, jest to mój pierwszy większy skrypt który kiedyś robiłem ale nie skończyłem go do końca z braku czasu. Punkty za które się sprzedaje/kupuje przedmioty zdobywa się poprzez zabicie innego gracza Komendy: - /ah albo /aukcje - Otwiera menu z aukcjami - /a dodaj <cena> - Dodaje trzymany przedmiot do aukcji Wiadomosci na czacie Do zrobienia: Niestety przez brak czasu nie skończyłem go do końca, jak ktoś chce może go dokończyć, aktualna wersja działa poprawnie - Kolejne strony - Działanie z vault Download: RAW Przydatne? Podoba się? Zlajkuj
  11. Kawał czasu skryptów nie pisałem... A jednak coś mi wyszło... UIlytra Jest to mały dodatek znajdujący zastosowanie tam, gdzie Elytra (skrzydła czy jak tam piszecie) jest wykorzystywana. Nie wymaga uprawnień, a z aktualną konfiguracją można robić po prostu kopiuj wklej. Jak to działa? 1. Po założeniu elytry zobaczysz poniższy action bar: Legenda: Strzałki - prędkość lotu Y = XXX - wysokość lotu WYS - ostrzeżenie o dużej wysokości lotu PAL - ostrzeżenie o niskiej wytrzymałości skrzydeł Sterowanie: Takie same, jak w przypadku zwykłego Minecrafta. Naciśnij L CTRL+W (o ile nie podmieiłeś/aś klawiszy) aby przyśpieszyć niezależnie od kątu lotu, pod jakim jesteś. "Systemy bezpieczeństwa" Latanie na bardzo dużych wysokościach może grozić utratą nośności, co sprowadza się do utraty prędkości. Lampka WYS ostrzega o możliwości spadku w razie braku podjętych działań. Na skrzydłach lecieć wiecznie nie będziesz. Lampka PAL zaświeci się, kiedy pozostały czas lotu wynosi ok. minuty, zanim spadniesz na ziemię. Strzałki świecące na czerwono ostrzegają o prawdopodobnej śmierci w przypadku kontaktu ze ścianą. [GITHUB]
  12. skrypt miesiąca

    Witam! Dziś mam do przedstawienia wam pierwszy skrypt który publikuje na tym forum. Jest to skrypt ułatwiający tworzenie tablisty z addonu WildSkript. TablistYML 2.0 Siła w prostocie! Funkcje: - Ranking graczy pod komendą /Top <numer od 1 do 20> - Ustawianie tablisty za pomocą pliku config.yml - Odświeżanie tablisty po zmianie w pliku przez komendę /Tablist reload - Ustawianie slotów tablisty za pomocą komendy /Tablist ustaw - Duża ilość zmiennych - Zmienne z poza skryptu! - Ranking graczy wbudowany w skrypt! - Autorefresh z konfigurowalnym czasem! Lista zmiennych: ->Klik<- Zalety: - Prosta konfiguracja! - Częste aktualizacje! - Niezawodność! - Dobra optymalizacja! - Konfiguracja 1.Wrzuć skopiowany z linku skrypt do pliku tablistyml.sk w folderze Plugins/Skript/scripts 2. Odpal serwer 3. Poczekaj aż wszystko się załaduje a skrypt stworzy odpowiedni folder i plik. 4. Wejdź w plik config.yml znajdujący się w folderze Plugins/Skript/TablistYML 5.Ustawiaj kolejno sloty według tego schematu: (Koniecznie wpisuj treść slotu pomiędzy ' i ' inaczej kolory nie będą działać) 6.Użyj komendy /Tablist odswiez 7.Ciesz się ustawioną tablistą! Wymagane Addony: - WildSkript 1.8 Download: ->Klik<- To Do: - Wasze Propozycje! - Optymalizacja [dupka2] Znalazłeś buga? Masz ciekawą propozycję? Nie możesz sobie poradzić z konfiguracją? Coś nie działa? Pisz na pw lub w temacie! Postaram Ci się pomóc! [/dupka2]
  13. Tchest jest to skrypt wzorowany na pluginie TreasureChest. Ustawienia skrzynek podzielone są na 3 typy i 1 sub typ. Typy: - forget – skrzynka odnawialna co określony czas - unlimited – skrzynka z której możemy wyciągać przedmioty bez końca. Jest to domyślny typ po zapisaniu skrzynki komendą /tchest set - one – skrzynka jednorazowa (tylko 1 raz wyciągamy przedmioty) Subtyp: - random – losowa ilość przedmiotów ze skrzynki (nie można użyć dla typu unlimited ) Komendy: Uprawnienia: Uprawnienia gracza - tchest.use.one - zezwala na otwieranie skrzynki typu one - tchest.use.unlimited - zezwala na otwieranie skrzynki typu unlimited - tchest.use.forget - zezwala na otwieranie skrzynki typu forget Uprawnienia admin - tchest.admin.* – wszystkie komendy Kod: Raw Źródło: http://meee.pl/skrypt/tchest
  14. NATURE RUNESv1.4 COLORFUL UPDATE Skrypt ten pozwala tworzyć magiczne runy, których działanie opiszę poniżej, oraz stół, dzięki któremu możemy je stworzyć. Chociaż nie wystarczyło mi czasu na sprawdzenie wszystkiego dokładnie, mam nadzieję, że wszytko będzie działać jak należy. STÓŁ RUNICZNY Tworzony za pomocą przedmiotu ustalonego w konfiguracji (domyślnie: stół zaklęć) kładzionego w środkowym polu stołu rzemieślniczego oraz dwóch szmaragdów, jednym nad przedmiotem głównym i drugim pod nim. Stół jednak może ulec zniszczeniu podczas próby położenia. Pomyślnie ustawiony pozwala on stworzyć każdą z siedmiu run za pomocą trzech ustalonych w konfiguracji przedmiotów, odpowiedniej ilości szmaragdów oraz jednej pustej runy - Naudiz. Nie zawsze jednak runa musi zostać stworzona poprawnie. Wszystko to możesz ustalić w konfiguracji skryptu GYFU RUNA OGNIA Jej użycie tworzy wokół wybranej lokalizacji prawdziwe piekło. Ziemia przemienia się w krwisty piekielny kamień płonący bezkreśnie, a skały topią się zmieniając w lawę. Na niedosyt złego nad żarzącym się terenem pojawiają się przerażające nieumarłe świnie. SOWILO RUNA CZASU Niezwykle przydatna runa, zwłaszcza w dwóch sytuacjach: gdy będąc w jaskini za Twoimi plecami usłyszysz syk Creepera i podczas ucieczki zauważysz rudę diamentu oraz gdy podczas pościgu Twój przeciwnik jest zbyt szybki. Ta runa doda osobie efekt szybkiego kopania, a osobom w pobliżu niej - spowolnienie. THURISAZ RUNA SPUSTOSZENIA Zniszczenie jakie szerzy ta potężna runa jest wielkie. Teren wokół gracza, który go użył jest atakowany przez armię piorunów niszczących go bezlitośnie. Zielona trawa zmienia się na złoty piach oraz brązową trawę. BERKANAN RUNA DRZEW To moja ulubiona! Wiele run szerzy jedynie destrukcje, z tą jednak jest zupełnie inaczej. Tworzy ona wokół gracza, który ją użył przepiękny, gęsty las. ISAZ RUNA LODU Runa ta zamienia powierzchnie wody w twardą skorupę oraz układa warstwy śniegu na powierzchni trawy, ziemi i piasku. Idealna, aby przygotować pole bitwy na śnieżki! LAGUZ RUNA WODY Potrzebujesz źródła wody? Może jeziora, w którym będziesz łowił ryby? Ta runa będzie dla Ciebie idealna! Zamieni ona trawę, ziemię oraz kamień wokół miejsca gdzie została użyta w wodę. TIWAZ RUNA SIŁY To maleństwo pomoże Ci uporać się z potworami, które podejdą za blisko. Nadadzą Ci efekt siły oraz odrzucą pobliskie potwory w powietrze! JACK-O'-LANTERN RUNA HALLOWEEN Woohoo! Ta runa zmieni teren w okolicy w ruinę! Nad ziemią pająki zaczną wić swe sieci, a w powietrzu pojawią się... dynie? W końcu to Halloween, nikt nie wie co może się zdarzyć! TRYB KREATYWNY Od teraz 'kreatywni' będą mieli łatwiej! Gracze grający na trybie kreatywnym nie będą musieli zużywać przedmiotów do tworzenia run, ani czekać na ich stworzenie1! Ale uwaga - jest haczyk! Runa stworzona w trybie gry kreatywnym tylko na nim działa! Brak komend, brak pozwoleń, enjoy. Pastebin: http://pastebin.com/skUAFxuM Raw Pastebin: http://pastebin.com/raw.php?i=skUAFxuM Changelog & ToDo List: http://pastebin.com/raw.php?i=wPKXiyfR Wymagany jest add-on SkQuery 1-możliwość zmiany w konfiguracji.
  15. Sposoby wyznaczania regionu: center -> Wyznaczanie regionu z jednego zaznaczonego punktu(LPM)Inny niż center(wpisz cokolwiek lub nie wpisuj nic :f) -> Wyznaczanie regionu z dwóch punktów TO DO LIST:Zmiana wysokości regionu(tymczasowo nie możliwe) Więcej flag Znane błędy:BRAK
  16. Strzałeczka. Oto pierwszy nasz skrypt (mój i Juraso), stworzyliśmy go na serwery 4FUN. Dodaje on moby w GUI, które można zespawnować za level. Aby otworzyć takie GUI potrzebujemy jajka, aby je otrzymać wpisujemy komendę. Przejdźmy do opisu co posiada ten skrypt. 2 komendy (1 wykonywaną w konsoli przez GUI, drugą dla graczy/adminów); 9 mobów, które można zespawnować w GUI; drop z zespawnowanych mobów; automatycznie zabija groźnego moba, pasywnych i przyjaznych nie zabija; wyświetlanie wirtualnego inventory (GUI); ponad 10 opcji do konfiguracji.WIDOK GUI /levelmobs MOB tak/nie GRACZ - wykonywana jedynie przez konsole, została zrobiona na potrzeby GUI. /lmu daj/true/false - wykonywana przez gracza jak i administratora z uprawnieniami levelmobs.lmu lub levelmobs.*. Komenda przy użyciu "daj" daje graczowi jajko, które służy do spawnowania mobów, zatem przy użyciu "true" lub "false" ustawia opcje, czyli szanse na spawn moba (true = szanse włączone, false = wyłączone). Po wgraniu skryptu szanse są WYŁĄCZONE. Więcej mobów; więcej opcji do konfiguracji; więcej itemów do dropu; inne. RAW: >>KLIK<< ZWYKŁY: >>KLIK<< DO PRAWIDŁOWEGO DZIAŁANIA SKRYPTU POTRZEBNY JEST SKRIPT+