Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'options'.

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Forumowe projekty
    • UtopiaMC - forumowy serwer Minecraft
  • Skript
    • Skrypty
    • Pytania i problemy
    • Zlecenia
  • Serwery Minecraft
    • Prezentacje serwerów Minecrafta
    • Zarządzanie serwerami Minecrafta
    • Pluginy do serwerów Minecrafta
  • Programowanie
    • Tworzenie pluginów do Minecrafta
    • Tworzenie stron WWW
    • Pozostałe dziedziny programowania
  • Gry, programy i sprzęt
    • Gra w Minecrafta
    • Komputery i sprzęt
    • Twórczość użytkowników
    • Komunikator Discord
  • Społeczność
    • Współpraca
    • Pogaduszki
    • Gry forumowe
  • Serwis
    • Informacje i aktualności
    • Prawo
    • System wniosków
    • Archiwum
  • Klub futurystuw Wdrożeńa
  • Klub futurystuw Propozycje
  • Klub futurystuw Offtopic
  • Klub futurystuw Zastosowańa
  • podwiek.pl Prawo
  • podwiek.pl Dyskusje

Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które zawierają...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Lokalizacja


Hobby


Nick w MC


GG


E-mail


Skype


Strona www


Discord


Steam

Znaleziono 3 wyniki

  1. Witam, mam kod (oczywiście nie jest to cały, tylko nie pełny fragment): I teraz gdy robię reload wyrzuca błąd: undefined options, czyli błąd z definicja opcji, owy błąd wyrzuca tylko przy niektórych "if ..", które zawiera ww. "{@w.%{_name}%}". Nie wiem co jest nie tak, bardzo proszę o pomoc, dam lajka (nawet dwa, albo tysiąc).
  2. #Aperture

    variables

    Witam, jak wstawić zmienne? Typu: variables: i jak zmienne po tym ? @edit dziękuję, do zamknięcia :)
  3. sebafudi

    Opcje

    Wstęp Przez opcje, możemy w łatwy sposób ingerować w kod skryptu. Można je zmieniać w głównym pliku skrypta. Gdzie umieścić Najlepiej na początku skryptu (dla jakiegoś porządku), chociaż można to też zrobić w środku. Może się to powtarzać w kodzie, lecz to tylko niepotrzebne linijki. Jak zacząć? Zaczynamy linijką: options:Co oznacza rozpoczęcie listy opcji Teraz zaczynamy opcje: tag: &7[&6Nasz tag&8]Dajemy tab, aby przydzielić ta wartość do "options:". Tag to nazwa naszej opcji. Po tym dajemy dwukropek, a po spacji wpisujemy naszą wartość. Może ona być pokolorowana (&0-9 &a-f) lub pogrubiona, podkreślona. Można tam też dodawać spacje. Ważne aby na końcu opcji nie dać ":", ponieważ wtedy skrypt przyjmowałby to tak, jak by potem miał być dalszy kod, jeżeli jednak chcemy go tam dać, musimy dać &r Następna opcje tworzymy w taki sam sposób lecz nie możemy dać takiej samej nazwy, nie musimy też wpisywać "options:" Powinno to wyglądać tak: options: opcja1: wartosc opcji1 opcja2: wartosc opcji2Jak używać w kodzie głównym Opcje w kodzie głównym zapisujemy w {}. W środku musi znaleźć się @ na początku i oczywiście nazwa opcji. W ten sposób: {@}Opcje w skrypcie brane są jako zwykły kod, lecz można go bardzo łatwo zmienić, i nie trzeba tego wpisywać w wielu linijkach. To znaczy, że możemy go używać jako dowolnej części kodu: options: czas: 6 minutes (lub 10 second, 3 minute, 5 hours, 1 day, itp.) wiadomosc: &1przykladowa wiadomoscEvery {@czas}: send "{@wiadomosc}"Lub: Options: komenda: testcommand /{@komenda}: trigger: send "Wiadomosc"W opcjach możemy też używać innych opcji zdefiniowanych w liście opcji. Options: tag: &8[&6Skript&8] uprawnienia: {@tag} &Nie masz uprawnien do tej komendyPoradnik napisany przez sebafudi (RedstonePL) Zakazuje kopiowania go bez mojej zgody! //Troche poprawilem bo tekst ci sie rozjechal ;x ~ tropereks
×
×
  • Dodaj nową pozycję...