Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'inny język'.



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Projekty Libtera
    • Craftlin
  • Skript
    • Skrypty
    • Pytania i problemy
    • Zlecenia
    • Inne
  • Programowanie
    • Tworzenie pluginów - Java & Kotlin
    • Tworzenie stron WWW
    • Inne
  • Minecraft
    • Serwery Minecraft
    • Serwer
    • Klient
    • Budowanie
  • Społeczność
    • Gry forumowe
    • Pogaduszki
    • Współpraca
    • Komputery
  • Forum
    • Informacje
    • Prawo
    • Konkursy
    • Propozycje
    • Błędy
    • Archiwum
  • Dragonici Prawo
  • Kiedy Meleride? KIEDY MELERIDE
  • Kiedy Meleride? Tematy

Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Lokalizacja


Hobby


Nick w MC


GG


E-mail


Skype


Strona www


Discord


Steam

Znaleziono 26 wyników

  1. Witam! Czy ktoś ma poradnik jak zrobić itemshop na stronie www przez mySQL?
  2. Witajcie, poszukuję skryptu do systemu zgłoszeń, chodzi mi głównie o prostotę tegoż systemu WWW, spolszczenie mogę zrobić sam. Ma być to prosta strona, z możliwością wysłania zgłoszenia bez rejestracji w serwisie, a jedynie podanie np. swojego maila na który zostanie wysłany numer zgłoszenia, dzięki któremu można nadzorować postęp rozpatrywania zgłoszenia. Oczywiście to nie musi wyglądać dosłownie tak. ;) No i żeby instalacja była prosta jak MyBB czy IPBoard. ;)
  3. C# Dziedziczenie Dzisiejszy poradnik będzie poświęcony dziedziczeniu klas w C#. Nie jest ono takie trudne jak się wydaje, a daje naprawdę dużo. Czym jest dziedziczenie? Dziedziczenie w językach programowania oznacza pobranie wszystkich pól oraz metod z klasy po której dziedziczy (pod warunkiem, że nie są one private). Nie powinno w klasie rodzica robić zmiennych prywatnych. Chyba że do ich setowania użyjemy Właściwości Jak dziedziczyć po klasie? Aby wasza klasa mogła dziedziczyć po innej należy po nazwie klasy dodać : NazwaKlasyRodzica public class Dziecko : NazwaKlasyRodzica{ } i klasa rodzica public class NazwaKlasyRodzica { private const int id = 1; public string Imie; public virtual int GetID(){ return id; } private void Say(string msg){ Console.Write(msg); return; } } Jak widzicie jedna metoda z klasy rodzica ma w sobie słowo virtual. Jest ono potrzebne aby klasa dziecka mogła użyć tej metody. Teraz klasa Dziecko odziedziczy pole Imie i metode GetID() gdyż są one publiczne. No dobra załóżmy że teraz klasa dziecko chce skorzystać z metody rodzica GetID() i wyświetlić wynik. Zróbmy to! public class Dziecko : NazwaKlasyRodzica{ public ovveride GetID(){ int id = base.GetID(); Console.Write(id.ToString()); } } Jak już widzicie aby użyć metody z klasy rodzica trzeba utworzyć w klasie dziecka metode ze słowem override z taką samą nazwą. Ale teraz nasuwa się pytanie jak pobrać to id? do tego musimy wywołać metodę w klasie rodzica, która zwraca nam id, dlatego ustawiamy zmienną lokalną id na base.GetID(). (Klasa dziedziczona w klasie dziecko może wykonywać inny kod niż ta u rodzica. Jeśli metoda coś zwraca wynik będzie w base.NazwaMetody) base wskazuje na klase po której dziedziczymy, po niej dajemy parametr/metode którego/której wartość chcemy pobrać z klasy rodzica I w końcu wyświetlamy wynik. A oto nasz wynik! Jest jeszcze jedna ciekawostka którą warto znać Dziecko dziecko = new Dziecko(); NazwaKlasyRodzica rodzic = dziecko; Co ty właściwie robisz?! Już Ci to tłumacze. Stworzyłem instancje klasy Dzieko i przypisałem ją do instancji klasy rodzic. Tak się da? Tak, ponieważ klasa Dziecko dziedziczy po klasie rodzic i ma wszystkie jej pola i właściwości (publiczne). Ej... a co z konstuktorem? No właśnie i tu stawiamy pytanie co z konstruktorem? To proste! Załóżmy, że chcemy w konstruktorze klasy rodzica przekazywać jego Imię. Zróbmy to! public class NazwaKlasyRodzica { public NazwaKlasyRodzica(string imie){ this.Imie = imie; } //Dalsz część kodu } Jak widzicie w konstruktorze przekazujemy imie i ustawiamy zmienną Imię na takie jakie użytkownik poda podczas tworzenia instancji. I tutaj będziemy musieli dodać również konstruktor do klasy Dziecko Zróbmy to! public class Dziecko : NazwaKlasyRodzica{ public Dziecko(string adres, string imie):base(imie){ this.Adres = adres; } private string Adres; //Dalsza część kodu } Teraz klasa Dziecko w konstruktorze przekazuje do siebie adres i dodadkowo do konstruktora klasy rodzica imie. : base(parametry konstruktora rodzica) - Dzięki temu przekazujemy parametry do konstruktora rodzica. Wniosek: Klasa dziecko może mieć w konstruktorze własne parametry, ale musi posiadać również parametry klasy rodzica. Jak mam wykorzystać dzisiejszą wiedze? Polecam Ci potworzyć sobię pare aplikacji wykorzystujących dziedziczenie. Jakich programów mam użyć? Polecam Visual Studio 2015 lub 2018 To wszystko w dzisiejszym poradniku. Jeśli masz jakieś pytania pisz śmiało!
  4. Witam, mam pytanie gdyż nie mogę się zdecydować, które forum z poniższych wybrać: Xenforo InvisionPower Flarum Discourse Które z nich jest najlepsze i dlaczego tę uzasadnijcie jeżeli możece. Z góry dziękuje
  5. Jest to moduł w Pythonie 2.7 implementujący protokół Minecrafta i NBT. W pakiecie znajduję się też wielowątkowy submoduł (CraftProtocol.Client) pozwalający na proste tworzenie własnych botów za pomocą prostego, wysokopoziomowego API. Cały projekt wykorzystuje jedynie standardowe moduły dostarczane domyślnie w każdej instalacji Pythona i znajduję się tu https://github.com/Toranktto/CraftProtocol Przykłady użycia można znaleźć tutaj: https://github.com/Toranktto/CraftProtocol/tree/master/examples Projekt znajduję się w repozytoriach PyPi: pip install --user CraftProtocol
  6. Zna ktoś może jakiś silnik pod stronę podobną do np.: int.pl, poczta.wp.pl, poczta.o2.pl, poczta.interia.pl? Byle było można zakładać konta, i po zalogowaniu się do nich wysyłać oraz odbierać wiadomości
  7. Dependency-Injector to prosta w użyciu samodzielna biblioteka (nie potrzebuje innych bibliotek do poprawnego użycia), która pozwala wstrzykiwać zależności mavena do twojego kodu. Dlaczego coś takiego? Uznałem to za trochę głupie, by programy ważyły po kilka MB przez biblioteki, gdzie Twój sam kod waży na przykład 20 KB. Za pomocą Dependency-Injectora nadal będziesz mógł używać bibliotek jak wcześniej, natomiast nie będą one dodawane do finalnego jara. Oznacza to, że Twoja wielkość końcowego pliku będzie taka, jak bez bibliotek, a one zostaną dzięki Dependency-Injectorowi wstrzyknięte przy starcie programu. Odsyłam do linku do Githuba, gdzie znajduje się szerszy opis projektu, zastosowania, oraz wytłumaczone API: https://gitlab.jaqobb.co/dependency-injector Wszystkie problemy, pytania i tak dalej proszę kierować tutaj: https://gitlab.jaqobb.co/dependency-injector/issues P.S: Wszystko jest po angielsku, ponieważ jest to projekt ogólno-dostępny.
  8. NameMC-API to prosty wrapper napisany w Javie, który pozwala pobrać informacje o graczu, lub też serwerze z dosyć popularnej strony poświęconej Minecraftowi: https://namemc.com Co możesz zrobić dzięki temu programowi? Możesz na przykład rozdać na serwerze jakieś nagrody za polubienie Twojego serwera właśnie na owej stronie. Oprócz tego, jesteś w stanie pobrać wszystkich znajomych gracza o podanym UUID, więc jesteś w stanie zrobić z tego jakiś system nagród, typu co 5 znajomych na serwerze, gracz dostanie pięć diamentów. Niestety API jest również ograniczone ze względu na to, że samo API od twórców strony NameMC jest również mocno ograniczone, natomiast, gdy pojawi się aktualizacja API, ten projekt również ją otrzyma. Odsyłam do linku do Githuba, gdzie znajduje się opis projektu, zastosowania, oraz wytłumaczone API: https://gitlab.jaqobb.co/namemc-api Wszystkie problemy, pytania, i tak dalej proszę kierować tutaj: https://gitlab.jaqobb.co/namemc-api/issues P.S: Wszystko jest po angielsku, ponieważ jest to projekt ogólno-dostępny.
  9. api-kiciusie to prosty wrapper dla api kiciusie.pl (strony należącej do @Nieznajomy11). Instalacja npm install api-kiciusie Użycie const APIKiciusie = require('api-kiciusie'); const kiciusie = new APIKiciusie(); kiciusie.get().then(response => { console.log(response.url); }).catch(error => { console.error(error); }); Więcej informacji nt. użycia można znaleźć tutaj.
  10. cleverbot-api to prosty wrapper dla api cleverbot.com. Instalacja npm install cleverbot-api Użycie const CleverbotAPI = require('cleverbot-api'); const cleverbot = new CleverbotAPI('YOURAPIKEY'); cleverbot.getReply({ input: 'Just a small town girl' }, (error, response) => { if(error) throw error; console.log(response.input); console.log(response.output); });
  11. Vesej

    inny język VPS BOT

    Jak zrobić aby automatycznie włączał się serwer minecraft na vps gdzy scrashuje go?
  12. Potrzebuje spolszczenia do IPS Community Suite 4.1.19.4. Od razu dziękuje za pomoc
  13. Bahbros

    inny język Prośba

    Mógłbym prosić kogoś o napisanie skryptu? Do gry (fortnite) Przykład (minecraft) : Masz slot 2 (cobblestone) klikasz lewy przycisk myszy przełącza się na slot 3 (Stone) To jest przykład na minecraft.
  14. tak jak w temacie ktos potrafi ogarnąc forum na silniku mybb
  15. Dadudze

    inny język Pomocy

    Jak zrobić funkcje getNext(), która zwraca String "a" potem b, c itd a potem jest aa, na, ca, da i tak dalej
  16. Mam prośbę zrobił by mi ktoś skrypt na płynne przełączanie się między 2 a 3 po wykonaniu danej czynności (kliknięcie lewego przycisku myszy)
  17. Wie ktoś jak w mybb zamiast napisu rangi przy poście zrobić obrazek który jest ustawiony i jest aktualnie widoczny tylko w profilu? ~ Widok w profilu użytkownika ~ Widok w poście Chce aby ten obrazek był w poście i w profilu.
  18. Cze,widzę że wiele osób potrafi programować i zna wiele językuw takich jak java ,javascript,php,sql,scala,python itd i też chciałbym nauczyć się programować więc szukam zaufanej osoby która będzie mnie uczyła przed długi czas bo myślę że programowanie będziesz mi dobrze wychodzić Wymagania do nauki mnie: Discord,wiedza o kilku językach i wytrzymałość Chętni na pw podajom discorda Z góry sory za orto
  19. Czesc, mam blad w configu. Na czym polega? Dokladnie nie wiem. Mam moim zdaniem dobrze napisany config. Wlaczam konsole, wpisuje exec autoexec i wyskakuje mi blad: Valid options: 1 = Desktop, 2 = Couch, 3 = Classic. Czym to jest spowodowane? Jesli jest to zly dzial, to prosze o przeniesienie. Przywracam treść posta //Ewald
  20. Cze,odkryłem że niedawno powstała nowa wersja 'VMCSHOP' czyli 'VMCSHOP Basic' i jak mam wgrać tego VMCSHOP Basic na mojom stronke serwera mc wystarczy poradnik tylko
  21. Rejszpat

    inny język IPS

    Czy da się sprawdzić czy dane forum na Invision Power Suite używa wersji pirackiej? Bo znalazłem takie podejrzane forum
  22. Cześć,kto umiał by zrobić dla mojego serwera autorski itemshop lub z neta jakiegoś mi podesłać nie VMCSHOP bo on mi się znudził nawet basic i standart więc tak wynagrodzenie jest takie z neta to tylko nagroda 5 zł,ale autorski to Ranga Webmaster i 7 zł .
  23. Skąd można zdobyć certyfikat strony AO Kaspersky Lab (ta zielona kłódka np: na tej stronie jest). Bo widzę, że co druga strona ma AO Kaspersky Lab więc myśle, że jest tani lub może nawet darmowy (w co wątpię), ale ktoś by mi napisał jak zdobyć zweryfikowanie AO Kaspersky Lab na swojej stronie ? (ta jestem debilem xD)
  24. Zna ktoś stronę na której są darmowe domeny na zawsze? Przywracam treść pierwszego posta. //Ewald
  25. O projekcie Body Guard BOT Chciałbyś mieć swojego własnego bot'a discordowego, którego mógłbyś współtworzyć? "Body Guard BOT" to projekt, który co prawda niedawno wystartował, a jest już jak na swoją krótką żywotność rozbudowany. W dodatku każdy pomysł dotyczący tego co bot mógłby w sobie jeszcze posiadać możesz przekazać developerowi i bardzo możliwe, że zostanie on dodany! "Body Guard BOT" po ukończeniu wersji v1.0 zostanie udostępniony do użytku publicznego. W jakim języku jest tworzony? Bot jest tworzony w języku Kotlin. Biblioteka, która jest wykorzystywana przy tym projekcie to JDA. Link do discorda: https://discord.gg/RJVVFbU
×