Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'ekonomia'.



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Skript
    • Skrypty
    • Pytania i problemy
    • Zlecenia
    • Inne
  • Programowanie
    • Tworzenie pluginów - Java & Kotlin
    • Tworzenie stron WWW
    • Inne
  • Minecraft
    • Serwery Minecraft
    • Serwer
    • Klient
  • Społeczność
    • Gry forumowe
    • Pogaduszki
    • Współpraca
    • Komputery
  • Forum
    • Informacje
    • Prawo
    • Wnioski
    • Konkursy
    • Archiwum
  • Dragonici Prawo
  • Kiedy Meleride? KIEDY MELERIDE
  • Kiedy Meleride? Tematy

Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Lokalizacja


Hobby


Nick w MC


GG


E-mail


Skype


Strona www


Discord


Steam

Znaleziono 89 wyników

  1. TradeSK Hejka, przedstawiam wam mój skrypt na zaawansowany handel z graczami w GUI.. TAK! w gui. Co robi? Jak to handel, to handlujemy z graczami, najpierw co musimy zrobić to wpisać: /handel <gracz> I jeżeli zaakceptuje to wyświetli nam takie coś: Wrzucamy tam itemki i zamykamy okienko, wtedy przechodzi nam do takiego GUI: Jeżeli nam coś nie pasuje zawsze możemy coś zmienić: Ale wiemy też przecież, że ktoś chce kupić item, więc co wtedy? A no, pomyślałem o tym i dodałem komendę, która robi banknoty: /handel banknot <liczba> Klikając nim PPM, zwraca nam całe pieniążki, które są opisane w drugiej linijce lore. Również jest depozyt, który przechowywuje nam przedmioty, które się nie zmieściły podczas wymiany. Można je odebrać komendą /handel odbierz, gdy tylko zwolnimy trochę miejsca w ekwipunku Wszystkie komendy: ToDo: -Wszelakie bugi, których jeszcze nie udało mi się wykryć. Download: V1. https://code.skript.pl/HonZNIJi/raw/ V2. http://pastebin.com/raw/Fs0RQpBf V2.1 https://code.skript.pl/XT2BqVph/raw/ V3. https://code.skript.pl/TY5wy0NH/raw/ V3.1 https://code.skript.pl/YC3eCcwY/ V4.0 https://code.skript.pl/n6sqeLbO/ ChangeLog: V1. - Wydanie skryptu V2. - Dodanie eventu On Quit V2.1 - Dodanie eventu On Join, zmieniono trochę wygląd i poprawiono bugi z eventem On Quit V3 Usunięto poważny błąd kopiowania itemu !!! Drobne poprawki lakiernicze V3.1 - Zaktualizowano do wersji 1.11 (poprawiono błąd ze zmienną, działa też na 1.7) V4.0 - Usunięto mały błąd z kopiowaniem itemów; dorobiłem logi handlu (zapusują się w plugins -> Skript -> logs -> handel.log); Przykładowy log: Wymagania: Skript min 2.1.2, SkQuery 3, WildSkript, Vault + Essentials Zachęcam do testowania i oceniania //Dodam, że skrypt był testowany na serwerze CraftBukkit 1.7.2 R0.1, więc możliwe, że nie będzie działał na wyższych wersjach (Na 1.8 jeszcze może pójść, nie wiem jak z wyższymi) //Zaktualizowano i przetestowano skrypt na wersji 1.11 PaperSpigot. Działa //Sprawdzono skrypt na wersji Spigot 1.12 - działa przez @Jahek
  2. ⚔ IP Serwera: LifeCube.pl ⚔ Strona: LifeCube.pl ⚔ IP TS3: LifeCube.pl ⚔ Wersja: 1.12.2 ⚔ Serwer: Non-Premium ⚔ Tryb: Surviwal+Działki+Ekonomia ⚔ Sloty: 80 ⚔ Data Startu: 27.07.2018 ⚔ Godzina: 19:00 Film YT: https://www.youtube.com/watch?v=9H3I0e6EswQ ✍Zastanawia cię co to za serwer? Już ci odpowiadam jest to serwer Surviwal z działkami ale nie są to działki na zasadzie pluginu PlotMe tylko działki które możesz postawić gdzie ci tyko się podoba na całej mapie oczywiście oprócz Spawnu i warpów. Na serwerze jest kilka udogodnień które umilą zabawę np Aukcje/Ewenty/Zmiana skina (Nie musisz posiadać Premium) i wiele więcej. Na start zaczynamy z kilkoma narzędziami,jedzeniem i oczywiście z działką która ma wielkość 25x25 czyli 25 kratek w każdą stronę od postawionej działki. Do działki możemy dodawać znajomych/przyjaciół. Jak chcemy zacząć z lekkim boostem to można kupić VIPA/SVIPA i itemy w naszym sklepie jest to dodatkowa opcja. Na serwerze są też przygotowane Rangi dla YT aby dostać Youtubera trzeba spełnić kilka wymagań. Więcej informacji dowiecie się już na serwerze. Zapraszamy do wspólnej zabawy✍ ♕ Właściciel VipperYT ♔ Zastępca ProSlejer ♖ Administrator Amortiss ✌SPAWN✌ ✌Arena PVP✌ ✌Sklep✌ ✌Przykład zakładania Działki✌
  3. Skrypt FullyControlledServer Chciałbyś kontrolować serwer za pomocą skryptu, bez wchodzenia do configu servera? Ten skrypt to umożliwia! Komendy: - fcs (alias: FullyControlledServer) od komendy fcs(/fcs tekst itp.): - reset - Kasuje wszystkie ustawienia na początkowe (zalecam wpisać /fcs reset od razu po dodaniu skryptu) - chat - Kontrolujesz czat( tak tak, wiem że jest dużo ) - stop - Ostrzega graczy o wyłączeniu serwera i wyłącza go - raporty - Raportuje Ciebie o akcjach graczy (zawiera datę, czas, czas w MC, lokalizację i akcję @edit: znajdziesz je w logs/rejestr.log) - pvp - Kontrolujesz PVP pomiędzy graczami. Uprawnienia: - posiadanie op do wszystkiego Skrypt będzie aktualizowany. Wersje: 0.1 - http://pastebin.com/AMfZTvWW
  4. Witam, pisałem nie dawano skrypt na limity przedmiotów, ale nie działały Może ktoś dokończy, to wyjedzie fajny skrypt. Kodzik: https://code.skript.pl/NQ4Fhi2t/raw/ Config ładuje się razem ze skryptem, ale jeżeli ktoś chcę to: Jeżeli ktoś go zechcę dokończyć to wstawię go tu jako współautora. Powodzenia
  5. gitara17

    ekonomia TimeIsMoney

    TimeIsMoney Opis: Gracz za każde przegrane na serwerze X minut dostaje X pieniędzy. Komendy: /timeismoney - Daje kwotę należną graczowi. Wersja: v1.0 Download: KLIK! WSZELKIE POMYSŁY ZGŁASZAJ DO AUTORA!
  6. TAK JAK W TYTULE JAK NAJSZYBCIEJ POTRZEBUJE!!!!
  7. HerSHOPS Pamiętna chwila... Trzeba to zapisać w jakimś kalendarzu xD Po jakimś roku/pół od rozpoczęciu pracy nad tym skryptem wreszcie go dokończyłem i udostępniam publicznie Pierwotnie miał być tylko na SBW, ale każdy kto wtedy był na forum, wie co z tego wyszło Nie miałem motywacji, pojedyncze zrywy się zdarzały, ale cały czas coś nie działało i wgl masa bugów była. Legenda: Coś [x] lub [x.x] - będzie dokładniej opisane później No, ale przechodząc do rzeczy; skrypt daje administratorowi możliwość stworzenia sklepów na tabliczkach (opcjonalnie od razu dla siebie, konfiguracja [6]), które gracze mogą wynająć na jakiś czas. 1. Tworzenie sklepu Aby stworzyć sklep, należy postawić skrzynię lub skrzynię-pułapkę (najlepiej pojedynczą, bo podwójna jak na razie nie ma zabezpieczenia obu przed niszczeniem) i na jednym z jej boków postawić tabliczkę z ":hershops:" w pierwszej linii. 2. Działanie Każdy sklep w GUI dzieli się na 3 części, startową (Wynajmij) publiczną (Sklep) i prywatną (CPanel). Do CPanelu dostęp ma tylko właściciel oraz osoby z uprawnieniem [5]. a) Startowa Item: Słonecznik (cena za wynajęcie) Potwierdź wynajem b) Publiczna Kup => Wybór przedmiotu => Wybór ilości => Wydanie towaru [3.2] Item: Słonecznik (ile pinionszkuf ma gracz) Item: Głowa gracza (nick właściciela) Sprzedaj => Wybór przedmiotu => Wybór ilości => Pobranie towaru [3.3] c) Prywatna Dodaj przedmiot => Wybierz kategorię (kupno/sprzedaż) => Dodawanie przedmiotu [3.1] Usuń przedmiot => Wybierz kategorię (kupno/sprzedaż) => Wybierz przedmiot Zmień rozmiar => Wybierz ilość rzędów Zmień status => Otwórz/zamknij Porzuć sklep => Potwierdź porzucenie Opłać abonament [3.4] => Potwierdź przedłużenie Dla osoby z uprawnieniem [5] - Usuń sklep => Potwierdź usunięcie 3. Rozszerzone info: 3.1 Dodawanie przedmiotu: Po przejściu CPanelu należy kucnąć (wcisnąć shift; zabezpieczenie przeciwko wyrzucaniu całych stacków z eq xD) i wyrzucić przedmiot (Q). Potem wystarczy wpisać cenę na chacie i gotowe. 3.2 Wydanie towaru: Sprawdzanie po raz 2 czy gracz ma odpowiednią ilość pieniędzy, czy towar jest w magazynie, czy jest na niego miejsce w eq. Jeżeli powyższe są OK to wymiana wedle wyboru, jeżeli nie to maksymalna ilość. Odpowiednia ilość pieniędzy zostaje przelana z konta gracza na konto właściciela. Następuje wysłanie powiadomienia [3.5] do właściciela. 3.3 Pobranie towaru: Proces odwrotny do powyższego. Sprawdzanie po raz 2 czy właściciel ma odpowiednią ilość pieniędzy, czy towar jest w ekwipunku, czy jest na niego miejsce w magazynie. Jeżeli powyższe są OK to wymiana wedle wyboru, jeżeli nie to maksymalna ilość. Odpowiednia ilość pieniędzy przelana z konta właściciela na konto gracza. Następuje wysłanie powiadomienia [3.5] do właściciela. 3.4 Abonament: Sklep domyślnie kupuje się na tydzień pracy serwera, przedłużyć abonament można 24 godziny przed końcem. W momencie kiedy można już użyć przedłużenia wysyłane jest powiadomienie [3.5] do właściciela. Koszt kupna i przedłużenia jest proporcjonalny do ilości rzędów w sklepie, domyślnie 20$/rząd, patrz konfiguracja [6]. Jeżeli nie zostanie opłacony, przedmioty zostają w magazynie, ale właściciel traci dostęp, bo wszystkie zmienne są czyszczone i sklep znowu można wynająć. 3.5 Powiadomienia: Właściciel jest informowany co minutę, jeżeli ma nowe powiadomienia. Są tam informacje o kupnie, sprzedaży, końcu abonamentu i wystawieniu sklepu na sprzedaż. No i o usunięciu sklepu przez admina, ale to sytuacja awaryjna. Wiadomości można odczytać za pomocą komendy [4]. 4. Komendy: /hershops [argumenty] /hs help - spis komend /hs wiadomosci - wyświetla powiadomienia ze wszystkich sklepów gracza /hs reload - odświeża skrypt (tylko dla uprawnionych [5]) /hershopdel etevar iablescon firmation - komenda tylko do wykonania w konsoli, usuwa wszystkie dane sklepów, pozostają wiadomości i ustawienia. 5. Uprawnienia: hershops.admin - pozwala na wszystko hershops.create - pozwala tworzyć sklepy hershops.manage.others - pozwala wbić do czyjegoś CPanelu hershops.open.others - pozwala otworzyć czyjś magazyn hershops.delete - pozwala usunąć czyjś sklep w CPanelu 6. Konfiguracja: Jak na razie niestety w opcjach, może kiedyś przeniosę do pliku jak ogarnę xD options: # teksty # line1: &7&l[&4&lHer&1&lSHOPS&7&l]# linia pierwsza na tabliczce tag: &7&l[&4&lHer&1&lSHOPS&7&l]# tag w wiadomościach, nie zmieniaj ;_; cpanel: &6&lControlPanel# tekst w GUI buyshop: &6&lKup sklep# tekst w GUI opened: &aOtwarte# linia 3 na tabliczce closed: &cZamknięte# linia 3 na tabliczce renewable: &eDo odnowienia# linia 4 na tabliczce forsale: &eNa sprzedaż# linia 4 na tabliczce # liczby # cenazarzad: 20# ile ma kosztować jeden rząd slotów, przy kupowaniu i odnawianiu mnoznikczasu: 7*24*60# 7d * 24h * 60min; jak długo sklep ma być aktywny po kupieniu (minuty) maxdooplacenia: 24*60# 24h * 60min; ile przed usunięciem można go przedłużyć (zapobiega zajmowaniu na bardzo długi czas, minuty) displayedtime: 24 godziny# ta sama liczba tylko w "normalnym" formacie :P defaultrows: 1# ile rzędów w sklepie przy kupieniu maxmessages: 20# ile wiadomości wyświetlać na raz # ilość itemów # slot0: 1 slot1: 2 slot2: 5 slot3: 10 slot4: 16 slot5: 20 slot6: 32 slot7: 48 slot8: 64 # tak/nie # claimoncreate: false#czy sklep po założeniu ma należeć do zakładającego destroyondelete: true#czy po usunięciu sklepu tabliczka i skrzynia mają zostać zniszczone 7. Inne info: Skrypt wymaga Skripta (u don't say), SkQuery, coś do uprawnień czy inny PEX, oraz coś na eko typu Ess&Vault. Może kiedyś zamienię komendy na funkcje i opcje na plik .yml Daj lajka XD DOWNLOAD: KLIK
  8. Skrypt: iBuy Permissie: Niepotrzebne natomiast: ibuy.minehard Wymagane pluginy: Skript, BossBarSK, BarAPI Komendy /ibuyranga <nick> <ranga> oraz /ibuypierozki <nick> <ilosc> Co zrobic zeby dzialal: W sklepie serwera w jakims przedmiocie np Ranga VIP w polu komendy wpisujemy np. "/ibuy [nick] VIP" Dzialanie: Skrypt po kupnie wyswietla barMSG - Przyklad: Gracz [nick] kupil range: VIP W skrypcie sa ustawione komendy typu pex user [nick] group set [ranga] Licze ze skrypt sie podoba ############################# KOD: http://pastebin.com/raw/rBiZFnHH #Zabraniam podszywania sie pod autora oraz usuwania linijki z autorem #Zezwalam na edytowanie skryptu
  9. Witam. Dziś chciałbym udostępnić wam mój skrypt na firmy (NIESKOŃCZONY z powodu braku czasu !) Osoby które chcą go skończyć to proszę bradzo lecz proszę również o nie usuwanie Autora skryptu ! http://pastebin.com/raw.php?i=r7zceFct
  10. Stworzyłem oto taki skript http://pastebin.com/87JjcnMR po załadowaniu mam takie błędy: [19:06:50] [server thread/WARN]: [skript] Empty configuration section! You might want to indent one or more of the subsequent lines to make them belong to this section or remove the colon at the end of the line if you don't want this line to start a section. (NowaEkonomia.sk, line 9: if line 1 is "&3[Karta]":') [19:06:50] [server thread/WARN]: [skript] Empty configuration section! You might want to indent one or more of the subsequent lines to make them belong to this section or remove the colon at the end of the line if you don't want this line to start a section. (NowaEkonomia.sk, line 10: if line 2 is "Wyrob":') [19:06:50] [server thread/WARN]: [skript] Empty configuration section! You might want to indent one or more of the subsequent lines to make them belong to this section or remove the colon at the end of the line if you don't want this line to start a section. (NowaEkonomia.sk, line 11: if line 3 is "15$":') [19:06:50] [server thread/WARN]: [skript] Empty configuration section! You might want to indent one or more of the subsequent lines to make them belong to this section or remove the colon at the end of the line if you don't want this line to start a section. (NowaEkonomia.sk, line 15: if line 1 is "&3[Karta]":') [19:06:50] [server thread/WARN]: [skript] Empty configuration section! You might want to indent one or more of the subsequent lines to make them belong to this section or remove the colon at the end of the line if you don't want this line to start a section. (NowaEkonomia.sk, line 16: if line 2 is "Wyrob":') [19:06:50] [server thread/WARN]: [skript] Empty configuration section! You might want to indent one or more of the subsequent lines to make them belong to this section or remove the colon at the end of the line if you don't want this line to start a section. (NowaEkonomia.sk, line 17: if line 3 is "15$":') [19:06:50] [server thread/WARN]: [skript] Empty configuration section! You might want to indent one or more of the subsequent lines to make them belong to this section or remove the colon at the end of the line if you don't want this line to start a section. (NowaEkonomia.sk, line 21: if line 2 is "Zaloz":') [19:06:50] [server thread/WARN]: [skript] Empty configuration section! You might want to indent one or more of the subsequent lines to make them belong to this section or remove the colon at the end of the line if you don't want this line to start a section. (NowaEkonomia.sk, line 22: if line 3 is "0$":') [19:06:50] [server thread/WARN]: [skript] Empty configuration section! You might want to indent one or more of the subsequent lines to make them belong to this section or remove the colon at the end of the line if you don't want this line to start a section. (NowaEkonomia.sk, line 26: if line 1 is "&3[bankomat]":') [19:06:50] [server thread/WARN]: [skript] Empty configuration section! You might want to indent one or more of the subsequent lines to make them belong to this section or remove the colon at the end of the line if you don't want this line to start a section. (NowaEkonomia.sk, line 40: loop-text is "stan":') [19:06:50] [server thread/WARN]: [skript] Empty configuration section! You might want to indent one or more of the subsequent lines to make them belong to this section or remove the colon at the end of the line if you don't want this line to start a section. (NowaEkonomia.sk, line 46: loop-text is "wyplac":') [19:06:50] [server thread/WARN]: [skript] Empty configuration section! You might want to indent one or more of the subsequent lines to make them belong to this section or remove the colon at the end of the line if you don't want this line to start a section. (NowaEkonomia.sk, line 54: loop-text is "wplac":') [19:06:50] [server thread/WARN]: [skript] Empty configuration section! You might want to indent one or more of the subsequent lines to make them belong to this section or remove the colon at the end of the line if you don't want this line to start a section. (NowaEkonomia.sk, line 62: loop-text is "odejdz":') [19:06:50] [server thread/WARN]: [skript] Empty configuration section! You might want to indent one or more of the subsequent lines to make them belong to this section or remove the colon at the end of the line if you don't want this line to start a section. (NowaEkonomia.sk, line 69: loop-text is "zamien dolary":') [19:06:50] [server thread/ERROR]: [skript] '[bankomat.otwarty.%player%}' is not an entity type (NowaEkonomia.sk, line 3: set [bankomat.otwarty.%player%} to false') [19:06:50] [server thread/ERROR]: [skript] 'if {konto.zalozone.%player%}' is not an entity type (NowaEkonomia.sk, line 8: if {konto.zalozone.%player%} is true') [19:06:50] [server thread/ERROR]: [skript] 'if {konto.zalozone.%player%}' is not an entity type (NowaEkonomia.sk, line 14: if {konto.zalozone.%player%} is false') [19:06:50] [server thread/ERROR]: [skript] Invalid use of quotes ("). If you want to use quotes in "quoted text", double them: "". (NowaEkonomia.sk, line 20: if line 1 is "&3[Konto]""') [19:06:50] [server thread/ERROR]: [skript] 'if {bankomat.otwarty.%player%}' is not an entity type (NowaEkonomia.sk, line 37: if {bankomat.otwarty.%player%} is true') [19:06:50] [server thread/ERROR]: [skript] '2 as number' is not a type (NowaEkonomia.sk, line 38: set {ilosc} to arg 2 as number') [19:06:50] [server thread/ERROR]: [skript] There's no loop that matches 'loop-text' (NowaEkonomia.sk, line 40: loop-text is "stan":') [19:06:50] [server thread/ERROR]: [skript] 'if {bankomat.otwarty.%player%}' is not an entity type (NowaEkonomia.sk, line 43: if {bankomat.otwarty.%player%} is true') [19:06:50] [server thread/ERROR]: [skript] '2 as number' is not a type (NowaEkonomia.sk, line 44: set {ilosc} to arg 2 as number') [19:06:50] [server thread/ERROR]: [skript] There's no loop that matches 'loop-text' (NowaEkonomia.sk, line 46: loop-text is "wyplac":') [19:06:50] [server thread/ERROR]: [skript] 'if {bankomat.otwarty.%player%}' is not an entity type (NowaEkonomia.sk, line 51: if {bankomat.otwarty.%player%} is true') [19:06:50] [server thread/ERROR]: [skript] '2 as number' is not a type (NowaEkonomia.sk, line 52: set {ilosc} to arg 2 as number') [19:06:50] [server thread/ERROR]: [skript] There's no loop that matches 'loop-text' (NowaEkonomia.sk, line 54: loop-text is "wplac":') [19:06:50] [server thread/ERROR]: [skript] 'unbreaking 51' is not an item stack (NowaEkonomia.sk, line 55: remove {ilosc} gold nugget of unbreaking 51 from player') [19:06:50] [server thread/ERROR]: [skript] 'if {bankomat.otwarty.%player%}' is not an entity type (NowaEkonomia.sk, line 59: if {bankomat.otwarty.%player%} is true') [19:06:50] [server thread/ERROR]: [skript] '2 as number' is not a type (NowaEkonomia.sk, line 60: set {ilosc} to arg 2 as number') [19:06:50] [server thread/ERROR]: [skript] There's no loop that matches 'loop-text' (NowaEkonomia.sk, line 62: loop-text is "odejdz":') [19:06:50] [server thread/ERROR]: [skript] 'if {bankomat.otwarty.%player%}' is not an entity type (NowaEkonomia.sk, line 66: if {bankomat.otwarty.%player%} is true') [19:06:50] [server thread/ERROR]: [skript] '2 as number' is not a type (NowaEkonomia.sk, line 67: set {ilosc} to arg 2 as number') [19:06:50] [server thread/ERROR]: [skript] There's no loop that matches 'loop-text' (NowaEkonomia.sk, line 69: loop-text is "zamien dolary":') [19:06:50] [server thread/ERROR]: [skript] 'unbreaking 51' is not an item stack (NowaEkonomia.sk, line 70: remove 10 glod nugget of unbreaking 51 from player') [19:06:50] [server thread/ERROR]: [skript] 'paper' is not an entity type (NowaEkonomia.sk, line 71: give paper of unbreaking 52 named "&f&kaa&6&lDziesiec Dolarow&f&kaa"') [19:06:50] [server thread/ERROR]: [skript] 'if {bankomat.otwarty.%player%}' is not an entity type (NowaEkonomia.sk, line 74: if {bankomat.otwarty.%player%} is true') [19:06:50] [server thread/ERROR]: [skript] '2 as number' is not a type (NowaEkonomia.sk, line 75: set {ilosc} to arg 2 as number') [19:06:50] [server thread/ERROR]: [skript] There's no loop that matches 'loop-text' (NowaEkonomia.sk, line 77: loop-text is "zamien papierkowe"') [19:06:50] [server thread/ERROR]: [skript] Can't understand this condition/effect: remove paper of unbreaking 52 named "&f&kaa&6&lDziesiec Dolarow&f&kaa" (NowaEkonomia.sk, line 78: remove paper of unbreaking 52 named "&f&kaa&6&lDziesiec Dolarow&f&kaa"') [19:06:50] [server thread/ERROR]: [skript] 'gold' is not an entity type (NowaEkonomia.sk, line 79: give gold nuggets of 10 named "&f&kaa&6&lJeden dolar&f&kaa"') [19:06:50] [server thread/ERROR]: [skript] 'if {bankomat.otwarty.%player%}' is not an entity type (NowaEkonomia.sk, line 82: if {bankomat.otwarty.%player%} is true') [19:06:50] [server thread/ERROR]: [skript] '2 as number' is not a type (NowaEkonomia.sk, line 83: set {ilosc} to arg 2 as number') [19:06:51] [server thread/ERROR]: [skript] There's no loop that matches 'loop-text' (NowaEkonomia.sk, line 85: loop-text is not "zamien dolary" or "zamien papierkowe"') [19:06:51] [server thread/ERROR]: [skript] 'if {bankomat.otwarty.%player%}' is not an entity type (NowaEkonomia.sk, line 88: if {bankomat.otwarty.%player%} is true') Naprawił by mi może ktoś ten script
  11. » MyPoints « Siemka, tutaj TheBlooes i oto mój skrypt na punkty ze stona » Komendy « /mypkt wlacz - wlacza skrypt /mypkt wylacz - wylacza skrypt /mypkt daj [nick] - daje 5000 punktow danemu graczowi /mypkt resetuj [nick] - resetuje punkty graczowi /mypkt sprawdz [nick] - sprawdza ile gracza ma punktow /myexp wlacz - wlacza drop expa /myexp wylacz - wylacza drop expa /drop - pokazuje drop na serwerze » Uprawnienia « mypkt.wlacz - pozwala na uzycie koimendy /mypkt wlacz mypkt.wylacz - pozwala na uzycie koimendy /mypkt wylacz mypkt.resetuj - pozwala na uzycie koimendy /mypkt resetuj [nick] mypkt.daj - pozwala na uzycie koimendy /mypkt daj [nick] myexp.wlacz - pozwala na uzycie koimendy /myexp wlacz myexp.wylacz - pozwala na uzycie koimendy /myexp wylacz » Informacje « Skrypt dodaje punkty które otrzymujemy za kopanie stona Możemy je wymienić na nagrody klikając na tabliczke. Ustawienie tabliczki : 1 linia - &aMy&fPoints 2 linia - &9Wymiana 3 linia - w1 ( w1 lub w2 lub w3 lub w4 lub w5 lub w6 lub w7 lub w8 lub w9 ) Powinno to wyglądać tak : Potem klikamy ppm na ta tabliczke i teraz to wygląda tak : Teraz jak klikniemy PPM na tabliczkę to zabierze nam 10.000 punktów i da 1 diamenta ( można nagrody swobodnie zmieniać w skrypcie ) » Drop « Ender Perla - 0.5% Diament - 0.7% Zloto - 1.5% Zelazo - 2% Wegiel - 3% Redstone - 4% Emerald - 1.2% Obsydian - 0.5% » Punkty « Perla - +20 Diament - +17 Zloto - +10 Zelazo - +7 Wegiel - +3 Redstone - +5 Obsydian - +13 Emerald - +15 » To Do « - Dodanie dropu dla vipów - Dodanie lvl'i i tagów - Dawajcie swoje pomysły w komentarzach » Changelog « 18.05.2014r. - Utworzenie skryptu ( v.1.0 ) 18.05.2014r. - Dodanie komendy /cobble która wyłącza drop cobbla ! ( v.1.1 ) Tak wiem skrypt trochę już ma ale dopiero teraz go udostępniam ponieważ bałem się hejtów » Download « (v.1.0 ) : Przenieś ( v1.1 ) : Przenieś All right reserved ! » Licencja « Zakaz : - Modyfikowania treści skryptu - Przywłaszczania sobie treści skryptu - Zarabiania na skrypcie - Udostępniania skryptu w swoich paczkach serwerowych - Usuwania treści zawierających informacje o autorze - Podszywanie się pod autora Pozwolenia : - modyfikowanie wiadomości skryptu na własne potrzeby
  12. DyRoXCraft

    punkty za zabicie gracza

    Prosze jak najszybciej taki skrypt. Żeby z gracza drobiły takie punkty czy jakoś tak co sie przerabia ze sztabki złota i zeby to sie wymianiało na coś innego, przykładowo Wydropiłem z ludzi 30 punktów i klikam na tabliczke, ta tabliczka zabiera mi punkty, a daje mi np miecz ostr.5
  13. ExpManagment Witam! Przedstawiam wam mój skrypt- EXPManagment! funkcje: - expgift- craftowana gąbka, po kliknięciu na nią ppm daje 2.2 levela - xpstorage- przechowywanie doświadczenia w magazynie - xpay- przekazywanie doświadczenia drugiej osobie komendy: xpstorage: /xpstorage put <liczba>- przekazuje poziom do magazynu /xpstorage get <liczka>- pobiera doświadczenie z magazynu xpay: /xpay <gracz> <liczba>- przekazuje podany poziom graczowi pomoc: /expman help - pokazuje pomoc i twórcę skryptu warunki używania są na początku skryptu. kod: https://code.skript.pl/gMC0rLVq/ P.S. skrypt jest porozdzielany na części, aby było mi łatwiej edytować poszczególne części, dlatego nie ma jednej komendy do wszystkiego. ToDo: - config gąbki (ilość expa) - zmiana spacji na taby - config, od którego poziomu można przekazać expa - pokazanie punktów expa, a nie leveli - dodanie dżwięków - wypełnianie butelek expami (inspiracja pluginem EXPbottles) - nagrody za nabicie wysokiego expa zielonym kolorem napisane są rzeczy dodane. czerwonym rzeczy, których, za przeproszeniem, ni luja nie potrafię dodać change.log 0.1 -wydanie 0.2 configi XPay i XPGifta (leveli, dawane przez gąbkę) //Link ~Myszak
  14. Losowanie V2.0 Autor: Stasio88/Stasio889 Kod: https://code.skript.pl/l34HEqa0/ Skrypt pozwala na losowaniu przedmiotów ustawionych w skrypcie Komendy: /losowanie Permissions: losowanie.stasio Zabraniam publikacji tego skryptu na innych forach niż My-Bukkit,Skript.pl,MpcForum! Jest to mój pierwszy skrypt!
  15. Witam! Dziś prezentuję wam mój nowy skrypt - Hazard. Jest to mój pierwszy skrypt udostępniony na tym forum. Mam nadzieję, że z czasem będę tworzył lepsze, wydajniejsze oraz bardziej potrzebne. Proszę o ocenianie oraz komentowanie, jak można usprawnić działanie lub co dodać. Zastosowanie: - Serwery typu RPG. Można grać i wygrać, lub grać i przegrać. - Pewnego stopnia udoskonalenie serwera. Gracze mają jakąś rozrywkę. Działanie: Polega on na teoretycznie szczęściu. Po kliknięciu na tabliczkę, zabiera nam ustaloną kwotę z wirtualnego konta. Jeżeli trafimy 3x ten sam blok, dostajemy nagrodę. W skrypcie dodatkowo została dodana potrójna nagroda. W opcjach skryptu (na początku) ustalamy ile mamy % na wygraną potrójnej nagrody Przykładowa budowla: Komendy oraz uprawnienia: Postanowiłem, że nie będę bawił się w niepotrzebne uprawnienia do każdej 1 rzeczy. Jest tylko 1 uprawnienie: - hazard.ustaw Komendy: hazard/hz daj - Daje bloki do stworzeniahazard/hz usun - Usuwa caly hazard (bloki, cene itp)hazard/hz losowanie |cena bez $| - Ustawia tabliczke [Do losowania] i cenehazard/hz autor - Ukazuje wiad. o autorze Download: 1.0 Raw Pastebin Pozwalam na edytowanie skryptu na własny użytek. Zabraniam rozpowszechniania jako inny autor (Tylko jako ja - Dodoz012609). Mam wielką prośbę. Jeżeli już ktoś użyje tego - Nie usuwajcie informacji o autorze. Będę bardzo wdzięczny! Jeżeli ktoś użyję, możecie wysłać mi IP na pw serwera. Chętnie zobaczę jak działa. To Do: - Zmniejszenie kodu - Dodanie większej szansy na wylosowanie dla Vipa/Svipa - Ustawianie nagród poprzez komendę - Zrobić ładniejszą prezentację - Możliwość robienia więcej niż 1 maszyna - Ustawianie Zapłaty w grze. Postępy nad skryptem: 20% 20% Proszę o komentowanie oraz ocenianie.
  16. Hej długo pracowałem nad tym skryptem , no dobra może nie długo ale z tydzień , jest moim pierwszym w pełni autorskim skryptem. Nie zawiera błędów chyba Dodaje on 9 walut różnorakich na serwer, świetne menu /klejnoty , puszke klejnotów ( z której one dropią ) , drop klejnotów ze stone , sklep w którym kupujemy ity za klejnoty , menu z dropem , możliwosc dawania serwerowi klejnotów . Permisje : dajmonete.sk WYMAGANIA : - Skript - SkQuery - Wild Skript W kolejnych wersjach - dodanie konfiguracji w yml ( czy coś ) - Nowa waluta ( legendarna) Znalazłeś błąd? Nie krytykuj tylko go napisz Wersja 0.1 (beta) Download Długo go pisałem proszę o pozytywne komentarze! , używasz lub ci się podoba proszę zostaw like
  17. DαrϰVεnuς

    ekonomia Aukcje - skrypt na aukcje

    Yoo, witam w moim pierwszym skrypcie napisanym specjalnie dla skript.pl. Jako iż nie ma (w tym dziale) skryptu na aukcje, to takowy napisałem. Funkcje: ☻ Pozwala nam na wystawienie dowolnego przedmiotu, maksymalna dozwolona ilość to 64 ☻ Możliwość podglądu informacji o danym przedmiocie (Typ przedmiotu, nazwa przedmiotu, enchant, ilość, aktualna cena, sprzedający, aktualny kupujący) ☻ Mini panel admina, czyli dodawanie i usuwanie do czarnej listy graczy jak i przedmioty. ☻ 30 sekundowy odstęp między aukcjami ☻ Możliwość podbicia o dowolną cenę (domyślnie o 1) ☻ Top10 sprzedawców ☻ Opcja Kup Teraz blokuje możliwość podbicia przez innych graczy, cena zazwyczaj jest znacznie wyższa. ☻ Najwyższa stawka, znajduje się razem z komendą /aukcja top10 Komendy: ☻ /wystaw <cena> - Wystawia na aukcje przedmiot trzymany w ręce, bierze pod uwagę ilość ☻ /podbij <cena> - Podbija wystawiony przedmiot o x, jeżeli argument nie nie jest podany podbija o 1 ☻ /aukcja - Informacje o aktualnej aukcji, autor ☻ /aukcja <top10> - Top10 sprzedawców, mistrz najwyższej stawki /aukcjaadmin, skróty: aa, aadmin, aukcjaa: <playerblacklist, pbl, itemblacklist, ibl> <dodaj, usun> - Dodaje lub usuwa gracza lub przedmiot z czarnej listy, Przedmiot musi być trzymany w ręku! ☻ /kupteraz - Blokuje możliwość podbicia ceny przez innych graczy, przedmiot jest zakupiony przez gracza natychmiastowo. Bugi: Nie znaleziono How to use: 1. Ustawiamy przedmiot, który chcemy sprzedać na swój slot 2. Wpisujemy /wystaw <Cena>, przykład: /wystaw 150 3. Czekamy aż ktoś kupi nasz przedmiot. Wymagany wtyczki: ☻ Skript ☻ WildSkript ☻ SkQuery ☻ Vault ☻ BossBarSk ☻ BarApi Zdjęcia: Uprawnienia: ☻ aukcja.wystaw ☻ aukcja.podbij ☻ aukcja.info ☻ aukcja.admin ☻ aukcja.kupteraz Download: Aktualizowane: Pastebin.com Wersja 1.1: Aukcje - Pastebin.com Wersja 1.2: Aukcje - Pastebin.com Wersja 1.3: Aukcje - Pastebin.com [NAJNOWSZA] Wersja 1.4: Aukcje - Pastebin.com TODO: ☻ Oddzielny chat dla aukcji ☻ Coś co wymyślicie ;3 ☻ Uprawnienia ☻ Automatyczne aktualizacje ☻ Top 10 sprzedawców (Pomysł by: @Nawo) ☻ Kup Teraz (Pomysł by @superchata) ☻ BossBar (Pomysł by @boleknowak) ☻ Najwyższa podbita stawka (W połowie pomysł by @franio3321) Zakaz kopiowania na inne fora, nie umieszczam tego skryptu nigdzie indziej! Changelog:
  18. UnlimitedKits, co to takiego? Jest to skrypt dodający na serwer zestawy. Podstawowe pytania? > Ile jest zestawów? Wszystko zależy ile sobie dodasz. Skrypt posiada pełną konfigurację YML. > Co mogę edytować? Wszystko, począwszy od nazwy, po delay, itemy, permissje i wiele więcej. > Co jeszcze zawiera skrypt? GUI, które tworzy się automatycznie. > Czy config.yml i messages.yml pobierają się automatycznie? Tak. Pliki: Skrypt: https://code.skript.pl/fu6Ta0OI/
  19. ProMati14

    ekonomia Skrypt na aukcje

    Aukcje Prezentacja ta dotyczy Systemu Aukcyjnego. Nie będę się rozpisywał.. Przechodząc do rzeczy Właściwości - System Aukcji v0.1 ( Beta ) - Prosty system waluty serwerowej niezbedny do dzialania - 2 mozliwosci Wystawianie oraz Podbijanie aukcji - Nie zawiera bugów - W przypadku bledu (np.serwera) przerywa aukcje i zwraca przedmioty - Czyszczenie zmiennych przy przeladowaniu - Ustawianie domyslnej wartosci waluty nowym graczom - Timer wykrywajacy brak aktywnosci podbijania ceny - Timer odliczajacy do konca przy braku aktywnosci - Timer konczacy aukcje na 3 sposoby Wygrana/Blad w budzecie/Brak licytacji - Aukcja trwa 60 sekund - Kazde podbicie ustawia czas aukcji na 15 sekund do konca - Wygodna edycja Tagu przy wiadomosciach Komendy /aukcja wystaw <cena> <Wystawia przedmiot trzymany w reku> /aukcja podbij <cena> <Podbija cene aktualnej aukcji> *Wiecej komend w dalszych versjach* BUGI Jak narazie BRAK Do Zrobienia - Propozycje w komentarzach INNE Proszę o wyrozumiałość, starałem się aby ten skrypt był wykonany jak najdokładniej jestem otwarty na wszelką krytykę oraz wszelakie propozycje każda propozycja/krytyka/poprawka wpisana będzie w post "Do Zrobienia" oraz zostanie w jak najkrótszym czasie przeze mnie zrobiona. Jest to V0.1 zdaję sobie sprawę z dużej ilości zmiennych w tym skrypcie lecz jak narazie uwazam ze są one niezbędne do prawidłowego działania skryptu oczywiście w dalszych wersjach skrypt będzie przeze mnie w jak najwiekszym stopniu optymalizowany, przez co rowniez wydajniejszy. To na tyle, zapraszam do testowania oraz oceny DOWNLOAD http://pastebin.com/Edkx2LqY
  20. OldisPL

    ekonomia Bank - skrypt na bank

    Witam, Jest to mój pierwszy skrypt, proszę o ocenę oraz o uwagi (Co robię źle). Skrypt za pomocą komendy /bank dodaj, odbiera graczu 4 staki bruku oraz dodaje jeden talarek (Waluta), za walutę możemy kupować dane przedmioty. Do rozbudowy skryptu użyłem także chestcommands, stworzyłem menu w którym było widać co można kupić za talarki: Link do skryptu: http://pastebin.com/MxAHJ1Fe Menu chestcommands: http://pastebin.com/WEtDLRBW
  21. XziomekX

    ekonomia JobS - skrypt na prace

    JobS Wymaga: Vault, iConomy! Opis: Prace na serwrze + punkty za kopanie ( w wersji 1.1 tylko dla gornika i drwala ) Aktualna wersja: 1.1 Dowland: 1.0: Kliknij 1.1: Kliknij Komendy: /jobs - lista komend | Brak uprawnień /jobs list - Lista prac | jobs.list /jobs dolacz <NazwaPracy> - Dołącza do pracy | jobs.dolacz /jobs wyjdz - Opuszcza prace | jobs.wyjdz /jobs ceny - Lista cen | jobs.ceny /jobs punkty - Informacje o ilosci punktów | jobs.punkty /jobs dobierz - Odbiera nagrodę / nagrody | jobs.odbierz Lub wszystkie: Jobs.* Do zrobienia: Pisz co można dodać CHANGELOG: CHANGELOG: 1.0 - Stworzenie skryptu 1.1 - Dodanie lvl za kopanie dla gornika i drwala, nagrody za punkty Zakaz kopiowania!
  22. mEffects Skrypt który dodaje efekty potek w GUI za pieniądze! Skrypt posiada 5 efektów potek i efekt Koxa Komendy: /efekty - Głowna komenda która otwiera menu z efektami Permisje: Brak Wymagane pluginy: SkQuery BarAPI BossBarSK Vault Pobieranie: http://pastebin.com/KPR7k2Ez Screenshoty:
  23. PoweredDragon

    ekonomia Shops+ - skrypt na stragany

    Witajcie. Nie jeden raz widziałem serwery z mini-straganami, posługującymi się chest shopem, w których działała zasada -> Nie aktualizujesz daty przez x dni = Stoisko dostaje ktoś inny. Myśleliście kiedyś o tym, żeby takie coś działo się automatycznie, niźli za pośrednictwem admina? Z Shops+ jest to możliwe! Jedyne, czego wymaga skrypt od ciebie to stworzenia regionu stoisk o nazwie ST_NUMER STOISKA oraz ustawieniu dwóch tabliczek(Jedna, oznaczająca numer stoiska[Tworzymy stawiając gdzieś i w pierwszej linii wpisując stoisko] i Druga, pokazująca czy stoisko jest wolne czy zajęte(jeśli wolne, to 4 linijki są takie same i pisze na nich ustawiana w configu treść, jeśli zajęte, to są zapisane w formacie: Gracz Data ---- Godzina Ostatnią rzeczą, którą obowiązkowo musisz zrobić, jest ustawienie świata, na którym znajdują się owe stoiska. Zupełnie nic więcej! W przyszłości: Możliwe automatyczne tworzenie regionów stoisk Prawdopodobne stworzenie własnego systemu ekonomii i sklepów Download
  24. Witam, posiada ktoś może skrypt/plugin, dzięki któremu możemy dać Villagerowi np. Item ze skrypta np. Zatruta zbroja, i można ją u niego kupić za /money (czyli pieniądze serwerowe) ?
  25. SirSkPlusSektory Witam was i mam dla was skrypt na sektory ;3 Wymagania : WildSkript SkQuery Skript Valut (lub essentials) Permisje : Brak Opis: Skrypt dodaje sektory które są przydatne Na Serwery Typu Mine , jail lub nawet na PVPRPG Narazie mamy sektory od A Do U za dobrą cenę oraz wyjście na "Wolność" Dla kumatych skripterów : Zobaczcie Kod Wersja 1.0 Link
×