Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'attacker'.

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Forumowe projekty
    • UtopiaMC - forumowy serwer Minecraft
  • Skript
    • Skrypty
    • Pytania i problemy
    • Zlecenia
  • Serwery Minecraft
    • Prezentacje serwerów Minecrafta
    • Zarządzanie serwerami Minecrafta
    • Pluginy do serwerów Minecrafta
  • Programowanie
    • Tworzenie pluginów do Minecrafta
    • Tworzenie stron WWW
    • Pozostałe dziedziny programowania
  • Gry, programy i sprzęt
    • Gra w Minecrafta
    • Komputery i sprzęt
    • Twórczość użytkowników
    • Komunikator Discord
  • Społeczność
    • Współpraca
    • Pogaduszki
    • Gry forumowe
  • Serwis
    • Informacje i aktualności
    • Prawo
    • System wniosków
    • Archiwum
  • Klub futurystuw Wdrożeńa
  • Klub futurystuw Propozycje
  • Klub futurystuw Offtopic
  • Klub futurystuw Zastosowańa
  • podwiek.pl Prawo
  • podwiek.pl Dyskusje

Kategorie

  • Blog

Kalendarze


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które zawierają...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Lokalizacja


Hobby


Nick w MC


GG


E-mail


Skype


Strona www


Discord


Steam

Znaleziono 5 wyników

  1. Witam, mam problem z tym kodem: on death of a creeper: if attacker is a player: add 1 to {creeper::%attacker%} if {creeper::%attacker%} is 3: send "gz" Problem polega na tym, ze po zabiciu 3 creeperow nie wysyla 'send "gz"' Probowalem creeper::%player% i tez nie dziala
  2. Witam , mam problem z takim oto skryptem: if victim is wolf with name "&f&oWilk &2[LvL 1]: probowalem takze if victim is wolf named ... ale też nie zadziałało , proszę o pomoc Dodam że wyskakuje mi błąd że wilk nie jest entity 'Wolf' is not an item type łączę //xVendrome
  3. RickPlayingPL

    Damage

    Mam pytanie odnosnie "damage x by x". Czy moge ustawic tutaj "by x" 0? Bo chce aby byla tylko ta animacja bicia ale zeby mu hp nie zabieralo, a nie chce dodawac sobie linijki jeszcze zeby go leczylo.
  4. Witam mam problem z tym kodem, problem lezy w tym ze zmienna nie zapisuje sie do tego itemu ktorym gracz rzuca (make player shoot item projectile) Chialbym zrobic tak ze zmienna zapisuje sie do tego projectile a potem przy evencie on item hit zostaje odczytywana. Cos w tym stylu loop-player is not {zapisana.zmienna.%event-item%) Kod: make player shoot an item projectile of cookie at speed 2set {w-ciastek.attacker.%projectile%} to event-playeron item hit: event-item is a cookie loop players in radius 1 around the event-location: loop-player is not {w-ciastek.attacker.%event-item%}: damage loop-player by 0.5
  5. RickPlayingPL

    Damage

    Witam, mam problem z odczytaniem attackera z eventu on death of player, problem lezy w tym ze mam swoje wlasne obrazenia (tzn. on damage cancel event i damage player by x) i wlasnie jezeli gracz zginie to nie ma w evencie on death attackera bo serwer zadaje mu obrazenia w on damage (Podczas zginiecia wyswietla sie moja wlasna wiadomosc gracz x zostal zabity przez <none>) Prosze pomocy :) on damage of player: cancel event damage victim by 0.5on death of player: broadcast "Gracz %victim% zostal zabity przez %attacker%" add x to {x.%attacker%}
×
×
  • Dodaj nową pozycję...