Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 05.05.2019 uwzględniając wszystkie działy

  1. 1 punkt
    Grex

    Banowanie v1.2 by GreeexYT.

    Banowanie v1.2 by GreeexYT. Dzisiaj zaprezentuję wam mój skript. Jest to bardzo poprawiona wersja mojego skriptu na banowanie v1.1 A więc, teraz wszystko wytłumaczę! Ogólnie o Skripcie. Skript dodaje AdminChat, system banowania w gui, system obserwacji gracza, komendę na sprawdzenie knocka i pingu gracza. Skript był testowany, i nie ma błędów. Jeżeli wam owe wyskakują, piszcie niżej, razem z logami z konsoli. W skripcie można łatwo edytować czas bana, i nazwę gui. Permisje. Komendy. Wymagania. Testowana wersja to Minecraft Spigot 1.8.8. Testowane przy użyciu Skript 2.1.2, SkQuery 3.21.4, WildSkript 1.8, Skellet 1.9.6b, SkRayFall 1.9.15. Dodatkowo wymagany jest plugin SuperVanish. Pobieranie Skriptu. Pobierz Skript klikając poniżej, lub w tą wiadomość!
  2. 1 punkt
    neQYT

    Anty rzucanie itemow z permisją

    on drop: if player has permission "core.gm" cancel event #mogłem się pomylić co do tabulatora :/
  3. 1 punkt
    neQYT

    Wyłapanie z lore liczby

    set {A9.%player%} to {akcesoria.pierscien.%player%::2} parsed as number oraz On damage: if attacker is player: set damage to damage+{A9.%attacker%} Oraz resztę radzę dać do KOD lub do CYTATU!
  4. 1 punkt
    KrimeDavid

    Plugin na Drop 1.13

    Niestety to prawda nie chcą iść do przodu, jestem skazany na skrypt.
  5. 1 punkt
    xAxee

    Szukam paczki na megaenchant

    A płacisz coś xd? //// rozpisz bardziej
  6. 1 punkt
    jaku49

    Plugin na Drop 1.13

    Ostatnimi czasy miałem ten sam problem i nie znalazłem. Polskie community zatrzymało się w 2014 roku i wersji 1.8.x, a zagranicą raczej takich rzeczy nie ma. Musimy poczekać, ale wątpię w to, że się doczekamy, jesteśmy skazani na skrypty.
  7. 1 punkt
    Taq

    Gratuluję!

    Gratuluję!
  8. 1 punkt
    Alanekx123xx1

    moglbys zrobic optifine na 1.14 ?

    moglbys zrobic optifine na 1.14 ?
  9. 1 punkt
    Ozelot

    SwordArt - Twój serwer Survival

    Odradzam grę na tym serwerze. Jakiś czas temu chamsko się reklamowali i z tego co mi wiadomo, wciąż to robią. Poza tym, dlaczego mając domenę a na niej stronę http://swordart.pl/ nie przekierowaliście jej na serwer tylko korzystacie z subdomeny enderchesta?
  10. 1 punkt
    SernickLOL

    Skrypt blokujący bicie administracji (adPB)

    Skrypt jest okej ale zauważyłem niepotrzebne dwie linijki: if arg 1 is "author": send "&c[&4&ladPB&c]&r &6Autorem skryptu &c&ladPB&6 na odpychanie i blokowanie uderzania administracji jest &7maxcom1"
  11. 1 punkt
    knugi

    Parsed - czy takie ważne?

    Hejka! Miło mi, że czytasz mój pierwszy poradnik dotyczący pięknego pluginu Skript. Zatem usiądź wygodnie i miłego czytania. Co to "parsed"? Słowo parsed według mojego rozumowania to jest użycie siły brutalnej w skrypcie by tekst zaimplementować np na liczbę. To jest tylko mały przykład. Kiedy używamy? Używamy tego, gdy musimy przekonwertować zmienną (tekst) do jakiegoś typu. Przykład? Mamy listę graczy w GUI, którą otwieramy komendą /gracze. command /gracze: trigger: open chest with 6 rows named "Gracze Online" to players wait 2 tick set {_i} to 0 loop all players: if {_i} is smaller than 53: set player's current inventory's slot {_i} to paper named "%player%" add 1 to {_i} else: exit stop Załóżmy, że chcemy danego gracza wyrzucić z serwera, jeżeli mamy do tego uprawnienia. on inventory click: if "%inventory name of player's current inventory%" is "Gracze Online": if slot is smaller than 0: stop cancel event if player's current inventory's slot slot is paper: if player has permission "wyrzuc.gracza": set {_player} to name of player's current inventory's slot slot kick {_player} due to "&6Zostales wyrzucony z serwera" send "&6Wyrzuciles gracza %{_player}% z serwera." stop stop Kod jak kod. Lecz danego gracza nie wyrzuci z serwera, bo w dokumentacji skript jest coś takiego: kick %players% [(by reason of|because [of]|on account of|due to) %text%] mamy "kick PLAYER" a nasza zmienna {_player} jest aktualnie text'em. więc musimy nasz tekst przekonwertować na playera. A jak to zrobić? Prosta sprawdza zmieniamy daną linijkę na taką: set {_player} to name of player's current inventory's slot slot parsed as player I nasz kod zaczął działać. Kolejny przykład? Nie ma sprawy! Chcemy zenchantować nasz item w ręce na wydajność z losową liczbą. Pewnie większość z was by tak zrobiła: command /test: trigger: enchant player's tool with efficiency random integer between 1 and 5 I reload wywala błąd. I teraz główkowanie co zrobiłem źle? Otóż w skript jest takie coś: enchant %~item stack% with %enchantment types% podaliśmy item stack jako player's tool lecz skript nie uznał naszego enchantment types i dlatego musimy jakoś przekonwertować dany kod. Kolejna prosta sprawa która wygląda mniej więcej tak: command /test: trigger: set {_ench} to "efficiency %random integer between 1 and 5%" parsed as enchantment type enchant player's tool with {_ench} Zrobiliśmy zmienną tymczasową która posiada w sobie tekst, który jest następnie konwertowany na enchantment type, który już effect enchant przyjmie jako prawidłowy Lista parsedów: W dokumentacji skryptu jasno jest napisane: text% parsed as (%*type%|"<.*>") Czyli text możemy zaimplementować na dowolny typ. Wszystkie typy można znaleźć również w dokumentacji, ale jak już o to prosicie to proszę: Życzę udanych skryptów i pozytywnych opinii ! Pozdrawiam #Knugi
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×