Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 24.02.2019 uwzględniając wszystkie działy

  1. 1 punkt
    jaku49

    Sprzedam konta w minecraft

    Na tym forum jesteś akurat mało legit, nowe konto + jeden post = nie.
  2. 1 punkt
    xAxee

    Czm to nie działa?!

    set player's current inventory's slot 4 to ({szyba} parsed as item) lub w yml opuść ""
  3. 1 punkt
    Ixidi

    niewidzialność graczy

    https://hub.spigotmc.org/javadocs/spigot/org/bukkit/entity/Player.html#hidePlayer-org.bukkit.plugin.Plugin-org.bukkit.entity.Player-
  4. 1 punkt
    Nie_znajomy2113

    jak zrobić skrypt na...

    jak zrobić take coś w c# że by item był zablokowany nawet jak podnosisz go i piszę że jest zablokowany
  5. 1 punkt
    TachiMC

    Tryb PW

    Prosze
  6. 1 punkt
    Bungee connect jest w wildskripcie. Lepiej użyć skllett do przełączania między serwerami . Pozdrawiam send "%player%" to bungeecord server "nazwa"
  7. 1 punkt
    command /server_freebuild: trigger: send " &8» &aTrwa laczenie...." wait 5 tick bungeecord connect player to "freebuild" Zmień sobie w gui na server_freebuild
  8. 1 punkt
    Noternus

    Inne miejsce respenia po wejsciu

    Nie korzystam z ts'a
  9. 1 punkt
    KoksAdrianPL

    Inne miejsce respenia po wejsciu

    Dzięki ! Wbij na mojego ts3: ghostcraft.tasrv.com
  10. 1 punkt
    Noternus

    Inne miejsce respenia po wejsciu

    Proszę
  11. 1 punkt
    SzybkiApple

    Dodanie ogarniczenia czasowego do skryptu

    Dzięki!!! Bardzo pomogliście!! Oba przykłady działają! Pozdrawiam!
  12. 1 punkt
    Noternus

    Dodanie ogarniczenia czasowego do skryptu

    Proszę liczę na plusik!
  13. 1 punkt
    gnomq2000

    Dodanie ogarniczenia czasowego do skryptu

    on command: command is "luk" {luk.%player%} is not set: set {luk.%player%} to true wait 60 seconds clear {luk.%player%} else: cancel event send "&cTej komendy mozesz uzywac co 10 minut!"
  14. 1 punkt
    SzeskiPL

    jBank - skrypt na bank

    Fajny tylko 51 errorow mi wypiepsza
  15. 1 punkt
    jahumen

    jBank - skrypt na bank

    Witam, to już mój trzeci publiczny Skrypt na tym forum. Prezentowany Skrypt, został napisany dla pewnego serwera, jednak właściciel nie odpowiada już od miesiąca, więc postanowiłem wrzucić go tutaj. Skrypt dodaje dość "banalną" rzecz, jaką są banki, jednak może być ciekawym urozmaiceniem dla serwerów typu RealLife. UWAGA! Skrypt nie wprowadza systemu pieniędzy, jest to tylko "dodatek". Opis: Wszystkie komendy dostępną są pod komendą /bank. Jednak najpierw, aby móc używać tej komendy - musisz założyć konto (o czym zresztą zostaniesz od razu poinformowany). W tym celu użyj /bank utworz. Wpisz /bank konto, aby dowiedzieć się ile masz pieniędzy w portfelu (Plugin Vault), na koncie, a także ile wynosi Twój kredyt. Niestety - konto puste? Zaraz temu zaradzimy! Wpłacanie pieniędzy do banku jest bardzo proste. W tym celu użyj /bank wplac <kwota>. Masz już pieniądze, co pozwala Ci zrobić kilka rzeczy. Po pierwsze, możesz je po prostu wypłacić do portfela, korzystając z komendy /bank wyplac <kwota>. Jednak pamiętaj! Pieniądze w banku procentują! Codziennie, Twoje pieniądze będą się zwiększały, a jeśli posiadasz rangę VIP lub SVIP - przychód będzie jeszcze większy! Pieniądze możesz przelewać także innym graczom, za pomocą komendy /bank przelew <kwota> <nick>. Pamiętaj! Przelewasz pieniądze na koncie bankowym, te w portfelu nie mają znaczenia! Brakuje pieniędzy? Weź kredyt! Aby wziąć kredyt użyj komendy /bank kredyt <kwota>. Uwaga! Łącznie kredyty, mogą wynosić do 2500$. Ale uważaj! Nie ma nic za darmo! Codziennie kredyt będzie rosnąć, a już po 3 dniach - nawiedzi Cię komornik! Gdy nie będziesz miał wymaganych pieniędzy na bankowym koncie - sięgnie do portfela! Ale spokojnie - kredyt można spłacić. Wystarczy, że użyjesz komendy /bank splac <kwota>. Znudziło Cię banki? Chcesz zamknąć swoje konto bankowe? Nie ma problemu, wystarczy użyć /bank zamknij. Ale pamiętaj! Nie ma tak łatwo! Aby zamknąć konto bankowe musisz spłacić wszystkie kredyty! No, to już tyle z możliwości Skryptu Oprócz skryptu i standardowych dodatków, wymagany jest plugin Vault. Po wgraniu skryptu, ważne jest to, abyś wyrzucił wszystkich graczy z serwera. Konta tworzą się dopiero na wejściu i w innych przypadkach wszystko może się bugować. Uprawnienia: bank.vip bank.svip Większy przychód. Wersje: 1.0 (najnowsza) https://code.skript.pl/uw0GZqR3/ Mam nadzieję, że choć komuś się przyda, pozdrawiam Jahumen //Link ~Myszak
  16. 1 punkt
    xAxee

    Jak sprawdzic ile jest graczy na danym świecie?

    command /list [<text>]: trigger: send "&6Ilosc graczy: &c%amount of all players in world player's world%" command /list [<text>]: trigger: send "&6Ilosc graczy: &c%amount of all players in world <nazwa>%"
  17. 1 punkt
    jaku49

    WIADOMOSC NAD GLOWA GRACZ

    https://www.spigotmc.org/resources/holographic-chat.55626/ ten plugin oferuje coś takiego.
  18. 1 punkt
    Nuux

    Skrypt Na Pomoc W GUI

    Witam chcialbym przedstawic swoj skrypt na pomoc w GUI Komendy: /pomocy Wersja: 1.1 Jezeli macie jakies pomysly aby Dodac cos napiszcie Nie jestem dobrym skrypciarzem wiec prosze nie pisac komentarzy typu "Slabe" itp Version 1.0 https://code.skript.pl/yzrcexDN/ Version 1.1 Download Pomagal SupcioXD
  19. 1 punkt
    v. 1.1 KK-Jablko ___________________ CRAFTING ___________________ EFEKTY ___________________ DOWNLOAD/SKAN http://www37.zippyshare.com/v/GF5MnOS4/file.html https://virustotal.com/#/file/d1a9c94f75435cd224d85df483693ff3c78b22d35353e1157857bd23644e70bf/detection PLUGIN NIE BĘDZIE AKTUALIZOWANY
  20. 1 punkt
    DonFallingCookie

    jBank - skrypt na bank

    Ale super! Dodaj może, że jeśli zginiesz, to tracisz np. połowę kasy z vaulta która masz przy sobie, ale ta w banku pozostaje bez zmian
  21. 1 punkt
    piratjsk

    Standard Skript Code Conventions r3

    O co chodzi? SSCC "Standard Skript Code Conventions" jest zestawem reguł pisania skryptów stworzonym przez destroyer'a4017. Określa on styl kodowania, który zapewnia kompatybilność z innymi skryptami, łatwość utrzymania/modyfikowania kodu oraz sprawia, że skrypt jest prosty do odczytania. Nazwy plików Nazwy plików kończących się na ".sk" nie powinny zawierać następujących znaków: # ` $ % { } (spacji) Jeśli w nazwie chcesz zawrzeć wersję skryptu powinna ona znaleźć się na końcu, za nazwą skryptu: skrewards-v1.2.3.sk Nazwy zmiennych Poniższe zasady odnoszą się tylko do zmiennych globalnych, nie do lokalnych (zaczynających się od _). Nazwy zmiennych powinny być zapisane według konwencji camelCase, gdzie nie występują spacje oraz pierwsza litera każdego słowa (wyłączając pierwsze) zaczyna się z wielkiej litery. Zmienne tworzone przez skrypt powinny być definiowane w sposób {<nazwa skryptu>::<nazwa zmiennej>}, co ułatwia usuwanie danych danego skryptu albo aktualizowanie zmiennych z wcześniejszej wersji skryptu, na przykład: # Zamiast takiej zmiennej {current.reward} # Użyj następującego wzoru {skrewards::currentReward} Zmienne dynamiczne oraz listy powinny być stopniowane, co jest bardziej obiektowym podejściem i umożliwia zapętlanie danych. # Zamiast takich zmiennych {reward.level.modifier.1} {reward.level.modifier.2} {reward.level.modifier.3} {rewardstatus.%player%} {info.%player%.mined.diamonds} {info.%player%.mined.emeralds} # Użyj następujących wzorów {skrewards::rewardLevelModifier::1} {skrewards::rewardLevelModifier::2} {skrewards::rewardLevelModifier:: 3} {skrewards::rewardStatus::%player%} {skrewards::info::%player%::minedDiamonds} {skrewards::info::%player%::minedEmeralds} # Lub {skrewards::info::%player%::mined::diamonds} {skrewards::info::%player%::mined::emeralds} Jeśli piszesz API, powinieneś wpisać dane do zarezerwowanych nazw zmiennych {<nazwa skryptu>::api::<output ID>}. Jeśli używasz skQuery, możesz zapisywać dane do tych zmiennych gdy podprogram/funkcja jest wykonywany/a. W zwykłym Skript powinieneś zdeklarować komendy możliwe do użycia tylko z konsoli, które wpisują dane do tych zmiennych. Schemat ten pozwala twórcom skryptów tworząc własny skrypt pozyskiwać informacje z innych. Jeśli Twój skrypt jest BIBLIOTEKĄ, której jedynym celem jest udostępnienie funkcji, należy wtedy pominąć fragment ::api i używać {<nazwa skryptu>::<output ID>}. Zmienne API powinny być usunięte zawsze gdy serwer jest wyłączany. Porządkowanie kodu Stworzony kod musi być uporządkowany w określony sposób. Nie powinieneś wpisywać zdarzeń i komend w losowej kolejności; muszą być czytelnie oddzielone. Każdy z elementów może być pominięty, o ile są one w odpowiedniej kolejności. script options (jeśli używasz skQuery) aliasy [aliases:] zmienne [variables:] opcje [options:] podprogramy/funkcje (jeśli używasz skQuery) nowe komendy [command /komenda:] on script load: on script unload: okresowe zdarzenia (np. every 10 seconds, at 10:00) inne zdarzenia Zdarzenia i Warunki Zdarzenia zawsze powinny zaczynać się od słówka "on", mimo, że będą działać bez niego. Kiedy tylko to możliwe, powinieneś unikać używania selektorów w linii definiującej zdarzenie, np.: on right click with porkchop: on left click on tnt: on damage of cow: Należy uogólnić takie zdarzenia i skorzystać z warunków: on right click: if tool of player is porkchop: # dalszy kod on left click: if clicked block is tnt: # dalszy kod on damage: if victim is a cow: # dalszy kod Stosując warunki, NIGDY nie powtórzysz tego samego zdarzenia kilka razy w jednym skrypcie. Warunki powinny ZAWSZE zaczynać się od słówka "if" i kończyć dwukropkiem. NIGDY nie używaj warunków bez wprowadzenia dalszego kodu do ich wnętrza. To pozwoli twórcom skryptów w łatwy sposób dodać kod przed i po warunku albo dodać "else:". # Zamiast on damage: if victim is a player: {skrewards::info::%victim%::isInvincible} is true cancel event set {skrewards::info::%victim%::isInvincible} to false # Użyj takich warunków on damage: if victim is a player: if {skrewards::info::%victim%::isInvincible} is true: cancel event set {skrewards::info::%victim%::isInvincible} to false Specyfikacja Lambdy Lambdy są nową funkcją skQuery i mogą być używane we wszystkich wersjach powyżej 1.17.0. Pozwalają sporą ilość kodu skompresować do kilku linii. Lambdy, tak długo jak długo będą używane rozsądnie, będą spełniać wymagania SSCC. Lambdy mogą być brane pod uwagę jeśli: [*]Użyte są zamiast funkcji do wykonania POJEDYNCZEGO zadania [*]Użyte są do zaciemnienia kodu przez stworzenie bardzo skompresowanego kodu [*]Lepiej opisują ciąg zadań - - - Jeśli stosujesz się do tych zasad, umieść w publikacji swojego skryptu plakietkę: Kod z linkiem do oryginalnego tematu: [url=http://dev.bukkit.org/bukkit-plugins/skript/forum/tutorials/69108/][img=https://i.imgur.com/BZ8lAno.png][/url] Kod z linkiem do tego tematu: [url=http://skript.pl/index.php/topic/1877-][img=https://i.imgur.com/BZ8lAno.png][/url] Źródło: http://dev.bukkit.org/bukkit-plugins/skript/forum/tutorials/69108
  22. 0 punktów
    Peridot

    niewidzialność graczy

    No chyba najprościej to gdy gracz wchodzi na serwer loopujesz wszystkich graczy na serwerze i mu ich ukrywasz :V Jeżeli tego nie potrafisz naucz się podstaw a nie bierzesz się od razu za "ogromne pluginy" Kodu gotowego ci nie damy bo niczego się nie nauczysz
  23. 0 punktów
    Heja! Mam problem z wykonaniem GUI z którego gracze będą w stanie połączyć się z serwerem Bungee. Samo GUI działa jednak komenda bungee "server <nazwa serwera>" po prostu nie chce działać w Skripcie, a więc linijka format slot 4 of player with brick block named "Freebuild" with lore "Test" to run [make player execute "server freebuild"] po prostu wywala błąd, że nie ma takiej komendy. Oczywiście jak gracz normalnie wykona komendę na serwerze to działa znakomicie. Dodatkowy haczyk w tym wszystkim jest to, że jestem zmuszony siedzieć na spigocie 1.8, więc jakieś rozwiązania które nie będą działać na tej konkretnej wersji lobby niestety nie przejdzie. Aktualnie posiadam pluginy Skript i SkQuery-Lime. Wyczekuje waszych odpowiedzi ;)
  24. 0 punktów
    HotAngel2K17

    Komenda /zglos

    zrób najprostszy skrypt np. command /pomoc: trigger: send "elo" Jak będzie ten sam błąd to znaczy, że masz złą wersję skripta
  25. 0 punktów
    Noternus

    Komenda /zglos

    To wyłącz serwer odinstaluj plugin Skript i wszystkie dodatki do niego i wgraj moje http://www.mediafire.com/file/6jbchmf8q32wqqx/Skript+%2B+dodatki.zip
  26. 0 punktów
    Gabi145

    ICECREAM

    -Na forum mogę siedzieć kilka godzin dziennie <--- Dokładniej to chyba 40 minut... Trochę o mnie: Mam na imię Kacper pochodzę z województwa Kujawsko-Pomorskiego. <--- BRAWO... Jeżeli chodzi o szkołę to lubię WF i Informatykę, a nie cierpię polskiego i matmy. Jeżeli chodzi o potrawy to uwielbiam pizze, kebaba nie ma jedzenia którego nienawidzę. <--- kto nie lubi pizzy, ale to nie o tym jest forum... Na dzień ósmego lutego 2019 mam 15 lat. W wolnym czasie lubię programować, głównie pisać pluginy i skrypty do minecraft'a. Mam własny serwer <--- tutaj zamiast "minecrafta" piszę sie "minecraft'a (Brak: ' ) MC, który już wkrótce będzie się cieszyć trzecią edycją. Pozdrawiam ICECREAM <--- ło ło, aż takie napisy, a przed chwilą były takie, że ja po miroskop leciałem Tym kolorem moje zastrzeżenia: KOLOR Brak wiedzy o gramatyce, interpunkcji, i źle wstawiasz znaki diakrytyczne. Moim zdaniem 2/10 <--- Bardzo zawyżona ocena...
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×