Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 10.02.2019 uwzględniając wszystkie działy

  1. 3 punkty
    Ixidi

    Anty Włam...

    Przecież to nie ma najmniejszego prawa bytu. Każdy serwer ma jakiś plugin na logowanie czy inne zabezpieczenia, coś takiego tylko uniemożliwia utrudnia prace administratorów. Nie ma znaczenia, że to pierwszy skrypt, sama idea jest bez sensu. I jeszcze te wiadomości
  2. 2 punkty
    knugi

    Problem ze skryptem na Drop

    Może coś pomoże Twój skrypt
  3. 1 punkt
    bvcz

    Armorstandy ustawione w odpowiedniej pozycji

    Komendę możesz sobie wygenerować np. na tej stronie https://haselkern.com/Minecraft-ArmorStand/
  4. 1 punkt
    LuckyPotato

    Ruszający się Blok

    options: radius: 10 block: diamond block tp block: red wool block time: 3 on place: if event-block = {@block}: set {_loc} to event-location while block at {_loc} = {@block}: loop all blocks in radius {@radius} around {_loc}: if loop-block = {@tp block}: set block at {_loc} to air set loop-block to {@block} set {_loc} to location of loop-block stop loop wait {@time} seconds
  5. 1 punkt
    xAxee

    Złodziej, wytrych i takie tam

    Mój skrypt działa? ?
  6. 1 punkt
    SernickLOL

    Zaproszenia - Nagrody za zapraszanie graczy!

    Czemu dałeś tam w kodzie %{@minuty}%? Chodzi mi o te procenty które nie są potrzebne
  7. 1 punkt
    boleknowak

    Anty Włam...

    no, ale to jak ja mam kickować i banować jak mam to zainstalowane?
  8. 1 punkt
    Ixidi

    Pierwszy plugin do gry Minecraft w IntelliJ.

    Witajcie Na internecie, jest wiele poradników o tym, jak rozpocząć swoją przygodę z pisaniem wtyczek do Minecrafta. Jednak zdecydowana większość pokazuje, jak robić to z pomocą IDE o nazwie Eclipse. Dzisiaj, pokażę jak robić to z pomocą innego programu, mianowicie IntelliJ. Zaczynajmy! Minecraft pierwotnie został napisany w języku programowania, który nazywa się Java. Silnik serwera tej gry, również napisany jest w tym języku i to właśnie Javy będziemy używali do tworzenia pluginów. Przed rozpoczęciem, należy jednak zapoznać się z podstawami tego języka, naprawdę, będzie Ci o wiele łatwiej Oto kilka kursów w języku polskim: https://javastart.pl/static/darmowy-kurs-java/ https://kobietydokodu.pl/kurs-javy/ Po zapoznaniu się z kursami i napisaniu kilku podstawowych programów, przejdźmy do części właściwej. 1) Instalacja JRE oraz JDK. Przed rozpoczęciem tworzenia czegokolwiek w Javie, musimy ją zainstalować. JRE (Java Runtime Environmen) to środowisko, które pozwala uruchamiać programy napisane w Javie. Pobieramy je tutaj: https://www.java.com/pl/download/ JDK (Java Development Kit) jest to pakiet, niezbędny do programowania w tym języku. Pobieramy je tutaj: http://www.oracle.com/technetwork/java/javase/downloads/jdk8-downloads-2133151.html Po pobraniu, po prostu je instalujemy. Instalacja jest bardzo intuicyjna. Sprawdźmy teraz, czy wszystko zrobiliśmy dobrze. Uruchamiamy wiersz poleceń. (Win + R, a następnie wpisujemy cmd i klikamy Enter) W oknie, które się ukaże wpisujemy java. Jeśli dobrze zainstalowaliśmy JRE, powinniśmy ujrzeć coś takiego: Sprawdźmy teraz JDK. Wpisujemy javac. Widzimy coś takiego: Co teraz? Musimy dodać ścieżkę folderu \bin\ dla JDK do zmiennej środowiskowej Path. Jak to zrobić? Na początek, musimy skopiować ścieżkę folderu \bin\. Wchodzimy w Mój Komputer > Dysk C; > Program Files > Java > jdknumer_wersji > bin i kopiujemy ścieżkę: Teraz klikamy PPM na Mój Komputer > Właściwości > Zaawansowane Ustawienia Systemu > Zaawansowane > Zmienne Środowiskowe. Teraz musimy znaleźć zmienną Path. Następnie zaznaczamy ją i klikamy Edytuj. ( Uwaga! Przed jakąkolwiek zmianą radzę zapisać aktualną ścieżkę! ) Teraz, na końcu dopisujemy ; i wklejamy skopiowaną ścieżkę i klikamy Ok > Ok. Tutaj mały schemat: Teraz ponownie uruchamiamy wiersz poleceń i wpisujemy javac. Jeśli zobaczymy coś takiego, to zakończyliśmy instalacje JRE i JDK. 2) Instalacja i uruchomienie IntelliJ. Intellij pobieramy ze strony https://www.jetbrains.com/idea/. (Wybieramy wersje Community) Następnie instalujemy pobrany program, tutaj również instalacja jest bardzo intuicyjna. Po instalacji, przyszła pora na pierwsze uruchomienie. Uruchamiamy nasze IDE. W pierwszym okienku zaznaczamy Do not import settings i klikamy OK. Następnie według własnego upodobania, wybieramy UI, ciemne lub jasne. Ja wybiorę ciemne. Teraz wystarczy kliknąć Next i Start using IntelliJ IDEA. Ukaże nam się takie okno: Brawo! Przejdźmy do następnej części. 3) Tworzenie projektu. Klikamy Create New Project. W następnym okienku wybieramy Java. Teraz musimy wskazać programowi SDK. Klikamy New i podajemy ścieżkę do katalogu z JDK. (C:\Program Files\Java\jdknumer_wersji\) Klikamy dwa razy Next. Teraz wpisujemy nazwę naszego projektu i podajemy ścieżkę, gdzie zostanie zapisany. Ja swój projekt nazwę Poradnik. Klikamy Finish. Ujrzymy takie oto okno. Po lewej stronie znajduje się source tree. To właśnie tu będziemy tworzyć wszystkie pliki. Teraz musimy dodać bibliotekę, będzie nią spigot. Pobieramy go stąd: https://yivesmirror.com/downloads/spigot Wybieramy wersję, pod którą będziemy pisali. Ja wybiorę 1.13.2. Teraz musimy dodać to do naszego projektu. Klikamy File > Project Structure i z menu po lewej stronie wybieramy Libraries. Następnie klikamy na zielony +, wybieramy Java, podajemy ścieżkę do naszej biblioteki i klikamy OK. Jeśli wszystko zrobiliśmy dobrze, będzie wyglądać to tak: Klikamy OK, następnie Apply i OK. Świetnie! Możemy teraz zacząć pisać 4) Pierwsza komenda. Na początek stwórzmy package. Jest to tak jakby połka, na której coś trzymamy - klasy. Każda ma unikalną nazwę. Stwórzmy go. Klikamy PPM na src, New > Package. Package nazywamy małymi literami w następujący sposób. Przypuśćmy, że posiadasz domenę example.com. Twój package będzie nazywał się com.example.poradnik. Jeśli nie posiadasz lub nie chcesz nazywać packagów domeną, nazwij go po prostu me.twojnick.poradnik. Ja posiadam domenę ixidi.pl, więc package nazwę pl.ixidi.poradnik. Wpisujemy nazwę swojego package i kliknij OK. Jak widzisz, w twoim source tree pojawił się nowy package Stwórzmy teraz klasę. Klikamy PPM na nasz package New > Class. Klasy z kolei nazywamy Wielką literą. Istnieją dwie szkoły nazywania głównych klas. Main NazwapluginuPlugin, w moim przypadku PoradnikPlugin Ja nazwę moją główną klasę, PoradnikPlugin. Wpisujemy nazwę, klikamy i OK. Wszystko powinno wyglądać tak: Rozszerzmy teraz naszą klasę główną, o klasę JavaPlugin. W tym celu public class PoradnikPlugin zmieniamy na public class PoradnikPlugin extends JavaPlugin Ale zaraz, czemu słowo JavaPlugin świeci się na czerwono? Znaczy to, że musimy zaimportować klasę JavaPlugin. W tym celu przechodzimy kursorem na czerwone słowo, klikamy LPM, a następnie używamy skrótu ALT + Enter i wybieramy Import class. Tak właśnie importuje się klasy. Skrót ten przydaje się też w wielu innych rzeczach, warto go zapamiętać Dodajmy teraz dwie metody (tak w Javie nazywamy funkcje), dziedziczone z klasy JavaPlugin - onEnable i onDisable. Jak sama nazwa mówi, wykonują kolejno podczas włączenia i wyłączenia pluginu. Zacznijmy pisać onEn i tutaj widzimy jedną z wielu zalet Intellij. Podpowiada nam o jaką metodę może nam chodzić. Wybierzmy public void onEnable() {...} i kliknijmy Enter. Tak samo zróbmy z onDisable. Teraz zróbmy coś wewnątrz metod. Wyślijmy np. wiadomości do konsoli. Służy do tego np. metoda info() klasy Logger. Wywołujemy ją w następujący sposób. this.getLogger().info("Wiadomosc"); Nasz kod powinien wyglądać tak: package twojpackage; import org.bukkit.plugin.java.JavaPlugin; public class PoradnikPlugin extends JavaPlugin { @Override public void onEnable() { this.getLogger().info("Wiadomosc przy wlaczeniu."); } @Override public void onDisable() { this.getLogger().info("Wiadomosc przy wylaczeniu."); } } Ale po co nam plugin, który tylko wysyła wiadomość do konsoli? Dodamy teraz komendę. Przejdźmy kursorem pod metodę onDisable, i zacznijmy pisać onCom. Jak widać, tutaj również nasze IDE pomaga. Metoda o którą nam chodzi to onCommand. Wybierzmy ją. Nasz kod wygląda tak: package twojpackage; import org.bukkit.command.Command; import org.bukkit.command.CommandSender; import org.bukkit.plugin.java.JavaPlugin; public class PoradnikPlugin extends JavaPlugin { @Override public void onEnable() { this.getLogger().info("Wiadomosc przy wlaczeniu."); } @Override public void onDisable() { this.getLogger().info("Wiadomosc przy wylaczeniu."); } @Override public boolean onCommand(CommandSender sender, Command command, String label, String[] args) { return true; } } Tutaj widzimy, że po słowie public, zamiast void, występuje boolean. Znaczy to, że metoda musi zwracać wartość boolean. (Przybiera ona dwie wartości true lub false) Słowo, które zatrzymuje dalszą część metody to return. Jeśli metoda coś zwraca, po słowie return musi pojawić się zwracana wartość. Metoda onCommand zostanie wywołana gdy ktoś (nie ważne czy gracz, czy konsola) użyje komendy. Powiedzmy, że chcemy sprawdzić, czy wysyłający jest graczem czy konsolą i wysłać odpowiedni komunikat. Najpierw sprawdźmy, czy komenda, którą wpisał gracz, to właśnie ta o którą nam chodzi. Użyjmy do tego metody equalsIgnoreCase() klasy String. Porównuje ona dwa Stringi, bez względu na wielkość liter. Jako parametr, podajemy ciąg znaków (String), z którym chcemy porównać wartość. Nazwijmy więc naszą komendę sprawdz. Nazwę wpisanej komendy uzyskujemy przez command.getName() a więc kod który sprawdzi, czy wpisana komenda to sprawdz będzie wyglądał następujaca if (command.getName().equalsIgnoreCase("sprawdz")) { } Wiemy już że komenda się zgadza, sprawdźmy teraz czy wysyłający jest graczem. Służy do tego słówko instanceof. Aby więc sprawdzić czy wysyłający jest graczem używamy kodu: if (sender instanceof Player) { } Słówko Player świeci się na czerwono. Co musimy zrobić? Zaimportować, tak samo jak robiliśmy to z JavaPlugin. Wiemy już, że komenda się zgadza, a wysyłający jest graczem. Wyślijmy teraz wiadomość informującą. Do wysłania wiadomości służy metoda sendMessage(). Aby wysłać więc wiadomość użyjemy kodu: sender.sendMessage("Jestes graczem!"); Brawo! Chcemy jednak, że jeśli wysyłający jest konsolą, to wyśle się inna wiadomość. Zastosujemy tutaj else. Kod po else wykonuje się, jeśli warunek w if nie jest spełniony. Kod na wysłanie wiadomości do konsoli, wygląda tak samo. Musimy zmienić tylko treść. Nasz kod powinien wyglądać teraz tak: package twojpackage; import org.bukkit.command.Command; import org.bukkit.command.CommandSender; import org.bukkit.entity.Player; import org.bukkit.plugin.java.JavaPlugin; public class PoradnikPlugin extends JavaPlugin { @Override public void onEnable() { this.getLogger().info("Wiadomosc przy wlaczeniu."); } @Override public void onDisable() { this.getLogger().info("Wiadomosc przy wylaczeniu."); } @Override public boolean onCommand(CommandSender sender, Command command, String label, String[] args) { if (command.getName().equalsIgnoreCase("sprawdz")) { if (sender instanceof Player) { sender.sendMessage("Jestes graczem!"); } else { sender.sendMessage("Jestes konsola!"); } } return true; } } Świetnie! Właśnie skończyliśmy pisać kod. Teraz stwórzmy plik plugin.yml. Zawiera on informacje potrzebne serwerowi przy ładowaniu pluginu. Kliknijmy PPM na nasz projekt (nie na src!) New > File i nazwijmy go plugin.yml. Klikamy OK. Plik plugin.yml musi zawierać trzy podstawowe informacje: Nazwę pluginu name Wersje pluginu version Ścieżkę do klasy main main Oprócz wymaganych informacji, może również zawierać informacje dodatkowe. Więcej o tym pliku tutaj: https://bukkit.gamepedia.com/Plugin_YAML/pl Tak więc mój plugin.yml powinien wyglądać tak: name: PoradnikPlugin version: 1.0 main: pl.ixidi.poradnik.PoradnikPlugin Z racji, iż stworzyliśmy komendę, musimy pokazać serwerowni przy ładowaniu pluginu, że takowa istnieje. Dodajemy więc następującą frazę: commands: sprawdz: description: "Plugin pokazujacy czy jestes graczem" aliases: [spr, spraw] permission: sprawdz.sprawdz permission-message: "Nie masz uprawnien!" Wymagana jest tylko część do słowa sprawdz. Dodałem tu jednak często używane elementy. Oznaczają one: description - Opis naszej komendy. aliases - Aliasy komendy, możemy ją wywołać przez wpisanie sprawdz, spr lub spraw. permission - Uprawnienie wymagane do użycia komendy. permission-message - Wiadomość, wysyłana jeśli nie posiada się uprawnienia. Nasz plugin.yml, source tree oraz PoradnikPlugin.java powinny wyglądać tak: 5) Kompilacja Możemy teraz przejść do czegoś, co wiele osób uważa w Intellij za trudne - kompilacji. Najprościej mówiąc jest to zamiana kodu źródłowego, na kod maszynowy. Aby to zrobić, klikamy File > Project Structure. Z menu po lewej stronie wybieramy Artifacts. Następnie klikamy na zielony +, JAR > From modules with dependencies. Wybieramy nasz projekt i klikamy OK. Teraz wybierzmy ścieżkę, gdzie zostanie zapisany nasz skompilowany plugin. Po niżej widzimy dwa okienka: W pierwszym od lewej, widzimy co będzie zawierał nasz skompilowany plik jar. W drugim znajdują się elementy, które możemy dodać. Na początek usuńmy z naszego jara bibliotekę spigota, jest on naszym serwerem, nie potrzebujemy go skompilowanego w projekcie. Klikamy na niego PPM > - Remove. Teraz musimy dodać do projektu nasz plik plugin.yml. Klikamy na zielony + > File i wybieramy nasz plik plugin.yml. Powinno wyglądać to tak: Następnie klikamy Apply i OK. Stworzyliśmy artefakt, teraz pozostaje tylko skompilować. Klikamy Build > Build Artifacts wybieramy nasz projekt i klikamy Build. Teraz musimy chwileczkę poczekać. Kiedy kompilacja dobiegnie końca, w lewym dolnym rogu zobaczymy taki oto napis: Brawo! Teraz wystarczy tylko wrzucić nasz skompilowany plik do katalogu plugins naszego serwera i sprawdzić działanie To by było na tyle, powodzenia
  9. 0 punktów
    PropertyGuilds System gildii na serwer Minecraft 1.13.2 (nie jest to finalna forma PropertyGuilds, jej ostateczna forma może znacznie odbiegać od aktualnej) Wymagane pluginy: NameManager (https://www.spigotmc.org/resources/namemanager.5147/) Inne wymagania: MySQL Uprawnienia: propertyguilds.default - podstawowy dostęp propertyguilds.reload - dostęp do komendy /guilds reload Komendy: /guilds - pomoc PropertyGuilds /guilds items - gui z przedmiotami potrzebnymi do utworzenia gildii /guilds create [tag] [nazwa] - tworzenie gildii /guilds invite [nick] - zaprasza gracza do gildii /guilds accept [tag] - akceptuje zaproszenie do gildii /guilds decline [tag] - odrzuca zaproszenie do gildii /guilds kick [nick] - wyrzuca gracza z gildii /guilds ally invite [tag] - zaprasza gildię do sojuszu /guilds ally accept [tag] - akceptuje zaproszenie do sojuszu gildii /guilds ally decline [tag] - odrzuca zaproszenie do sojuszu gildii /guilds ally remove [tag] - zrywa sojusz z gildią /guilds leave - opuszcza gildię /guilds delete [tag] - usuwa gildię /guilds info [tag*] - pokazuje informacje o gildii (podanie [tag]'u gildii nie jest wymagane) /guilds base - teleportuje to bazy gildii /guilds chat [global/guild/ally] - przełącza pomiędzy chatem (globalnym, gildii, sojuszników) /guilds top - pokazuje top 10 gildii /guilds reload - przeładowywuje pliki konfiguracyjne PropertyGuilds Plik konfiguracyjny (config.yml): # PropertyGuilds plugin # version: 0.1 # core: 1.13.2 # © loonypl (/deew, mc: krzysek) # Permissions: propertyguilds.default, propertyguilds.reload # MySQL configuration # host - MySQL server address # port - MySQL server port # user - MySQL server user # password - MySQL server password # database - the database must be create before plugin installation mysql: host: 'localhost' port: '3306' user: 'root' password: '123' database: 'PropertyGuilds_plugin' # chat: # Enable chat formatting (color messages - propertyguilds.chatcolor) enable: true # Chat format # %guild-tag%, %guild-name%, %guild-points%, %name%, %kills%, %deaths%, %points%, %world%, %message% format: '&8[&c&f%guild-tag%&8] &8[&6%points%&8] &r%name% &6> &r%message%' guild-chat: # Guild chat format # %guild-tag%, %guild-name%, %guild-points%, %name%, %kills%, %deaths%, %points%, %world%, %message% format: '&c&l%guild-tag% &r%name% &6> &r&o%message%' ally-chat: # Ally chat format # %guild-tag%, %guild-name%, %guild-points%, %name%, %kills%, %deaths%, %points%, %world%, %message% format: '&a&l%guild-tag% &r%name% &6> &r&o%message%' create-require-items: # Need items for creating guild enable: true # Gui size gui-size: 9 # Items needed for creating guild (creating-require-items: true) list: - '[email protected]' - '[email protected]' guild: # Tag lengths tag: # Min tag length min: 3 # Max tag length max: 6 # Name lengths name: # Min name length min: 3 # Max name length max: 16 # Property property: # Property radius radius: 10 # World's spawn protection radius spawn-radius: 500 # Points points: # Amount of guild points that guild starts with default: 0 # Actions after successfully creating guild create: # Broadcast opts broadcast: # Send broadcast message enable: true # Private opts private: # Send private message enable: false # Actions after successfully deleting guild delete: # Broadcast opts broadcast: # Send broadcast message enable: true # Private opts private: # Send private message enable: false # Blocks options blocks: # Chests chests: # Allow chests opening allow-open: false # Cooldowns cooldowns: # Base teleportation cooldown base-teleport: 5 # Damage damage: # Allow to deal damage between guild members friendly-fire: enable: false # Allow to deal damage between alliances alliances: enable: false # Points points: # Points for kill kill: # Points for killing player without guild player-without-guild: 5 # Points for killing player with guild player-with-guild: 10 # Points for kill that goes to player's guild [is he has] to-guild: 5 # Points for death death: # Points for death (player without guild) player-without-guild: -5 # Points for death (player with guild) player-with-guild: -10 # Points for death that goes to player's guild [if he has] to-guild: -5 Plik konfiguracyjny (lang.yml): # PropertyGuilds plugin # version: 0.1 # core: 1.13.2 # © loonypl (/deew, mc: krzysek) # Permissions: propertyguilds.default, propertyguilds.reload console-execute: 'You cannot execute this command from console state' no-permission: '&cYou do not have access to this command' wrong-syntax: '&cWrong syntax ! &f/guilds' plugin-reload: '&aPlugin has been reloaded' guilds-help: - '&e/guilds &7- &fGuilds help' - '&e/guilds items &7- &fItems needed for creating guild' - '&e/guilds create [tag] [name] &7- &fCreate guild' - '&e/guilds invite [nick] &7- &fInvite player to guild' - '&e/guilds accept [tag] &7- &fAccept guild invite' - '&e/guilds decline [tag] &7- &fDecline guild invite' - '&e/guilds ally invite [tag] &7- &fSent ally invite to guild' - '&e/guilds ally accept [tag] &7- &fAccept guild ally invite' - '&e/guilds ally decline [tag] &7- &fDecline guild ally invite' - '&e/guilds ally remove [tag] &7- &fRemove guild ally' - '&e/guilds leave &7- &fLeave guild' - '&e/guilds kick [nick] &7- &fKick guild member' - '&e/guilds delete [tag] &7- &fDelete guild' - '&e/guilds info [tag] &7- &fGuild info' - '&e/guilds base &7- &fTeleport to guild base' - '&e/guilds chat [global/guild/ally] &7- &fSwitch between chats' - '&e/guilds top &7- &fTop 10 guilds' - '&e/guilds reload &7- &fReload plugin' none-create-require-items: '&cYou do not need any items for creating guild' create-require-items-gui-name: '&a&lRequired items' has-guild: '&cYou are already in guild' has-not-guild: '&cYou do not belong to any guild' guild-not-exists: '&cGuild %tag% does not exists' cannot-break: '&cThis block belongs to guild property' guild: tag: length: '&cTag length must be &f>= %min% &cand &f<= %max%' exists: '&cGiven tag is already in-use' name: length: '&cName length must be &f>= %min% &cand &f<= %max%' exists: '&cGiven name is already in-use' property: exists: '&cYou can not create guild on property of another one' too-close: '&cYou are too close to property of another guild. You have to be at least &f%distance% &cblocks away from there' too-close-spawn: '&cYou are too close to spawn. You have to be at least &f%distance% &cblocks away from spawn' entered: '&cYou entered &7%tag% &cguild property' left: '&aYou left &7%tag% &aguild property' items: not-enough: '&cYou dont have enough items to create guild &f/guilds items' create: broadcast: message: '&8[&f%tag%&8] &f%name% &aguild has been created by &f%leader% &a!' private: enable: true message: '&8[&f%tag%&8] &f%name% &aguild has been created by &f%leader% &a!' delete: not-leader: '&cYou are not leader of this guild' broadcast: message: '&8[&f%tag%&8] &f%name% &cguild has been deleted by &f%leader% &c!' private: enable: true message: '&8[&f%tag%&8] &f%name% &cguild has been deleted by &f%leader% &c!' blocks: chests: cannot-open: '&cYou can not open chests that belongs to other guilds' teleport: base: remaining: '&aYou will be teleported to guild base in &f%time% seconds&a. Do not move' abort: '&cBase teleportation has been aborted' done: '&aYou have been teleported to your guild base' already: '&aWait for teleport. Do not move' chat: global-toggle: '&aToggled to global chat' guild-toggle: '&aToggled to guild chat' ally-toggle: '&aToggled to ally chat' invite: not-leader: '&cYou are not leader of your guild' offline: '&cThere is no online player with this nickname' has-guild: '&cThis player already has guild' already: '&cThis player is already invited' sent: '&aYou have invited &f%invited% &ato guild' recieved: '&aYou have been invited to &f%guild% &aguild' already-member: '&cYou are already in guild' guild-not-exists: '&cGuild with this tag does not exists' not-invited: '&cYou have not been invited to this guild' accepted: '&f%invited% &aaccepted invitation to guild' success-accepted: '&aYou have accepted &f%guild% &aguild invite' declined: '&f%invited% &cdeclined invitation to guild' success-declined: '&cYou have declined &f%guild% &cguild invite' leave: leader: '&cYou can not leave a guild while being its leader' left: '&cYou have left &f%guild% &cguild' broadcast: enable: true left: '&f%player% &cleft &f%guild% &cguild' kick: leader: '&cYou are not guild leader' has-not-guild: '&cThis player has not guild' not-belong: '&cThis player do not belong to your guild' leader-given: '&cYou can not kick leader' kicked: '&f%player% &chas been kicked from your guild' kick-recieve: '&cYou have been kicked from &f%guild% &cguild' damage: friendly-fire: message: '&cYou can not hurt guild members' alliances: message: '&cYou can not hurt alliances of your guild' ally: leader: '&cYou are not guild leader' guild-not-exists: '&cGuild with this tag does not exists' already-allied: '&cYour guild is already allied with this guild' already-sent: '&cYour guild have already sent ally invite to this guild' leader-not-online: '&cLeader of &f%guild% &cguild is not online' own-guild: '&cYou can not sent ally invite to your own guild' sent: '&aAlly invitation has been sent to &f%guild% &aguild' ally-recieve: '&f%guild% &ahas sent your guild ally invitation' not-recieved: '&cYour guild has not recieved ally invitation from this guild' declined: '&cYour guild has declined ally invitation from &f%guild% &cguild' accepted: '&aYour guild has accepted ally invitation form &f%guild% &aguild' accepted-recieve: '&f%guild% &aguild has accepted your guild ally invitation' not-allied: '&cYour guild has not allied with &f%guild% &cguild' remove: removed-ally: '&cYour guild has removed guild ally &f%guild%' broadcast: enable: true message: '&f%remover% &cguild has removed guild ally with &f%ally% &cguild' guild-info: tag: 'Tag' name: 'Name' leader: 'Leader' members-list: 'Members list' alliances-list: 'Alliances list' members: 'Members' alliances: 'Alliances' points: 'Points' Mediafire: http://www.mediafire.com/file/4g78tc9tnqg2y1l/PropertyGuilds.jar/file Skan linku: https://www.virustotal.com/pl/url/cdd3182abbd323471b752848907ca8bc511904ae6261862423e94e1919d8282c/analysis/1549231392/ Skan .jar: https://www.virustotal.com/pl/file/c790f60f3f43731f02d3ad16218f6daa6e4eb59a5ba0d287ad81932801413d42/analysis/1549231352/ Masz jakieś pomysły, problemy, uwagi ? Podziel się nimi: https://github.com/loonypl/PropertyGuilds/issues Zanim coś napiszesz, sprawdź zakładkę https://github.com/loonypl/PropertyGuilds/issues
  10. 0 punktów
    Update 0.1.1 Usprawniono pobieranie danych z plików konfiguracyjnych; Zmieniono kolejność ładowania pluginu na POSTWORLD; TODO: Usprawnić pobieranie danych z bazy danych MySQL; https://github.com/loonypl/PropertyGuilds
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×