Skocz do zawartości

xTea_199

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    109
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. Polubienie (+1)
    xTea_199 otrzymał(a) reputację od jaku49 w Pobieranie daty idodawanie do niej sekundy   
    poda ktoś kawałek kodu że pobiera datę w stylu DD.MM.YYYY hh:mm:ss i + dodaję 100 sekund...
  2. Polubienie (+1)
    xTea_199 otrzymał(a) reputację od Januszeł w Jak zrobic rejestracje komendy?   
    ja umiem to zrobić ale w ten sposób że musisz je podać w configu
  3. Polubienie (+1)
    xTea_199 przyznał(a) reputację dla GotoFinal w Blad: e.isCancelled   
    ale jaki dokladnie masz problem? dlaczego miałoby pisać coś innego? jeśli spodziewales się event będzie anulowany, to możesz spr pobawić się z priorytetami np
    @EventHandler(priority = EventPriority.NORMAL) i tak posprawdzać różne wartości EventPriority, raczej te powyżej NORMAL, jak HIGH itd, IDE ci podpowie jakie masz możliwości lub zerknij do dokumentacji, bo tak to nie wiem który masz ustawić... musisz wybadać, bo plugin który chroni spawn anuluje ten event w swoim listenerze, i jeśli twój listenerze wykonuje się przed nim... no to jeszcze nie widzisz tej zmiany.
    ALE, jeśli chcesz TYLKO nasłuchiwać eventu (nie chcesz go potem anulować czy zmiemić jakieś jego dane) to możesz użyć
    @EventHandler(priority = EventPriority.MONITOR) zawsze wykonuje się jako ostatni, ale pamiętaj BY NIGDY NIE ANULOWAC LUB EDYTOWAC TAM EVENTU, bo inaczej to wszystko straci sens a ty wylądujesz z setkami bugów, bo już nie będziesz miał żadnej gwarancji że ten listener wykona się ostatni.
  4. Polubienie (+1)
    xTea_199 przyznał(a) reputację dla GotoFinal w Klikanie w inventory BEACONA   
    Nie porównuj DisplayName do materiału: 
    if(e.getCurrentItem().getItemMeta().getDisplayName().equals(Material.STONE)){ To są inne typy, IDE powinno ci to oznaczyć jako potencjalny błąd.
    Typ itemu pobierasz za pomocą .getType, więc zmień te 
    .getItemMeta().getDisplayName().equals(Material.STONE) na proste .getType() == Material.STONE I co ma robić te dziwne sprawdzenie?
    if(!inve.getName().equals(inve.getTitle())){ return; }  
  5. Polubienie (+1)
    xTea_199 przyznał(a) reputację dla GotoFinal w Sprawdzanie permisji w lore   
    Ale że jak w środku, to nie ma sensu, zrób jak człowiek:
     
    if (player.hasPermission(...)) { im.setLore(Arrays.asList("§aSmireci "+ aplayers.getPlugin.getDeaths +" dla vipa")); } else { im.setLore(Arrays.asList("§aSmireci "+ aplayers.getPlugin.getDeaths +" nie dla vipa")); }  
  6. Polubienie (+1)
    xTea_199 przyznał(a) reputację dla GotoFinal w Sprawdzanie permisji w lore   
    ale po co? co chcesz osiągnąć? Stworzyć nieczytelny kod?
  7. Polubienie (+1)
    xTea_199 przyznał(a) reputację dla GotoFinal w Sprawdzanie permisji w lore   
    nie rób tego w 1 linijcę bo to będzie nieczytelne, a jak masz dużo permisji to zrób to jakoś pętlą, tak to zostaje ci ternary operator, ale on się nie nadaje na takie dłuższe rzeczy bo jest kompletnie nieczytelny... Zwolnili by mnie jak bym takie [ciach]o od[ciach]ił:
    im.setLore(Arrays.asList("§aSmireci "+ aplayers.getPlugin.getDeaths + (player.hasPermission(...) ? "true" : "false")));  
  8. Polubienie (+1)
    xTea_199 przyznał(a) reputację dla TheMolkaPL w Wykopany kamień..   
    Macie Towarzyszu Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Pozdrawiam Czerwono!
  9. Polubienie (+1)
    xTea_199 przyznał(a) reputację dla Shooterowy w Chance   
    private final Random random = new Random(); @EventHandler public void onBlockBreak3434(BlockBreakEvent event){ Player player = event.getPlayer(); Block block = event.getBlock(); if(block.getType().equals(Material.STONE)){ if(player.getGameMode().equals(GameMode.SURVIVAL)){ ItemStack tool = player.getInventory().getItemInMainHand(); //ItemStack tool = player.getItemInHand(); - Użyj tego, jeżeli masz serwer na wersję MC bez drugiej ręki. if(tool == null || tool.getType().equals(Material.AIR)) return; if(random.nextInt(10) == 1) player.getInventory().addItem(new ItemStack(Material.DIAMOND, tool.getEnchantmentLevel(Enchantment.LOOT_BONUS_BLOCKS)+1)); } } }  
  10. Polubienie (+1)
    xTea_199 przyznał(a) reputację dla Ixidi w runTaskLater wait 5 ticks   
    Zamień 
    BlockPlaceEvent e na
    final BlockPlaceEvent e  
  11. Polubienie (+1)
    xTea_199 przyznał(a) reputację dla Ixidi w runTaskLater wait 5 ticks   
    @EventHandler public void onPlace (BlockPlaceEvent e){ if(e.getBlockPlaced().getType() == Material.STONE){ Bukkit.getScheduler().runTaskLater(this, new Runnable() { @Override public void run() { e.getBlockPlaced().setType(Material.STONE); } }, 20*5); } }  
  12. Polubienie (+1)
    xTea_199 otrzymał(a) reputację od KodziaK w Jedno działa dwa to za dużo   
    command /test [<integer>]: trigger: add 1 mossy cobblestone of thorns 10 named "&aCobbleX" with lore "&7Postaw na ziemi i rozwal!" to player on place: if player's tool is mossy cobblestone of thorns 10 named "&aCobbleX" with lore "&7Postaw na ziemi i rozwal!": set {cx::%block%} to 1 send "Postawiles cobblex" on break: if event-bloock is mossy cobblestone: if {cx::%block%} is 1: clear {cx::%block%} send "Wylosowales item" set {_a} to 1 or 2 or 3 if {_a} is 1: drop 1 diamond at block if {_a} is 2: drop 1 emerald at block if {_a} is 3: drop 1 gold block at block Proszę
  13. Polubienie (+1)
    xTea_199 przyznał(a) reputację dla kaol48s w Jedno działa dwa to za dużo   
    on place: if tool of player is mossy cobblestone of thorns 10: send "&aPostawiles CobbleX'a!" add location of event-block to {KCobbleX::cobblexy::*} on break: if event-block is mossy cobblestone: loop {KCobbleX::cobblexy::*}: if location of event-block is loop-value: remove location of event-block from {KCobbleX::cobblexy::*} send "Lol :D" command /test [<integer>]: trigger: add 1 mossy cobblestone of thorns 10 named "&aCobbleX" with lore "&7Postaw na ziemi i rozwal!" to player prosze bez testów zrobione nie działa ponieważ dałes cantains a trzeba w takim wypadku loopować  
  14. Polubienie (+1)
    xTea_199 przyznał(a) reputację dla Shooterowy w Wykopany kamień..   
    Bez przesady
    Można zapisywać do pliku albo do bazy danych, ale umiem tylko do pliku. Jak chcesz to mogę Ci napisać, chociaż nie będzie to za fajne rozwiązanie jak co chwile ma zapisywać wykopany kamień.
  15. Polubienie (+1)
    xTea_199 przyznał(a) reputację dla TheMolkaPL w Edycja pluginu - liblaries   
    Wtedy prosicie jego autora o kod na przyklad poprzez e-mail. W ostateczności dekompilujecie, ale pamiętajcie! Kod zdekompilowany nigdy nie będzie taki jak przed kompilacją! 
  16. Polubienie (+1)
    xTea_199 przyznał(a) reputację dla Shooterowy w Chance   
    @EventHandler public void onBlockBreak3434(BlockBreakEvent event){ Player player = event.getPlayer(); Block block = event.getBlock(); if(block.getType().equals(Material.STONE)){ if(player.getGameMode().equals(GameMode.SURVIVAL)){ Random random = new Random(); int szansa = 1 + random.nextInt(100); if(szansa <= 10){ player.getInventory().addItem(aw2); } } } }  
  17. Polubienie (+1)
    xTea_199 przyznał(a) reputację dla bopke w Chance   
    @EventHandler public void onBlockBreak3434(BlockBreakEvent event){ Random Random = new Random(); if ( Random.nextInt(10) == 1 ){ Player player = event.getPlayer(); Block block = event.getBlock(); if(block.getType().equals(Material.STONE)){ if(player.getGameMode().equals(GameMode.SURVIVAL)){ player.getInventory().addItem(aw2); } } } } } Powinno działać
  18. Polubienie (+1)
    xTea_199 przyznał(a) reputację dla Ixidi w Proguard   
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
  19. Polubienie (+1)
    xTea_199 przyznał(a) reputację dla Ixidi w VOuchery   
    Player p = e.getPlayer(); A jeśli chodzi o wprowadzenie to:
    Player p = e.getPlayer(); Bukkit.dispatchCommand(Bukkit.getConsoleSender(), "pex user "+p.getName()+" group set vip"); EDIT @xTea_199
  20. Polubienie (+1)
    xTea_199 przyznał(a) reputację dla TheMolkaPL w VOuchery   
    Widzę Towarzyszu, że nie wiecie co to zmienna. Poszperałem w sieci i znalazłem dobrze tłumaczący to poradnik - Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!.
    Musisz znać typ danych, który ta zmienna ma zapisać (tutaj Player), następnie nadać jej nazwę, oraz podać jej definicję (czyli czym tak na prawdę jest) - tutaj e.getPlayer();.
  21. Polubienie (+1)
    xTea_199 przyznał(a) reputację dla Ixidi w VOuchery   
    @TheMolkaPL To jest po angielsku, będzie ciężko
    @Toppic Nie musisz przypisywać do zmiennej. Wystarczy dać e.getPlayer().
     
  22. Polubienie (+1)
    xTea_199 otrzymał(a) reputację od bopke w bład z gui   
    TheMolkaPL twoje tłumaczenia są bez sensu jak ja mam to zrozumieć jeżeli zaczełem dopiero z pluginami,
    Jeżeli twoja pomoc będzie taka jak dotychczas, Prosiłbym cię abyś nie udzielał się w moich tematach //
     
    Ixidi zaraz sprawdzę czy działa
  23. Polubienie (+1)
    xTea_199 przyznał(a) reputację dla Ixidi w Jak dodać enchant do itemstacka?   
    ender.addEnchantment(Enchantment.LOOT_BONUS_BLOCKS, 1);  
  24. Polubienie (+1)
    xTea_199 przyznał(a) reputację dla Ixidi w Zablokowanie dropu danego itemu   
    Wywal to, jest zbędne...
    if (Util.isIngame(p)) { }  
  25. Polubienie (+1)
    xTea_199 przyznał(a) reputację dla TheMolkaPL w Zablokowanie dropu danego itemu   
    Typy bloków sprawdzasz wartościami Material, nie ich ID (które to jest deprecated - przestarzałe/niezalecane). Użyj drop.getItemStack().getType().equals(Material.BEDROCK);
    Nie ustawiasz ilości itemu na zero, a anulujesz event.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...