Skocz do zawartości

fungi

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. Polubienie (+1)
    fungi otrzymał(a) reputację od TheU5erPL w [1.7][NP][RPG] Revolution   
    Do właściwego oglądania prezentacji zaleca się wyłączenie adblocka w przeglądarce - blokuje nasze zdjęcia

    Podstawowe informacje o serwerze:

    Forum serwera: [ciach ~ reklama forum]
    Strona serwera:[ciach ~ reklama forum]
    IP serwera: 94.23.95.131:25565
    Można dodać serwer poprzez nazwę: serwer.mcrevolution.pl

    Silnik 1.7.9 - 1.7.10, pluginy + skrypty
    Własny texturepack - pobierany przy pierwszym zalogowaniu się do gry - wymagany i konieczny do grania na naszym serwerze.
    Tylko jeden świat: brak Netheru, brak Endu, brak lobby.
    Moby (cała masa), PVP, PVE,
    Serwer dedykowany, 100 slotów. Whitelist ON
    Start serwera 20.II.2015

    --->>><<<---
    Lore
     

     
    [*] Revolution jest serwerem, na którym olbrzymi nacisk kładziemy na odgrywanie swojej postaci. Stworzyliśmy autorski skrypt na punkty RP. Punkty te mają istotny wpływ na rozwój zarówno Twojej postaci, jak i miasta. Tak, zarówno postacie jak i miasta mają przyznawane punkty RP. W przypadku gracza, większa ilość punktów RP daje większe możliwości rozwoju, w przypadku miast, nowe możliwości specjalnych przywilejów miejskich [*]Stworzyliśmy 7 grywalnych ras, w które może wcielić się gracz. Każda rasa jest inna, zarówno pod względem możliwości, jak i typowych zachowań, każda rasa ma inny wygląd. Poniżej spis: [*] Vatteni - wymyślona przez nas rasa wodnych stworzeń. Mogą przebywać pod wodą nieskończoną ilość czasu, szybciej się w niej regenerują, są mistrzami w pływaniu. To pod wodą budują swoje domostwa, to tam kręci się całe ich życie. [*]Elfy - dumni przedstawiciele natury. Znają się na magii, alchemii. Są szybcy, skoczni, inteligentni. Zamieszkują olbrzymie lasy, w których czują się najlepiej. [*]Orkowie - maszyny do zabijania. Eksperci w walce wręcz. Doskonale władają toporami i mieczami. Niesamowicie wytrzymali. Niestety niezbyt inteligentni, przez co są podatni na magię. [*]Ludzie - Najbardziej wszechstronni. Jako ostatni pojawili się w świecie Agaroth, dzięki temu z żadną rasą nie mają złych stosunków. Wytwarzają najlepsze strawy, jak nikt inny znają się na uprawach, oraz przywieźli wiedzę na temat kolejarstwa z Ziemi. [*]Ethernale - pyszni, dumni przybysze z gwiazd. Uważają się za bogów. Według nich, żadna inna rasa nie jest godna nawet z nimi rozmawiać. Najlepsi magowie. Potrafią lewitować. Niestety są bardzo słabi fizycznie i są bardzo podatni na zimno. [*]Krasnoludy - Najlepsi górnicy w całym Agaroth. Potrafią wykopać surowce tam, gdzie inni nie umieją. Niesamowici kowale - tylko oni potrafią wykuć najlepsze zbroje. Niestety są dość powolni i nikt nie lubi ich gburowatego nastawienia do innych. [*]Reptile - Jaszczury, zamieszkujący bagniste tereny Agaroth. Jako jedyna rasa jest odporna na wiele chorób, które innych może zabić. Niesamowici myśliwi, potrafią upolować każdą zwierzynę. Niestety słabi z nich górnicy, na ciesielce też niezbyt się znają.
    [*]Umiejętności. Opracowaliśmy autorski system umiejętności, które nasza postać będzie rozwijać. Każda rasa ma inny zakres możliwości jeśli chodzi o maksymalny poziom danej umiejętności. W ten sposób osiągnęliśmy efekt różnorodności ras nie tylko pod względem ich atrybutów "rasowych" ale i możliwości uczenia się i wytwarzania przedmiotów. W sumie mamy 20 umiejętności, każda możliwa do rozwinięcia w maksymalnie 100 poziomach. Jeśli by to przeanalizować i chcieć osiągnąć szczyt potęgi i rozwinąć wszystkie możliwe umiejętności do maksimum, zabrakło by na to życia... [*]Różnorodne moby. Na naszym serwerze, praktycznie każdy mob jest inny. Mówię poważnie: każdy. Zastosowaliśmy specjalny algorytm, który powoduje, że po pierwsze na różnych biomach tworzą się inne moby, a po drugie, każdy z nich ma inną charakterystykę. Jedne są słabsze, inne mocniejsze, jedne chodzą w zbroi, inne bez, jedne mają broń, inne walczą bez niej. Wybierając się na wyprawę, nie wiesz, na jakiego przeciwnika trafisz. [*]Zależności rasowe. Serwer Revolution tworzymy z myślą o graczach, którzy potrafią dobrze wczuć się w swoją postać. Stworzyliśmy system zależności rasowych, czyli jak konkretna rasa będzie zachowywać się względem przedstawiciela innej rasy. A jako że w Revolution to graczom zostawiamy możliwość kształtowania dalszej historii, poniższa tabelka zapewne się zmieni:



    [*] Systemy. Czyż tworzenie zbroi, mieczy czy narzędzi w Minecrafcie nie jest nudne? Też tak uważamy, dlatego opracowaliśmy system metalurgii, który do tego stopnia urozmaicił rozgrywkę, że aby poznać wszystkie możliwości, musielibyście spędzić całe swoje dnie w kuźni. Systemy, jak w przykładzie powyżej, to rodzaj konstrukcji, po wybudowaniu którego dostajemy pewne możliwości. Systemy są ciągle rozwijane i wymyslane. Obecnie możemy korzystać z systemu kuźni, tartaku, browaru, alchemii. Oczywiście do korzystania z tychże systemów wymagane są odpowiednie poziomy umiejętności.


    [*] Dodatkowe wskaźniki. Nasze autorskie skrypty ułatwiają wam rozgrywkę. Stworzyliśmy specjalną tabelkę, w której zawarte są najistotniejsze podczas gry informacje. Na innym wskaźniku, możecie sprawdzić jaka jest aktualna temperatura Waszego ciała. Każda rasa ma inną tolerancje na temperaturę, zbyt zimno, lub zbyt gorąco - możesz zginąć.


    --->>><<<---

    [*] Autorska mapa. Stworzyliśmy od podstaw mapę. Narysowaliśmy każdy kontynent, każdą zatoczkę, każdą gorę i wąwóz. Przystosowaliśmy odpowiednie tereny do zamieszkania przez odpowiednie rasy. Na końcu zrobiliśmy coś, dzięki czemu już podczas trwania beta testów, nasi testerzy mieli zaczątek RP: zakryliśmy tą mapę i pozwoliliśmy im ją odkrywać, nadając jednocześnie nazwy konkretnym obiektom geograficznym.


     
    [*] Własny kalendarz. Zadbaliśmy o wiele szczegółów, między innymi o kalendarz. W naszym świecie wszystko ma swój czas i swoje miejsce. Gracz (jeśli doczyta) to dokładnie będzie wiedział co, kiedy i dlaczego się stało. Nasz rok został podzielony na 12 miesięcy oraz 7 dni, jednak każdy miesiąc ma 33 lub 31 dni. Zostały wymyślone własne nazwy miesięcy i dni tygodnia. Już teraz wyznaczone są konkretne daty z wydarzeniami które do tej pory miały miejsce. [*]Elementy strategii i dyplomacji. Spójrzcie jeszcze raz na wycinek mapy. Zauważycie, że została ona podzielona na prowincje. Rasa która zdobędzie daną prowincje, obejmuje ją protektoratem. Każda prowincja ma ukrytą kopalnie pewnych produktów. Czasem jest to węgiel, czasem złoto, innym razem zwykłe drewno. Rasa która odnajdzie budynek, w którym produkowany jest materiał zaczyna otrzymywać z tego tytułu benefisy w postaci tegoż produktu ... codziennie. Podzieliliśmy rodzaje osad na 5 typów, każde z nich ma inny wskaźnik punktów dowodzenia, który przekłada się na to, która rasa daną prowincje przejmie. Wchodzą tu także elementy dyplomacji, oraz handlu, jako że nie wszystkie rasy mogą poradzić sobie same. Traktaty winny być w odpowiedni sposób zredagowane, oraz powinny być podpisane. Każdy ród, rasa, czy inna społeczność ma swój własny podpis, którym sygnuje dokumenty. A te nie są zwykłym świstkiem papieru. Poza wymiernymi korzyściami w postaci rzeczowych dóbr lub przywilejów, miasta dostają premie do punktów RP i mogą dalej się rozwijać.



    Integracja z forum. Nasza gra poza serwerem MC będzie toczyła się również na forum. To tam znajdziesz informacje o graczach, tam zawarte są Karty Postaci wszystkich dopuszczonych do gry osób, tam znajdziesz dział "Tawerna" w której możesz dowiedzieć się całkiem przydatnych rzeczy, w końcu to tam znajduje się wielka biblioteka Agaroth, w której znajdziesz podpowiedzi w sprawach związanych z grą. Przykład: Możesz być najlepszym krasnoludzkim kowalem, z największym doświadczeniem w stopach metali, ale jak nie będziesz znał receptury na konkretny stop, nie wykujesz najlepszej zbroi, bo nie będziesz wiedział jakie metale ze sobą połączyć. Tu przyjdzie Ci z pomocą biblioteka, lub rozmowa z innymi w tawernie. Serwer tworzony przez graczy dla graczy. Od samego początku jesteśmy otwarci na propozycje graczy. To co teraz prezentujemy to tak naprawdę nie jest nasze dzieło, tylko dzieło tych wszystkich osób, które od p
  2. Polubienie (+1)
    fungi otrzymał(a) reputację od mati770ka w [1.7][NP][RPG] Revolution   
    Do właściwego oglądania prezentacji zaleca się wyłączenie adblocka w przeglądarce - blokuje nasze zdjęcia

    Podstawowe informacje o serwerze:

    Forum serwera: [ciach ~ reklama forum]
    Strona serwera:[ciach ~ reklama forum]
    IP serwera: 94.23.95.131:25565
    Można dodać serwer poprzez nazwę: serwer.mcrevolution.pl

    Silnik 1.7.9 - 1.7.10, pluginy + skrypty
    Własny texturepack - pobierany przy pierwszym zalogowaniu się do gry - wymagany i konieczny do grania na naszym serwerze.
    Tylko jeden świat: brak Netheru, brak Endu, brak lobby.
    Moby (cała masa), PVP, PVE,
    Serwer dedykowany, 100 slotów. Whitelist ON
    Start serwera 20.II.2015

    --->>><<<---
    Lore
     

     
    [*] Revolution jest serwerem, na którym olbrzymi nacisk kładziemy na odgrywanie swojej postaci. Stworzyliśmy autorski skrypt na punkty RP. Punkty te mają istotny wpływ na rozwój zarówno Twojej postaci, jak i miasta. Tak, zarówno postacie jak i miasta mają przyznawane punkty RP. W przypadku gracza, większa ilość punktów RP daje większe możliwości rozwoju, w przypadku miast, nowe możliwości specjalnych przywilejów miejskich [*]Stworzyliśmy 7 grywalnych ras, w które może wcielić się gracz. Każda rasa jest inna, zarówno pod względem możliwości, jak i typowych zachowań, każda rasa ma inny wygląd. Poniżej spis: [*] Vatteni - wymyślona przez nas rasa wodnych stworzeń. Mogą przebywać pod wodą nieskończoną ilość czasu, szybciej się w niej regenerują, są mistrzami w pływaniu. To pod wodą budują swoje domostwa, to tam kręci się całe ich życie. [*]Elfy - dumni przedstawiciele natury. Znają się na magii, alchemii. Są szybcy, skoczni, inteligentni. Zamieszkują olbrzymie lasy, w których czują się najlepiej. [*]Orkowie - maszyny do zabijania. Eksperci w walce wręcz. Doskonale władają toporami i mieczami. Niesamowicie wytrzymali. Niestety niezbyt inteligentni, przez co są podatni na magię. [*]Ludzie - Najbardziej wszechstronni. Jako ostatni pojawili się w świecie Agaroth, dzięki temu z żadną rasą nie mają złych stosunków. Wytwarzają najlepsze strawy, jak nikt inny znają się na uprawach, oraz przywieźli wiedzę na temat kolejarstwa z Ziemi. [*]Ethernale - pyszni, dumni przybysze z gwiazd. Uważają się za bogów. Według nich, żadna inna rasa nie jest godna nawet z nimi rozmawiać. Najlepsi magowie. Potrafią lewitować. Niestety są bardzo słabi fizycznie i są bardzo podatni na zimno. [*]Krasnoludy - Najlepsi górnicy w całym Agaroth. Potrafią wykopać surowce tam, gdzie inni nie umieją. Niesamowici kowale - tylko oni potrafią wykuć najlepsze zbroje. Niestety są dość powolni i nikt nie lubi ich gburowatego nastawienia do innych. [*]Reptile - Jaszczury, zamieszkujący bagniste tereny Agaroth. Jako jedyna rasa jest odporna na wiele chorób, które innych może zabić. Niesamowici myśliwi, potrafią upolować każdą zwierzynę. Niestety słabi z nich górnicy, na ciesielce też niezbyt się znają.
    [*]Umiejętności. Opracowaliśmy autorski system umiejętności, które nasza postać będzie rozwijać. Każda rasa ma inny zakres możliwości jeśli chodzi o maksymalny poziom danej umiejętności. W ten sposób osiągnęliśmy efekt różnorodności ras nie tylko pod względem ich atrybutów "rasowych" ale i możliwości uczenia się i wytwarzania przedmiotów. W sumie mamy 20 umiejętności, każda możliwa do rozwinięcia w maksymalnie 100 poziomach. Jeśli by to przeanalizować i chcieć osiągnąć szczyt potęgi i rozwinąć wszystkie możliwe umiejętności do maksimum, zabrakło by na to życia... [*]Różnorodne moby. Na naszym serwerze, praktycznie każdy mob jest inny. Mówię poważnie: każdy. Zastosowaliśmy specjalny algorytm, który powoduje, że po pierwsze na różnych biomach tworzą się inne moby, a po drugie, każdy z nich ma inną charakterystykę. Jedne są słabsze, inne mocniejsze, jedne chodzą w zbroi, inne bez, jedne mają broń, inne walczą bez niej. Wybierając się na wyprawę, nie wiesz, na jakiego przeciwnika trafisz. [*]Zależności rasowe. Serwer Revolution tworzymy z myślą o graczach, którzy potrafią dobrze wczuć się w swoją postać. Stworzyliśmy system zależności rasowych, czyli jak konkretna rasa będzie zachowywać się względem przedstawiciela innej rasy. A jako że w Revolution to graczom zostawiamy możliwość kształtowania dalszej historii, poniższa tabelka zapewne się zmieni:



    [*] Systemy. Czyż tworzenie zbroi, mieczy czy narzędzi w Minecrafcie nie jest nudne? Też tak uważamy, dlatego opracowaliśmy system metalurgii, który do tego stopnia urozmaicił rozgrywkę, że aby poznać wszystkie możliwości, musielibyście spędzić całe swoje dnie w kuźni. Systemy, jak w przykładzie powyżej, to rodzaj konstrukcji, po wybudowaniu którego dostajemy pewne możliwości. Systemy są ciągle rozwijane i wymyslane. Obecnie możemy korzystać z systemu kuźni, tartaku, browaru, alchemii. Oczywiście do korzystania z tychże systemów wymagane są odpowiednie poziomy umiejętności.


    [*] Dodatkowe wskaźniki. Nasze autorskie skrypty ułatwiają wam rozgrywkę. Stworzyliśmy specjalną tabelkę, w której zawarte są najistotniejsze podczas gry informacje. Na innym wskaźniku, możecie sprawdzić jaka jest aktualna temperatura Waszego ciała. Każda rasa ma inną tolerancje na temperaturę, zbyt zimno, lub zbyt gorąco - możesz zginąć.


    --->>><<<---

    [*] Autorska mapa. Stworzyliśmy od podstaw mapę. Narysowaliśmy każdy kontynent, każdą zatoczkę, każdą gorę i wąwóz. Przystosowaliśmy odpowiednie tereny do zamieszkania przez odpowiednie rasy. Na końcu zrobiliśmy coś, dzięki czemu już podczas trwania beta testów, nasi testerzy mieli zaczątek RP: zakryliśmy tą mapę i pozwoliliśmy im ją odkrywać, nadając jednocześnie nazwy konkretnym obiektom geograficznym.


     
    [*] Własny kalendarz. Zadbaliśmy o wiele szczegółów, między innymi o kalendarz. W naszym świecie wszystko ma swój czas i swoje miejsce. Gracz (jeśli doczyta) to dokładnie będzie wiedział co, kiedy i dlaczego się stało. Nasz rok został podzielony na 12 miesięcy oraz 7 dni, jednak każdy miesiąc ma 33 lub 31 dni. Zostały wymyślone własne nazwy miesięcy i dni tygodnia. Już teraz wyznaczone są konkretne daty z wydarzeniami które do tej pory miały miejsce. [*]Elementy strategii i dyplomacji. Spójrzcie jeszcze raz na wycinek mapy. Zauważycie, że została ona podzielona na prowincje. Rasa która zdobędzie daną prowincje, obejmuje ją protektoratem. Każda prowincja ma ukrytą kopalnie pewnych produktów. Czasem jest to węgiel, czasem złoto, innym razem zwykłe drewno. Rasa która odnajdzie budynek, w którym produkowany jest materiał zaczyna otrzymywać z tego tytułu benefisy w postaci tegoż produktu ... codziennie. Podzieliliśmy rodzaje osad na 5 typów, każde z nich ma inny wskaźnik punktów dowodzenia, który przekłada się na to, która rasa daną prowincje przejmie. Wchodzą tu także elementy dyplomacji, oraz handlu, jako że nie wszystkie rasy mogą poradzić sobie same. Traktaty winny być w odpowiedni sposób zredagowane, oraz powinny być podpisane. Każdy ród, rasa, czy inna społeczność ma swój własny podpis, którym sygnuje dokumenty. A te nie są zwykłym świstkiem papieru. Poza wymiernymi korzyściami w postaci rzeczowych dóbr lub przywilejów, miasta dostają premie do punktów RP i mogą dalej się rozwijać.



    Integracja z forum. Nasza gra poza serwerem MC będzie toczyła się również na forum. To tam znajdziesz informacje o graczach, tam zawarte są Karty Postaci wszystkich dopuszczonych do gry osób, tam znajdziesz dział "Tawerna" w której możesz dowiedzieć się całkiem przydatnych rzeczy, w końcu to tam znajduje się wielka biblioteka Agaroth, w której znajdziesz podpowiedzi w sprawach związanych z grą. Przykład: Możesz być najlepszym krasnoludzkim kowalem, z największym doświadczeniem w stopach metali, ale jak nie będziesz znał receptury na konkretny stop, nie wykujesz najlepszej zbroi, bo nie będziesz wiedział jakie metale ze sobą połączyć. Tu przyjdzie Ci z pomocą biblioteka, lub rozmowa z innymi w tawernie. Serwer tworzony przez graczy dla graczy. Od samego początku jesteśmy otwarci na propozycje graczy. To co teraz prezentujemy to tak naprawdę nie jest nasze dzieło, tylko dzieło tych wszystkich osób, które od p
  3. Polubienie (+1)
    fungi otrzymał(a) reputację od Mr. Edgarsz w [Zapowiedz] Pretoria - Jedyny taki serwer RPG w Polsce   
    Rada: Zmień kolor czcionki. Na tym tle nic nie widać!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...