Skocz do zawartości

rewix_gaming

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. Tak działa wolny rynek (+1)
    rewix_gaming otrzymał(a) reputację od Cramber w [Survival+Cuboidy] 1.10 - 1.12.2 CramSurv.PL   
    Pierwsze wrażenie
    Gdy wbiłem na serwer, ktoś (zapewne właściciel) tepnął mnie do innego gracza, który mnie zabił. Po chwili sytuacja się powtórzyła. Właścicielowi serwera najwidoczniej się nudzi, ponieważ co chwilę tepał albo mnie, albo tego drugiego gracza do siebie. Na sam koniec zaczął wysadzać TNT na spawnie, które kolejny raz mnie zabiło.
    Plusy:
    • Całkiem przyjemna dla oka tablista
    Minusy:
    • Serwer nie jest zbytnio zaawansowany od strony technicznej.
    • Mało intuicyjny system rtp (trzeba uderzyć guzik zamiast kliknąć)
    • Właściciel, który tepa graczy bez ich zgody.
    • Spawn jest po prostu brzydki
    • Na spawnie nie można otworzyć enderchesta oraz craftingu
    Końcowa ocena: 2/10
    Ogólnie rzecz ujmując nie polecam serwera.
  2. Polubienie (+1)
    rewix_gaming otrzymał(a) reputację od gnomq w [Survival+Cuboidy] 1.10 - 1.12.2 CramSurv.PL   
    Pierwsze wrażenie
    Gdy wbiłem na serwer, ktoś (zapewne właściciel) tepnął mnie do innego gracza, który mnie zabił. Po chwili sytuacja się powtórzyła. Właścicielowi serwera najwidoczniej się nudzi, ponieważ co chwilę tepał albo mnie, albo tego drugiego gracza do siebie. Na sam koniec zaczął wysadzać TNT na spawnie, które kolejny raz mnie zabiło.
    Plusy:
    • Całkiem przyjemna dla oka tablista
    Minusy:
    • Serwer nie jest zbytnio zaawansowany od strony technicznej.
    • Mało intuicyjny system rtp (trzeba uderzyć guzik zamiast kliknąć)
    • Właściciel, który tepa graczy bez ich zgody.
    • Spawn jest po prostu brzydki
    • Na spawnie nie można otworzyć enderchesta oraz craftingu
    Końcowa ocena: 2/10
    Ogólnie rzecz ujmując nie polecam serwera.
  3. Tak działa komunizm (0)
    rewix_gaming otrzymał(a) reputację od pandax w [Survival+Cuboidy] 1.10 - 1.12.2 CramSurv.PL   
    Pierwsze wrażenie
    Gdy wbiłem na serwer, ktoś (zapewne właściciel) tepnął mnie do innego gracza, który mnie zabił. Po chwili sytuacja się powtórzyła. Właścicielowi serwera najwidoczniej się nudzi, ponieważ co chwilę tepał albo mnie, albo tego drugiego gracza do siebie. Na sam koniec zaczął wysadzać TNT na spawnie, które kolejny raz mnie zabiło.
    Plusy:
    • Całkiem przyjemna dla oka tablista
    Minusy:
    • Serwer nie jest zbytnio zaawansowany od strony technicznej.
    • Mało intuicyjny system rtp (trzeba uderzyć guzik zamiast kliknąć)
    • Właściciel, który tepa graczy bez ich zgody.
    • Spawn jest po prostu brzydki
    • Na spawnie nie można otworzyć enderchesta oraz craftingu
    Końcowa ocena: 2/10
    Ogólnie rzecz ujmując nie polecam serwera.
  4. Polubienie (+1)
    rewix_gaming przyznał(a) reputację dla osenek w Problem ze scoreboardem   
    tez to mam, skript chyba ma ograniczenie linijek w scoreboard ;/
  5. Polubienie (+1)
    rewix_gaming przyznał(a) reputację dla Szki3lko w Problem ze scoreboardem   
    a jakbyś dodał:
    variables:
    <tab>{rankingPRO::asysty::%player%} = 0
     
  6. Polubienie (+1)
    rewix_gaming przyznał(a) reputację dla LloydPL w skPortal   
    Witam jest to mój pierwszy skrypt, który tu wrzucam więc nie hejtujcie  Skrypt nazywa się skPortal i pozwala tworzyć tyle portali ile chcesz (na tyle ile sprzęt pozwoli). Opierają się one na regionach z WorldGuarda i WorldEdita i czystym skripcie. Do tego zostały także zaimplementowane priorytety portali czyli takie swoiste levele - jeżeli mamy priorytet większy od priorytetu portalu lub równy to możemy go użyć, a jeśli nie to nie. Skrypt posiada komendy modyfikujące priorytety gracza jak i portali przez co jeśli wpiszemy zły level to możemy poprawić, a ustawianie levela gracza za pomocą komendy jak i specjalnej funkcji która jest tam dodana pozwoli modyfikować level gracza poprzez podczepienie ich do innych skryptów (np. pod zarządzanie levelami gracza). 
    Nowy portal tworzymy najpierw zaznaczając wejście do portalu wandem, którego przywołamy komendą /portal wand.Następnie wpisujemy /portal create [nazwa] [priorytet] i mamy nasz portal, ale niestety niedziałający - lecimy w miejsce w jakie chcemy żeby nas teleportował i wpisujemy /portal connect [nazwa] przez co jak wejdziemy w ten portal to przeteleportuje on nas w tamto miejsce.
    Level (aka priorytet) gracza ustawiamy komendą /portal setplayerpriority [gracz] [warosc] lub funkcją portalSetPlayerPriority([gracz], [wartosc], [wykonawca]) - gracz to gracz, wartość to level jaki chcemy ustawić (musi być liczbą całkowitą), a w wykonawcy można wpisać console żeby nie komplikować. Jeśli dalej masz problemy po prostu zsynchronizuj samą zmienną {PortalePriority::%player%}
    Level (aka priorytet) portalu ustawiamy komendą /portal setpriority [nazwa] [warosc] lub funkcją portalSetPriority([nazwa], [wartosc], [wykonawca]) - nazwa to nazwa portalu, wartość to level jaki chcemy ustawić (musi być liczbą całkowitą), a w wykonawcy można wpisać console żeby nie komplikować.
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Wymagania: Skript 2.2 (lub wyższa), WorldEdit, WorldGuard oraz Serwer 1.8.8+
     
    Na koniec, jeśli Ci się podoba to zostaw like, będę za to ogromnie wdzięczny

    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! (release)
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!(dodano yaw i pitch do miejsca teleportacji)
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! (mały bugfix)
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! (aktualna; poprawienie bugu z 0lvl gracza)
    jakby kto się pytał po co jest zmienna abstactLocation i funkcja portalParseWorld to są one po to żeby to wszystko działało bo funkcje miały problem z lokacjami i objectami...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...