
kresrek007
-
Ilość zawartości
67 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Aktywność reputacji
-
-
kresrek007 przyznał(a) reputację dla piratjsk w Kod na liczenie Pkt gildii
W tym przykładzie użyłem zmiennych:
{gildie::%nazwa gildii%::gracze:: *} przechowuje listę graczy w danej gildii (dodawanych w sposób: add player to {gildie::%gildia%::gracze:: *})
{pkt::%nazwa gracza%} przechowuje pkt danego gracza
# dodawanie pkt graczy w gildii do listy# {_lista::%nazwa gildii%} = pkt danej gildiiloop {gildie::*}: set {_pkt.%loop-value%} to 0 loop {gildie::%loop-value%::gracze::*}: add {pkt::%loop-value-2%} to {_pkt.%loop-value-1%} set {_lista::%loop-value%} to {_pkt.%loop-value%}set {_num} to size of {_lista::*}# sortowanie listyloop {_num} times: loop {_lista::*}: {_v.%loop-number%} is not set: set {_v.%loop-number%} to loop-value set {_n.%loop-number%} to loop-index loop-value is more than {_v.%loop-number%}: set {_v.%loop-number%} to loop-value set {_n.%loop-number%} to loop-index delete {_lista::%{_n.%loop-number%}%}# wyswietlanie wynikusend "Ranking gildii:"loop {_num} times: send "%loop-number%. %{_n.%loop-number%}% (%{_v.%loop-number%}%)"(kod nietestowany)
-
kresrek007 przyznał(a) reputację dla piratjsk w Miejsce w top
Chodzi Ci o miejsce danego gracza, tak?
# @! obliczanie miejsca w rankingu# przepisywanie listy do listy roboczejloop {rank.r::*}: set {_lista::%loop-index%} to loop-value set {_num} to size of {_lista::*} # sortowanie do czasu az wystapi graczloop {_num} times: loop {_lista::*}: {_v.%loop-number%} is not set: set {_v.%loop-number%} to loop-value set {_n.%loop-number%} to loop-index loop-value is more than {_v.%loop-number%}: set {_v.%loop-number%} to loop-value set {_n.%loop-number%} to loop-index {_n.%loop-number%} is name of player: set {_m} to loop-number exit loop delete {_lista::%{_n.%loop-number%}%} # wyswietlanie miejsca w rankingusend "twoje miejsce w rankingu: %{_m}%"(kod nietestowany)
-
kresrek007 przyznał(a) reputację dla piratjsk w Pętla
Trzeba stworzyć 3 pętle zawierające się w sobie:
1. zapętla linię bloków od {_loc1} do {_loc1} ze zmienionym jedną wartością np. x na tą wartość z {_loc2}
2. zapętla linię pomiędzy zapętlonym blokiem a lokacją tego bloku ze zmienioną kolejną wartością np. y tą wartość z {_loc2}
3. zapętla linię między zapętlonym blokiem a lokacją tego bloku ze zmienioną ostatnią wartością np. z tą wartość z {_loc2}
set {_x} to (x-coords of {_loc1})-(x-coords of {_loc2})set {_y} to (y-coords of {_loc1})-(y-coords of {_loc2})set {_z} to (z-coords of {_loc1})-(z-coords of {_loc2})set {_pos} to {_loc1}add {_x} to x-coords of {_pos}loop blocks between {_loc1} and {_pos}: set {_pos} to location of loop-block add {_y} to y-coords of {_pos} loop blocks between location of loop-block and {_pos}: set {_pos} to location of loop-block add {_z} to z-coords of {_pos} loop blocks between location of loop-block and {_pos}: # tutaj wklejasz swoj kod(kod nietestowany)
-
kresrek007 przyznał(a) reputację dla piratjsk w PirateSK - piracki dodatek dla Skript
Aktualizacja. (link w pierwszym poście)
Dodany efekt pozwalający wklejać pliki .schematic oraz wyrażenie pozwalające pobrać nazwę regionu.
Jutro albo pojutrze powinna pojawić się aktualizacja już to obsługująca.
-
kresrek007 przyznał(a) reputację dla piratjsk w PirateSK - piracki dodatek dla Skript
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
-
kresrek007 przyznał(a) reputację dla piratjsk w PirateSK - piracki dodatek dla Skript
Nom tak jak napisałem: chcę żeby za pomocą tego dodatku można było w pełni zarządzać regionami WG. Więc na pewno jeszcze dodam ustawianie flag, parametru "parent" i priorytetu. Prawdopodobnie dodam też kilka funkcji z WorldEdita.
(a przynajmniej będę starał się to wszystko zrobić)
Tak, tylko wg i we. -
kresrek007 przyznał(a) reputację dla piratjsk w PirateSK - piracki dodatek dla Skript
Dodatek do Skript dodający obsługę schematów i regionów WorldGuard.
Download: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! (java 8+), Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! (java 6+)
Wymagania: Skript, WorldEdit (6.x), WorldGuard (6.x)
Doc: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
[16.04.2016]
Nowa wersja (0.6) jest w trakcie tworzenia.
Dev build można pobrać z Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!.
Kod źródłowy Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! na githubie.
//Poprawiam link do download'u, na prośbę użytkowników, jeżeli zaktualizujesz swoje linki możesz usunąć moją notkę
Link: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
-
kresrek007 przyznał(a) reputację dla piratjsk w /PROBLEM Top np. rankingu danej grupy np. gildii
Jeśli wszystko dobrze zrozumiałem, czyli:
{grupa::%nazwa grupy%:: *} przechowuje nicki graczy którzy są w grupie (dodawane w sposób: add player to {grupa::%nazwa grupy%:: *})
{lvl::%nazwa gracza%} przechowuje pkt danego gracza
to ten kod powinien być tym czego szukasz:
# dodawanie pkt graczy w grupie do listy# {_lista::%nazwa grupy%} = pkt danej grupyloop {grupa::*}: set {_pkt.%loop-value%} to 0 loop {grupa::%loop-value%::*}: add {lvl::%loop-value-2%} to {_pkt.%loop-value-1%} set {_lista::%loop-value%} to {_pkt.%loop-value%}set {_num} to size of {_lista::*}# sortowanie listyloop {_num} times: loop {_lista::*}: {_v.%loop-number%} is not set: set {_v.%loop-number%} to loop-value set {_n.%loop-number%} to loop-index loop-value is more than {_v.%loop-number%}: set {_v.%loop-number%} to loop-value set {_n.%loop-number%} to loop-index delete {_lista::%{_n.%loop-number%}%}# wyswietlanie wynikusend "Ranking grup:"loop {_num} times: send "%loop-number%. %{_n.%loop-number%}% (%{_v.%loop-number%}%)"(kod nietestowany)
-
kresrek007 przyznał(a) reputację dla ToNy w /PROBLEM Top np. rankingu danej grupy np. gildii
Więc starczy loopować daną grupę -
kresrek007 otrzymał(a) reputację od screamekk w GRACZ setowanie
Dodaj permissions z poziomu konsoli.
# Dodajesz permissionsmake console execute command "pex user %player% add permissions" #w miejsce permissions, wpisz wymagane permissions dla wybranej komendywait 1 tick# tresc koduexecute player command "//pos1 x-coordinate of player+4,90,z-coordinate of player-2"execute player command "//pos2 x-coordinate of player-4,94,z-coordinate of player+2"execute player command "//set 0"make console execute command "pex user %player% add -permissions"#w miejsce permissions, wpisz wymagane permissions dla wybranej komendy nie usuwając "-"Jeśli chodziło ci o to, że nie daje graczowi permissions :)
-
kresrek007 otrzymał(a) reputację od DominikCiupa3 w RealFarm - skrypt na farme
Jak na 1 skrypt nie najgorzej :)
-
kresrek007 przyznał(a) reputację dla DominikCiupa3 w RealFarm - skrypt na farme
RealFarm
---------------------------------------------------------
Funkcje
Realistyczne zbieranie plonów!
Nowy rodzaj pożywienia Jajecznica!
Możliwość zbierania jabłek z drzew!
Nawóz!
Możliwość "odcięcia" mięska z świni!
Drop krzemienia podczas orania ziemi!
Jak zbierać plony ?
---------------------------------------------------------------
Pszenica
---------------------------------------------------------------
Narzędzie = Nożyce
Ilość zebranej pszenicy z jednego bloku = 1
70% szansa na wypadnięcie nasionek.
Można zbierać ręką bądź innym narzędziem = Nie
---------------------------------------------------------------
Ziemniaki
---------------------------------------------------------------
Narzędzie = Motyka
Ilość zebranych ziemniaków z jednego bloku = 2
20% szansa na wypadnięcie Zatrutego Ziemniaka,
Można zbierać ręką bądź innym narzędziem = Nie
---------------------------------------------------------------
Mięsko z świni
---------------------------------------------------------------
Narzędzie = Żelazny miecz
Ilość zebranego mięska z jednej świnki = 1-6
Można zbierać ręką bądź innym narzędziem = Tak (drop po zabiciu nie został zmieniony)
Jak zrobić ?
---------------------------------------------------------------
Jajecznica
---------------------------------------------------------------
Krok 1
Zdobądź jajko.
Krok 2
Znajdź piec bądź postaw go.
Krok 3
W piecu musi się coś przepalać.
Krok 4
Stań przy piecu.
Krok 5
Kliknij na piec lewym przyciskiem myszy trzymając w ręce jajko.
Krok 6
Poczekaj chwilkę.
Krok 7
Aby zjeść jajecznicę kliknij prawym przyciskiem myszy trzymając ją w ręce.
Jak zdobyć ?
---------------------------------------------------------------
Nawóz
---------------------------------------------------------------
Krok 1
Zdobądź żelazny miecz.
Krok 2
Znajdź świnkę.
Krok 3
Kliknij trzymając w ręce żelazny miecz prawym przyciskiem myszy na świnkę.
Uwaga!
Nie zawsze zdobędziesz nawóz. Ponieważ szansa na zdobycie nawozu to tylko 20%
---------------------------------------------------------------
Opis komend
---------------------------------------------------------------
/realfarm autor - wyświetla nick autora
/realfarm reload - przeładowuje skrypt
/realfarm daj nawoz - dodaje 1 nawóz do ekwipunku gracza
/realfarm jablka on/off - włącza lub wyłącza wypadanie jabłek z liści
---------------------------------------------------------------
Permissie
---------------------------------------------------------------
farm.admin - /realfarm jablka on/off /realfarm reload
farm.apple -zbieranie jabłek z liści
farm.pig -"odcinanie" mięska z świnki
farm.nawoz - /realfarm daj nawoz
---------------------------------------------------------------
Do zrobienia
---------------------------------------------------------------
Nowe opcje zbierania plonów X
Nowe rodzaje pożywienia X
Napisz w komentarzu co jeszcze mogę dodać do tego skryptu!
---------------------------------------------------------------
Download
---------------------------------------------------------------
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Zmiany
---------------------------------------------------------------
Wymagania
---------------------------------------------------------------
Skript
To mój pierwszy skrypt.
-
kresrek007 otrzymał(a) reputację od RamzeS w Czyszczenie Całej tablisty
W tym przypadku musisz dać event every (czas), aby się automatycznie odświeżała. Po evencie musisz ponownie podać te same pakiety
-
kresrek007 otrzymał(a) reputację od Patek w [1.6.1] WildSkript
Kiedy będzie na spigota 1.7.10?, wtedy każdy by mógł grać od 1.7.2 do 1.7.10 :)
-
kresrek007 otrzymał(a) reputację od MrxJoint w 2 pytania odnośnie regionów
Jeśli Cuboid jest liczony od środka 50 kratek np. W północ i południe (czyli średnica 100) to musisz dać 100 bo twój promień + promień gildii = 100.
PS. To nie działa tak idealnie, bo to jest dość proste zabezpieczenie.
Jeśli by pokombinować, to np bo rogach pn wschód gildii obok i północny zachód mógłby się jakoś minimalne nałożyć
@EDIT
czyli 100 + 10, a jeśli chcesz mieć większą pewność to daj 100+20
-
kresrek007 otrzymał(a) reputację od MrxJoint w Usuwanie zmiennej z np. TOP15
Błąd nie leży po stronie skriptu lecz po stronie gildii/innego skryptu.
Spróbuj przy usuwaniu gildii zastosować
Remove {_Nazwagildi} from {punkty.gildia::*}
Pamiętaj aby ustawić/podmienić zmienna {_Nazwagildi} np.
Set {_Nazwagildi} to {guild.%arg 2%}
@edit
Przepraszam za tzw. "odkop", jestem na tele i nie zauważyłem :)
-
kresrek007 otrzymał(a) reputację od MrxJoint w 2 pytania odnośnie regionów
Dokładnie takiej opcji nie ma więc musisz operować na zwykłym skrypcie i odległości zmiennej do zmiennej:
Przy zakładaniu Cuboidy
Set {srodek.cuboida.%{_nazwacuboida}%} to location of player
I przed zakładaniem musisz sprawdzić:
Loop {lista.cuboidow::*}:
{srodek.cuboida.%loop-value%} and location of player is smaller than 120: # aby obliczyć odległość użyj: rozmiar Cuboida + 10
Send "za blisko"
Stop Trigger
PS. Nie wiem czy dobrze napisałem, bo pisze z tele :/
-
kresrek007 otrzymał(a) reputację od MrxJoint w 2 pytania odnośnie regionów
Spróbuj anulować event.
Skoro piszę, wysyła wiadomość a nie anuluje eventu, to rzecz jasna :)
on break:player doesn't have permission "gildia.niszczenie":location of event-block is in any region:set {_rg} to Region.at{location of event-block};if {gildia.regiony.czlonkowie.%{_rg}%::*} contains player:stopsend "&cNie mozesz nic niszczyc na tym terenie!"cancel eventstopon place:player doesn't have permission "gildia.budowanie":location of event-block is in any region:set {_rg} to Region.at{location of event-block};if {gildia.regiony.czlonkowie.%{_rg}%::*} contains player:stopsend "&cNie mozesz nic klasc na tym terenie!"cancel eventstopWytabuj sobie, i będzie ok.
-
kresrek007 otrzymał(a) reputację od MrxJoint w Problem regiony
Zła zmienna, musi być %loop-player% zamiast %player%
every 1 second: loop all players: set {_rg} to Region.at{location of loop-player}; {_rg} is not {region.%loop-player%}: send "&cWyszedles z terenu %{region.%loop-player%} set {region.%loop-player%} to {_rg} {_rg} is set: send "&aWkroczyles na teren %{_rg}%Lub użyj mojego:
on walking on stone or grass or stone brick or dirt or cobblestone or wool or gravel or snow: if {region.%player%.lastguild} is not set: set {region.%player%.lastguild} to "Brak" if Region.at{location of player} is not set: set {_guild} to "Brak" else: set {_guild} to Region.at{location of player} if {_guild} is not {region.%player%.lastguild}: if {_guild} is "None" or "<none>" or "Brak": send "&aWyszedles z terenu %{region.%player%.lastguild}%" else: send "Weszles na teren %{_guild}%" set {region.%player%.lastguild} to {_guild} -
kresrek007 przyznał(a) reputację dla KoSaDG w if {blabla.%region%.zmienna::*} contain player nie dzała
Spróbuj loopowac listę
Loop {cuboid.%{_nazwaregionu}%.members::*} if loop-value is player: stop -
kresrek007 otrzymał(a) reputację od CusT w Pomoc przy np. UC
Witam piszę skript, zastosowałem ten sam system cuboidów co w UltimateClans
"SkriptGuard", ale mam problem, gdyż gdy gracz zejdzie np. 10 klocków w dół, to może o 10 klocków kopać w głąb gildii.
if distance between event-block and {uc.cuboid.loc.%loop-value%} is smaller than {uc.cuboid.size.%loop-value%}:kod z uc ^^
Ps. Nie chce mi się robić 256 x:
np.
set {uc.cuboid.loc1.%loop-value%} to 1 meter under location of player
-
kresrek007 otrzymał(a) reputację od CusT w [Rozwiązany] Regiony
Witam, mam kilka pytań oraz jeden błąd:
Błąd:
if [location] is in any region:
Użycie:
np.
set {loc} to location of player
if {loc} is in any region:
[tab]send "is"
Wywala błędy w konsoli.
1. Problem:
Jak sprawdzić czy w odległości jest dany region:
Przez ten błąd nie potrafię..
Próbowałem:
set {_loc1} to 150 blocks south 150 blocks east of player (jakoś tak)
i potem to
if {_loc1} is in any region:
ale nie działa..
2. Problem
Jak zrobić coś w stylu
On walking on any region:
send "Dolaczyles na teren %region%"
-
kresrek007 otrzymał(a) reputację od CusT w WildSkript/Skript - Odległość zmiennej od playera
Witam, potrzebuję kodu aby kod sprawdzał czy odległość od danej zmiennej jest większa niż 300 bloków, bez zależności od wysokości
loop {zmienna.list::*}: if distance between player and {zmienna.loc.%loop-value%} is smaller than 300: send "Zbyt blisko" stopPs. mam teraz taki skript, ale sprawdza też odległość pod względem wysokości a tego nie chcę.
-
kresrek007 otrzymał(a) reputację od CusT w [1.6.1] WildSkript
A mógłbyś podać tu objekt mysql?
Jak tworzyć tabele itp.