Skocz do zawartości

kresrek007

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    67
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. Polubienie (+1)
    kresrek007 przyznał(a) reputację dla Xayanix w [1.8] WildSkript   
    48 znaków ma.
  2. Polubienie (+1)
    kresrek007 przyznał(a) reputację dla piratjsk w Kod na liczenie Pkt gildii   
    W tym przykładzie użyłem zmiennych:
    {gildie::%nazwa gildii%::gracze:: *} przechowuje listę graczy w danej gildii (dodawanych w sposób: add player to {gildie::%gildia%::gracze:: *})
    {pkt::%nazwa gracza%} przechowuje pkt danego gracza
    # dodawanie pkt graczy w gildii do listy# {_lista::%nazwa gildii%} = pkt danej gildiiloop {gildie::*}: set {_pkt.%loop-value%} to 0 loop {gildie::%loop-value%::gracze::*}: add {pkt::%loop-value-2%} to {_pkt.%loop-value-1%} set {_lista::%loop-value%} to {_pkt.%loop-value%}set {_num} to size of {_lista::*}# sortowanie listyloop {_num} times: loop {_lista::*}: {_v.%loop-number%} is not set: set {_v.%loop-number%} to loop-value set {_n.%loop-number%} to loop-index loop-value is more than {_v.%loop-number%}: set {_v.%loop-number%} to loop-value set {_n.%loop-number%} to loop-index delete {_lista::%{_n.%loop-number%}%}# wyswietlanie wynikusend "Ranking gildii:"loop {_num} times: send "%loop-number%. %{_n.%loop-number%}% (%{_v.%loop-number%}%)"(kod nietestowany)
  3. Polubienie (+1)
    kresrek007 przyznał(a) reputację dla piratjsk w Miejsce w top   
    Chodzi Ci o miejsce danego gracza, tak?
    # @! obliczanie miejsca w rankingu# przepisywanie listy do listy roboczejloop {rank.r::*}: set {_lista::%loop-index%} to loop-value set {_num} to size of {_lista::*} # sortowanie do czasu az wystapi graczloop {_num} times: loop {_lista::*}: {_v.%loop-number%} is not set: set {_v.%loop-number%} to loop-value set {_n.%loop-number%} to loop-index loop-value is more than {_v.%loop-number%}: set {_v.%loop-number%} to loop-value set {_n.%loop-number%} to loop-index {_n.%loop-number%} is name of player: set {_m} to loop-number exit loop delete {_lista::%{_n.%loop-number%}%} # wyswietlanie miejsca w rankingusend "twoje miejsce w rankingu: %{_m}%"(kod nietestowany)
  4. Polubienie (+1)
    kresrek007 przyznał(a) reputację dla piratjsk w Pętla   
    Trzeba stworzyć 3 pętle zawierające się w sobie:
    1. zapętla linię bloków od {_loc1} do {_loc1} ze zmienionym jedną wartością np. x na tą wartość z {_loc2}
    2. zapętla linię pomiędzy zapętlonym blokiem a lokacją tego bloku ze zmienioną kolejną wartością np. y tą wartość z {_loc2}
    3. zapętla linię między zapętlonym blokiem a lokacją tego bloku ze zmienioną ostatnią wartością np. z tą wartość z {_loc2}
    set {_x} to (x-coords of {_loc1})-(x-coords of {_loc2})set {_y} to (y-coords of {_loc1})-(y-coords of {_loc2})set {_z} to (z-coords of {_loc1})-(z-coords of {_loc2})set {_pos} to {_loc1}add {_x} to x-coords of {_pos}loop blocks between {_loc1} and {_pos}: set {_pos} to location of loop-block add {_y} to y-coords of {_pos} loop blocks between location of loop-block and {_pos}: set {_pos} to location of loop-block add {_z} to z-coords of {_pos} loop blocks between location of loop-block and {_pos}: # tutaj wklejasz swoj kod(kod nietestowany)
  5. Polubienie (+1)
    kresrek007 przyznał(a) reputację dla piratjsk w PirateSK - piracki dodatek dla Skript   
    Aktualizacja. (link w pierwszym poście)
    Dodany efekt pozwalający wklejać pliki .schematic oraz wyrażenie pozwalające pobrać nazwę regionu.
     
    Jutro albo pojutrze powinna pojawić się aktualizacja już to obsługująca.
  6. Polubienie (+1)
    kresrek007 przyznał(a) reputację dla piratjsk w PirateSK - piracki dodatek dla Skript   
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
  7. Polubienie (+1)
    kresrek007 przyznał(a) reputację dla piratjsk w PirateSK - piracki dodatek dla Skript   
    Nom tak jak napisałem: chcę żeby za pomocą tego dodatku można było w pełni zarządzać regionami WG. Więc na pewno jeszcze dodam ustawianie flag, parametru "parent" i priorytetu. Prawdopodobnie dodam też kilka funkcji z WorldEdita.
    (a przynajmniej będę starał się to wszystko zrobić)
     

    Tak, tylko wg i we.
  8. Polubienie (+1)
    kresrek007 przyznał(a) reputację dla piratjsk w PirateSK - piracki dodatek dla Skript   
    Dodatek do Skript dodający obsługę schematów i regionów WorldGuard.
     
    Download: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! (java 8+), Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! (java 6+)
    Wymagania: Skript, WorldEdit (6.x), WorldGuard (6.x)
     
    Doc: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    [16.04.2016]
    Nowa wersja (0.6) jest w trakcie tworzenia.
    Dev build można pobrać z Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!.
    Kod źródłowy Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! na githubie.
     
    //Poprawiam link do download'u, na prośbę użytkowników, jeżeli zaktualizujesz swoje linki możesz usunąć moją notkę
    Link: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
  9. Polubienie (+1)
    kresrek007 przyznał(a) reputację dla piratjsk w /PROBLEM Top np. rankingu danej grupy np. gildii   
    Jeśli wszystko dobrze zrozumiałem, czyli:
    {grupa::%nazwa grupy%:: *} przechowuje nicki graczy którzy są w grupie (dodawane w sposób: add player to {grupa::%nazwa grupy%:: *})
    {lvl::%nazwa gracza%} przechowuje pkt danego gracza
    to ten kod powinien być tym czego szukasz:
    # dodawanie pkt graczy w grupie do listy# {_lista::%nazwa grupy%} = pkt danej grupyloop {grupa::*}: set {_pkt.%loop-value%} to 0 loop {grupa::%loop-value%::*}: add {lvl::%loop-value-2%} to {_pkt.%loop-value-1%} set {_lista::%loop-value%} to {_pkt.%loop-value%}set {_num} to size of {_lista::*}# sortowanie listyloop {_num} times: loop {_lista::*}: {_v.%loop-number%} is not set: set {_v.%loop-number%} to loop-value set {_n.%loop-number%} to loop-index loop-value is more than {_v.%loop-number%}: set {_v.%loop-number%} to loop-value set {_n.%loop-number%} to loop-index delete {_lista::%{_n.%loop-number%}%}# wyswietlanie wynikusend "Ranking grup:"loop {_num} times: send "%loop-number%. %{_n.%loop-number%}% (%{_v.%loop-number%}%)"(kod nietestowany)
  10. Polubienie (+1)
    kresrek007 przyznał(a) reputację dla ToNy w /PROBLEM Top np. rankingu danej grupy np. gildii   
    Więc starczy loopować daną grupę
  11. Polubienie (+1)
    kresrek007 otrzymał(a) reputację od screamekk w GRACZ setowanie   
    Dodaj permissions z poziomu konsoli.
    # Dodajesz permissionsmake console execute command "pex user %player% add permissions" #w miejsce permissions, wpisz wymagane permissions dla wybranej komendywait 1 tick# tresc koduexecute player command "//pos1 x-coordinate of player+4,90,z-coordinate of player-2"execute player command "//pos2 x-coordinate of player-4,94,z-coordinate of player+2"execute player command "//set 0"make console execute command "pex user %player% add -permissions"#w miejsce permissions, wpisz wymagane permissions dla wybranej komendy nie usuwając "-"Jeśli chodziło ci o to, że nie daje graczowi permissions :)
  12. Polubienie (+1)
    kresrek007 otrzymał(a) reputację od DominikCiupa3 w RealFarm - skrypt na farme   
    Jak na 1 skrypt nie najgorzej :)
  13. Polubienie (+1)
    kresrek007 przyznał(a) reputację dla DominikCiupa3 w RealFarm - skrypt na farme   
    RealFarm
    ---------------------------------------------------------
    Funkcje
    Realistyczne zbieranie plonów!
    Nowy rodzaj pożywienia Jajecznica!
    Możliwość zbierania jabłek z drzew!
    Nawóz!
    Możliwość "odcięcia" mięska z świni!
    Drop krzemienia podczas orania ziemi!
     
     
     
    Jak zbierać plony ?
    ---------------------------------------------------------------
    Pszenica
    ---------------------------------------------------------------
    Narzędzie = Nożyce
    Ilość zebranej pszenicy z jednego bloku = 1
    70% szansa na wypadnięcie nasionek.
    Można zbierać ręką bądź innym narzędziem = Nie
     
    ---------------------------------------------------------------
    Ziemniaki
    ---------------------------------------------------------------
    Narzędzie = Motyka
    Ilość zebranych ziemniaków z jednego bloku = 2
    20% szansa na wypadnięcie Zatrutego Ziemniaka,
    Można zbierać ręką bądź innym narzędziem = Nie
     
    ---------------------------------------------------------------
    Mięsko z świni
    ---------------------------------------------------------------
    Narzędzie = Żelazny miecz
    Ilość zebranego mięska z jednej świnki = 1-6
    Można zbierać ręką bądź innym narzędziem = Tak (drop po zabiciu nie został zmieniony)
     
     
     
     
    Jak zrobić ?
    ---------------------------------------------------------------
    Jajecznica
    ---------------------------------------------------------------
    Krok 1
    Zdobądź jajko.
    Krok 2
    Znajdź piec bądź postaw go.
    Krok 3
    W piecu musi się coś przepalać.
    Krok 4
    Stań przy piecu.
    Krok 5
    Kliknij na piec lewym przyciskiem myszy trzymając w ręce jajko.
    Krok 6
    Poczekaj chwilkę.
    Krok 7
    Aby zjeść jajecznicę kliknij prawym przyciskiem myszy trzymając ją w ręce.
     
     
    Jak zdobyć ?
    ---------------------------------------------------------------
    Nawóz
    ---------------------------------------------------------------
    Krok 1
    Zdobądź żelazny miecz.
    Krok 2
    Znajdź świnkę.
    Krok 3
    Kliknij trzymając w ręce żelazny miecz prawym przyciskiem myszy na świnkę.
    Uwaga!
    Nie zawsze zdobędziesz nawóz. Ponieważ szansa na zdobycie nawozu to tylko 20%
     
    ---------------------------------------------------------------
    Opis komend
    ---------------------------------------------------------------
    /realfarm autor - wyświetla nick autora
    /realfarm reload - przeładowuje skrypt
    /realfarm daj nawoz - dodaje 1 nawóz do ekwipunku gracza
    /realfarm jablka on/off - włącza lub wyłącza wypadanie jabłek z liści
     
     
    ---------------------------------------------------------------
    Permissie
    ---------------------------------------------------------------
    farm.admin - /realfarm jablka on/off    /realfarm reload
    farm.apple -zbieranie jabłek z liści
    farm.pig -"odcinanie" mięska z świnki
    farm.nawoz - /realfarm daj nawoz
     
     
    ---------------------------------------------------------------
    Do zrobienia
    ---------------------------------------------------------------
    Nowe opcje zbierania plonów X
    Nowe rodzaje pożywienia X
    Napisz w komentarzu co jeszcze mogę dodać do tego skryptu!
     
     
    ---------------------------------------------------------------
    Download
    ---------------------------------------------------------------
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Zmiany
     
     
     
    ---------------------------------------------------------------
    Wymagania
    ---------------------------------------------------------------
    Skript
     
     
     
    To mój pierwszy skrypt.
  14. Polubienie (+1)
    kresrek007 otrzymał(a) reputację od RamzeS w Czyszczenie Całej tablisty   
    W tym przypadku musisz dać event every (czas), aby się automatycznie odświeżała. Po evencie musisz ponownie podać te same pakiety
  15. Polubienie (+1)
    kresrek007 otrzymał(a) reputację od Patek w [1.6.1] WildSkript   
    Kiedy będzie na spigota 1.7.10?, wtedy każdy by mógł grać od 1.7.2 do 1.7.10 :)
  16. Polubienie (+1)
    kresrek007 otrzymał(a) reputację od MrxJoint w 2 pytania odnośnie regionów   
    Jeśli Cuboid jest liczony od środka 50 kratek np. W północ i południe (czyli średnica 100) to musisz dać 100 bo twój promień + promień gildii = 100.

    PS. To nie działa tak idealnie, bo to jest dość proste zabezpieczenie.

    Jeśli by pokombinować, to np bo rogach pn wschód gildii obok i północny zachód mógłby się jakoś minimalne nałożyć

    @EDIT
    czyli 100 + 10, a jeśli chcesz mieć większą pewność to daj 100+20
  17. Polubienie (+1)
    kresrek007 otrzymał(a) reputację od MrxJoint w Usuwanie zmiennej z np. TOP15   
    Błąd nie leży po stronie skriptu lecz po stronie gildii/innego skryptu.
    Spróbuj przy usuwaniu gildii zastosować

    Remove {_Nazwagildi} from {punkty.gildia::*}

    Pamiętaj aby ustawić/podmienić zmienna {_Nazwagildi} np.
    Set {_Nazwagildi} to {guild.%arg 2%}


    @edit
    Przepraszam za tzw. "odkop", jestem na tele i nie zauważyłem :)
  18. Polubienie (+1)
    kresrek007 otrzymał(a) reputację od MrxJoint w 2 pytania odnośnie regionów   
    Dokładnie takiej opcji nie ma więc musisz operować na zwykłym skrypcie i odległości zmiennej do zmiennej:
    Przy zakładaniu Cuboidy
    Set {srodek.cuboida.%{_nazwacuboida}%} to location of player
    I przed zakładaniem musisz sprawdzić:
    Loop {lista.cuboidow::*}:
    {srodek.cuboida.%loop-value%} and location of player is smaller than 120: # aby obliczyć odległość użyj: rozmiar Cuboida + 10
    Send "za blisko"
    Stop Trigger

    PS. Nie wiem czy dobrze napisałem, bo pisze z tele :/
  19. Polubienie (+1)
    kresrek007 otrzymał(a) reputację od MrxJoint w 2 pytania odnośnie regionów   
    Spróbuj anulować event.
    Skoro piszę, wysyła wiadomość a nie anuluje eventu, to rzecz jasna :)
     
    on break:player doesn't have permission "gildia.niszczenie":location of event-block is in any region:set {_rg} to Region.at{location of event-block};if {gildia.regiony.czlonkowie.%{_rg}%::*} contains player:stopsend "&cNie mozesz nic niszczyc na tym terenie!"cancel eventstopon place:player doesn't have permission "gildia.budowanie":location of event-block is in any region:set {_rg} to Region.at{location of event-block};if {gildia.regiony.czlonkowie.%{_rg}%::*} contains player:stopsend "&cNie mozesz nic klasc na tym terenie!"cancel eventstopWytabuj sobie, i będzie ok.
  20. Polubienie (+1)
    kresrek007 otrzymał(a) reputację od MrxJoint w Problem regiony   
    Zła zmienna, musi być %loop-player% zamiast %player%
    every 1 second: loop all players:   set {_rg} to Region.at{location of loop-player};   {_rg} is not {region.%loop-player%}:     send "&cWyszedles z terenu %{region.%loop-player%}     set {region.%loop-player%} to {_rg}     {_rg} is set:         send "&aWkroczyles na teren %{_rg}%Lub użyj mojego:
     
    on walking on stone or grass or stone brick or dirt or cobblestone or wool or gravel or snow: if {region.%player%.lastguild} is not set: set {region.%player%.lastguild} to "Brak" if Region.at{location of player} is not set: set {_guild} to "Brak" else: set {_guild} to Region.at{location of player} if {_guild} is not {region.%player%.lastguild}: if {_guild} is "None" or "<none>" or "Brak": send "&aWyszedles z terenu %{region.%player%.lastguild}%" else: send "Weszles na teren %{_guild}%" set {region.%player%.lastguild} to {_guild}
  21. Polubienie (+1)
    kresrek007 przyznał(a) reputację dla KoSaDG w if {blabla.%region%.zmienna::*} contain player nie dzała   
    Spróbuj loopowac listę

    Loop {cuboid.%{_nazwaregionu}%.members::*} if loop-value is player: stop
  22. Polubienie (+1)
    kresrek007 otrzymał(a) reputację od CusT w Pomoc przy np. UC   
    Witam piszę skript, zastosowałem ten sam system cuboidów co w UltimateClans
    "SkriptGuard", ale mam problem, gdyż gdy gracz zejdzie np. 10 klocków w dół, to może o 10 klocków kopać w głąb gildii.
    if distance between event-block and {uc.cuboid.loc.%loop-value%} is smaller than {uc.cuboid.size.%loop-value%}:kod z uc ^^
     
     
    Ps. Nie chce mi się robić 256 x:
    np.
    set {uc.cuboid.loc1.%loop-value%} to 1 meter under location of player 
  23. Polubienie (+1)
    kresrek007 otrzymał(a) reputację od CusT w [Rozwiązany] Regiony   
    Witam, mam kilka pytań oraz jeden błąd:
    Błąd:
    if [location] is in any region:
    Użycie:
    np.
    set {loc} to location of player
    if {loc} is in any region:
    [tab]send "is"
    Wywala błędy w konsoli.
    1. Problem:
    Jak sprawdzić czy w odległości jest dany region:
    Przez ten błąd nie potrafię..
    Próbowałem:
    set {_loc1} to 150 blocks south 150 blocks east of player (jakoś tak)
    i potem to
    if {_loc1} is in any region:
    ale nie działa..

    2. Problem
    Jak zrobić coś w stylu
    On walking on any region:
    send "Dolaczyles na teren %region%"
  24. Polubienie (+1)
    kresrek007 otrzymał(a) reputację od CusT w WildSkript/Skript - Odległość zmiennej od playera   
    Witam, potrzebuję kodu aby kod sprawdzał czy odległość od danej zmiennej jest większa niż 300 bloków, bez zależności od wysokości
     
    loop {zmienna.list::*}: if distance between player and {zmienna.loc.%loop-value%} is smaller than 300: send "Zbyt blisko" stopPs. mam teraz taki skript, ale sprawdza też odległość pod względem wysokości a tego nie chcę.
  25. Polubienie (+1)
    kresrek007 otrzymał(a) reputację od CusT w [1.6.1] WildSkript   
    A mógłbyś podać tu objekt mysql?
    Jak tworzyć tabele itp.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...