Skocz do zawartości

Curser

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    139
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. Kappa (0)
    Curser przyznał(a) reputację dla WolfWay w Halloween   
    Witam!!
    Chciałbym przedstawić wam skrypt na znajdywanie ukrytych bloków!

    Gracz z uprawnieniem "halloween.uzycie" ma komendy:
    - /halloween  (tam jest wszystko opisane.)
     
    Polega to na tym, że gracze mogą odbierać nagrody klikając na bloki, które sobie ustawicie. Wszystko jest w pełni w configu. Można edytować nagrody i bloki.


    Mam nadzieje, że się podobać będzie
     
    Kod:   Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
     
     
    Błędy:
    Nie znalazłem xD
    To do:
    - Tabela z ilością znalezionych dyń.
    --- Piszcie swoje propozycje w komentarzach.
     
    EDIT : Poprawiony kod skryptu ósmy raz (serio xd)
  2. Kappa (0)
    Curser otrzymał(a) reputację od LloydPL w Skript dla początkujących #1   
    Cześć, zauważyłem że co raz więcej użytkowników na forum, zainteresowało się pluginem Skript. W tym poradniku, postaram się przedstawić Wam podstawy. Osoby piszące pluginy w Javie proszę o zachowanie dystansu
    ______________________________________________________________________________________

    1. Instalacja oraz zapisywanie skryptów 

    Skrypty można pisać nawet w notatniku, ale bardziej "wygodny" będzie, któryś z tych programów:

    • Notepad ++
    • Sublime Text

    Aby poprawnie pisać skrypty, warto nabrać przyzwyczajenia, do klawiszu Tab, a nie do spacji, tak jak w plikach konfiguracyjnych niektórych pluginów. W skryptach poniżej musiałem użyć spacji, ponieważ edytor nie obejmuje Tab'ów. 

    Skrypty zapisujemy w folderze Skript --> scripts w pliku o rozszerzeniu .sk.

    ______________________________________________________________________________________

    2. Komendy
     
    W drugiej części tego poradnika utworzymy naszą własną komendę. Wchodzimy w nasz plik o rozszerzeniu .sk i zaczynamy pisać. Komendy zawsze zaczynamy od "command", następnie "/" i nazwa komendy:
    command /mpc:
    Komendę zakończyłem ":". Oznacza to, że kod po tym, będzie dotyczył kodu wyżej i będzie zawierał 1 Tab więcej. Teraz dodamy linijkę "aliases". Oznacza ona skrót komendy. Zamiast "Mpc", będziemy mogli użyć np. "/forum" lub "/poradnik":
    aliases: forum, poradnik
    "Aliases" nie jest wymagany do poprawnego działania kodu. Teraz zaczniemy nasz kod, więc pod linijką "aliases", dodajemy "trigger". Powinno to wyglądać następująco:
    command /mpc: aliases: forum, poradnik trigger:
    Od trigger zaczyna się nasz główny kod, czyli co ma się dziać po wykonaniu tej komendy. My wyślemy prostą wiadomość, czyli dodamy linijkę "send". Dodając nową linijkę, pamiętając że poprzednia linijka skończyła się na ":".
    send "Poradnik dla MPC"
    Każda wiadomość musi znajdować się w "". Możemy także dodać kolory, np. "&4" lub "<red>". Polecam także na końcu kodu dodać linijkę "stop". Nie jest ona wymagana, ale lepiej zakończyć skrypt w wyznaczonym miejscu, ponieważ może on wykonać coś, wbrew naszym zamiarom. Więc po send, dodajemy stop:
    stop
    Nasz skrypt wygląda tak:
    command /mpc: aliases: forum, poradnik trigger: send "Poradnik dla MPC" stop
    Do komend możemy dodać uprawnienia, czyli permisje. W naszym przypadku będziemy musieli dodać linijkę "if player has permissions":
    if player has permissions "poradnik.mpc":
    Uprawnienia dajemy w "", a kończymy znakiem ":". Kod zadziała tylko wtedy, gdy gracz ma tą permisje. Ta linijka powinna znaleźć się nad send w naszym kodzie. Powinno wyglądać to tak:
    command /mpc: aliases: forum, poradnik trigger: if player has permissions "poradnik.mpc" send "Poradnik dla MPC" stop
    Jeżeli mamy "if" to możemy dodać linijkę "else". Wykona ona coś, gdy nasz if nie jest spełniony. U nas będzie to brak uprawnień. Else dajemy równo z if, ponieważ będzie się się do tego odnosić. Nasz kod powinien wyglądać następująco:
    command /mpc: aliases: forum, poradnik trigger: if player has permissions "poradnik.mpc" send "Poradnik dla MPC" stop else:
    Gdy gracz nie będzie miał uprawnienia poradnik.mpc, wyświetli mu się "&4Nie masz uprawnień":
    command /mpc: aliases: forum, poradnik trigger: if player has permissions "poradnik.mpc" send "Poradnik dla MPC" stop else: send "&4Nie masz uprawnien" stop
    ______________________________________________________________________________________

    3. Wydarzenia
    Eventy 

    W trzeciej części tego tutorial'a, zajmiemy się wydarzeniami, z angielskiego "event". Pozwoli ono wywołać daną funkcję, po określonym zdarzeniu. Zajmiemy się event'em "on first join" oraz "on join". Więc spróbujmy napisać skrypt na, otrzymanie startowych przedmiotów przy pierwszym wejściu:
    on first join:
    Teraz dodamy odpowiednie uprawnienia, aby gracz mógł otrzymać przedmioty startowe:
    on first join: if player has permissions "itemy.gracz":
    Teraz przejdziemy do dalszej części kodu. Tutaj nie piszemy trigger, jak w poprzedniej części. Wydarzenie "give" nie może zostać poprzedzone trigger'em. Przejdziemy do głównej części skryptu, czyli do wyznaczenia odpowiednich przedmiotów, które gracz ma otrzymać przy pierwszym wejściu na serwer. Dodajemy linijkę:
    give 1 ender chest to the player
    Jak można się domyślić gracz otrzyma Ender chest'a przy pierwszym wejściu. Trzeba pamiętać, aby nazwy były w języku angielskim. Linijka "to the player" odpowiada za otrzymanie przedmiotów, prosto do ekwipunku gracza. Po dodaniu kilku innych przedmiotów nasz skrypt powinien wyglądać następująco:
    on first join: if player has permissions "itemy.gracz": give 1 ender chest to the player give 1 wooden sword to the player give 1 wooden pickaxe to the player give 16 torch to the player give 16 steak to the player
    Dodamy także wiadomość po otrzymaniu tych przedmiotów:
    on first join: if player has permissions "itemy.gracz": give 1 ender chest to the player give 1 wooden sword to the player give 1 wooden pickaxe to the player give 16 torch to the player give 16 steak to the player send "&2Otrzymales zestaw startowy" stop
    Myślę, że przybliżyłem wam temat o wydarzeniach/event'ach. Pełną listę możecie znaleźć tutaj:
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    ______________________________________________________________________________________

    4. Options
    Config

    Options pozwala nam w pewnym stopniu odwzorować plik konfiguracyjny. Options zaczynamy, od linijki options. Zajmiemy się ustawieniem wiadomości w options, która będzie wysyłana, przy wejściu na serwer do gracza:
    options: # Wiadomosc - uzywana przy pierwszym wejsciu na serwer wiad: &2Witaj %player% na serwerze
    %player% określa gracza, którego dotyczy do wydarzenie. # Wiadomość uzywana przy pierwszym wejsciu na serwer, jest to opis. Nie jest on konieczny. Każdą linijkę, którą zaczniemy od "#", nie zostanie odczytana. W tym przypadku jest to opis wiadomości. Przejdźmy teraz do głównego kodu:
    options: # Wiadomosc - uzywana przy pierwszym wejsciu na serwer wiad: &2Witaj %player% na serwerze on join: send "{@wiad}"
    Jak zauważyliście napisałem {@wiad}, a nie np. wiad. W skrypcie opcje muszą być poprzedzone "{@, a zakończone }".
    ______________________________________________________________________________________
     
    5. Variables
    Zmienne
     
    Zmienne, jak sama nazwa brzmi, zmieniają się. Postaram się wam wytłumaczyć to na przykładzie mini statystyk. Stworzymy licznik serwera, który będzie zliczał nasze wejścia na serwer oraz innych graczy (globalny). Zmienne zaczynamy od tej linijki:
    variables:
    Następnie dodajemy własną zmienną:
    variables: {liczbaodwiedzin} = 0
    Każda zmienna musi być poprzedzona { i także kończyć się }. W środku wpisujemy czego ma dotyczyć. Jak już pisałem skrypt, będzie dot. odwiedzin serwera. Zaczniemy od licznika globalnych odwiedzin:
    on login add 1 to {liczbaodwiedzin}
    Przy każdym wejściu na serwer, zostanie dodany 1 punkt do naszej zmiennej {liczbaodwiedzin}. Przy każdym wejściu na serwer, zostanie wysłana wiadomość, z liczbą odwiedzin naszego serwera. Nasz skrypt powinien wyglądać tak:
    variables: {liczbaodwiedzin} = 0 on login add 1 to {liczbaodwiedzin} "send &5Nasz serwer byl odwiedzany &2%{liczbaodwiedzin}% razy"
    Dodajmy do naszego skryptu licznik naszych odwiedzin:
    variables: {wejscia.%player%} = 0
    Jeżeli zmienna ma dot. gracza, dodajemy %player%. W zmiennych nie robimy spacji. Zamiast ich piszemy "." Tak jak w poprzednim skrypcie, przy każdym naszym wejściu zostanie dodany 1 punkt do naszej zmiennej:
    variables: {wejscia.%player%} = 0 on login: add 1 to {wejscia.%player%} send "Odwiedzasz nas %{wejscia.%player%}% raz"
    ______________________________________________________________________________________
     
    Myślę że przybliżyłem wam trochę plugin Skript oraz nauczyłem podstaw. Już dziś powinien pojawić się kolejny poradnik
  3. Polubienie (+1)
    Curser otrzymał(a) reputację od Briks w Skript dla początkujących #1   
    Cześć, zauważyłem że co raz więcej użytkowników na forum, zainteresowało się pluginem Skript. W tym poradniku, postaram się przedstawić Wam podstawy. Osoby piszące pluginy w Javie proszę o zachowanie dystansu
    ______________________________________________________________________________________

    1. Instalacja oraz zapisywanie skryptów 

    Skrypty można pisać nawet w notatniku, ale bardziej "wygodny" będzie, któryś z tych programów:

    • Notepad ++
    • Sublime Text

    Aby poprawnie pisać skrypty, warto nabrać przyzwyczajenia, do klawiszu Tab, a nie do spacji, tak jak w plikach konfiguracyjnych niektórych pluginów. W skryptach poniżej musiałem użyć spacji, ponieważ edytor nie obejmuje Tab'ów. 

    Skrypty zapisujemy w folderze Skript --> scripts w pliku o rozszerzeniu .sk.

    ______________________________________________________________________________________

    2. Komendy
     
    W drugiej części tego poradnika utworzymy naszą własną komendę. Wchodzimy w nasz plik o rozszerzeniu .sk i zaczynamy pisać. Komendy zawsze zaczynamy od "command", następnie "/" i nazwa komendy:
    command /mpc:
    Komendę zakończyłem ":". Oznacza to, że kod po tym, będzie dotyczył kodu wyżej i będzie zawierał 1 Tab więcej. Teraz dodamy linijkę "aliases". Oznacza ona skrót komendy. Zamiast "Mpc", będziemy mogli użyć np. "/forum" lub "/poradnik":
    aliases: forum, poradnik
    "Aliases" nie jest wymagany do poprawnego działania kodu. Teraz zaczniemy nasz kod, więc pod linijką "aliases", dodajemy "trigger". Powinno to wyglądać następująco:
    command /mpc: aliases: forum, poradnik trigger:
    Od trigger zaczyna się nasz główny kod, czyli co ma się dziać po wykonaniu tej komendy. My wyślemy prostą wiadomość, czyli dodamy linijkę "send". Dodając nową linijkę, pamiętając że poprzednia linijka skończyła się na ":".
    send "Poradnik dla MPC"
    Każda wiadomość musi znajdować się w "". Możemy także dodać kolory, np. "&4" lub "<red>". Polecam także na końcu kodu dodać linijkę "stop". Nie jest ona wymagana, ale lepiej zakończyć skrypt w wyznaczonym miejscu, ponieważ może on wykonać coś, wbrew naszym zamiarom. Więc po send, dodajemy stop:
    stop
    Nasz skrypt wygląda tak:
    command /mpc: aliases: forum, poradnik trigger: send "Poradnik dla MPC" stop
    Do komend możemy dodać uprawnienia, czyli permisje. W naszym przypadku będziemy musieli dodać linijkę "if player has permissions":
    if player has permissions "poradnik.mpc":
    Uprawnienia dajemy w "", a kończymy znakiem ":". Kod zadziała tylko wtedy, gdy gracz ma tą permisje. Ta linijka powinna znaleźć się nad send w naszym kodzie. Powinno wyglądać to tak:
    command /mpc: aliases: forum, poradnik trigger: if player has permissions "poradnik.mpc" send "Poradnik dla MPC" stop
    Jeżeli mamy "if" to możemy dodać linijkę "else". Wykona ona coś, gdy nasz if nie jest spełniony. U nas będzie to brak uprawnień. Else dajemy równo z if, ponieważ będzie się się do tego odnosić. Nasz kod powinien wyglądać następująco:
    command /mpc: aliases: forum, poradnik trigger: if player has permissions "poradnik.mpc" send "Poradnik dla MPC" stop else:
    Gdy gracz nie będzie miał uprawnienia poradnik.mpc, wyświetli mu się "&4Nie masz uprawnień":
    command /mpc: aliases: forum, poradnik trigger: if player has permissions "poradnik.mpc" send "Poradnik dla MPC" stop else: send "&4Nie masz uprawnien" stop
    ______________________________________________________________________________________

    3. Wydarzenia
    Eventy 

    W trzeciej części tego tutorial'a, zajmiemy się wydarzeniami, z angielskiego "event". Pozwoli ono wywołać daną funkcję, po określonym zdarzeniu. Zajmiemy się event'em "on first join" oraz "on join". Więc spróbujmy napisać skrypt na, otrzymanie startowych przedmiotów przy pierwszym wejściu:
    on first join:
    Teraz dodamy odpowiednie uprawnienia, aby gracz mógł otrzymać przedmioty startowe:
    on first join: if player has permissions "itemy.gracz":
    Teraz przejdziemy do dalszej części kodu. Tutaj nie piszemy trigger, jak w poprzedniej części. Wydarzenie "give" nie może zostać poprzedzone trigger'em. Przejdziemy do głównej części skryptu, czyli do wyznaczenia odpowiednich przedmiotów, które gracz ma otrzymać przy pierwszym wejściu na serwer. Dodajemy linijkę:
    give 1 ender chest to the player
    Jak można się domyślić gracz otrzyma Ender chest'a przy pierwszym wejściu. Trzeba pamiętać, aby nazwy były w języku angielskim. Linijka "to the player" odpowiada za otrzymanie przedmiotów, prosto do ekwipunku gracza. Po dodaniu kilku innych przedmiotów nasz skrypt powinien wyglądać następująco:
    on first join: if player has permissions "itemy.gracz": give 1 ender chest to the player give 1 wooden sword to the player give 1 wooden pickaxe to the player give 16 torch to the player give 16 steak to the player
    Dodamy także wiadomość po otrzymaniu tych przedmiotów:
    on first join: if player has permissions "itemy.gracz": give 1 ender chest to the player give 1 wooden sword to the player give 1 wooden pickaxe to the player give 16 torch to the player give 16 steak to the player send "&2Otrzymales zestaw startowy" stop
    Myślę, że przybliżyłem wam temat o wydarzeniach/event'ach. Pełną listę możecie znaleźć tutaj:
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    ______________________________________________________________________________________

    4. Options
    Config

    Options pozwala nam w pewnym stopniu odwzorować plik konfiguracyjny. Options zaczynamy, od linijki options. Zajmiemy się ustawieniem wiadomości w options, która będzie wysyłana, przy wejściu na serwer do gracza:
    options: # Wiadomosc - uzywana przy pierwszym wejsciu na serwer wiad: &2Witaj %player% na serwerze
    %player% określa gracza, którego dotyczy do wydarzenie. # Wiadomość uzywana przy pierwszym wejsciu na serwer, jest to opis. Nie jest on konieczny. Każdą linijkę, którą zaczniemy od "#", nie zostanie odczytana. W tym przypadku jest to opis wiadomości. Przejdźmy teraz do głównego kodu:
    options: # Wiadomosc - uzywana przy pierwszym wejsciu na serwer wiad: &2Witaj %player% na serwerze on join: send "{@wiad}"
    Jak zauważyliście napisałem {@wiad}, a nie np. wiad. W skrypcie opcje muszą być poprzedzone "{@, a zakończone }".
    ______________________________________________________________________________________
     
    5. Variables
    Zmienne
     
    Zmienne, jak sama nazwa brzmi, zmieniają się. Postaram się wam wytłumaczyć to na przykładzie mini statystyk. Stworzymy licznik serwera, który będzie zliczał nasze wejścia na serwer oraz innych graczy (globalny). Zmienne zaczynamy od tej linijki:
    variables:
    Następnie dodajemy własną zmienną:
    variables: {liczbaodwiedzin} = 0
    Każda zmienna musi być poprzedzona { i także kończyć się }. W środku wpisujemy czego ma dotyczyć. Jak już pisałem skrypt, będzie dot. odwiedzin serwera. Zaczniemy od licznika globalnych odwiedzin:
    on login add 1 to {liczbaodwiedzin}
    Przy każdym wejściu na serwer, zostanie dodany 1 punkt do naszej zmiennej {liczbaodwiedzin}. Przy każdym wejściu na serwer, zostanie wysłana wiadomość, z liczbą odwiedzin naszego serwera. Nasz skrypt powinien wyglądać tak:
    variables: {liczbaodwiedzin} = 0 on login add 1 to {liczbaodwiedzin} "send &5Nasz serwer byl odwiedzany &2%{liczbaodwiedzin}% razy"
    Dodajmy do naszego skryptu licznik naszych odwiedzin:
    variables: {wejscia.%player%} = 0
    Jeżeli zmienna ma dot. gracza, dodajemy %player%. W zmiennych nie robimy spacji. Zamiast ich piszemy "." Tak jak w poprzednim skrypcie, przy każdym naszym wejściu zostanie dodany 1 punkt do naszej zmiennej:
    variables: {wejscia.%player%} = 0 on login: add 1 to {wejscia.%player%} send "Odwiedzasz nas %{wejscia.%player%}% raz"
    ______________________________________________________________________________________
     
    Myślę że przybliżyłem wam trochę plugin Skript oraz nauczyłem podstaw. Już dziś powinien pojawić się kolejny poradnik
  4. Polubienie (+1)
    Curser przyznał(a) reputację dla KrejzolekPRO w marcin_Administracja   
    Gdy otworzy się gui, i klikniemy na głowę członka ekipy to wyśle nam wiadomość, w sensie wysyłającym będziemy my, ale do kogoś musimy wysłać, więc {CLICK-ADMIN} zwróci nam nick admina.
    @FLUDER @MandMLove i reszcie dziękuje, za ocenę
    Z discorda korzysta bardzo mało serwerów, więc odpada - funkcja i tak była by raczej wyłączona. Co do TeamSpeak'a to jak mówisz jest z tym kombinowania, bo api jakie było by mi potrzebne nie znalazłem, ale może coś wymyślę jeszcze   Pomysł fajny, dzięki.
  5. Kappa (0)
    Curser otrzymał(a) reputację od STEINER w Skrypt | Zaraz wracam , już jestem !   
    Po co taki skrypt? Wystarczy zmienić wiadomość komendy /afk. Ale skrypt 7/10
  6. Polubienie (+1)
    Curser otrzymał(a) reputację od Cubixor w Wyłączenie wiadomości na czacie o wykonywanej przez skrypt komendzie   
    Prawdopodobnie jest w config essentials i EssentialsChat
  7. Polubienie (+1)
    Curser otrzymał(a) reputację od jaku49 w cebulaZDRAPKI   
    Zrób takie coś by zdrapki można by było kupować za pieniądze pod /money.
  8. Polubienie (+1)
    Curser otrzymał(a) reputację od boleknowak w #zapytajadmina [0]   
    Czy lubisz Bolka i Lolka?
  9. Polubienie (+1)
    Curser otrzymał(a) reputację od xVendrome w [2] Dzień na serwerze.   
    Wbiłem, zalogowałem się i wszedłem na tryb Creative, przywitałem się z graczami, na trybie Creative było 7 graczy razem ze mną, nic ciekawego było do roboty więc poszedłem na działkę i zacząłem budować, zbudowałem zamek (jego ruiny) zgłosiłem się na Architekta ale TriangleT nie dał bo się nie postarałem. I właśnie w tej chwili chciał wbić gracz jas który był zbanowany za reklamę. Na serwerze spędziłem 3 godziny.
  10. Polubienie (+1)
    Curser przyznał(a) reputację dla Bocian w Kle kle! Bocian przybywa z konkursami! #1   
    Kle kle! Wiosna zbliża się wielkimi krokami. Z tej okazji postanowiłem zorganizować dla Was sporo ciekawych konkursów! Co kilka dni będę publikował nowe kategorie i ogłaszał wyniki poprzednich!
     

    W pierwszej kategorii waszym zadaniem będzie stworzenie dla mnie sygnatury! Powinna być zgodna z regulaminem forum i nawiązywać do tematyki wiosennej!
    Nagrody:
    Każdy, kto wstawi ciekawą pracę otrzyma ściągnięcie od 1 do 5 punktów ostrzeżeń, a dla zwycięzcy przewidziane jest odznaczenie w postaci Konkursowego Malarza 
     
     

    Wierszyk lub opowiadanie związane z wiosną, liczy się kreatywność!
    Nagrody:
    Każda praca, w którą autor włożył wysiłek zostanie nagrodzona ściągnięciem od 1 do 5 punktów ostrzeżeń, autor najlepszej pracy otrzyma odznaczenie Konkursowego Pisarza 
     
    Prace można wstawiać do 20.03.2017, godz. 23:59, a kolejne kategorie pojawią się 25.03.2017!
    Powodzenia!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...