
Hvgdc
-
Ilość zawartości
251 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Aktywność reputacji
-
Hvgdc przyznał(a) reputację dla gitara17 w SkAnty - Skrypt na zgłoszenia... Nie taki zwykły.
SkAnty
Działanie skryptu:
Skrypt umożliwia zgłaszanie (komenda /zglos) graczy potencjalnie cheatujących oraz sprawdzanie (komenda /sprawdzanie).
Skrypt czyni wyjątkowym to, iż wiadomosc zgłoszenia jest wysyłana w sposób inny, admin może od razu teleportować się do gracza, sprawdzić gracza, wyrzucić gracza czy też zbanować gracza za pomocą jednego kliknięcia na tresc danej wiadomosci.
Komendy:
/zglos <gracz> <zgłoszenie> - zgłasza.
/sprawdzanie - pomoc sprawdzania.
/sprawdz <gracz> - sprawdza.
/czysty <gracz> - oczyszcza gracza z podejrzeń o cheaty.
/cheater <gracz> - uznaje gracza za cheatera, banuje.
/przyznal <gracz> - informuje, iż gracz przyznał się do cheatów, banuje.
/spr - ustawia miejsce sprawdzania.
Uprawnienia:
zgloszenie.zglos - daje możliwosc zgłaszania gracza.
sprawdzanie.* - uprawnienia od sprawdzania.
Download:
Liczę na +!
-
-
-
-
-
-
-
Hvgdc przyznał(a) reputację dla KiwoPL w Mobile Security - Skrypt na antyboty
Ten drugi, gdzie trzeba zaznaczyc, welne, to mogles zrobic tak jak ja swoj zrobilem, ze welna pojawia sie w losowych miejscach, a jak zamknie te menu to tez kick. Oraz kickuje po 10 sekundach, jeslo nic nie wybierzemy, wiec slabo.
5/10 za pomysl
-
Hvgdc przyznał(a) reputację dla mkmess91 w Losowy TP
da rade łap
licze na + jeżeli chcesz jeszcze jakieś skrypty to pw ...
#Ustaw sobie tu co chcesz
options:
przycisk: stone button
itempod: sponge
wiadomosc: &cZostales przeteleportowany w swiat &6%location of player%
maxkordy: 1000
minkordy: -1000
on right click on {@przycisk}:
block behind is {@itempod}:
set {_x} to random integer from {@minkordy} to {@maxkordy}
set {_z} to random integer from {@minkordy} to {@maxkordy}
set {_xyz} to the location at {_x}, 256, {_z}
teleport player to {_xyz}
loop 300 times:
if block under player is air:
teleport player under player
else:
send "%{@wiadomosc}%"
stop
on right click on {@przycisk}:
block behind is {@itempod}:
set {_p} to location of player
wait 3 tick
if block under is water:
teleport player to {_p}
stop
-
-
-
Hvgdc przyznał(a) reputację dla mkmess91 w TurboDrop
Proszę bardzo jeżeli coś nie działa pisz:
#Jednostka czasu:
options:
jednostkaczasu: minutes #minuty
command /turbodrop [<player>] [<text>]:
trigger:
if arg 1 is online:
if arg 2 is "1" or "2" or "3" or "4" or "5":
set {turbodrop::%player%} to true
broadcast "&aGracz %player-arg% dostal turbodropa!"
wait arg-2 {@jednostkaczasu}
set {turbodrop::%player%} to false
send "&CTwoj turbodrop sie skaczyl" to player-arg
on script load:
set {turbodrop::*} to false
loop all players:
set {turbodrop::%loop-players%} to false
stop
on join:
if {turbodrop::%player%} is true:
send "&aAktualnie masz aktywny turbodrop! kilof w reke i kopac ;)"
stop
-
Hvgdc przyznał(a) reputację dla SirGeorge w Itemy do eq
on mine of stone: cancel event set event-block to air give player 1 stone
-
Hvgdc przyznał(a) reputację dla SirGeorge w Skrypt na pieniądze
command /money: trigger: send "&aStan konta: &f%player's balance%" stop command /pay [<text>] [<player>]: trigger: if arg 1 is set: if arg 2 is set: set {_k} to arg 1 parsed as number add {_k} to arg 2's balance send "&aPrzesłano &f%{_k}% &ado gracza &f%arg 2%" stop else: send "&cPodaj nick gracza" stop else: send "&cPodaj ilosc jaka chcesz przekazac" stop -
Hvgdc przyznał(a) reputację dla SirGeorge w skript 1.10.2
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
-
Hvgdc przyznał(a) reputację dla SirGeorge w mam pytanie
variables: {czatoff} = false command /czat [<text>]: trigger: if arg 1 is "on": if "%world of player%" contains "world1" set {czatoff} to true send "&aWylaczyles czat" broadcast "&cAdministrator wylaczyl czat!" stop if "%world of player%" contains "world2" set {czatoff} to true send "&aWylaczyles czat" broadcast "&cAdministrator wylaczyl czat!" stop if arg 1 is "off": if "%world of player%" contains "world1" set {czatoff} to false send "&aWlaczyles czat" broadcast "&cAdministrator wlaczyl czat!" stop if "%world of player%" contains "world2" set {czatoff} to false send "&aWlaczyles czat" broadcast "&cAdministrator wlaczyl czat!" stop on chat: if "%world of player%" contains "world1": if {czatoff} is true: cancel event send "&aCzat jest wylaczony!" stop else: stop if "%world of player%" contains "world2": if {czatoff} is true: cancel event send "&aCzat jest wylaczony!" stop else: stop Nie testowane ale powinno dzialac.
-
Hvgdc przyznał(a) reputację dla kaol48s w Potrzebuje skyptu na ranking
variables: {death::%player%} = 0 {kill::%player%} = 0 on death: if attacker is a player: if victim is a player: add 1 to {kill::%attacker%} add 1 to {death::%victim%} command /toppvp: trigger: if player has permission "topka": send "&6================= &ckille &6=================" set {_num} to size of {kill::*} loop {_num} times: loop {kill::*}: {_v.%loop-number%} is not set: set {_v.%loop-number%} to loop-value set {_n.%loop-number%} to loop-index loop-value is greater than {_v.%loop-number%}: set {_v.%loop-number%} to loop-value set {_n.%loop-number%} to loop-index remove {_v.%loop-number%} from {kill::*} loop {_num} times: loop-number is less than or equal to 10: set {_m} to "%loop-number%" loop-number is more than 19: set {_m} to loop-number {_v.%loop-number%} is more than 0: send "&6>> &7%{_m}% &8%{_n.%loop-number%}% &c(%{_v.%loop-number%}%)" set {kill::%{_n.%loop-number%}%} to {_v.%loop-number%} {_num} is less than 10: set {_r} to {_num}+1 loop 10 - {_num} times: set {_m} to "0%{_r}%" {_r} is more than 19: set {_m} to {_r} add 1 to {_r} send "&6========================================" stop else: send "&6>> &cNie mozesz uzyc tej komendy" stop command /ranking [<text>]: trigger: if {kill::%arg-1%} is not set: set {kill::%arg-1%} to 0 if {death::%arg-1%} is not set: set {death::%arg-1%} to 0 send "&b&lGracz: &c&l%arg-1% " send "&b&lkille: &c&l%{kill::%arg-1%}%" send "&b&lzgony: &c&l%{death::%arg-1%}%" prosze licze na plusik "+"
-
-
Hvgdc przyznał(a) reputację dla kaol48s w Nagroda i wiadomość przy zabójstwie
on death: if attacker is a player: if victim is a player: send "zabiłeś %victim% i otrzymałeś 100$" to attacker send "zostałeś zabity przez %attacker%" to victim add 100 to attacker's balance prosze napisałem to w 30 sekund