Skocz do zawartości

MrJuliusz

VIP++
  • Zawartość

    400
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Zawartość dodana przez MrJuliusz

  1. Eham? Okej? A można po polsku?
  2. MrJuliusz

    Jaki chcecie drop?

    Ja nie chce żadnego...
  3. MrJuliusz

    Skrypt na cuboid

    Coś do ryżu? Po pierwsze, ile proponujesz(już wyprzedzę twoje pytanie - Zapłatę )? Po drugie, ten skrypt jest skomplikowany więc potrwa to więcej niż jeden dzień.
  4. MrJuliusz

    Plugin

    Polecam PreciousStones. Lepszy plugin.
  5. MrJuliusz

    Problem ze Skriptami

    W sumie to nigdy się nie spotkałem z takim błędem. Spróbuj użyć tego inventory click: clicked inventory is "Twoj stary nie pijany"
  6. command /test: trigger: if {wybór::klasa::%player%} is not set: set {wybór::klasa::%player%} to true //twój kod: else if {wybór::klasa::%player%} is true: send "Juz wybrales swoja klase" stop Masz tutaj przykład.
  7. MrJuliusz

    Blokada śniegu

    Bardziej efektywny sposób? Już się bardziej nie da...
  8. W sumie skrypt jest poprawny i nie da się do niczego przyczepić jak pan wyżej napisał. Napewno zasługuje na +
  9. MrJuliusz

    Blokada śniegu

    World guard: /rg __global__ flag snow-melt deny
  10. MrJuliusz

    Blokada dropu

    @xAxee Spróbuję to wytłumaczyć. Są 2 możliwości wyrzucania przedmiotów z ekwipunku. 1. Kliknięcie Q 2. W naszym ekwipunku przyciągnięcie przedmiotu poza ekwipunek Chciałbym zablokować tylko opcje nr. 1 a dać możliwość używania nr 2.
  11. MrJuliusz

    Blokada dropu

    Problem tkwi w tym że, chciałbym że ten przedmiot też powinnień być "wyrzucalny"(tworzę zombie-survival). Ma być blokowany tylko przy wyrzucaniu przy domyślnym guziku wyrzuć(Q)
  12. Cześć! Jestem w trakcie pisania skryptu na bronie palne, i przy wyrzucaniu broni, broń powinna się przeładować. Używam do tego tego eventu: on drop: //code Niestety ten event obejmuje też ekwipunek. Czy da się pozwolić na wyrzucanie itemów z ekwipunku? PS: Wiem że otwierania ekwipunku dzieje się po client-side
  13. MrJuliusz

    Skrypt losowy teleport

    @PanMaruda Co niby się stanie? Ten skrypt wcale nie sprawdza czy już jesteś w trakcie teleportacji więc użyjesz tą komende 2 razy i teleportuje cię dwa razy, najpierw w pierwsze miejsce a po sekundzie w 2. I to się nazywa dobry skrypt
  14. MrJuliusz

    Skrypt losowy teleport

    @ignanmagus Wszystko świetnie i tak dalej, ale... Użyj tą komende kilka razy pod rząd Myślenie jest łatwe można zrobić to samemu
  15. Witam! Ostatnio zastanawiałem się na słusznością używania plików YML na zapis zmiennych moich graczy. Ten sposób jest mega wygodny bo wszystko jest czytelne i ładne. Jakoś niedawno natknałem się na skunity temat który negował tezę że, YML jest to najlepszy sposób zapisu zmiennych. Więc przechodząc do meritum. Jaki jest najlepszy sposób na zapisu zmiennych? YML,zmienne skriptowe, meta data? #Disclaimer! Prosiłbym o wypowiadanie się przez osoby które się faktycznie na tym znają. Dziękuje i pozdrawiam! MrJuliusz
  16. Zaraza! Wiedźminie skryptowego forum proszę zabij to monstrum. Jak można podpisać się pod czyjąś pracą... I dlaczego jako autor jest wpisany ktoś inny, czyżby była to podwójna kradziesz?
  17. Nie przyłożyłbym ręki do takiego serwera. "Podanie" wygląda beznadziejnie i ochydnie.
  18. Pach pach i po taniości! Portfolio chciałbym zoabczyć.
  19. MrJuliusz

    Książka w GUI

    Szkoda słów... Wielki skrypter. Sam znajdź odpowiedź, "Wędke" a nie "Rbykę" https://docs.skunity.com/syntax/search/book
  20. MrJuliusz

    Gracze w zmiennej

    loop {lista::*}: send "%{lista::%loop-index%}%" to player A to?
  21. MrJuliusz

    Gracze w zmiennej

    loop {lista::*}: send "%loop-value%" to player Sprawdź to
  22. variables: {saldo.%player%} = 0 command /wplac [<integer>]: trigger: if arg 1 is not set: send "Podaj ilosc diaxow" stop if arg 1 is smaller than 1: send "Bladna ilosc diaxow" if player don't have arg 1 of diamonds: send "Nie masz tyle diaxow" stop remove arg 1 of diamonds from player's inventory add arg 1 to {saldo.%player%} send "Wplacono %arg 1% ilosc diaxow, twoje saldo wynosi: %{saldo.%player%}%" Here you go!
  23. variables: {saldo.%player%} = 0 command /wyplac [<integer>]: trigger: if arg 1 is not set: send "Podaj ilosc diaxow" stop if {saldo.%player%} is smaller than arg 1: send "Nie masz tyle diaxow" stop if player don't have enough space for arg of 1 diamonds: send "Nie masz miejsca na tyle diaxow" stop remove arg 1 from {saldo.%player%} add arg 1 of diamonds to player's iventory send "Wyplacono %arg 1% ilosc diaxow, twoje saldo wynosi: %{saldo.%player%}%" Mój błąd powinno być if player don't have enough space for arg 1 of diamonds
  24. variables: {saldo.%player%} = 0 command /wyplac [<integer>]: trigger: if arg 1 is not set: send "Podaj ilosc diaxow" stop if {saldo.%player%} is smaller than arg 1: send "Nie masz tyle diaxow" stop if player don't have enough space for arg 1 diamonds: send "Nie masz miejsca na tyle diaxow" stop remove arg 1 from {saldo.%player%} add arg 1 of diamonds to player's iventory send "Wyplacono %arg 1% ilosc diaxow, twoje saldo wynosi: %{saldo.%player%}%" Proszę bardzo, nie sprawdzałem ale powinno działać
  25. on projectile hit: if event-projectile is Bottle o' Enchanting: cancel event Może coś w tym stylu?
×