Skocz do zawartości

MrJuliusz

Użytkownik
  • Zawartość

    284
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana MrJuliusz w dniu 7 września 2018

Użytkownicy przyznają MrJuliusz punkty reputacji!

1 obserwujący

O MrJuliusz

  • Tytuł
    Wyjadacz I
  • Urodziny 26.11.1999 (19.493852288 lat)

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Nick w MC
    MrJuliusz

Ostatnie wizyty

1 019 wyświetleń profilu
  1. Dobra! Od jakiś 2 lat próbuje ogarnąć tworzenie bossbarów, nigdy mi się jeszcze nie udało to zrobić. Czy ktoś miły może mi łopatologicznie wytłumaczyć jak to działa?
  2. MrJuliusz

    Skrypty na sprzedaz

    @KochamReggae Jeszcze nie zobaczyłem skryptu a już znalazłem błąd! Założę się że używasz "wait x minutes". Czy wiesz że po przypadkowym lub celowym restarcie serwera rośliny nie odnowią się? Jak dla mnie prawdziwe odnawianie się roślin powinno mieć wsparcie YAML i Unix date.
  3. MrJuliusz

    Skrypt na logi komend graczy

    @Radocha1212 widzę że nie jesteś rozgarnięty. Jak język skryptowania może wyjść z mody? Sam jestem użytkownikiem dwóch "języków" i nadal uważam że skrypty napisane przez odpowiednią osobę są 100 razy lepsze niż pluginy. Sam używam skryptów do pewnych czynności bo jest ŁATWIEJ I SZYBCIEJ. Założę się że nie jesteś dobry ani w tym ani w tamtym.
  4. MrJuliusz

    Odpychanie gracza

    on damage: push (victim direction of target block of attacker) with speed 1
  5. MrJuliusz

    chat - prosty skrypt

    on chat: send "&8[&cLv.%{LVL::%player%}%&8] &c%player%&8» %message%"
  6. MrJuliusz

    EssentialsX [Pytanie]

    Reputacja jest właśnie poto aby się odwięczyć
  7. MrJuliusz

    EssentialsX [Pytanie]

    Mi to pomogło: https://bukkit.org/threads/tutorial-editing-messages-from-essentials.115968/ Mam nadzieje że pomogłem
  8. MrJuliusz

    Pierwszy raz na serverze (Ranga)

    https://code.skript.pl/5QIx29eH
  9. https://code.skript.pl/whahuFet
  10. Prezentacja jest schludna ale... TEN NIE WYBACZALNY .ENCH.PL Koszt domeny to zaledwie 19zł rocznie. A podłączenie twojej domeny do serwera zajmię max godzine.
  11. @LuckyPotato Kurdę nie działa mi. Może to nie jest coś czego potrzebuje. Czy jest jakiś sposób na wykrycie czy miecz nie ma już cooldownu
  12. Witam Wpadłęm na cięzki problem z którym za nic nie mogę się uporać sam, więc próbuję wykryć czy przedmiot(np miecz) ma cooldown(nowy system walki od 1.9+). Znalazłem Condition w Skellet której nie mogę rozgryść czy ktoś miły może podać mi przykład w którym jest użyte to: #Info: Check if a player has a cooldown active for a specific material %player% (1¦does|2¦does(n't| not)) have [a] cool[ ]down for [(item|material)] %string%
  13. MrJuliusz

    Armor Stand

    set player's helemet slot to arrmor stand Nie sprawdzałem
  14. Pierwsza sekunda przeglądania skryptu i już zawód! - Zmienne globalne! DLACZEGO! DLACZEGO! Jeżeli już na siłe chcesz ich używać to po co "setować" odrazu(powoduję to lagi i syf w variables)? - Em okej? every tick in "Spawn" or "Plots" or "Surowcowa": loop all players: if {wantedlvl::%loop-player%} is more than {@maxwantedlvl}: set {wantedlvl::%loop-player%} to 10 Przy dodawaniu wantedlvl skrypt może przecierz sprawdzać czy wantedlvl jest większy niż maxwantedlvl, i przy okazji jeżeli ktoś już zmieni maksymalny poziom poszukiwania np na 50 to zmienna "setuje" się na 10. - Po co mieć milion zmiennych np "pracagórnik" jeżeli wystarczy jedna np. "praca" i potem sprawdzać "if {praca::%player%} is "Górnik"? - on any move O NIE! POPROSTU NO NIE. Już dalej nie czytam tego skryptu bo jest on optymalizacyjną katastrofą. Na plus jest to że używasz "set player's current inventory's slot" zamiast "format slot" Na przyszłość, zacznij używać yaml a tagże pomyśl na skróceniu kodu. Skrypt 3/10
  15. on place of spawner: loop all spawners in chunk of player: add 1 to {_n} if {_n} is bigger or equal to 1: cancel event
×