
marekqa
-
Ilość zawartości
252 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Aktywność reputacji
-
marekqa otrzymał(a) reputację od Miloszp22 w Drop glowy gracza po zabiciu.
No i co? nie pisz mi tego ja chce skrypt a nie czyjeś mądrości ;p jak bym chcial plugin to bym go pobral a nie robil tematu po nic
-
marekqa otrzymał(a) reputację od creepek w Drop glowy gracza po zabiciu.
No i co? nie pisz mi tego ja chce skrypt a nie czyjeś mądrości ;p jak bym chcial plugin to bym go pobral a nie robil tematu po nic
-
marekqa otrzymał(a) reputację od boleknowak w Ekipa do serwerownii
Imię:Marek
Wiek:14
Staż w minecraft: 3 lata
Znajomość komend:6-7/10
Dlaczego ty?:Ponieważ chciał bym ci pomóc w rozwijaniu serwera,jestem ogarnięty,Mam dużo czasu,Wydaje mi się że nadaje się ale to już twoja sprawa kogo wybierzesz :)
Mikrofon [TAK/NIE]:tak
Konto [premium/nonpremium]::nonpremium
Ranga:Admin/KidMod
Kontakt:skype (jak cos podam na PW)
Coś o sobie:Mam na imię Marek mam 14 lat,lubie grać w piłke nożną,Minecraft,a i inne gry,Mialem admina na wielu serwerach oczywiscie malo znanych jeśli wgl znanych xD
Pozdrawiam
Edytowałem dla tego że jak to przeczytałem to się za głowę złapałem :D
-
marekqa przyznał(a) reputację dla sopher w Ekipa do serwerownii
Imię: Michałek.
Wiek: Wystarczająco.
Staż w minecraft: MILIARDY dni.
Znajomość komend: Hm, nikt nie jest w stanie spamiętać wszystkich istniejących/ lub jeszcze nieistniejących komend więc ten podpunkt pominę.
Dlaczego ty?: Bo jesteś moim giermkiem.
Mikrofon [TAK/NIE]: Zależy dla kogo.
Konto [premium/nopremium]: Wszystko.
Ranga: Każda.
Kontakt: Brak.
Coś o sobie: Lubię grać w lola.
-
marekqa przyznał(a) reputację dla Norbi w drop, stone
on mine of stone: chance of 0.01%: drop 1 stone named "&b&lKamien Vipa"on rightclick: if player's tool is stone named "&b&lKamien Vipa": cancel event execute console command "pex user %player% group set Gracz" -
marekqa przyznał(a) reputację dla Norbi w Jak zrobic Lore?
format slot 0 of player with 1 of slimeball with lore "1.5%%" to close -
marekqa przyznał(a) reputację dla febbe w JustWaves - skrypt na fale zombie
Siema! Stworzyłem skrypt na wavy, tzn. że robisz totem i musisz walczyć z hordą zombie!
Funkcje:
• Wave zombie
• Bronie do walki z zombie
• System punktów za który kupujemy bronie
• Scoreboard ze statystykami
• DODATKOWO skrypt dodaje krew na serwer!
Jak zrobić wave'a?
• [OPCJONALNIE] Zbuduj arene
• Postaw gąbke
• A na niej blok złota
• I tyle
TODO:
• Nowe bronie (granat, mina)
•Rudy muzin Pomocnik do zabijania zombie
•+propozycje
Instalacja:
• Daje prosty gotowiec, nie musisz się męczyć
Download:
• Gotowiec: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
• SZKAN: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
•Kod na pastebin: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Uwaga: Jeżeli bierzesz kod z pastebina, potrzebujesz dodatku Skquery i najnowszą wersje bukkita i skripta.
ChangeLog:
1.0 - WYDANIE SKRYPTU
1.5 - Update:
•Dodano 2 nowe bronie (golden shotgun i Rocket launcher)
•Dodano nowy typ zombie: Strzelający do na i mający 50 serduszek życia
•Znacznie poprawiono texturepack
•Poprawiono błędy
•Dopracowano krew
•Dodanie HeadShotów
P.S: W texturce jako dźwięk strzału wziołem z MC:GO, bo nie działały inne
-
marekqa przyznał(a) reputację dla ziemniaczek320 w Podatki - skrypt na podatki
Sieeemano ludzie mam kolejny skrypcik, który powstał jako mój projekt poboczny, a jest on tak prosty i krótki, że opowiem wam jego historię:
W szkole na polskim pojawiło się w ćwiczeniach słowo podatek, no i wszyscy się śmieją że autorzy chcieli się pośmiać z naszego (byłego) premiera xD. W pewnym momencie mój kolega powiedział, że śmiesznie by było gdyby były podatki w minecraftcie, więc odpowiedziałem mu że zrobie skrypt na podatki i oto jest.
komendy:
[*] /podatek - spis komend [*]/podatek wersja - pokazuje wersje i autora skryptu [*]/podatek zostalo - pokazuje ile czasu został do pobrania podatku [*]/podatek dodaj [gracz] - dodaje gracza do listy podatkobiorów [*]/podatek usun [gracz] - usuwa gracza z listy podatkobiorców [*]/podatek lista - pokazuje listę podatkobiorców [*]/pkf - jak się jakiemuś graczowi by nudziło, miałby za dużo kasy, albo byłby głupi to po wpisaniu tej komendy pobierany jest podatek xD zablokowano już tę możliwość [*]/podatek zobacz [gracz] - jeśli nie wpisze się nicku gracza i nie ma się odpowiednich permissji pokaże okienko z jednym przedmiotem któy pokazuje ile zebrano od nas podatku. Jeśli nie wpiszemy nicku gracza i mamy odpowiednią permissję pokazuje nam okienko z trzema przedmiotami (pierwszy pokazuje ile podatku zebrano od wszystkich graczy, drugi po kliknięciu zbiera podatek od wszystkich graczy, ale nie zeruje ich odliczania do zebrania normalnego podatku, a trzeci zbiera podatek od wszystkich graczy i zeruje ich liczniki odliczające do zbieranie normalnego podatku). A jeśli mamy odpowiednią permissję i wpiszemy nick gracza to będzie działać podobnie jak poprzednia opcja z tą różnicą że funkcje przedmiotów są ustawione tylko do gracza który został podany w komendzie.(sorki że taki długi opis tej komendy XD) [*]/podatek ultrapodatekmode - włącza tryb ultrapodatkobiorcy który polega na tym że jeżeli klikniemy gracza to otwiera nam się takie same okienko jakbyśmy wpisali /podatek zobacz [nick klikniętego gracza]
permissje:
[*] podatek.nie - od graczy z tą permissją nie jest pobierany podatek [*]podatek.dodawanie - dostęp do dodawania/usuwania graczy z listy podatkobiorców [*]podatek.lista - dostęp do sprawdzania listy podatkobiorców [*]podatek.podglad.edycja - daje dostęp do komend /podatek zobacz [nick] i /podatek ultrapodatekmode
skrypt:
UWAGA NAJNOWSZA WERSJA SKRYPTU JEST W WERSJI BETA GDYŻ NIE MOGŁEM JEJ PRZETESTOWAĆ, WIĘC PROSZĘ O PODAWANIE MI WSZELKICH BŁĘDÓW WYSTĘPUJĄCYCH W NAJNOWSZEJ WERSJI.
skrypt:
//Poprawiłem prezencację, bo była nieczytelna. ~Norbi
-
marekqa otrzymał(a) reputację od Mroczny337 w Drop glowy gracza po zabiciu.
No i co? nie pisz mi tego ja chce skrypt a nie czyjeś mądrości ;p jak bym chcial plugin to bym go pobral a nie robil tematu po nic
-
marekqa otrzymał(a) reputację od theneuetimes w Gdzie można testować skrypty ?
zrób sobie serwer Hamachi (Nie musisz go mie) dużo poradników w necie jest @up ma racje
-
marekqa przyznał(a) reputację dla piratjsk w [STABILNY] Skript 2.1.2
Wersja: 2.1.2
Wersja serwera: 1.7.2
Download: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Zmiany:
dodano wyrażenie 'UUID of %player/world%' naprawiono obsługę negatywnych warunków, gdy 'or' lub 'and' jest użyte po warunku, np. 'a is not x or y' day' jest teraz rozumiane jako okres czasu od 6:00 do 18:00 ('1 day', 'a day' nadal odnoszą się do 24h) naprawiona została obsługa addonów, które przestały działać po zmianach dokonanych w poprzedniej wersji (2.1.1) naprawiono błędy związane z komendami w nowszych wersjach bukkita naprawiono współpracę Skript z wersjami bukkita starszymi niż 1.7.2 R0.4 naprawione zostały błędy w zdarzeniu 'on stepping on a pressure plate' naprawione zostały problemy spowodowane zapętlaniem zbyt wielu bloków (regiony WG) naprawiono błąd przez który listy zmiennych czasami traciły swój typ -
marekqa przyznał(a) reputację dla mibac138 w Gianty
Lapaj, jutro moge Ci coś jeszcze dodać, czy coś, tylko napisz mi na skype (/boss masz info)
on script load: if {boss.chance} isn't set: set {boss.chance} to 20 if {boss.hp} isn't set: set {boss.hp} to 1500 if {boss.msg} isn't set: set {boss.msg} to "&7[&6Boss&7] &aBoss zespawnowal sie na kordach: {xyz}"on spawn of zombie: chance of {boss.chance}%: set {_m} to {boss.msg} replace "{xyz}" in {_m} with "%event-location%" broadcast "%{_m}%" kill event-entity spawn 1 giant at event-location set max health of spawned giant to {boss.hp} set health of spawned giant to max health of spawned gianton death of giant: set {_amount} to random integer between 1 and 3 add {_amount} of golden apple to drops command /boss [<text>] [<text>]: permission: op trigger: if arg 1 isn't set: send "&7By &amibac138 &7skype: &amibac831 &7:)" send "&a/boss hp &7<ilosc> &8- HP bossa." send "&a/boss szansa &7<szansa> &8- Szansa na zespawnowanie sie." send "&a/boss msg &7<tekst> &8- Wiadomosc przy spawnowaniu bossa (napisz ""{xyz}"", aby wyswietlily sie kordy)." send "&a/boss info &8- Informacje o bossie" send "&7Jak gdzies nie podasz 3 argumentu (np. ilosc), wyswietli Ci sie aktualnie ile ma np. hp" stop if arg 1 is "hp": if arg 2 isn't set: send "&7Boss ma &a%{boss.hp}% &7hp." stop send "&7Od teraz boss bedzie mial &a%arg 2% &7hp." set {boss.hp} to arg 2 stop if arg 1 is "szansa": if arg 2 isn't set: send "&7Jest &a%{boss.chance}%%% &7szans ze zespawnuje sie boss." stop send "&7Od teraz jest &a%arg 2%%% &7szans, ze zespawnuje sie boss." set {boss.chance} to arg 2 stop if arg 1 is "msg": if arg 2 isn't set: send "&7Wiadomosc podczas spawnowania bossa brzmi: ""%{boss.msg}%&7""" stop send "&7Od teraz podczas spawnowania bossa, wyswietli sie wiadomosc: ""%colored arg 2%&7""" set {boss.msg} to colored arg 2 stop execute player command "/boss" stop -
marekqa przyznał(a) reputację dla piratjsk w Skript - sortowanie listy zmiennych - tworzymy top 5
Krótki poradnik jak posortować listę zmiennych od największej wartości do najmniejszej lub odwrotnie.
Skript - sortowanie listy zmiennych
Uczymy się sortować listę zmiennych, czyli tworzyć ranking.
I. O co chodzi?
O co w tym wszystkim chodzi? Co chcemy osiągnąć? Założenia.
W tym poradniku będziemy dążyć do stworzenia rankingu (dla przykładu: ilości wykopanego kamienia).
Poradnik ten jest adresowany do osób posiadających podstawową wiedzę o pisaniu skryptów dla pluginu Skript.
II. Tworzymy
... nasz ranking.
Na początek musimy stworzyć listę zmiennych przechowującą wartości liczbowe. W praktyce krok ten będzie polegał na przykład na stworzeniu skryptu zliczającego wykopany kamień.
on join: {stone::%player%} is not set: set {stone::%player%} to 0 {nick::%player%} is not set: set {nick::%player%} to uncolored display name of player on mine of stone: add 1 to {stone::%player%} Stworzyliśmy więc listę zmiennych w formacie {stone::nazwa_gracza} przechowującą wartość liczbową, w naszym przypadku ilość wykopanego przez gracza kamienia.
Dodatkowo stworzyliśmy zmienną przechowującą nick gracza z uwzględnieniem wielkości znaków.
Następnym krokiem będzie stworzenie komendy /top, która będzie wyświetlała 5 najlepszych kopaczy kamienia.
command /top [<integer=1>]: trigger: set {_strony} to rounded up (size of {stone::*} / 5) arg is between 1 and {_strony}: send "ranking kopaczy kamienia" loop {stone::*}: set {_lista::%loop-index%} to loop-value set {_num} to size of {_lista::*} set {_max} to arg * 5 set {_min} to {_max} - 4 loop {_max} times: loop {_lista::*}: {_wartosc.%loop-number%} is not set: set {_wartosc.%loop-number%} to loop-value-2 set {_nazwa.%loop-number%} to loop-index loop-value-2 is more than {_wartosc.%loop-number%}: set {_wartosc.%loop-number%} to loop-value-2 set {_nazwa.%loop-number%} to loop-index delete {_lista::%{_nazwa.%loop-number%}%} loop {_max} times: loop-number is between {_min} and {_max} loop-number <= {_num}: send "%loop-number%. %{nick::%{_nazwa.%loop-number%}%}% (%{_wartosc.%loop-number%}%)" {_max} is more than {_num}: set {_r} to {_num} loop {_max} - {_num} times: add 1 to {_r} send "%{_r}%. brak" send "Strona: %arg% z %{_strony}%" stop {_strony} is 1: send "Wyniki mieszcza sie na 1 stronie." stop send "Wyniki mieszcza sie na %{_strony}% stronach." Definiujemy komendę uwzględniając argument będący liczbą całkowitą wskazujący na stronę wyników którą chcemy zobaczyć.
Zapisujemy do zmiennej {_strony} ilość stron jaką zapełnią wyniki.
Sprawdzamy czy podana strona mieści się w przedziale od 1 do wcześniej zdefiniowanej zmiennej {_strony}.
Dla bezpieczeństwa kopiujemy naszą listę - tworzymy listę roboczą na której będziemy pracować.
Zapisujemy do zmiennej {_num} ilość wyników.
(w naszym przypadku kopaczy kamienia)
Zapisujemy do zmiennej {_max} nr ostatniego wyniku, który zmieści się na wybranej stronie.
(mnożymy stronę razy ilość wyników na stronie)
Do zmiennej {_min} zapisujemy nr pierwszego wyniku, który zmieści się na wybranej stronie.
(od zmiennej {_max} odejmujemy ilość wyników na stronie minus 1)
Sortujemy:
Zapętlamy {_max} ilość razy, czyli tyle do jakiego miejsca w rankingu potrzebujemy wyniki.
W każdym zapętleniu wykonujemy następujące czynności:
- zapętlamy listę
- zapisujemy wartość (do {_wartosc.%loop-number%}) i nazwę (do {_nazwa.%loop-number%}) pierwszej zmiennej. %loop-number% jest to numer zapętlenia, czyli pierwsze zapętlenie - 1, drugie - 2 itd...
- sprawdzamy wartość każdej zmiennej czy nie jest większa od tej zapisanej - jeśli jest nadpisujemy ją. w ten sposób po sprawdzeniu wartości wszystkich zmiennych w {_wartosc.%loop-number%} mamy zapisaną tą o najwyższej wartości
- usuwamy zapisaną zmienną z listy
i następne zapętlenie, czyli nasz kod się powtarza z tą różnicą, że zmienna o największej wartości jest już inna gdyż pierwszą usunęliśmy z listy.
Efektem naszej dotychczasowej pracy są pary zmiennych:
- {_wartosc.1}, {_nazwa.1} - przechowują zmienną o największej wartości
- {_wartosc.2}, {_nazwa.2} - przechowują zmienną o mniejszej wartości
- {_wartosc.3}, {_nazwa.3} - przechowują zmienną o mniejszej wartości
- itd...
Wyświetlamy:
Ponownie zapętlamy kod tyle razy, do którego miejsca w rankingu potrzebujemy wyniki.
W każdym zapętleniu wykonujemy następujące czynności:
- sprawdzamy czy numer zapętlenia mieści się w przedziale wyników, które chcemy zobaczyć na danej stronie
- sprawdzamy czy numer zapętlenia nie jest większy niż ilość wpisów z listy (w naszym przypadku kopaczy kamienia)
- jeśli powyższe warunki są spełniony wyświetlamy wiadomość "%loop-number%. %{nick::%{_nazwa.%loop-number%}%}% (%{_wartosc.%loop-number%}%)", która będzie miała postać np: "1. PiratJaskiniowy (99)"
Sortowanie wartości od najmniejszej do największej:
Co w przypadku gdy chcemy posortować listę w odwrotnym kierunku? Wystarczy w 12 linii zmienić "more" na "less". Otrzymamy wtedy wyniki w takiej formie jak wcześniej z tą różnicą, że zmienna {_wartosc.1} będzie przechowywać najmniejszą wartość.
Co się stanie gdy ostatnia strona nie zostanie zapełniona? - Będzie krótsza od reszty.
Możemy jednak temu zaradzić:
- Sprawdzamy czy taki stan ma miejsce. (czy maksymalna ilość wyników jest większa niż przechowywana w naszej liście)
- Zapisujemy ilość zmiennych w liście do {_r}.
- Zapętlamy kod /maksymalna ilość wyników minus liczba wpisów z naszej listy/ razy.
- Dodajemy 1 do {_r}.
- Wyświetlamy wiadomość "%{_r}%. brak", która będzie miała postać np: "33. brak".
-
-
marekqa przyznał(a) reputację dla PatyczaQPL w Swiniarnia
Poprawiony skrypt kolegi u góry: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
-
marekqa przyznał(a) reputację dla DamianMMC w Spawn czarnego szkieleta
Luzik, ale najlepiej w nowych tematech ;d
-
marekqa otrzymał(a) reputację od xNawi w Autoregeneracja Zbroi
Dało by sie zrobic np ze tylko Admin to ma? bo dla graczy to troche nie zabardzo klepa 2dni?
-
marekqa przyznał(a) reputację dla DominikCiupa3 w Freeram
Witam mam pewne pytanko.
set {_wolnyram} to free memoryW jakiej jednostce ten kod zmieni zmienną {_wolnyram} np: MB itp proszę podać mi skrót nie całą nazwę.
Z góry dziękuje.