Skocz do zawartości

RedekDMG

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. Polubienie (+1)
    RedekDMG otrzymał(a) reputację od KodziaK w Jak zrobić Zadanie Zabij 10 Graczy [NAGRODA ITEMY STAŁE DO SKY WARS]   
    variables: {kills.%player%} = 0 command /zabicia: trigger: if {kills.%player%} is less than 10: send "&a[SkyWars] &eZabij 10 graczy." send "&6Postep: %{kills.%player%}%/10" if {kills.%player%} is equal to 10: send "&a[SkyWars] &eZabij 10 graczy." send "&6Postep: UKONCZONO!" on death of player: attacker is a player {kills.%player%} is less than 10 add 1 to {kills.%attacker%}  
  2. Polubienie (+1)
    RedekDMG otrzymał(a) reputację od Dami w Crafting   
    Link do skryptu - Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Skan - Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
  3. Polubienie (+1)
    RedekDMG otrzymał(a) reputację od Dami w Skrypt na kity - czy wszystko jest ok?   
    Mam nadzieję, że działa
     
  4. Polubienie (+1)
    RedekDMG otrzymał(a) reputację od Dami w Ilosc Zmiennej   
    variables: {dana.zmienna.%player%} = 0 command /tester: trigger: if {dana.zmienna.%player%} is less than 2500: send "&7Masz mniej niz 2500 zmiennej! &aStan: %{dana.zmienna.%player%}%" stop if {dana.zmienna.%player%} is equal to 2500: send "&7Masz rowno 2500 zmiennej! &aStan: %{dana.zmienna.%player%}%" stop if {dana.zmienna.%player%} is more than 2500: send "&7Masz wiecej niz 2500 zmiennej! &aStan: %{dana.zmienna.%player%}%" stop O to ci chodziło?
  5. Polubienie (+1)
    RedekDMG otrzymał(a) reputację od Dami w Chat dla adminów   
  6. Polubienie (+1)
    RedekDMG otrzymał(a) reputację od Dami w Wywala błąd   
    on script load: register new shaped recipe for cobweb using string, string, string, string, string, string, string, string, string Sprawdzone
  7. Polubienie (+1)
    RedekDMG otrzymał(a) reputację od Dami w Jak zrobić Zadanie Zabij 10 Graczy [NAGRODA ITEMY STAŁE DO SKY WARS]   
    variables: {kills.%player%} = 0 command /zabicia: trigger: if {kills.%player%} is less than 10: send "&a[SkyWars] &eZabij 10 graczy." send "&6Postep: %{kills.%player%}%/10" if {kills.%player%} is equal to 10: send "&a[SkyWars] &eZabij 10 graczy." send "&6Postep: UKONCZONO!" on death of player: attacker is a player {kills.%player%} is less than 10 add 1 to {kills.%attacker%}  
  8. Polubienie (+1)
    RedekDMG otrzymał(a) reputację od Dami w Ilosc Zmiennej   
    Ten kod nie do końca działał (źle wytabowane, wiadomosci bez komendy send i cudzysłowów).
    Poprawiłem i sprawdziłem.
    variables: {dana.zmienna.%player%} = 0 command /tester: trigger: if {dana.zmienna.%player%} is less than 2500: send "&7Nie Posiadasz 2500 coinsow! &aPosiadasz: %{dana.zmienna.%player%}% coinsow" stop if {dana.zmienna.%player%} is equal to 2500: remove 2500 from {dana.zmienna.%player%} # Reszta kodu na kupno send "Zakupiles costam" stop if {dana.zmienna.%player%} is more than 2500: remove 2500 from {dana.zmienna.%player%} # Reszta kodu na kupno send "Zakupiles costam" stop  
  9. Polubienie (+1)
    RedekDMG otrzymał(a) reputację od Dami w Wypadanie givowanych itemow   
    command /give [<item>]: permission: michma.give trigger: if player has enough space for argument 1: give player argument 1 stop else: drop argument 1 at player stop  
  10. Polubienie (+1)
    RedekDMG otrzymał(a) reputację od JPlayer w Wywala błąd   
    on script load: register new shaped recipe for cobweb using string, string, string, string, string, string, string, string, string Sprawdzone
  11. Polubienie (+1)
    RedekDMG otrzymał(a) reputację od Anastair w Kasowanie zmiennej   
    Usun variable wszystkim graczom w pliku variables.csv, lub zrób
    command /cz: trigger: if player has permission "czyszczenie.var": loop all players: clear {zmienna.%loop-player%}
×
×
  • Dodaj nową pozycję...