Skocz do zawartości

test45345

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. Polubienie (+1)
    test45345 przyznał(a) reputację dla yooniks w Technika   
    Szukasz technika, a jedyne co możesz zaoferować to serwer na jakimś hostingu za 20 zł na miesiąc?
    Ktoś kto potrafi pisać pluginy na pewno nie bedzie tracił na ciebie czasu =/ Jeszcze "pisanie dla ciebie pluginów" - wszystkie twoje zachcianki za 20 zł XD (i to nie jeszcze dla technika tylko na serwer, to tak na prawde gowno ma z tego technik)
     
    Co technik zyskuje współpracując z tobą? Nic oprócz straty czasu.
  2. Polubienie (+1)
    test45345 przyznał(a) reputację dla _Of3k w Słowa w message.   
    Jak dobrze pamiętam (nie wiem, czy kod odnośnie split at będzie poprawny):
     
  3. Polubienie (+1)
    test45345 przyznał(a) reputację dla JanekMaSkrypta_ w Kod nie dziala.   
    Cześć mam problem otóż z tym kodem:
     
    if(open.getName().equalsIgnoreCase(Util.fixColors("&7Edytujesz: &2Standard"))){ for (int i = 0; i < DuelCommand.standardinv.get(p).length; i++) { final ItemStack is = DuelCommand.standardinv.get(p)[i]; if(!e.getCurrentItem().isSimilar(is)){ e.setCancelled(true); } } } Nie wywala zadnych bledow. Ale nie odczytuje itemkow tzn. ciagle anuluje event gdy itemek jest poprawny (Tak ze wzroku). Czym to moze byc spowodowane

    PS. problem tez sposob z for(ItemStack is : DuelCommand.standardinv.get(p)){
  4. Polubienie (+1)
    test45345 przyznał(a) reputację dla KrejzolekPRO w Zamiana z "tekst" na "TEKST"   
    function toUpper(t: text) :: text: replace all "a" with "A" in {_t} replace all "b" with "B" in {_t} replace all "c" with "C" in {_t} replace all "d" with "D" in {_t} replace all "e" with "E" in {_t} replace all "f" with "F" in {_t} replace all "g" with "G" in {_t} replace all "h" with "H" in {_t} replace all "i" with "I" in {_t} replace all "j" with "J" in {_t} replace all "k" with "K" in {_t} replace all "l" with "L" in {_t} replace all "m" with "M" in {_t} replace all "n" with "N" in {_t} replace all "o" with "O" in {_t} replace all "p" with "P" in {_t} replace all "q" with "Q" in {_t} replace all "r" with "R" in {_t} replace all "s" with "S" in {_t} replace all "t" with "T" in {_t} replace all "u" with "U" in {_t} replace all "w" with "W" in {_t} replace all "z" with "Z" in {_t} return {_t} Zastosowanie:
     
    command /check [<text>]: trigger: if arg 1 is set: set {_text} to toUpper(%coloured arg%) send {_text} to player  
  5. Polubienie (+1)
    test45345 przyznał(a) reputację dla SebxteR w Paczka skryptów pod tryb RealLife   
    Paczka nie jest już dostępna do pobrania, osoby zainteresowane plikami pod tryb RealLife zapraszam 
     
  6. Polubienie (+1)
    test45345 przyznał(a) reputację dla jaku49 w Jak z 9 zmiennych ustalić tą gdzie jest najmniejsza liczba?   
    Zmienne typu
    {rank::wacek}
    {rank::wacek1}
    {rank::wacek2}
    {rank::wacek3}
    {rank::wacek4}
    {rank::wacek5}
     czy 
    {rank1:wacek}
    {money1::wacek}
    {kills::wacek2}
    Jeśli te 1 to
     
    command /top: trigger: loop {kills::*}: #Tu ustaw zmienna, musi być ta * add 1 to {_size} if {_low.to.high.list::%loop-value%} is not set: set {_low.to.high.list::%loop-value%} to loop-index else: set {_n} to 0 loop {_size} times: set {_n} to {_n}+1 {_low.to.high.list::%loop-value-1%.%{_n}%} is not set set {_low.to.high.list::%loop-value-1%.%{_n}%} to loop-index stop loop wait 1 tick set {_n} to size of {_low.to.high.list::*} loop {_low.to.high.list::*}: set {_high.to.low.list::%{_n}%} to loop-value set {_n} to {_n}-1 wait 1 tick send "&7&m--------------------" send "&2&lTOPKA" send " " loop {_high.to.low.list::*}: add 1 to {_result} send "&a%loop-value%&8: &e%{kills::%loop-value%}% kili" to player #Ustaw ta sama zmienna co wyzej if {_result} is 9: #Liczba miejsc w topce stop  
  7. Polubienie (+1)
    test45345 przyznał(a) reputację dla JanekMaSkrypta_ w mCastle - Skrypt na minigre Castle!   
    Witajcie i tak wiem już 3 raz tworze taki skrypt lecz tamte były źle wykonane
    ale ten skrypt jest w pełni dobrze wykonany
    Komendy:
    /castlemod - Wyswietla wszystko o tworzeniu areny
    Co posiada skrypt?:
    Posiada on przejmowanie flag, konfiguracje itemów w YML, odbudowywanie aren itd...
    TODO List:
    Sklep z konfiguracja YML
    No i pewnie jak sie znajda jakies bledy to wyeliminowac je
     
    DL: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
     
     
  8. Polubienie (+1)
    test45345 przyznał(a) reputację dla Bielecki w AntyReklama   
    Witam, przedstawie pare przykładów na które ten cudny skrypt nie zadziała:
    siema wbijać na 127.0.0.1:22 zapraszam na foxlands.pl ⓏⒶⓅⓇⒶⓈⓏⒶⓂ ⓃⒶ ⓈⒺⓇⓌⒺⓇ ⒾⓏⒾⒽⒶⒸⒺ.ⒺⓃⒸⒽ.ⓅⓁ Dziękuję
×
×
  • Dodaj nową pozycję...