Skocz do zawartości

DnSu

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    35
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. Super (+1)
    DnSu przyznał(a) reputację dla yooniks w Zwiększanie wartości int dla gracza o 1   
    zacznijmy od tego czemu to jest statyczne ;/
     i czemu brak adnotacji eventhandler nad metoda ;/
     
    Czemu ludzie piszą o hashmapach zamiast mapach, przeciez hashmap implementuje po prostu interfejs map ;/ wiec jak macie na mysli mapy to piszcie mapy, a nie hashmapy, linkedmap itd.
    chyba za duzo kguildsow i kodu z wyciekow ;/
     
    No co do samego tematu:
    uzywasz po prostu mapy, w kluczu trzymasz uuid gracza, a wartosc to integer.
    czyli np:'
    final Map<UUID, Integer> simpleMap = new HashMap<>(); //po prostu tworzysz sobie mapke, https://javastart.pl/baza-wiedzy/darmowy-kurs-java/klasy/interfejs-map /* ustawiasz wartosc w mapie dla uuid gracza na 1 | cos jak twoje statyczne x, tylko jest dla okreslonego klucza (w tym przypadku uuid gracza) */ simpleMap.put(player.getUniqueId(), 1); /* moze zwracac null jezeli gracz nie jest w mapie, aby temu zapobiec mozesz po prostu sprawdzac czy gracz jest w mapie poprzez containsKey "lub == null", lub uzywac Map#getOrDefault */ simpleMap.get(player.getUniqueId());  
×
×
  • Dodaj nową pozycję...