Skocz do zawartości

kaol48s

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    623
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Aktywność reputacji

  1. Super (+1)
    kaol48s otrzymał(a) reputację od Giecu w Skrypt na teleportacje na kordy 0 0 po smierci   
    on respawn:  teleport player to location at 0, 64, 0 Nie wiem czy jest opcją sprawdzenia czy gracz na spawnpont w łóżku jeśli jest dodaj if gracz ma łóżko przed teleportem i dodaj jeden TAB w TP
  2. Super (+1)
    kaol48s otrzymał(a) reputację od Luki20091 w Real Time   
    można tak
    every 59 seconds: if "%hour%" is "8:00": set {dozwolone} to false if "%hour%" is "22:00": set {dozwolone} to true command /komenda: trigger: if {dozwolone} is true: #kod#  
  3. Super (+1)
    kaol48s otrzymał(a) reputację od Patryczeq w Skrypt na bossy   
    troche zajeło ale masz jak bedziesz potrzebował pomocy to pisz na PW
    1./boss - wszystkie komendy
    wymagana permisja "*" mozna zmienic
  4. Polubienie (+1)
    kaol48s otrzymał(a) reputację od Lelek123 w Skrypt na portale   
    z ustawianiem itemków masz na myśli ???? jak nie działa sprawdzałem i działa trzymasz np stone nazwany itemek do portalu i wpisujesz /portal item [nazwa portalu]
    ps: nieradze dawac wiecej niz 1 item bo to nie sprawdza JESZCZE czy jest nada ilosc
    a co do chatu to wystarczy pozmieniać kolejnosc
    i jeszcze //wand i zaznaczanie musze poszperac w necie i sprawdzic czy mozna wogule polaczyc skrip i plugin
     
  5. Polubienie (+1)
    kaol48s otrzymał(a) reputację od Lelek123 w Skrypt na portale   
    command /portal [<text>] [<text>]: trigger: if player is op: if arg-1 is not set: send "&8|----------&2PORTALE&8----------|" send "&8/portal ustaw [nazwa] - &6tworzy portal w wybranym miejscu w nazwie ustawiasz lvl [np: lasLvl.1 albo las1] czyli tylko od 1 lvl w góre" send "&8/portal lista -&6 pokazuje wszystkie portale" send "&8/portal usun [nazwa] - &6usuwa portal" send "&8/portal polacz [nazwa] - &6ustawia miejsce do tp od podanego portalu" send "&8/portal item [nazwa] - &6ustawia item trzymany w rece jako potzrebny do przejscia przez portal" send "&8|----------&2PORTALE&8----------|" if arg-1 is "item": loop {wszystkie.portale::*}: if arg-2 is loop-value: if player's tool is not air: set {item.%arg-2%} to player's tool set {nitem.%arg-2%} to name of player's tool send "&8Od teraz aby przejsc przez portal &6%arg-2% &8potrzeba&6 %{item.%arg-2%}% [nazwane: %{nitem.%arg-2%}%]" else: send "&4niemoze to byc powietrze jesli niechesz nic to nie ustawiaj :)" if arg-1 is "ustaw": if arg-2 is set: loop {wszystkie.portale::*}: if arg-2 is loop-value: send "&cTaki portal juz istnieje" stop send "&8Stworzono portal &6%arg-2%" to player set {portal.%arg-2%} to block at location of player set {portal.%arg-2%} to {portal.%arg-2%} parsed as integer add arg-2 to {wszystkie.portale::*} if arg-1 is "polacz": if arg-2 is set: loop {wszystkie.portale::*}: if arg-2 is loop-value: set {miejsce.do.tp.%arg-2%} to location of player send "&8polaczono portal &6%arg-2% &8z &6%location of player%" stop if arg-1 is "usun": if arg-2 is set: loop {wszystkie.portale::*}: if arg-2 is loop-value: clear {portal.%arg-2%} remove arg-2 from {wszystkie.portale::*} clear {miejsce.do.tp.%arg-2%} if arg-1 is "lista": send "&8Stworzone areny: &6%{wszystkie.portale::*}%" loop {wszystkie.portale::*}: if {miejsce.do.tp.%loop-value%} is set: add 1 to {_w} else: add 1 to {_w} add 1 to {_nu} add loop-value to {_nieustawione::*} if {_nu} > 0: set {_} to {_nu}*100 set {_} to {_}/{_w} send "&b%{_}%%%&4 portali nie jest poprawnie polaczonych :( " if size of {_nieustawione::*} > 0: send "&4Nie polaczone portale:&b %{_nieustawione::*}%" send "&8Aby polaczyc portal wpisz &b&l/portal polacz [nazwa]" stop send "&8Poprawinie ustawione portale: &6%{_w}%" command /lvl: trigger: set {lvl::%player%} to 10 on any move: if {cd.%player%} is not set: loop {wszystkie.portale::*}: set {_} to block at location of player set {_} to {_} parsed as integer if {_} is {portal.%loop-value%}: if {miejsce.do.tp.%loop-value%} is set: if {item.%loop-value%} is set: set {_n} to loop-value replace all "a" and "b" and "c" and "d" and "e" and "f" and "g" and "h" and "i" and "j" and "k" and "l" and "m" and "n" and "o" and "p" and "r" and "s" and "t" and "u" and "w" and "y" and "z" and "+" and "L" and "v" and " " and "." and "&" and "!" and "q" and "x" and "[" and "{" and "]" and "}" and ";" and "'" and ":" and "|" and "," and "." and "/" and "<" and ">" and "?" and """" and "/" and " " with "" in {_n} set {_n} to {_n} parsed as number if {lvl::%player%} >= {_n}: loop all items in player's inventory: if loop-item is {item.%loop-value%}: teleport player to {miejsce.do.tp.%loop-value%} send "&8Zostales przeteleportowany do &6%loop-value%" remove {item.%loop-value%} from player stop if {nitem.%loop-value%} is set: send "&cNie masz %{item.%loop-value%}% [nazwane: %{nitem.%loop-value%}%]" else: send "&cNie masz %{item.%loop-value%}%" push the player backwards set {cd.%player%} to true wait 1 second clear {cd.%player%} else: push the player backwards send "&cAby przejsc przez ten portal musisz miec &6%{_n}% &cLVL oraz &6%{item.%loop-value%}%" set {cd.%player%} to true wait 1 second clear {cd.%player%} else: set {_n} to loop-value replace all "a" and "b" and "c" and "d" and "e" and "f" and "g" and "h" and "i" and "j" and "k" and "l" and "m" and "n" and "o" and "p" and "r" and "s" and "t" and "u" and "w" and "y" and "z" and "+" and "L" and "v" and " " and "." and "&" and "!" and "q" and "x" and "[" and "{" and "]" and "}" and ";" and "'" and ":" and "|" and "," and "." and "/" and "<" and ">" and "?" and """" and "/" and " " with "" in {_n} set {_n} to {_n} parsed as number if {lvl::%player%} >= {_n}: teleport player to {miejsce.do.tp.%loop-value%} send "&8Zostales przeteleportowany do &6%loop-value%" stop else: push the player backwards send "&cAby przejsc przez ten portal musisz miec &6%{_n}% &cLVL" set {cd.%player%} to true wait 1 second clear {cd.%player%} tu masz mój autorki skript zmienna na lvl tutaj to {lvl::%player%} musiałbyś zamienic wszystkie {lvl::%player%} na twoją zmienna na lvl a co do itemka to nie podałes nic a wiec zrobiłem do ustawienia /portal item [nazwa]
  6. Polubienie (+1)
    kaol48s otrzymał(a) reputację od Lelek123 w Skrypt na portale   
    command //stick: trigger: if player is op: give player stick named "&e&k|||&bPatykEdit&e&k|||" send "&dOtrzymales paytk do robienia portali dziala jak WorldEdit (ale to osobne zaznaczanie)" to player on leftclick: if player's tool is stick named "&e&k|||&bPatykEdit&e&k|||": if player is op: cancel event clicked block is not air block set {stick.pos1.x.%player%} to rounded down x coordinate of clicked block set {stick.pos1.y.%player%} to rounded down y coordinate of clicked block set {stick.pos1.z.%player%} to rounded down z coordinate of clicked block set {_exloc} to location of player set {_rx} to rounded down x coord of player set {_ry} to rounded down y coord of player set {_rz} to rounded down z coord of player set {_0x} to location of block {_rx} west of block at {_exloc} set {_0y} to location of block {_ry} below block at {_0x} set {_0.0.0} to location of block {_rz} north of block at {_0y} if {stick.pos2.x.%player%} is set: if {stick.pos2.x.%player%} is greater than {stick.pos1.x.%player%}: set {_xmax} to 1 set {_xmin} to 2 else: set {_xmax} to 2 set {_xmin} to 1 if {stick.pos2.y.%player%} is greater than {stick.pos1.y.%player%}: set {_ymax} to 1 set {_ymin} to 2 else: set {_ymax} to 2 set {_ymin} to 1 if {stick.pos2.z.%player%} is greater than {stick.pos1.z.%player%}: set {_zmax} to 1 set {_zmin} to 2 else: set {_zmax} to 2 set {_zmin} to 1 clear {stick.sel.%player%::*} loop integers between {stick.pos%{_xmin}%.x.%player%} and {stick.pos%{_xmax}%.x.%player%}: set {_curx} to location of block loop-integer-1 east of block at {_0.0.0} loop integers between {stick.pos%{_ymin}%.y.%player%} and {stick.pos%{_ymax}%.y.%player%}: set {_cury} to location of block loop-integer-2 above block at {_curx} loop integers between {stick.pos%{_zmin}%.z.%player%} and {stick.pos%{_zmax}%.z.%player%}: set {_final} to location of block loop-integer-3 south of block at {_cury} add {_final} to {stick.sel.%player%::*} send "&dPierwsza pozycja portalu to (%{stick.pos1.x.%player%}%, %{stick.pos1.y.%player%}%, %{stick.pos1.z.%player%}%). (%size of {stick.sel.%player%::*}%)" to player else: send "&dPierwsza pozycja portalu to (%{stick.pos1.x.%player%}%, %{stick.pos1.y.%player%}%, %{stick.pos1.z.%player%}%)." to player On rightclick: if player's tool is stick named "&e&k|||&bPatykEdit&e&k|||": if player is op: cancel event clicked block is not air block set {stick.pos2.x.%player%} to rounded down x coordinate of clicked block set {stick.pos2.y.%player%} to rounded down y coordinate of clicked block set {stick.pos2.z.%player%} to rounded down z coordinate of clicked block set {_exloc} to location of player set {_rx} to rounded down x coord of player set {_ry} to rounded down y coord of player set {_rz} to rounded down z coord of player set {_0x} to location of block {_rx} west of block at {_exloc} set {_0y} to location of block {_ry} below block at {_0x} set {_0.0.0} to location of block {_rz} north of block at {_0y} if {stick.pos1.x.%player%} is set: if {stick.pos1.x.%player%} is greater than {stick.pos2.x.%player%}: set {_xmax} to 1 set {_xmin} to 2 else: set {_xmax} to 2 set {_xmin} to 1 if {stick.pos1.y.%player%} is greater than {stick.pos2.y.%player%}: set {_ymax} to 1 set {_ymin} to 2 else: set {_ymax} to 2 set {_ymin} to 1 if {stick.pos1.z.%player%} is greater than {stick.pos2.z.%player%}: set {_zmax} to 1 set {_zmin} to 2 else: set {_zmax} to 2 set {_zmin} to 1 clear {stick.sel.%player%::*} loop integers between {stick.pos%{_xmin}%.x.%player%} and {stick.pos%{_xmax}%.x.%player%}: set {_curx} to location of block loop-integer-1 east of block at {_0.0.0} loop integers between {stick.pos%{_ymin}%.y.%player%} and {stick.pos%{_ymax}%.y.%player%}: set {_cury} to location of block loop-integer-2 above block at {_curx} loop integers between {stick.pos%{_zmin}%.z.%player%} and {stick.pos%{_zmax}%.z.%player%}: set {_final} to location of block loop-integer-3 south of block at {_cury} add {_final} to {stick.sel.%player%::*} send "&dDruga pozucja portalu to (%{stick.pos2.x.%player%}%, %{stick.pos2.y.%player%}%, %{stick.pos2.z.%player%}%). (%size of {stick.sel.%player%::*}%)" to player else: send "&dDruga pozucja portalu to (%{stick.pos2.x.%player%}%, %{stick.pos2.y.%player%}%, %{stick.pos2.z.%player%}%)." to player On break: if player's tool is stick named "&e&k|||&bPatykEdit&e&k|||": if player is op: cancel event command /portal [<text>] [<text>] [<integer>]: trigger: if player is op: if arg-1 is not set: send "&8|----------&2PORTALE&8----------|" send "&8/portal ustaw [nazwa] - &6tworzy portal w nazwie ustawiasz lvl [np: lasLvl.1 albo las1]" send "&8/portal lista -&6 pokazuje wszystkie portale" send "&8/portal usun [nazwa] - &6usuwa portal" send "&8/portal polacz [nazwa] - &6ustawia miejsce do tp" send "&8/portal item [nazwa] [ilosc] - &6ustawia item trzymany w rece jako potzrebny do przejscia przez portal" send "&8|----------&2PORTALE&8----------|" if arg-1 is "item": loop {wszystkie.portale::*}: if arg-2 is loop-value: if player's tool is not air: if arg-3 is set: set {_n} to arg-2 replace all "a" and "b" and "c" and "d" and "e" and "f" and "g" and "h" and "i" and "j" and "k" and "l" and "m" and "n" and "o" and "p" and "r" and "s" and "t" and "u" and "w" and "y" and "z" and "+" and "L" and "v" and " " and "." and "&" and "!" and "q" and "x" and "[" and "{" and "]" and "}" and ";" and "'" and ":" and "|" and "," and "." and "/" and "<" and ">" and "?" and """" and "/" and " " with "" in {_n} set {_n} to {_n} parsed as number clear {item.%arg-2%} clear {iitem.%arg-2%} clear {litem.%arg-2%} clear {nitem.%arg-2%} set {item.%arg-2%} to 1 of player's tool if name of player's tool is not "": set {nitem.%arg-2%} to name of player's tool if lore of player's tool is not "": set {litem.%arg-2%} to lore of player's tool broadcast "%{litem.%arg-2%}%1111111" set {iitem.%arg-2%} to arg-3 if {nitem.%arg-2%} is set: if {litem.%arg-2%} is set: send "&cOd teraz potrzeba &6%{_n}% &cLVL oraz &b[&6%{iitem.%loop-value-1%}%&b] [&6%{item.%loop-value-1%}%&b] nazwany: [&6%{nitem.%loop-value-1%}%&b] lore: [&6%{litem.%loop-value-1%}%&b]" stop if {nitem.%arg-2%} is set: if {litem.%arg-2%} is not set: send "&cOd teraz potrzeba &6%{_n}% &cLVL oraz &b[&6%{iitem.%loop-value-1%}%&b] [&6%{item.%loop-value-1%}%&b] nazwany: [&6%{nitem.%loop-value-1%}%&b]" stop if {nitem.%arg-2%} is not set: if {litem.%arg-2%} is set: send "&cOd teraz potrzeba &6%{_n}% &cLVL oraz &b[&6%{iitem.%loop-value-1%}%&b] [&6%{item.%loop-value-1%}%&b] lore: [&6%{litem.%loop-value-1%}%&b]" stop send "&cOd teraz potrzeba &6%{_n}% &cLVL oraz &b[&6%{iitem.%loop-value-1%}%&b] [&6%{item.%loop-value-1%}%&b]" else: send "&4Podaj ilosc /portal item [nazwa] [ilosc]" else: send "&4niemoze to byc powietrze jesli niechesz nic to nie ustawiaj :)" if arg-1 is "ustaw": if arg-2 is set: loop {wszystkie.portale::*}: if arg-2 is loop-value: send "&cTaki portal juz istnieje" stop if {stick.sel.%player%::*} is not set: send "&cZaznacz pierw teren (//stick)!" to player stop loop {stick.sel.%player%::*}: add location of block at loop-value to {portal.%arg-2%::*} send "&8Stworzono portal &6%arg-2%" to player add arg-2 to {wszystkie.portale::*} if arg-1 is "polacz": if arg-2 is set: loop {wszystkie.portale::*}: if arg-2 is loop-value: set {miejsce.do.tp.%arg-2%} to location of player send "&8polaczono portal &6%arg-2% &8z &6%location of player%" stop if arg-1 is "usun": if arg-2 is set: loop {wszystkie.portale::*}: if arg-2 is loop-value: clear {portal.%arg-2%::*} remove arg-2 from {wszystkie.portale::*} clear {miejsce.do.tp.%arg-2%} clear {litem.%arg-2%} clear {nitem.%arg-2%} clear {iitem.%arg-2%} clear {item.%arg-2%} if arg-1 is "lista": send "&8Stworzone areny: &6%{wszystkie.portale::*}%" loop {wszystkie.portale::*}: if {miejsce.do.tp.%loop-value%} is set: add 1 to {_w} else: add 1 to {_w} add 1 to {_nu} add loop-value to {_nieustawione::*} if {_nu} > 0: set {_} to {_nu}*100 set {_} to {_}/{_w} send "&b%{_}%%%&4 portali nie jest poprawnie polaczonych :( " if size of {_nieustawione::*} > 0: send "&4Nie polaczone portale:&b %{_nieustawione::*}%" send "&8Aby polaczyc portal wpisz &b&l/portal polacz [nazwa]" stop send "&8Poprawinie ustawione portale: &6%{_w}%" on any move: if {cd.%player%} is not set: loop {wszystkie.portale::*}: set {_} to location of player set {_} to {_} parsed as integer loop {portal.%loop-value-1%::*}: if distance between {_} and loop-value-2 < 1: if {miejsce.do.tp.%loop-value-1%} is set: set {_n} to loop-value-1 replace all "a" and "b" and "c" and "d" and "e" and "f" and "g" and "h" and "i" and "j" and "k" and "l" and "m" and "n" and "o" and "p" and "r" and "s" and "t" and "u" and "w" and "y" and "z" and "+" and "L" and "v" and " " and "." and "&" and "!" and "q" and "x" and "[" and "{" and "]" and "}" and ";" and "'" and ":" and "|" and "," and "." and "/" and "<" and ">" and "?" and """" and "/" and " " with "" in {_n} set {_n} to {_n} parsed as number if {item.%loop-value-1%} is set: set {_ilosc} to amount of {item.%loop-value-1%} in player's inventory if {nitem.%loop-value-1%} is set: set {_ilosc} to amount of {item.%loop-value-1%} named "%{nitem.%loop-value-1%}%" in player's inventory if {litem.%loop-value-1%} is set: set {_ilosc} to amount of {item.%loop-value-1%} named "%{nitem.%loop-value-1%}%" with lore "%{litem.%loop-value-1%}%" in player's inventory if {_ilosc} >= {iitem.%loop-value-1%}: if {lvl::%player%} >= {_n}: teleport player to {miejsce.do.tp.%loop-value-1%} send "&8Zostales przeteleportowany do &6%loop-value-1%" loop {iitem.%loop-value-1%} times: remove {item.%loop-value-1%} named "%{nitem.%loop-value-1%}%" with lore "%{litem.%loop-value-1%}%" from player stop else: push the player backwards send "&cPotrzeba &6%{_n}% &cLVL oraz &b[&6%{iitem.%loop-value-1%}%&b] [&6%{item.%loop-value-1%}%&b] nazwany: [&6%{nitem.%loop-value-1%}%&b] lore: [&6%{litem.%loop-value-1%}%&b]" set {cd.%player%} to true wait 1 second clear {cd.%player%} stop else: if {_ilosc} >= {iitem.%loop-value-1%}: if {lvl::%player%} >= {_n}: teleport player to {miejsce.do.tp.%loop-value-1%} send "&8Zostales przeteleportowany do &6%loop-value-1%" loop {iitem.%loop-value-1%} times: remove {item.%loop-value-1%} named "%{nitem.%loop-value-1%}%" from player stop else: push the player backwards send "&cPotrzeba &6%{_n}% &cLVL oraz &b[&6%{iitem.%loop-value-1%}%&b] [&6%{item.%loop-value-1%}%&b] nazwany: [&6%{nitem.%loop-value-1%}%&b]" set {cd.%player%} to true wait 1 second clear {cd.%player%} stop else: if {_ilosc} >= {iitem.%loop-value-1%}: if {lvl::%player%} >= {_n}: teleport player to {miejsce.do.tp.%loop-value-1%} send "&8Zostales przeteleportowany do &6%loop-value-1%" loop {iitem.%loop-value-1%} times: remove {item.%loop-value-1%} from player stop else: push the player backwards send "&cPotrzeba &6%{_n}% &cLVL oraz &b[&6%{iitem.%loop-value-1%}%&b] [&6%{item.%loop-value-1%}%&b]" set {cd.%player%} to true wait 1 second clear {cd.%player%} stop else: if {lvl::%player%} >= {_n}: teleport player to {miejsce.do.tp.%loop-value-1%} send "&8Zostales przeteleportowany do &6%loop-value-1%" stop else: push the player backwards send "&cAby przejsc przez ten portal musisz miec &6%{_n}% &cLVL" set {cd.%player%} to true wait 1 second clear {cd.%player%} command /reset: trigger: if player is op: clear {cd.%player%} loop {wszystkie.portale::*}: clear {nitem.%loop-value-1%} clear {item.%loop-value-1%} clear {litem.%loop-value-1%} clear {iitem.%loop-value-1%} clear {miejsce.do.tp.%loop-value-1%} clear {portal.%loop-value-1%} send "usunieto portal %loop-value-1%" remove loop-value-1 from {wszystkie.portale::*} dobra to jest skomplikowane wiec ci wytłumacze
    1. wpisujesz //stick is dostajesz cos jak //wand i zaznaczasz tym teren
    2. wpisujesz /portal ustaw [nazwa]
    3. wpisujesz /portal polacz [nazwa] - to połączy podany portal z twoją lokalicją
    4. wpisujesz jesli chcesz /portal item [nazwa] [ilosc] - łączy podany portal z itemkiem trzymanym w rece ( uwzgledniłem lore\nazwe\ilosc ) a tam gdzie jest [ilosc] wpisujesz ilosc wymaganych itemków z ręki
    5. wpisujesz /portal lista - pokazuje wszystkie portale i czy są poprawnie ustawione
    6. /reset - usuwa wszystkie portale i itemki z nich
    7. /portal usun [nazwa] - usuwa portal
    czyli zaznaczasz portal //stick  potem ustawiasz /portal ustaw nastepnie idziesz w miejsce gdzie ma teleportowac wpisujesz /portal polacz [nazwa] jesli chcesz wymagany item to wpisujesz /portal item [nazwa portalu] [ilosc itemku]
    PS:
    LVL od którego mozna uzywac dany portal podaje sie w nazwie np "LasLv.5" moze przez niego przejsc osoba z 5 i wiekszym lvl a jak dasz np "1lasLV.1" to od 11 lvl wie uważaj w nazywaniu
    licze na plusiki
     
  7. Polubienie (+1)
    kaol48s otrzymał(a) reputację od ProAlekPL w Top10   
    on break of stone: add 1 to {stone::%player%} on break of obsidian: add 1 to {obs::%player%} on death: if attacker is a player: if victim is a player: add 1 to {kille::%attacker%} every 1 minute: loop all players: add 1 to {czas::%loop-player%} command /top10: trigger: set {_tool} to player's tool set player's tool to stone set name of the player's tool to "&6TOP10 wykopanego stone" open chest with 1 rows named "&5-------&b&lTOP&5-------" to player set {_r1} to size of {stone::*} loop {_r1} times: loop {stone::*}: if {_v1.%loop-number%} is not set: set {_v1.%loop-number%} to loop-value set {_i1.%loop-number%} to loop-index if loop-value is larger than {_v1.%loop-number%}: set {_v1.%loop-number%} to loop-value set {_i1.%loop-number%} to loop-index remove {_v1.%loop-number%} from {stone::*} loop {_r1} times: if loop-number is smaller than or equal to 10: set the loop-number st line of the tool's lore to "&a%loop-number%. &b%{_i1.%loop-number%}% &4wykopal &7%{_v1.%loop-number%}% &4stone" set {stone::%{_i1.%loop-number%}%} to {_v1.%loop-number%} set {asd1.%player%} to player's tool format slot 0 of player with {asd1.%player%} to be unstealable set player's tool to obsidian set name of the player's tool to "&6TOP10 wykopanego obsidianu" set {_r2} to size of {obs::*} loop {_r2} times: loop {obs::*}: if {_v2.%loop-number%} is not set: set {_v2.%loop-number%} to loop-value set {_i2.%loop-number%} to loop-index if loop-value is larger than {_v2.%loop-number%}: set {_v2.%loop-number%} to loop-value set {_i2.%loop-number%} to loop-index remove {_v2.%loop-number%} from {obs::*} loop {_r2} times: if loop-number is smaller than or equal to 10: set the loop-number st line of the tool's lore to "&a%loop-number%. &b%{_i2.%loop-number%}% &4wykopal &7%{_v2.%loop-number%}%&4 obidianu" set {obs::%{_i2.%loop-number%}%} to {_v2.%loop-number%} set {asd2.%player%} to player's tool format slot 1 of player with {asd2.%player%} to be unstealable set player's tool to diamond sword set name of the player's tool to "&6TOP10 zabójstw" set {_r3} to size of {kille::*} loop {_r3} times: loop {kille::*}: if {_v3.%loop-number%} is not set: set {_v3.%loop-number%} to loop-value set {_i3.%loop-number%} to loop-index if loop-value is larger than {_v3.%loop-number%}: set {_v3.%loop-number%} to loop-value set {_i3.%loop-number%} to loop-index remove {_v3.%loop-number%} from {kille::*} loop {_r3} times: if loop-number is smaller than or equal to 10: set the loop-number st line of the tool's lore to "&a%loop-number%. &b%{_i3.%loop-number%}% &4zabil &7%{_v3.%loop-number%}%&4 graczy" set {kille::%{_i3.%loop-number%}%} to {_v3.%loop-number%} set {asd3.%player%} to player's tool format slot 2 of player with {asd3.%player%} to be unstealable set player's tool to clock set name of the player's tool to "&6TOP10 czas gry" set {_r4} to size of {czas::*} loop {_r4} times: loop {czas::*}: if {_v4.%loop-number%} is not set: set {_v4.%loop-number%} to loop-value set {_i4.%loop-number%} to loop-index if loop-value is larger than {_v4.%loop-number%}: set {_v4.%loop-number%} to loop-value set {_i4.%loop-number%} to loop-index remove {_v4.%loop-number%} from {czas::*} loop {_r4} times: if loop-number is smaller than or equal to 10: if {_v4.%loop-number%} >= 5: set the loop-number st line of the tool's lore to "&a%loop-number%. &b%{_i4.%loop-number%}% &4gra juz &7%{_v4.%loop-number%}%&4 minut" if {_v4.%loop-number%} is 2 or 3 or 4: set the loop-number st line of the tool's lore to "&a%loop-number%. &b%{_i4.%loop-number%}% &4gra juz &7%{_v4.%loop-number%}%&4 minuty" if {_v4.%loop-number%} = 1: set the loop-number st line of the tool's lore to "&a%loop-number%. &b%{_i4.%loop-number%}% &4gra juz &7%{_v4.%loop-number%}%&4 minute" set {czas::%{_i4.%loop-number%}%} to {_v4.%loop-number%} set {asd4.%player%} to player's tool set the player's tool to {_tool} format slot 3 of player with {asd4.%player%} to be unstealable prosze pisałem go 2 godzinki wiec licze na plusik
  8. Polubienie kappy (+1)
    kaol48s otrzymał(a) reputację od ser123456 w Skrypt na bossy   
    troche zajeło ale masz jak bedziesz potrzebował pomocy to pisz na PW
    1./boss - wszystkie komendy
    wymagana permisja "*" mozna zmienic
  9. Ale o co chodzi (0)
    kaol48s otrzymał(a) reputację od Peridot w Poprawne tworzenie GUI   
    W tym poradniku dowiesz się jak poprawnie stworzyć GUI!

    Jako pierwsze robimy nasz event, ja użyje komendy.

            
    Następnie dodajemy od 2 a nawet 3 do 5 tików na załadowanie GUI.
    Teraz sprawdzamy czy gracz w czasie czekania nie zamknął GUI i nie otworzył skrzynki kopiując w ten sposób itemki.

            
    Na sam koniec dodajemy nasze itemki.
                
     
    Cały kod.
    command /testowegui [<text>]: executable by: player trigger: open chest with 6 row named "&2TestoweGui" to player wait 3 ticks if inventory name of player's current inventory is "&2TestoweGui": format slot 0 of player with diamond named "&8&lUdalo sie!" to be unstealable  
  10. Ale o co chodzi (0)
    kaol48s otrzymał(a) reputację od knugi w Poprawne tworzenie GUI   
    W tym poradniku dowiesz się jak poprawnie stworzyć GUI!

    Jako pierwsze robimy nasz event, ja użyje komendy.

            
    Następnie dodajemy od 2 a nawet 3 do 5 tików na załadowanie GUI.
    Teraz sprawdzamy czy gracz w czasie czekania nie zamknął GUI i nie otworzył skrzynki kopiując w ten sposób itemki.

            
    Na sam koniec dodajemy nasze itemki.
                
     
    Cały kod.
    command /testowegui [<text>]: executable by: player trigger: open chest with 6 row named "&2TestoweGui" to player wait 3 ticks if inventory name of player's current inventory is "&2TestoweGui": format slot 0 of player with diamond named "&8&lUdalo sie!" to be unstealable  
  11. Śmiech kappy (+1)
    kaol48s otrzymał(a) reputację od Misio12320 w No target   
    on entity target: entity's target is a player if entity's target has permission "lol.nikt.mnie.nie.zaatakuje.:P": cancel event  
  12. Polubienie (+1)
    kaol48s otrzymał(a) reputację od jaku49 w Ping   
    można tak ale do tego potrzebna jest "Umbaska" addon do skript
    set {_ping} to player's ping  
  13. Super (+1)
    kaol48s otrzymał(a) reputację od Uzi w Skrypt na halloween !!!   
    /halloween zrespi wiedzme wymagana permisja "*"
    command /halloween [<text>]: trigger: if player has permission "*": spawn villager at player set name of last spawned entity to "&7Wiedźma" on right click on entity: if event-entity is villager: if name of event-entity is "&7Wiedźma": if player has 30 pumpkin: remove 30 pumpkin from player execute console command "eco give %player% 5000" give player diamond helmet of protection 6 and unbreaking 6 give player diamond chestplate of protection 6 and unbreaking 6 give player diamond leggings of protection 6 and unbreaking 6 give player diamond boots of protection 6 and unbreaking 6 else: send "&7Ej.... nie masz tyle dyń." to player  
  14. Super (+1)
    kaol48s otrzymał(a) reputację od kokekoke2002 w No target   
    on entity target: entity's target is a player if entity's target has permission "lol.nikt.mnie.nie.zaatakuje.:P": cancel event  
  15. Polubienie (+1)
    kaol48s otrzymał(a) reputację od RMan w pytanie: (setblock)   
    command /bloczek: trigger: set block 1 west up to stone prosze stawia blok na zachód i 1 w góre of miejsca gracza
      licze na plusik za pomoc (wiem ze juz dostałem 1 ale nie zaszkodzi drugiego @niemamnazwy )
  16. Ale o co chodzi (0)
    kaol48s otrzymał(a) reputację od Misio12320 w ''Winda''   
    Robię zaawansowaną wersje, że sam będziesz mógł budować windę i ustalać co ile jest kolejne piętro, ile ma być pieter oraz ustalać miejsce na guzik do przywoływania windy.
  17. Polubienie (+1)
    kaol48s otrzymał(a) reputację od Misio12320 w ''Winda''   
    Winda z tego filmu nie będzie odpowiednia na multiplayer bo gracze łatwo ją zbugują jak będą spamować na różnych piętrach w tabliczkę (chyba że zrobię tak jak w prawdziwej windzie, że po kolei będzie jechało po piętrach) , na razie jak chcesz szybko to mam wersje gdzie można ustawić nieskończoną ilość pięter animacja tylko prymitywna (oczywiście na razie) teleport pomiędzy piętrami bez ruszania bloków wszystko pod komendą /winda (/el, /elevator). Szybkość windy można zmienić w plg na ten moment jest jedno piętro w 0.25 sekundy, wyświetlanie wyboru pięter na chacie (zdj.1), można tworzyć nieskończoność wind, wszystko na wersje 1.13 nie wymaga dodatków. Jeśli bardzo chcesz mogę go wrzucić na spigota, ale wtedy będziesz musiał trochę dłużej poczekać. Główne pytanie brzmi czy nadal mam go robić. Pytam aby nie okazało się, że robię go na darmo.
    zdj.1
     
     
  18. Śmiech kappy (+1)
    kaol48s otrzymał(a) reputację od Misio12320 w ''Winda''   
    można także zrobić to w gui np jak klikniesz guzik to otwiera ci się GUI i masz do wyboru np w ten sposób po otwarciu skrzynki z 3 slotami
    X - zielona welna (mozna kliknac) A - czerowna welna (nie mozna kliknac) 0 - nic (aktualne pietro) jesli na 1 piertrze: 2-XXXXXXXXX 1-000000000 0-AAAAAAAAA jesli na 2 pietrze: 3-XXXXXXXXX 2-000000000 1-XXXXXXXXX jesli na 3 pietrze: 4-AAAAAAAAA 3-000000000 2-XXXXXXXXX albo na chacie jak wolisz
    Edit: sroki wlasnie zobaczylem o co ci chodzi z tym filmem zrobić tak jak na filmie?
     
  19. Polubienie (+1)
    kaol48s otrzymał(a) reputację od MrLucyferek w Drop w jednej opcji   
    można w dwóch linijkach drop jeśli opcja @LloydPL by nie zadziałała
    on script load: #clear zeby sie nie dodwalo #tą "1" mozesz zmienic np na "gracz" albo "mob" clear {drops::1::*} #dodajesz w tym miejscu itemy do listy add 5 diamonds to {drops::1::*} add 5 emeralds to {drops::1::*} add 7 iron ingot to {drops::1::*} add 7 golden ingot to {drops::1::*} on death: if name of victim is "&eSP1 Cocytus &c[&9Rank ?&c]": #drop nieskonczonosci itemkow w 2 linijkach loop {drops::1::*}: drop loop-value parsed as item at victim  
  20. Super (+1)
    kaol48s otrzymał(a) reputację od ShadowEk w [BETA] Skript na legendarnego rusta.   
    napisanie tego w skript jest możliwe mi zrobienie podpory (5x5 z kolumnami i sprawdzanie wysokosci aby nie mozna bylo w powietrzu robic oraz srodek budowli 5 kratek przed celewnikiem ) zajeło mi 1,5 godziny wiec @warchamer12 jak chcesz pomoc w tym to zglaszam sie wiem jak można zrobic sciany i tym podobne rzeczy
  21. Super (+1)
    kaol48s przyznał(a) reputację dla jahumen w jSignSpy - szpieguj tabliczki!   
    Śmieszne rozporządzenie. BUNT, post skasowany.
  22. Super (+1)
    kaol48s przyznał(a) reputację dla _AvaX_ w Spawn w gui   
    Właśnie powinno być arg-1 wg. SSCC
  23. Polubienie (+1)
    kaol48s otrzymał(a) reputację od Ozelot w Losowanie liczby   
    są 2 opcje:
    1 opcja
    to moze dac np "twoje 7 liczb to 0-2-4-7-9-3-4"
    jak zmienisz ten "-" w 5 linijce np na _ to bedzie "0_2_4_7_9_3_4" mozna tez usunac wtedy bedzie "0247934"
    2 opcja
    tylko ze tu nie masz opcja ingerencji pomiedzy liczby i na 100% nie bedzie np "0234745" bo minimalna to "1000000"
  24. Polubienie (+1)
    kaol48s otrzymał(a) reputację od Olix w pierozek - dodanie gracza   
    command /pierozek [<text>] [<player>]: permission: matiqu.pierozek trigger: if arg 1 is "daj": give player Dragon Egg named "&6Magiczny Pierozek" send "&6Otrzymales pierozka!" stop if arg 1 is "all": broadcast "&8» &7Za &830 &7sekund kazdy otrzyma magicznego pierozka!" wait 600 ticks set {pierozekall} to false loop all players: loop 2 times: give loop-player Dragon Egg named "&6Magiczny Pierozek" if arg 1 is "daj": if arg 2 is set: give player-arg Dragon Egg named "&6Magiczny Pierozek" send "&6Otrzymales pierozka!" to player-arg stop  
  25. Polubienie (+1)
    kaol48s otrzymał(a) reputację od Herman06 w Hypixel Warlords   
    powiem tak:
    1.jakbym miał to robic w skrypcie to serio kosztowalo by to mnie okolo tygodnia po pare godzin dziennie wiec za free tego nie bedzie
    2.1.to jest bardzo skomplikowane i musialbys podac mi wszystko czyli
    2.2 - postacie
    2.3 - ich bronie i opisy do nich
    2.4 - kazde ulepszenie (koszt, co daje , szansa na kryta, ile dmg itd...)
    2.5 - jakie przedmioty (chodzi o TXT w 3D jak by wygladaly)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...